Ja dus we hebben nog wel 3 topic dezelfde opquote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:57 schreef dubidub het volgende:
Fipo de clown en mamalou
Keijz: ik zei dat ik de nieuwe op na m'n examens ging maken, lullo
IE7 op XP geen last...quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:12 schreef kassenbouwer het volgende:
[..]
Ben ik trouwens de enige waar mijn Internet Explorer (7, Vista) elke keer crasht bij het openen van deze fantastische site?
Of Opera. Die vind alles uit, en dan kopieert Firefox het. En als je firefox download, heb je alleen een lege shell. Dan moet je eerst stuff downloadne voordat het een beetje naar je zin isquote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:25 schreef kassenbouwer het volgende:
Hmm... vreemd, zal dan maar 's Firefox installeren
Lekker boeiendquote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:29 schreef dubidub het volgende:
[..]
Of Opera. Die vind alles uit, en dan kopieert Firefox het. En als je firefox download, heb je alleen een lege shell. Dan moet je eerst stuff downloadne voordat het een beetje naar je zin is![]()
Weet ik veul. Op zondag hebben ze nog wel eens redelijk nieuwe afleveringen, maar die heb ik geloof ik ook allemaal wel eens gezien. Zijn van die specials, 'Shopping special', 'bloopers'. Wel lachen, maar ik wil oko neue jaquote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:36 schreef wlsandman het volgende:
He dub, wanneer beginnen de nieuwe series van Mythbusters? Ik zit alleen maar herhalingen te kijken....![]()
De wat?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:40 schreef GotC het volgende:
Omg @ Konmar mensen die 'ineens moeten gaan werken' btw.
Konmar => Ex-wannabe-supermarkt in Naaldwijk => Ex-Konmar-werknemers => werken nu in Naaldwijk/H'dijk om de AH formule te leren => ze weten niet wat werken is omdat de Konmar sucked => Ze klagen.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:51 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
De wat?![]()
Ik zit scream te kijken, krijgt 5 sterren volgens veronica...verdient er de helft niet van![]()
Nouja op de vorige na heb ik de afgelopen 4 reeksen in Turkije vertoeft.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:56 schreef GotC het volgende:
[..]
Konmar => Ex-wannabe-supermarkt in Naaldwijk => Ex-Konmar-werknemers => werken nu in Naaldwijk/H'dijk om de AH formule te leren => ze weten niet wat werken is omdat de Konmar sucked => Ze klagen.
Heb je de afgelopen 4 reeksen onder een steen gewoond?![]()
Dan had je moeten weten dat de Konmar dicht is en dat we die ubermensen bij ons komen werkenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:58 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Nouja op de vorige na heb ik de afgelopen 4 reeksen in Turkije vertoeft.
heb JIJ onder een steen gewoond?![]()
En hoe is die ontmoeting afgelopen?quote:Op woensdag 23 mei 2007 00:02 schreef GotC het volgende:
OMG trouwens!Ik was het helemaal vergeten te vertellen.
Ik kreeg ongeveer een maand geleden ofzo een Fok!PM met daarin de vraag of ik een sexrelatie wilde beginnen met die 1 of andere vent![]()
![]()
![]()
Ja, ikquote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:20 schreef keijz het volgende:
Volgt iemand hier 24?
Best wel triestquote:Op woensdag 23 mei 2007 00:02 schreef GotC het volgende:
OMG trouwens!Ik was het helemaal vergeten te vertellen.
Ik kreeg ongeveer een maand geleden ofzo een Fok!PM met daarin de vraag of ik een sexrelatie wilde beginnen met die 1 of andere vent![]()
![]()
![]()
Nee, ga ik vanavond doen.. Daar mijd ik ook het 24 topicquote:
Ja, hoi!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:20 schreef keijz het volgende:
Volgt iemand hier 24?
Magquote:Op woensdag 23 mei 2007 00:15 schreef kassenbouwer het volgende:
[..]
En hoe is die ontmoeting afgelopen?
Moeten we misschien nog dreigmails gaan versturen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |