[url=URL copy]fotokipieee[/url] ...hmmzzz...wat doe ik foutquote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:19 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
URL copy en [[url= & ]afbeelding[/url]] eromheen![]()
Ah nee, niet dat afgrijselijke kutnummerquote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:19 schreef PC eend het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=KIHjmFe7LhU
Rot op met je 16305quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:21 schreef Jappie het volgende:
[..]
[url=URL copy]fotokipieee[/url] ...hmmzzz...wat doe ik fout![]()
![]()
Duhhh jij zegt hetzelfde als wat zij tegen me zei. Pfff oke jullie hebben gewonnen.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
10 uur?? Wat een tijden?! Kan ze zelf niet beslissen hoe laat ze naar bed moet?!
Maarre.... have fun en laters
Nou ja, ik heb er ook 1 van 15.5 en het gebeurt nog maar zelden dat ik hem vertel dat hij naar bed moetquote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:21 schreef petraa het volgende:
[..]
Duhhh jij zegt hetzelfde als wat zij tegen me zei. Pfff oke jullie hebben gewonnen.![]()
Wts! Het is echt een jongen!!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:19 schreef PC eend het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=KIHjmFe7LhU
Ik ben niet echt kenner, maar wou me wel zo voordoen om jappie extra oud te laten voelenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:21 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ah nee, niet dat afgrijselijke kutnummer![]()
Post een fotoquote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:23 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik ben niet echt kenner, maar wou me wel zo voordoen om jappie extra oud te laten voelen![]()
Wil je ruilen?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:23 schreef Jappie het volgende:
[..]
Wrijf het er maar in....niet iedereen kan zo fris en fruitig zijn als jij.![]()
Nufi?? Is dat een nerd met stufi ??quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:23 schreef mootie het volgende:
[..]
Helegaar niet..... tis ook noob! of nufi!
stfu & play, n00bzorquote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:23 schreef mootie het volgende:
[..]
Helegaar niet..... tis ook noob! of nufi!
Ik ben in de kracht van mijn leven snotaap..quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:23 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik ben niet echt kenner, maar wou me wel zo voordoen om jappie extra oud te laten voelen![]()
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:24 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik ben in de kracht van mijn leven snotaap..![]()
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:25 schreef Jappie het volgende:
[..]
Whats the use ?? zodat je nog ca 150.000 meer zinloze posts op je naam gehad zou hebben ?![]()
Ik denk dat ie dan op eenzame hoogte had gestaan... met een postcount van minimaal het dubbele van die van Tongquote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:25 schreef Jappie het volgende:
[..]
Whats the use ?? zodat je nog ca 150.000 meer zinloze posts op je naam gehad zou hebben ?![]()
Het was maar een gok maar ik zie net dat je me inmiddels binnen een paar maanden tijd al hebt ingehaald..quote:
Do not underestimate the power of the Kutnewbie Schnitzelquote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:27 schreef Jappie het volgende:
[..]
Het was maar een gok maar ik zie net dat je me inmiddels binnen een paar maanden tijd al hebt ingehaald..![]()
uhm....quote:
Erger nog, hij heeft mij zelfs al ingehaaldquote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:27 schreef Jappie het volgende:
[..]
Het was maar een gok maar ik zie net dat je me inmiddels binnen een paar maanden tijd al hebt ingehaald..![]()
Moet je maar op 1 account blijven postenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Erger nog, hij heeft mij zelfs al ingehaald![]()
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:29 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Moet je maar op 1 account blijven posten![]()
Moet de TT al aangepast worden?? 2 love or 2 share love??quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:29 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
HejIk zag Jappie het allereerst hoor
![]()
delen?![]()
Ik blijf liever anoniemquote:
Mjah...wat zal ik zeggen....de titel van serieuse nummer 1 BS poster is al jaren geleden vergeven aan SFquote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik denk dat ie dan op eenzame hoogte had gestaan... met een postcount van minimaal het dubbele van die van Tong![]()
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:29 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
HejIk zag Jappie het allereerst hoor
![]()
delen?![]()
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Moet de TT al aangepast worden?? 2 love or 2 share love??
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Moet de TT al aangepast worden?? 2 love or 2 share love??
Ik zal het in gedachten houden voor de volgende SC... voor je het weet opent iedereen een FB topicquote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:31 schreef SuperMOM het volgende:
[..]Past beter bij dit liefdevolle topic
![]()
Dat laatste blijft natuurlijk relatief...ik ken mensen die er dieper inzitten.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:30 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik blijf liever anoniem![]()
Jappie zit in het beton![]()
We hadden net een fikkie bij de buren.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:33 schreef Talitha het volgende:
Oi! Kan iemand a.u.b. posten over een onderwerp dat ik wel kan volgen?![]()
![]()
M'n vaatwastabletten zijn bijna op en nou roept iedereen dat de AH huismerk vaatwastabletten beter zijn dan SUN vaatwastabletten... wat zal ik doen?? AH huismerk of merktrouw blijven??quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:33 schreef Talitha het volgende:
![]()
En voor dat iedereen nu hardhollend naar Sgop of Vol rent om te kijken watkebeurtquote:
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:33 schreef Talitha het volgende:
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |