Gewoon die AHvaatwastabeltten eens proberenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
M'n vaatwastabletten zijn bijna op en nou roept iedereen dat de AH huismerk vaatwastabletten beter zijn dan SUN vaatwastabletten... wat zal ik doen?? AH huismerk of merktrouw blijven??
www.libelle.nlquote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
M'n vaatwastabletten zijn bijna op en nou roept iedereen dat de AH huismerk vaatwastabletten beter zijn dan SUN vaatwastabletten... wat zal ik doen?? AH huismerk of merktrouw blijven??
ik heb me pyama aanquote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:33 schreef Talitha het volgende:
Oi! Kan iemand a.u.b. posten over een onderwerp dat ik wel kan volgen?![]()
![]()
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:33 schreef Jappie het volgende:
[..]
Dat laatste blijft natuurlijk relatief...ik ken mensen die er dieper inzitten.![]()
Neh...condensdrogert scheen de oorzaak te zijn geweest....buiten dat het lullig is voor de direct betrokkene bewoner was het wel even sensatie..quote:
Je weet wel gelijk wat het is hequote:
Dat is dat achterlijke forum waar ik wou baggeren tot ik een ban hadquote:
Wat voor forum is het dan...quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:42 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat is dat achterlijke forum waar ik wou baggeren tot ik een ban had![]()
Mijn bagger was niet goed genoeg![]()
Vooral onder invloed van Energy Drank!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:42 schreef Ian_Nick het volgende:
En ik kan echt vet goed baggeren.
En? Kom je nou op televisie?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:38 schreef Jappie het volgende:
[..]
Neh...condensdrogert scheen de oorzaak te zijn geweest....buiten dat het lullig is voor de direct betrokkene bewoner was het wel even sensatie..![]()
![]()
4 brandweers voor de deur...vlammen die naar buiten sloegen ramen die sprongen...de hele straat op straat.![]()
Tuurlijk! Ik heb de basisschool lang geleden al voltooid.quote:
Dat ken je toch wel?quote:
En wat voor bagger post je daar dan ? (buiten het gebruikelijke Nataaasie is een stinkhoer!! natuurlijk)quote:
Tuurlijk schnitzeltje! Je bent een grote jongen.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:42 schreef Ian_Nick het volgende:
En ik kan echt vet goed baggeren.
Bagger behoeft onderwerp noch inhoudquote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:45 schreef Jappie het volgende:
[..]
En wat voor bagger post je daar dan ? (buiten het gebruikelijke Nataaasie is een stinkhoer!! natuurlijk)![]()
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:46 schreef Talitha het volgende:
[..]
Tuurlijk schnitzeltje! Je bent een grote jongen.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:45 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat ken je toch wel?
Je maakt een fatoe![]()
![]()
Omin veel stylowz, mangquote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:45 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat ken je toch wel?
Je maakt een fatoe![]()
![]()
nee, met een poesjequote:
quote:
Ze hebben vandaag wel elk uur die afzinkdelen voor de Noordzuidlijn als item..... (onze betonquote:
Ik ben eigenlijk Dayquote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:47 schreef Talitha het volgende:
[..]Jij bent een negerin?! Zou je niet zeggen afgaande op je fotoboek. [afbeelding]
Weet je zeker dat je je pyama nog aan hebtquote:
De Ian account is dan ook een kloonquote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:47 schreef Talitha het volgende:
[..]Jij bent een negerin?! Zou je niet zeggen afgaande op je fotoboek. [afbeelding]
quote:
Hebbie wat gezegd? Zo van: "Ik stond ernaast toen het gebeurd! Zulleke steekvlammen man!"quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:44 schreef Jappie het volgende:
[..]
Je weet het niet he......ze waren wel aan het fillumen...
![]()
Ik heb je hier nog nooit professioneel aan het werk gezien...ik durref het bijna niet te vragen...doe es een stukkie voor.quote:
Doe eens opnemen dan? Ik wil Jappie weleens in actie zien.quote:
ik doe meequote:
Wat!?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:49 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik heb je hier nog nooit professioneel aan het werk gezien...ik durref het bijna niet te vragen...doe es een stukkie voor.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |