Ja dus we hebben nog wel 3 topic dezelfde opquote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:57 schreef dubidub het volgende:
Fipo de clown en mamalou
Keijz: ik zei dat ik de nieuwe op na m'n examens ging maken, lullo
IE7 op XP geen last...quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:12 schreef kassenbouwer het volgende:
[..]
Ben ik trouwens de enige waar mijn Internet Explorer (7, Vista) elke keer crasht bij het openen van deze fantastische site?
Of Opera. Die vind alles uit, en dan kopieert Firefox het. En als je firefox download, heb je alleen een lege shell. Dan moet je eerst stuff downloadne voordat het een beetje naar je zin isquote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:25 schreef kassenbouwer het volgende:
Hmm... vreemd, zal dan maar 's Firefox installeren
Lekker boeiendquote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:29 schreef dubidub het volgende:
[..]
Of Opera. Die vind alles uit, en dan kopieert Firefox het. En als je firefox download, heb je alleen een lege shell. Dan moet je eerst stuff downloadne voordat het een beetje naar je zin is![]()
Weet ik veul. Op zondag hebben ze nog wel eens redelijk nieuwe afleveringen, maar die heb ik geloof ik ook allemaal wel eens gezien. Zijn van die specials, 'Shopping special', 'bloopers'. Wel lachen, maar ik wil oko neue jaquote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:36 schreef wlsandman het volgende:
He dub, wanneer beginnen de nieuwe series van Mythbusters? Ik zit alleen maar herhalingen te kijken....![]()
De wat?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:40 schreef GotC het volgende:
Omg @ Konmar mensen die 'ineens moeten gaan werken' btw.
Konmar => Ex-wannabe-supermarkt in Naaldwijk => Ex-Konmar-werknemers => werken nu in Naaldwijk/H'dijk om de AH formule te leren => ze weten niet wat werken is omdat de Konmar sucked => Ze klagen.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:51 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
De wat?![]()
Ik zit scream te kijken, krijgt 5 sterren volgens veronica...verdient er de helft niet van![]()
Nouja op de vorige na heb ik de afgelopen 4 reeksen in Turkije vertoeft.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:56 schreef GotC het volgende:
[..]
Konmar => Ex-wannabe-supermarkt in Naaldwijk => Ex-Konmar-werknemers => werken nu in Naaldwijk/H'dijk om de AH formule te leren => ze weten niet wat werken is omdat de Konmar sucked => Ze klagen.
Heb je de afgelopen 4 reeksen onder een steen gewoond?![]()
Dan had je moeten weten dat de Konmar dicht is en dat we die ubermensen bij ons komen werkenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:58 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Nouja op de vorige na heb ik de afgelopen 4 reeksen in Turkije vertoeft.
heb JIJ onder een steen gewoond?![]()
En hoe is die ontmoeting afgelopen?quote:Op woensdag 23 mei 2007 00:02 schreef GotC het volgende:
OMG trouwens!Ik was het helemaal vergeten te vertellen.
Ik kreeg ongeveer een maand geleden ofzo een Fok!PM met daarin de vraag of ik een sexrelatie wilde beginnen met die 1 of andere vent![]()
![]()
![]()
Ja, ikquote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:20 schreef keijz het volgende:
Volgt iemand hier 24?
Best wel triestquote:Op woensdag 23 mei 2007 00:02 schreef GotC het volgende:
OMG trouwens!Ik was het helemaal vergeten te vertellen.
Ik kreeg ongeveer een maand geleden ofzo een Fok!PM met daarin de vraag of ik een sexrelatie wilde beginnen met die 1 of andere vent![]()
![]()
![]()
Nee, ga ik vanavond doen.. Daar mijd ik ook het 24 topicquote:
Ja, hoi!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:20 schreef keijz het volgende:
Volgt iemand hier 24?
Magquote:Op woensdag 23 mei 2007 00:15 schreef kassenbouwer het volgende:
[..]
En hoe is die ontmoeting afgelopen?
Moeten we misschien nog dreigmails gaan versturen?
Maar bij mij is het niet natuurlijk, dat telt nietquote:Op woensdag 23 mei 2007 10:50 schreef keijz het volgende:
Laatste post: Zijn er nog meer dudes die vallen op dames met rood haar?![]()
Rinus Meijerquote:Op woensdag 23 mei 2007 10:42 schreef kurk_droog het volgende:
Herman Moerkerk, waar ga jij dan?
quote:Op woensdag 23 mei 2007 10:50 schreef keijz het volgende:
Laatste post: Zijn er nog meer dudes die vallen op dames met rood haar?![]()
MOZESquote:Op woensdag 23 mei 2007 10:53 schreef GotC het volgende:
[..]
Maar bij mij is het niet natuurlijk, dat telt niet![]()
Thank god..
Piercing Topic # 21
Klik vooral op eigen risico op het linkje in daar.
Ehm, die zie je niet zomaar tenzij hij elke keer naakt langskomtquote:Op woensdag 23 mei 2007 10:58 schreef kassenbouwer het volgende:
[..]
Misschien is het ook wel een Westlander en heeft ie je gezien achter de kassa. Nooit dezelfde gozer voorbij zien lopen met een Prins Albert-piercing die elke keer langs de kassa kwam met maar 1 product?
Wie nog meer dan?quote:Op woensdag 23 mei 2007 11:12 schreef kurk_droog het volgende:
Ook al rinus meijer:P
Ja, ik heb de plaatjes gezienquote:Op woensdag 23 mei 2007 10:59 schreef GotC het volgende:
[..]
Ehm, die zie je niet zomaar tenzij hij elke keer naakt langskomt.
Aha, tof. Mss moet ik hem wel een keer ophalen, of andersomquote:Op woensdag 23 mei 2007 11:19 schreef kurk_droog het volgende:
paar maten van me rijden daar ook. ( mats, )
Hoop voor je dat hij je niet hoeft op te halenquote:Op woensdag 23 mei 2007 11:22 schreef dubidub het volgende:
[..]
Aha, tof. Mss moet ik hem wel een keer ophalen, of andersom
kassenbouwer: Da tlijkt mij ook, 'm effe verleggen wordt toch wel zeer pijnlijk
Hoop het wel, dan mag ik hem naar huis rijden. Andresom is kutter, dan moet hij mij naar huis rijdenquote:Op woensdag 23 mei 2007 11:30 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Hoop voor je dat hij je niet hoeft op te halen![]()
![]()
Ik zla het beschrijven:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Alleen daarom zou ik een ban willen riskeren en 'm als plaatje hier in het topic neerzettenquote:Op woensdag 23 mei 2007 11:55 schreef keijz het volgende:
[..]
Ik kan het risico niet lopen dat iemand net toevallig op m'n beeldscherm kijkt
Doe het niet aubquote:Op woensdag 23 mei 2007 11:57 schreef GotC het volgende:
[..]
Alleen daarom zou ik een ban willen riskeren en 'm als plaatje hier in het topic neerzetten![]()
quote:Op woensdag 23 mei 2007 12:00 schreef wlsandman het volgende:
Godsie is weer aanwezig, en het gaat gelijk weer over vunzige zaken![]()
![]()
Dat maakt die zaken niet minder smerigquote:Op woensdag 23 mei 2007 12:01 schreef GotC het volgende:
[..]Typisch eh?
Ik ga dan maar effe douchen(
)
Ik heb liever dat het maandag zomer is...quote:Op woensdag 23 mei 2007 12:18 schreef keijz het volgende:
Right
Lekker weer vandaag zeg! Het is weer zomer
Ik zit nu nog op die kutschool, straks weer lesquote:Op woensdag 23 mei 2007 12:27 schreef GotC het volgende:
Het is idd prachtig weer!Moet dan wel de hele middag werken, but hey
Pinkpop!quote:Op woensdag 23 mei 2007 12:59 schreef dubidub het volgende:
Straks maar effe buiten leren
kassenbouwer: waar treden the fratellis op dan?
Autoquote:Op woensdag 23 mei 2007 12:23 schreef kassenbouwer het volgende:
[..]
Ik heb liever dat het maandag zomer is...
Trouwens keijz, hoe ga jij er eigenlijk naartoe?
De Fratellis beginnen om 11 uur, dus dat wordt vroeg weg met het OV...
Ja, dat moeten wij ook nog maar gaan regelen.quote:
quote:Op woensdag 23 mei 2007 13:26 schreef kurk_droog het volgende:
Tegen de avond even naar pirates of the caribbean 3![]()
quote:
Pirates of the Carribeanquote:
jaquote:Op woensdag 23 mei 2007 13:48 schreef keijz het volgende:
[..]
Oooooh, ik vond het wel een grappige typo van gotc
ik ga zaterdag.. film lijkt mij wel ok, maar meissie is er helemaal gek op..quote:Op woensdag 23 mei 2007 13:26 schreef kurk_droog het volgende:
Tegen de avond even naar pirates of the caribbean 3![]()
1 is iig wel grappig, vooral Jack Sparrow (Johnny Depp) is een goed personagequote:
deel 1 is wel goed.. deel 2 is opzich ook goed, alleen erg langdradig.. deel 3.. zondag de updatequote:
Ja, langdradig is het goede woord. Ik had er echt moeite mee om m'n hoofd erbij te houden bij het verhaal...quote:Op woensdag 23 mei 2007 15:22 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
deel 1 is wel goed.. deel 2 is opzich ook goed, alleen erg langdradig.. deel 3.. zondag de update
Ik heb 2 ook nog niet gezien..quote:Op woensdag 23 mei 2007 15:51 schreef kassenbouwer het volgende:
[..]
Ja, langdradig is het goede woord. Ik had er echt moeite mee om m'n hoofd erbij te houden bij het verhaal...
quote:Drugsbende opgerold
WESTLAND - Bij een grootscheepse actie heeft de politie negen Westlanders gearresteerd. Zij worden verdacht van betrokkenheid bij hennephandel en lidmaatschap van een criminele organisatie.
Er is beslag gelegd op geld, onroerende zaken en vervoermiddelen.
Bij het politieoptreden dat maandagnacht begon en dinsdagochtend werd afgerond zijn veertien huizen en bedrijfspanden doorzocht in Naaldwijk, ’s-Gravenzande, De Lier en Schiedam. Bij de invallen is beslag gelegd op geld, auto’s, panden, boten, motoren en hennepproducten.
Momenteel wordt geïnventariseerd waar het precies om gaat. De mannen die zijn aangehouden, komen uit Naaldwijk, ’s-Gravenzande en De Lier. De verdachten zijn tussen de 37 en 57 jaar oud.
Ze zitten momenteel vast op verdenking van het feit dat ze ‘criminele activiteiten’ uitvoerden onder de dekmantel van een zogeheten growshop. Waar de bende verder van wordt verdacht, wil de politie vanwege het onderzoek nog niet kwijt. Vrijdag worden de verdachten voorgeleid.
Een growshop is op zich legaal. In zo’n winkel worden spullen aangeboden, waarmee klanten thuis aan de slag kunnen met plantenteelt. Vaak hangt het echter samen met de teelt van hennep. De locatie van de growshop waarbij de Westlanders betrokken zouden zijn, wil de politie evenmin bekendmaken.
Het gaat om een gezamenlijk optreden van het Openbaar Ministerie en de bovenregionale rechercheteams van de politie Haaglanden en Hollands Midden. De instanties zeggen de negen al enige tijd op het oog te hebben.
De zaak wordt verder onderzocht. Meer arrestaties worden daarbij zeker niet uitgesloten.
Hier in de straat mogen ze ook wel inval doen...quote:Op woensdag 23 mei 2007 18:06 schreef dubidub het volgende:
[..]
[afbeelding]
Die foto is tegenover het vroegere huis van mijn opa en oma. Dat huis is echt compleet verbouwd, en toen zijn m'n opa al van 'In dat huis zit heel veel crimineel geld' . Staat ook regelmatig een dikke rangerover voor de deur enzoBewijs dat die ouwe man toch gelijk had
Nee allebei niet... Die ene die helemaal achterin woont aan de waterkant ..quote:Op woensdag 23 mei 2007 18:36 schreef dubidub het volgende:
die met die aanbouwing en dat buurmeisje die jij een kuthoer vind die bij ons op shcool zit ?
Eerst nog 3 examentjes doenquote:Op woensdag 23 mei 2007 19:28 schreef dubidub het volgende:
Lloret de Mar.. > all
Lekker met het vliegtuigjeNog een paar losers gaan met de bus
!
En nog weekje bier drinken in de belgische ardennen
Damn, ik krijg er gelijk zin in
Rlxquote:Op woensdag 23 mei 2007 20:00 schreef GotC het volgende:
Ik ga eerst 11 dagen naar Kos met 17 man, en dan nog effe in m'n eentje naar the UK, rondreizen
Heb je hem al gezien Rick?quote:Op woensdag 23 mei 2007 21:03 schreef kurk_droog het volgende:
deel 3 is toch wel de minste vind ik. Hoewel elisabeth er weer prachtig uitziet![]()
Mja kloptquote:Op woensdag 23 mei 2007 21:26 schreef kassenbouwer het volgende:
@Godsie: ik heb je gezien bij de AH achter de kassa. Kwam er alleen te laat achter, want ik had al afgerekend. Ik was op zoek naar iemand met omhoogstaand rood haar (in ieder geval zo ziet je foto eruit), maar je had het in een staart (klopt dat?!). Ik pinde nog even wat geld bij die automaat en met mijn adelaarsogen kon ik volgens mij Grace zien staan op je kaartje, want zo heet je toch?
quote:Op woensdag 23 mei 2007 10:53 schreef GotC het volgende:
[..]
Maar bij mij is het niet natuurlijk, dat telt niet![]()
Thank god..
Piercing Topic # 21
Klik vooral op eigen risico op het linkje in daar.
Wie niet?quote:Op woensdag 23 mei 2007 21:47 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Heb je die film gezien? Dan weet je wat voor gel la Diaz gebruikt![]()
quote:Op woensdag 23 mei 2007 21:50 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Je bedoelt wie gebruikt die gel niet?![]()
Serieus? Dudequote:Op woensdag 23 mei 2007 22:13 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Mensen die die film niet hebben gezien ken ik namelijk genoeg![]()
Ik ken dat verschijnselquote:Op woensdag 23 mei 2007 23:49 schreef GotC het volgende:
Zit online poker te doen, en wtf wat een kutkaarten krijg ik(gewoon een website met 'game' poker zeg maar, geen PP ofzo..)
Nu heb ik ineens wel goede kaartenquote:Op woensdag 23 mei 2007 23:50 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Ik ken dat verschijnsel![]()
Maar ik ga maar eens slapen![]()
op spelletjes.nl kan je leuk heads up pokeren. aanraderquote:Op woensdag 23 mei 2007 23:49 schreef GotC het volgende:
Zit online poker te doen, en wtf wat een kutkaarten krijg ik(gewoon een website met 'game' poker zeg maar, geen PP ofzo..)
hihi, net 3 potjes gedaan.. won de eerste met QQ toen hij all-in ging.quote:Op donderdag 24 mei 2007 07:19 schreef GotC het volgende:
spelen.nl ook wel![]()
Ik ben zo kapot, ging pas om 3 uur slapenEn dat voor 2 uurtjes school..
succes met leren r00p!quote:
zit niet zo je stage plek te spammenquote:Op donderdag 24 mei 2007 07:17 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
op spelletjes.nl kan je leuk heads up pokeren. aanrader
omg, inderdaadquote:Op donderdag 24 mei 2007 09:15 schreef PieterBas het volgende:
[..]
zit niet zo je stage plek te spammen![]()
spelletjes.nlquote:Op donderdag 24 mei 2007 09:15 schreef PieterBas het volgende:
[..]
zit niet zo je stage plek te spammen![]()
Moguh Tommyquote:Op donderdag 24 mei 2007 09:22 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
spelletjes.nl
zigiz.com
juego.sp
jeux.be
jeux.fr
![]()
Hoezulks? Ojah, pinkpopquote:
meurning!quote:
Van mij mag je het woord deoxyribonucleic spellen.quote:Op donderdag 24 mei 2007 09:48 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
meurning!valt er hier nog wat te spellen..?
ja.. dat hoop ik ookquote:
ik hoop klote weer.. net als tijdens het 2e jaars kampquote:Op donderdag 24 mei 2007 09:58 schreef Bootje84 het volgende:
weet iemand al hoe het 9 juni gaat worden qua weer, of is dat té ver vooruit..
ik ga k(r)amperen...
Wat is de evenwichtsprijs? Daar waar aanbod en vraag gelijk zijn, toch?quote:Op donderdag 24 mei 2007 10:15 schreef ThaRooP het volgende:
Net het examen economie van 2005 gemaakt.. verbaas me erover hoe simpel het is![]()
Zo maar ff nakijken
Eh ja... maar dat is t simpelste van het ganze economie ?quote:Op donderdag 24 mei 2007 10:17 schreef dubidub het volgende:
[..]
Wat is de evenwichtsprijs? Daar waar aanbod en vraag gelijk zijn, toch?
Ik heb een 7.6 gescoord volgens mij.. moet eigenlijk nog ff hoger om een 8 te staanquote:Op donderdag 24 mei 2007 10:15 schreef ThaRooP het volgende:
Net het examen economie van 2005 gemaakt.. verbaas me erover hoe simpel het is![]()
Zo maar ff nakijken
Ik sta een 6.9, moet dus 6.1 voor een 7.quote:Op donderdag 24 mei 2007 10:30 schreef ThaRooP het volgende:
[..]
Ik heb een 7.6 gescoord volgens mij.. moet eigenlijk nog ff hoger om een 8 te staan![]()
Ik denk heb ik het grote interview van Jensen met x gemist, maar dit is wel erg tenenkrommend idd...quote:Op donderdag 24 mei 2007 11:01 schreef dubidub het volgende:
Ik ben klaar, ik zit met m'n tv aan zo'n examne te maken, die 4,5 heb ik sowieso wel, die 6,5 denkik oko wel
Trouwens was pas bij JensenDat interview
Echt tenenkrommend slecht
Ja, ik denk eigenlijk dat die twee elkaar weinig te vertellen hebben.quote:Op donderdag 24 mei 2007 11:58 schreef dubidub het volgende:
[..]
Zou ton tabben niet ereder Jensen interviewen op InfoThuis ofzo?
Zal die multifunctionele klapstoel trouwens het gewicht van jensen kunnen houden?quote:Op donderdag 24 mei 2007 12:03 schreef kassenbouwer het volgende:
[..]
Ja, ik denk eigenlijk dat die twee elkaar weinig te vertellen hebben.
Alhoewel ze qua humor vast een hele goede klik zullen hebben.
zag het een keer bij TMFquote:Op donderdag 24 mei 2007 11:01 schreef dubidub het volgende:
Ik ben klaar, ik zit met m'n tv aan zo'n examne te maken, die 4,5 heb ik sowieso wel, die 6,5 denkik oko wel
Trouwens dit was pas bij JensenDat interview
Echt tenenkrommend slecht
Dat nummer is lachwekkend, maar laatste kreeg ik pas echt eenquote:
Nee!!!quote:Op donderdag 24 mei 2007 13:08 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Dat nummer is lachwekkend, maar laatste kreeg ik pas echt een
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
nummer toegespeeld:
http://www.youtube.com/watch?v=fbGkxcY7YFU
Ik had het niet meer toen ik het hoorde![]()
Maar hij is natuurlijk wel erg smerig
quote:I have something to put in you, at the gay bar, gay bar
Die gast lijkt op Richie van X-Factorquote:Op donderdag 24 mei 2007 13:08 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
nummer toegespeeld:
Omgquote:Op donderdag 24 mei 2007 13:08 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
nummer toegespeeld:
Die is ook wel leuk, maar deze clip is gewoon lachwekkend, omdat die vent telkens zo smerig kijktquote:Op donderdag 24 mei 2007 13:12 schreef dubidub het volgende:
[..]
Nee!!!
Dan vind ik 'Electric Six' met [url=http://www.youtube.com/watch?v=HM6puai_ZMg]'I wanna take you to a gay bar' /url] leukerDaarnaast is deze clip ook wel grappig
[..]
Austin Powersquote:Op donderdag 24 mei 2007 14:10 schreef dubidub het volgende:
Gisteren trouwens iemand nog Austin Powers gezien? Hij was weer leuk
quote:Sex?. Yes, please
quote:Do I make you horny .. Do I Do I
Je was wel tot twee uur 's nachts op fok zag ik in de NBquote:
Lol klopt, ik heb er simpelweg niet aan gedacht te kijken, er kwam een docu die ik wilde zienquote:Op donderdag 24 mei 2007 14:14 schreef dubidub het volgende:
[..]
Je was wel tot twee uur 's nachts op fok zag ik in de NB
Alotta Fagina
Dr. Evil
Felicity Shagwell![]()
Docu's ? Om twee uur 's nachts? Wat voor genre moet ik me indenken?quote:Op donderdag 24 mei 2007 14:15 schreef Strychnine het volgende:
[..]
Lol klopt, ik heb er simpelweg niet aan gedacht te kijken, er kwam een docu die ik wilde zien
Sex Sense op Discovery waarschijnlijkquote:Op donderdag 24 mei 2007 14:16 schreef dubidub het volgende:
[..]
Docu's ? Om twee uur 's nachts? Wat voor genre moet ik me indenken?;@
quote:Op donderdag 24 mei 2007 14:22 schreef Strychnine het volgende:
Nee, die kwam er voor
En daarna ben ik weer achter de pc gekropen dus
Ik ben een heel net meisje
Is dat niet dat programma dat alle kinderen van elf tegenwoordig spannend vinden omdat er soms plotseling een borst tevoorschijn komt?quote:Op donderdag 24 mei 2007 14:23 schreef kassenbouwer het volgende:
[..]
Sex Sense op Discovery waarschijnlijk
Hahahaquote:Op donderdag 24 mei 2007 14:23 schreef dubidub het volgende:
[..]Je hadh et alleen over seks met remlof
![]()
![]()
Jij bent zeker bootje z'n vriendin als ik t zo ziet ?quote:Op donderdag 24 mei 2007 14:28 schreef Lili_5678 het volgende:
Hey bootje, ik dacht dat jij serieus moest gaan werken.....
Ja maar toch, met remlof weet je het nooitquote:Op donderdag 24 mei 2007 14:29 schreef Strychnine het volgende:
[..]
Is dat niet dat programma dat alle kinderen van elf tegenwoordig spannend vinden omdat er soms plotseling een borst tevoorschijn komt?
Kom nou, Discovery Channel man. Overigens niks mis met Discovery, heb het als ik boven ben vrijwel dag en nacht op staan
[..]
Hahaha
Niet alleen maar.
Eigenlijk vrijwel niet
quote:Op donderdag 24 mei 2007 14:35 schreef dubidub het volgende:
[..]
Ja maar toch, met remlof weet je het nooit![]()
![]()
quote:Op donderdag 24 mei 2007 14:35 schreef ThaRooP het volgende:
[..]
Jij bent zeker bootje z'n vriendin als ik t zo ziet ?![]()
Jij doet anders niks anders terwijl je eco moet lerenquote:Op donderdag 24 mei 2007 14:42 schreef dubidub het volgende:
hahaha, Bootje, serieus werken? Beetje spelletjes spelen en hier spammen
Iki doe aan ontspannend leren. Die examens staan op internetquote:Op donderdag 24 mei 2007 14:43 schreef ThaRooP het volgende:
[..]
Jij doet anders niks anders terwijl je eco moet leren![]()
Dat excuus gebruik ik ook telkensquote:Op donderdag 24 mei 2007 14:44 schreef dubidub het volgende:
[..]
Iki doe aan ontspannend leren. Die examens staan op internetIk kan niet anders
Er is een verschil tussen achter een bureau zitten en hard aan het werk zijnquote:Op donderdag 24 mei 2007 14:47 schreef Lili_5678 het volgende:
Nou zo te zien is bootje toch hard aan het werk, want ik krijg geen enkele reactie...
Ik heb examens, ik ben druk bezigquote:Op donderdag 24 mei 2007 14:50 schreef Lili_5678 het volgende:
Whahaha ben ik het mee eens, maar ik denk dat jij ook niet veel te doen heb aangezien jij ook aardig veel tijd op dit forum doorbrengt
Als je nu nog wil zakken, dan moet je wel heel erg je best gaan doenquote:Op donderdag 24 mei 2007 14:53 schreef Lili_5678 het volgende:
Dat is wel een heel gemakkelijk excuus. Je moet er wel voor zorgen dat je slaagt hé. Anders doe je al dat werk voor niks![]()
Ik nietquote:Op donderdag 24 mei 2007 14:54 schreef ThaRooP het volgende:
[..]
Als je nu nog wil zakken, dan moet je wel heel erg je best gaan doen![]()
Bootje en werken?quote:Op donderdag 24 mei 2007 14:28 schreef Lili_5678 het volgende:
Hey bootje, ik dacht dat jij serieus moest gaan werken.....
Oh het kan zeer zeker weten nog hoorquote:Op donderdag 24 mei 2007 14:54 schreef ThaRooP het volgende:
[..]
Als je nu nog wil zakken, dan moet je wel heel erg je best gaan doen![]()
Dat zal niet al te best zijn.quote:
10 minuten?quote:Op donderdag 24 mei 2007 15:02 schreef Lili_5678 het volgende:
Niet om het een of ander hoor, maar zelfs bootje zou als hij dat echt wil en met veel moeite wel 10 minuten achter elkaar serieus kunnen werken .... denk ik :$
Ik ken Tom lang genoeg om te weten dat het heel lastig voor hem is..quote:Op donderdag 24 mei 2007 15:02 schreef Lili_5678 het volgende:
Niet om het een of ander hoor, maar zelfs bootje zou als hij dat echt wil en met veel moeite wel 10 minuten achter elkaar serieus kunnen werken .... denk ik :$
bedankt he piet (Y)quote:Op donderdag 24 mei 2007 14:57 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Bootje en werken?![]()
Sorry Tom, maar ik moest hem gewoon even maken
Tof! Dus?quote:Op donderdag 24 mei 2007 15:06 schreef Strychnine het volgende:
Statistieken
Laatste bezoek: 1 minuut, 17 seconden geleden.
Aantal posts: 3605 (gemiddeld 6 per dag)
dubidub
Je hebt je gewoon op mijn verjaardag geregistreert
(ja, dus... ja, dat weet ik ook niet)
quote:Op donderdag 24 mei 2007 15:09 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
bedankt he piet (Y)
haha
nou, ik ben er weer.. net had ik ff een meeting met 1/3e van de kroe..
best grappig om te zien hoe fucking groot Spill (stagebedrijf) aan het groeien is.. ik duik verder niet in op details, maar het ziet er iig rooskleurig uit (beroepsgeheim etc)
maar goed.. ben er iig weer
't is je nogmaals vergevenquote:
ouwe tak.. ik wordt over 2 maanden - 2 dagen 23.. hihiquote:Op donderdag 24 mei 2007 15:13 schreef dubidub het volgende:
[..]
't is je nogmaals vergeven![]()
Hoe oud wordt je dit jaar?
Ik ben trouwens precies 10 dagen 18 jaar oud vandaag. Een mijlpaal. Ik voel me ook echt volwassen enzo.
Awww, zondequote:Op donderdag 24 mei 2007 15:13 schreef Bootje84 het volgende:
maar goed.. nog ff 45 minuutjes uitzingen..
mag niet meer pokeren enzo, dus ik ga braaf aan het werk zijn..denk ik
ook leuk.. ik doe onderzoek naar de wetgeving van iets *ik ga hier niet nader op in*, maar goed, blijkt dus de helft van mn onderzoek niet meer nodig te zijn.. EEK..
De jaren beginnen te tellen, ouwe.quote:Op donderdag 24 mei 2007 15:14 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
ouwe tak.. ik wordt over 2 maanden - 2 dagen 23.. hihi
ben blij dat ik nog geen grijze haren zie![]()
Ik voel me nog iets ouderquote:Op donderdag 24 mei 2007 15:13 schreef dubidub het volgende:
[..]
Ik ben trouwens precies 10 dagen 18 jaar oud vandaag. Een mijlpaal. Ik voel me ook echt volwassen enzo.
Ik word 19quote:Op donderdag 24 mei 2007 15:13 schreef dubidub het volgende:
[..]
Nog 3 maanden, 3 weken en 4 dagen en dan word ik 24.. en ik vier mijn verjaardag in het mooie Zwedenquote:Op donderdag 24 mei 2007 15:14 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
ouwe tak.. ik wordt over 2 maanden - 2 dagen 23.. hihi
ben blij dat ik nog geen grijze haren zie![]()
met een paar lekkere bonassses uit een taart?quote:Op donderdag 24 mei 2007 15:18 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Nog 3 maanden, 3 weken en 4 dagen en dan word ik 24.. en ik vier mijn verjaardag in het mooie Zweden![]()
![]()
www.snyggast.se, vriendquote:Op donderdag 24 mei 2007 15:20 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
met een paar lekkere bonassses uit een taart?
IN het mooie Zweden of MET mooie Zweden?quote:Op donderdag 24 mei 2007 15:18 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Nog 3 maanden, 3 weken en 4 dagen en dan word ik 24.. en ik vier mijn verjaardag in het mooie Zweden![]()
![]()
In Zweden.. en met mooie Zweedsequote:Op donderdag 24 mei 2007 15:21 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
IN het mooie Zweden of MET mooie Zweden?
Zweedse dames![]()
![]()
mooie vrouwenlichamen.. taal is niet meer nodig.. handgebarenquote:
Tijd voor sterke drankquote:Op donderdag 24 mei 2007 15:13 schreef dubidub het volgende:
[..]
Als 'ie het in een paar zweden viert, vind ik het een ronduit belachelijk idee, als hij het met een paar zweedsen viert, ben ik jaloersquote:Op donderdag 24 mei 2007 15:21 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Zweedse dames![]()
![]()
Ben jij nou een echte Westlander, in de zomer de tuin in, met 35 gradenquote:Op donderdag 24 mei 2007 15:23 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
mooie vrouwenlichamen.. taal is niet meer nodig.. handgebaren![]()
haha.. zucht.. de warmte...slechte invloed op mij..
Doet me denken aan een toernooi, toen sliepen we naast zweedse damesquote:Op donderdag 24 mei 2007 15:21 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Zweedse dames![]()
![]()
Ik ookquote:Op donderdag 24 mei 2007 15:23 schreef dubidub het volgende:
[..]
als hij het met een paar zweedsen viert, ben ik jaloers
mn vrachtwagen heeft aircoquote:Op donderdag 24 mei 2007 15:25 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ben jij nou een echte Westlander, in de zomer de tuin in, met 35 graden
ik heb mn eigen zweedsequote:Op donderdag 24 mei 2007 15:23 schreef dubidub het volgende:
[..]
Als 'ie het in een paar zweden viert, vind ik het een ronduit belachelijk idee, als hij het met een paar zweedsen viert, ben ik jaloers
Whehe, ik kan me nog herinneren van vorige zomer. Wij waren een kas aan het bouwen, en ik was in de nok bezig (hij was al dicht). Fucking heet daarzoquote:Op donderdag 24 mei 2007 15:25 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ben jij nou een echte Westlander, in de zomer de tuin in, met 35 graden
wie? ik?quote:Op donderdag 24 mei 2007 15:28 schreef Lili_5678 het volgende:
Hoezo, slijmbal
stiekem zekerquote:Op donderdag 24 mei 2007 15:29 schreef Bootje84 het volgende:
ff btw lilly.. ik ben op msn hoor..
Op de werkvloer...quote:Op donderdag 24 mei 2007 15:29 schreef Bootje84 het volgende:
ff btw lilly.. ik ben op msn hoor..
waar is die rits-smiley als je em zoekt?quote:
daar ben je WL-er voorquote:Op donderdag 24 mei 2007 15:29 schreef dubidub het volgende:
[..]
Whehe, ik kan me nog herinneren van vorige zomer. Wij waren een kas aan het bouwen, en ik was in de nok bezig (hij was al dicht). Fucking heet daarzo. Toen om 12 uur m'n boeken gepakt thuis en doorgefietst naar school. Paar mensen stonden een beetje raar te kijken. Ojah, ik kan nog vermelden dat ik hele tijd met een ladder heen en weer aan het lopen was, in die volle grond, dan die ladder weer op met baggerpoten, kortom, die ladder zat onder de bagger, gevolg : ik onder de bagger. Op school
valt onder interne communicatiequote:Op donderdag 24 mei 2007 15:31 schreef dubidub het volgende:
[..]
Op de werkvloer...Zou ik is moeten proberen :p op kantoor bij ons ff op msn gaan
Ja ik geef er niet zo veel om. Maar z'on haagse lerares van mij, altijd netjes aangekleed enzo.. zo van:quote:Op donderdag 24 mei 2007 15:32 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
daar ben je WL-er voor
simpel tot de bodem. heerlijk toch..?
Daar hebben we telefoons voor. Zo heerlijk, zo'n collega die in de volgende kas staat, effe bellenquote:
quote:Op donderdag 24 mei 2007 15:35 schreef Bootje84 het volgende:
ik werk op kantoor. alleen ging mn praktijkbegeleider gisteren beetje boos zijn..
pokeren+msn vond hij not done onder werktijd...![]()
mijnes doen er niet moeilijk over..quote:Op donderdag 24 mei 2007 15:36 schreef Lili_5678 het volgende:
Rare begeleiders heb je hoor....pfff.
de mijnes ook niet.. stage ontwijkend gedragquote:Op donderdag 24 mei 2007 15:38 schreef Lili_5678 het volgende:
Whahahaha, die van mij hebben het nog geen eens door dat ik niks zit te doen....
hij wíst dat ik al sinds het begin msn gebruikte, maar nu ineens zeiken dat hij het niet tof vind, terwijl de rest van het bedrijf het ook gebruikt, en niet eens volledig voor zakelijk gebruik.. maar goed.quote:Op donderdag 24 mei 2007 15:37 schreef PieterBas het volgende:
[..]
mijnes doen er niet moeilijk over..
aangezien ik al klaar ben met mijn opdracht
hihi.. you oughtta know.. liefst zit ik in de truck.. doe ik wel voor ¤10,- + per uur...quote:Op donderdag 24 mei 2007 15:41 schreef Lili_5678 het volgende:
Maar zo leuk is stage niet hoor, voor 50 cent per uur hartstikke niks doen.... Je kan leukere dingen bedenken toch???
Schopje naar [R&P]quote:Op donderdag 24 mei 2007 15:47 schreef Lili_5678 het volgende:
Bootje, zulk soort dingen zeg je alleen als we samen zijn joh...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
FullQuickreply is een Firefox extensie om het posten op FOK! makkelijker te maken.quote:
Ik heb alleen het normale snel reageren van fokquote:Op donderdag 24 mei 2007 15:58 schreef PieterBas het volgende:
[..]
FullQuickreply is een Firefox extensie om het posten op FOK! makkelijker te maken.
Nja dat proefexamen maakte me wel aan het zweten, ik wist sommige dingen niet echt. Maar een 6.9 valt me alles mee, en het is ook nog eens precies mijn gemiddelde, examens op niveauquote:Op donderdag 24 mei 2007 17:13 schreef dubidub het volgende:
Vanavond ff een biertje drinken denk.![]()
Whehe, mats, jij moet natuurlijk wel alle 'moeilijke' dingen leren van eco, wij doen alleen de basis![]()
nog 9 posts![]()
Ik had zelfs een hele vraag verkeerd begrepen, ik las zo bijvoorbeeld (15,60) dus ik dacht 15.60 procentquote:Op donderdag 24 mei 2007 17:15 schreef dubidub het volgende:
Ik dacht ook dat ik een hele hoop niet wist, viel ook wel mee. daarnaast denk ik dat er echt wel een zooitje mensen in de problemen gaan komen, die snappen er in de les al geen bout van, laat staan met die (voor sommigen lastige) formuleringen op het examen!
Bagger deze ff vol, ik open wel een neue
laatste restje baggerquote:Op donderdag 24 mei 2007 17:17 schreef FrituurVetPet het volgende:
bagger
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |