Pijp?quote:
Ik ben me even aan het inschrijven voor de plaatselijke basisschool.quote:
Viel spazzzquote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:02 schreef uniekhoorn het volgende:
Whehe, al die grote plaatjes gaat niet echt lekker hierzo...
Zo ik ga nog even wat analyses doen, beetje lullen met collega's enzo...
Laters
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:00 schreef SuperMOM het volgende:
[..]VOL-ers zorgen voor elkaar hè.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Een éénlingweg voert door mijn land
Neuh, volgens mij was het SuperWoman... maar ik weiger nou eenmaal mensen aan te spreken met een nick die henzelf boven anderen zet... dus King of Queen nogwat of Mister weetikveel enz. enz. enz. zal ik nooit gebruiken..quote:
Word er eik nog getrained vanaaf in strangleton ?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:03 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik ben me even aan het inschrijven voor de plaatselijke basisschool.![]()
Ik zou je internetverbinding eens gaan analyseren.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:02 schreef uniekhoorn het volgende:
Whehe, al die grote plaatjes gaat niet echt lekker hierzo...
Zo ik ga nog even wat analyses doen, beetje lullen met collega's enzo...
Laters
Das waar ook....wat kom je hier eik doen ?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:05 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Ik spreek wel een woordje over de grens![]()
Mijn zoon heeft deze nick voor me verzonnenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Neuh, volgens mij was het SuperWoman... maar ik weiger nou eenmaal mensen aan te spreken met een nick die henzelf boven anderen zet... dus King of Queen nogwat of Mister weetikveel enz. enz. enz. zal ik nooit gebruiken..
Die worden of volledig genegeerd of ze krijgen een afkorting als ze verder wel aanspreekwaardig zijn![]()
Volgens mij zit ze op dr werk?? Misschien moet ze ff met de IT afdeling bellen om te klagenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:05 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik zou je internetverbinding eens gaan analyseren.
Lief dat je je aangesproken voelt, maar geen zorgenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:06 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Mijn zoon heeft deze nick voor me verzonnen![]()
Mag ik soms nog eens op visite komen?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:06 schreef Jappie het volgende:
[..]
Das waar ook....wat kom je hier eik doen ?![]()
Je verwacht dat ik dat voor je ga checken?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:05 schreef Jappie het volgende:
[..]
Word er eik nog getrained vanaaf in strangleton ?![]()
Pwieh *veegt zweet van voorhoofd*quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Lief dat je je aangesproken voelt, maar geen zorgen
Hoe noem jij SuperMoM dan?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Lief dat je je aangesproken voelt, maar geen zorgen
Die is 'm een uur geleden al getieft?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:08 schreef Leandra het volgende:
Sjezus...... komt die kutpuber hier vragen of we de dochter van Petraa al naar bed gestuurd hebben
euh neehoorquote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:10 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Die is 'm een uur geleden al getieft?![]()
Het was gezellig...jammer dat je moet gaan...quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:07 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Mag ik soms nog eens op visite komen?En sla me niet
![]()
Kwist niet dat ook jij aan het spijbelen was.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:08 schreef Talitha het volgende:
[..]
Je verwacht dat ik dat voor je ga checken?![]()
![]()
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:11 schreef Jappie het volgende:
[..]
Het was gezellig...jammer dat je moet gaan... [afbeelding] ..dooeeeeeeeiiii!!!!![]()
![]()
Ligt er een beetje aan...quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:13 schreef Leandra het volgende:
Kan ik de verse SC al enteren of doen we nog ff 20 posts rustig aan??
Lijkt me een goed planquote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:13 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Als ik je tegen kom in de buurt... nou dan...dan... euh.... neucken?
![]()
Van onderuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuh!!!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:13 schreef Leandra het volgende:
Kan ik de verse SC al enteren of doen we nog ff 20 posts rustig aan??
Uhuh, en gisteren ook al.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:13 schreef Jappie het volgende:
[..]
Kwist niet dat ook jij aan het spijbelen was.![]()
Hoe galant!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:16 schreef Leandra het volgende:
Zo meteen hier verder: [DGK SC # 89] 2 share or not 2 share
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:17 schreef Jappie het volgende:
20-05-2007 23:49 - Disana
Hmmm ut schiet nog niet echt op....je bent toch niet bang voor Gert toch Ian![]()
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:16 schreef Leandra het volgende:
Zo meteen hier verder: [DGK SC # 89] 2 share or not 2 share
Stokurt!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:17 schreef Jappie het volgende:
20-05-2007 23:49 - Disana
Hmmm ut schiet nog niet echt op....je bent toch niet bang voor Gert toch Ian![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |