Ik weet nix van een kloonquote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:13 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Haal die kutkloon dan uit de wiki, dan hoor je mij er niet meer over![]()
En wat doet dat lekkere wijf precies? Ze schijnt bekend te zijn?quote:
Ze is de zanger van Tokio Hotelquote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:14 schreef Talitha het volgende:
[..]
En wat doet dat lekkere wijf precies? Ze schijnt bekend te zijn?![]()
Omdat Duitsland dichter bij Tokio is??quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:14 schreef Ian_Nick het volgende:
Ah! Gevonden!
Zo begon het:
[afbeelding]
Ja wtf, ik woon in Duitsland daarom weet ik dit![]()
En een heleboel make-up!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:10 schreef Jappie het volgende:
[..]
Je kunt ook zeggen het is een jongen met een heeele weke kin.![]()
Omdat die tyfusband uit Duitsland komt?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Omdat Duitsland dichter bij Tokio is??![]()
Ja dat was mij hier ook al ingefluisterd... er leest een kutpuber meequote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:16 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Omdat die tyfusband uit Duitsland komt?![]()
het is geeen tyfusband hoorquote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:16 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Omdat die tyfusband uit Duitsland komt?![]()
Beetje zingen en jonge meisjes het hoofd op hol jagen (vraag me niet waarom het lukt).quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:16 schreef Jappie het volgende:
Kee...nu bekend is geworden hoe het allemaal begon....urm ...wat doet het nu eigenlijk precies
ik was even een foto zoekenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:17 schreef Ian_Nick het volgende:
Waar is die Kip nou heen!?
quote:
noob!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:18 schreef Kippiee het volgende:
[..]
ik was even een foto zoeken![]()
maar hoe moet je die hierin zetten
URL copy en [img] & [/img] eromheenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:18 schreef Kippiee het volgende:
[..]
ik was even een foto zoeken![]()
maar hoe moet je die hierin zetten
http://www.youtube.com/watch?v=KIHjmFe7LhUquote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:16 schreef Jappie het volgende:
Kee...nu bekend is geworden hoe het allemaal begon....urm ...wat doet het nu eigenlijk precies
10 uur?? Wat een tijden?! Kan ze zelf niet beslissen hoe laat ze naar bed moet?!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:18 schreef petraa het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Maarre sorry ik moet jullie alleen laten met dat allerliefste kind van mij, want ik ga me vriendin blij maken![]()
Sturen jullie haar om 10 uur naar bed
![]()
Je wordt langzaam LD!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:17 schreef Jappie het volgende:
[..]
Is jouw verbinding zo snel...Ik kwam minstens als fipo na jou met dezelfde vraag ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |