quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:48 schreef PC eend het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je je pyama nog aan hebt
Ik was eerlijk gezegd nog maar net bij kennis...ff middag/avonddutje gedaan..quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:49 schreef Talitha het volgende:
[..]
Hebbie wat gezegd? Zo van: "Ik stond ernaast toen het gebeurd! Zulleke steekvlammen man!"![]()
Eend, ik was het net weer een beetje aan het volgen. Doe me dit niet aan.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:45 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat ken je toch wel?
Je maakt een fatoe![]()
![]()
Ik ookquote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:50 schreef Talitha het volgende:
[..]
Doe eens opnemen dan? Ik wil Jappie weleens in actie zien.
Oké! Wat heb je ervoor moeten laten?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je kunt beter vragen wat ik ervoor had moeten laten![]()
Oh, moest het in FB?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:52 schreef Jappie het volgende:
[..]
Uhuh...![]()
![]()
Fb is altijd wel een geschikte plek naar ik begrepen heb.![]()
grapjequote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:51 schreef Talitha het volgende:
[..]
Eend, ik was het net weer een beetje aan het volgen. Doe me dit niet aan.![]()
Neuh... het lukt je hier de laatste 10 minuten óók heel aardig.quote:
LOLquote:
Jongeman...de SC is een ons door de geuniformden van dit forum opgedrongen wanstaltelijk gedrocht met als hoofddoel het baggeren bij de kiem te smoren.....als je zelfs dit elementaire wezen van de SC niet begrijpt..hoe kan ik je posts omtrent jouw baggerheroschap dan nog langer serieus nemen.quote:
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:57 schreef Talitha het volgende:
[..]
Wees eens barmhartig en leg 'm uit wil je?![]()
Alsof ik in FB zou baggerenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:57 schreef Gert het volgende:
[..]
Neuh... het lukt je hier de laatste 10 minuten óók heel aardig.![]()
Smerige hitser.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:57 schreef Jappie het volgende:
[..]
Jongeman...de SC is een ons door de geuniformden van dit forum opgedrongen wanstaltelijk gedrocht met als hoofddoel het baggeren bij de kiem te smoren.....als je zelfs dit elementaire wezen van de SC niet begrijpt..hoe kan ik je posts omtrent jouw baggerheroschap dan nog langer serieus nemen.![]()
Ik ga me vast even geestelijk voorbereidenquote:
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:57 schreef Talitha het volgende:
[..]
Wees eens barmhartig en leg 'm uit wil je?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De samenwerking vertoont barstenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:56 schreef TherAngelina het volgende:
IS!
Pffrrtt.. ik heb me nog keurig uitgedrukt...daar waar ik "geuniformden" schreef behoeft het meer natuurlijke woord verder geen uitleg naar ik aanneem?quote:
Toch niet SuperMoM hoop ik?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
LOL
Neuh, ehm serieus... ik ben in 8 jaar tijd nog nooit ergens verbannen, op 1 chatbox na waar een of andere domme doos die in haar nickname het woord "super" al had staan met de scepter zwaaide.
Daar werden we met een heel stel verbannen, dat wil zeggen: uit haar chatroom, ze kon ons niet meer handelen, had flauwe botjes lopen die waarschuwden of kickten op bepaalde woorden, zoals "wijf"
Het leuke was wel dat het woord "wijf" weer een deel van het antwoord was op een van de vragen van het Trivia-spel wat er in die chatroom draaide... dan had het antwoordbotje weer een waarschuwing te pakken
Maar goed, ze vond ons niet zo lief en leuk meer... heeft nog gedreigd met een ban van dat hele chatforum maar dat ging niet echt (lees: echt niet) lukken, want verder had geen van ons ergens gezeik.
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
LOL
Neuh, ehm serieus... ik ben in 8 jaar tijd nog nooit ergens verbannen, op 1 chatbox na waar een of andere domme doos die in haar nickname het woord "super" al had staan met de scepter zwaaide.
Daar werden we met een heel stel verbannen, dat wil zeggen: uit haar chatroom, ze kon ons niet meer handelen, had flauwe botjes lopen die waarschuwden of kickten op bepaalde woorden, zoals "wijf"
Het leuke was wel dat het woord "wijf" weer een deel van het antwoord was op een van de vragen van het Trivia-spel wat er in die chatroom draaide... dan had het antwoordbotje weer een waarschuwing te pakken
Maar goed, ze vond ons niet zo lief en leuk meer... heeft nog gedreigd met een ban van dat hele chatforum maar dat ging niet echt (lees: echt niet) lukken, want verder had geen van ons ergens gezeik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |