Oh my god, kom je hier mij nu ook al stalken.quote:
ik stalk je nietquote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:49 schreef petraa het volgende:
[..]
Oh my god, kom je hier mij nu ook al stalken.![]()
Waar ken je die skippie van?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:49 schreef petraa het volgende:
[..]
Dat is jouw kloon?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:52 schreef petraa het volgende:
ik wilde de fipo hebben
ehm daar zeg je wat, ik kan haar wel als kloon gebruikenquote:
wtf. ik wil geen kloon zijnquote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:54 schreef petraa het volgende:
[..]
ehm daar zeg je wat, ik kan haar wel als kloon gebruiken![]()
Wat heb jij nou aan je fiets hangenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:49 schreef petraa het volgende:
[..]
eh ja tuurlykquote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:56 schreef mootie het volgende:
[..]
Ben je de lange kleine al aan het bewerkstelligen?![]()
Wat nou 'ook'! Je hebt die naam toch zelf bedacht? En nog maar een kwartier geleden!quote:
quote:
Ik heb alles gelezenquote:
Hou jong was jij ook alweer dan?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:56 schreef petraa het volgende:
[..]
Ze is TE bijdehand voor haar leeftijd Lita![]()
Haayy iemand die ik niet kenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:59 schreef puntoortje het volgende:
[..]
hallo dochter van petraaaaaaaaaaaaaa
![]()
petraaaaaaaaaaaquote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:52 schreef petraa het volgende:
ik wilde de fipo hebben
neeeeee! Dat is géén meisjequote:
Ik vond het wel een grappig meisje!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:01 schreef Kippiee het volgende:
[..]
neeeeee! Dat is géén meisjedat is een jongen
& hij is leuk
![]()
![]()
Is het je dochter dus Peet of toch een kloon van je?quote:
Dat is Bill dat ziet iedereenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:01 schreef Kippiee het volgende:
[..]
neeeeee! Dat is géén meisjedat is een jongen
& hij is leuk
![]()
![]()
Wrom kijk jij boozzz Ian, heb ik ut niet goed gedaan ????quote:
Ik ben de zoon van leandra, wil kippiee een snoepjequote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:03 schreef Talitha het volgende:
[..]
Is het je dochter dus Peet of toch een kloon van je?In het laatste geval kunnen we losgaan, in het eerste geval zullen we lief voor haar zijn.
Lief voor haar zijn of ons gedragen??quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:03 schreef Talitha het volgende:
[..]
Is het je dochter dus Peet of toch een kloon van je?In het laatste geval kunnen we losgaan, in het eerste geval zullen we lief voor haar zijn.
Tis echt me dochter, ik zou niet met een foto van een jongens/meisje in me ava gaanquote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:03 schreef Talitha het volgende:
[..]
Jij bent mijn zoon heul niet, die ligt languit op de bank te zappen...quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:04 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik ben de zoon van leandra, wil kippiee een snoepje![]()
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:05 schreef Kippiee het volgende:
[..]
Yaaaayy! eindelijk iemand die het ziet![]()
quote:
Hou je de leeftijdsgrens een beetje in de gaten?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:04 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik ben de zoon van leandra, wil kippiee een snoepje![]()
OMG... nog zo een van 15.5... het is net dat half wat het m doet hè... klinkt zo "bijna 16"quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:05 schreef petraa het volgende:
[..]
zie is btw 15,5 en als ze vervelend wordt sturen jullie haar maar gewoon weg.![]()
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:05 schreef Leandra het volgende:
Het valt toch niet op dat Ian en ik ongeveer tegelijk terug zijn??![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |