quote:Op dinsdag 3 april 2007 20:00 schreef eQuaL het volgende:
ROFLMFAO
Kan ook.quote:Op dinsdag 3 april 2007 20:04 schreef DikkeBlob het volgende:
Dat wordt haar lichaam verkopen.
Maar niet aan jouquote:Op dinsdag 3 april 2007 20:04 schreef DikkeBlob het volgende:
Dat wordt haar lichaam verkopen.
Je bent gewoon een illegale Afrikaan dus?quote:Op dinsdag 3 april 2007 20:07 schreef Strychnine het volgende:
[..]
Maar niet aan jou
Het is een ontzettende klote situatie, want mijn moeder zit in Zuid Afrika, en omdat zowel mijn bankpas als ID kaart erin zat, kan ik ook bij de bank geen geld opnemen met mijn ID. Dus ik heb gewoon echt een probleem nu.
Niet leuk, ik ben nog nooit gerold of iets, en uitgerekend wanneer ik 2 weken alleen thuis ben moet dit gebeuren.
Strychnine is vrouwelijk en best okequote:Op dinsdag 3 april 2007 20:05 schreef SuperRogier het volgende:
Geef om dit geestelijk minderbedeelde kind. Geef, giro 555. Dank u wel.
quote:Op dinsdag 3 april 2007 20:09 schreef DikkeBlob het volgende:
[..]
Je bent gewoon een illegale Afrikaan dus?
quote:Op dinsdag 3 april 2007 20:09 schreef DikkeBlob het volgende:
[..]
Je bent gewoon een illegale Afrikaan dus?
Een wurmpjesknuffelquote:Op dinsdag 3 april 2007 20:09 schreef WurM het volgende:
[..]
Strychnine is vrouwelijk en best oke
Lieve Strychnine, je hebt mijn volledige geestelijke steun. Als je iets bedenkt wat ik nog meer zou kunnen doen, laat het me ff weten via een pm of een bericht in mn fobo.
Sterkte
Nouja, de enige familie die ik heb is dus mijn moeder, en die zit onder de evenaarquote:Op dinsdag 3 april 2007 20:09 schreef SiemeN het volgende:
Lenen van andere familie? Of anders toch maar een rode lamp bij het raam zetten..
Fobo gechecked, en ik kan maar 1 ding zeggenquote:Op dinsdag 3 april 2007 20:09 schreef WurM het volgende:
[..]
Strychnine is vrouwelijk en best oke
Lieve Strychnine, je hebt mijn volledige geestelijke steun. Als je iets bedenkt wat ik nog meer zou kunnen doen, laat het me ff weten via een pm of een bericht in mn fobo.
Sterkte
quote:Op dinsdag 3 april 2007 20:05 schreef SuperRogier het volgende:
Geef om dit geestelijk minderbedeelde kind meisje. Geef, giro 555. Dank u wel.
quote:Op dinsdag 3 april 2007 20:14 schreef SuperRogier het volgende:
[..]
Fobo gechecked, en ik kan maar 1 ding zeggen
[..]
als ik alle lege flessen en kratten inlever heb je al snel genoeg voor 2 weken overleven.quote:Op dinsdag 3 april 2007 20:26 schreef Strychnine het volgende:
Ik woon dus in het Westland, en die hebben 1 groot politiebureau, gevestigd in Naaldwijk. Ik daar heen bellen, om te vragen of er wat gevonden was. Nee dus.
Krijg ik een belletje terug nu net
O wacht, jij woont in 's-Gravenzande, we zullen even contact opnemen met dat bureau, zodra we wat weten hoor je het.
Leuk hoor, het bureau hier is bewoond door de stadswacht en die zijn er volgens mij maar 2 uur per dag. Meeduimen mag
Graag gedaanquote:Op dinsdag 3 april 2007 22:10 schreef Strychnine het volgende:
Polizei heeft mijn portemonnee terug
Alleen is alle cash eruit wat bijna honderd euro was. Maar ik ben al lang blij dat ik mijn ID en pinpas terug heb, en dat ze daar niet aangekomen zijn. Wat ik wel erg vind is dat mijn pasfoto's eruit zijn gehaald, omdat daar oa foto's bij zaten van mijn (overleden) vader die ik niet dubbel had.
Maar, in ieder geval toch nog 70 euro (oke, voor 2 weken, maar het is iets...)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |