zit niet zo je stage plek te spammenquote:Op donderdag 24 mei 2007 07:17 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
op spelletjes.nl kan je leuk heads up pokeren. aanrader
omg, inderdaadquote:Op donderdag 24 mei 2007 09:15 schreef PieterBas het volgende:
[..]
zit niet zo je stage plek te spammen![]()
spelletjes.nlquote:Op donderdag 24 mei 2007 09:15 schreef PieterBas het volgende:
[..]
zit niet zo je stage plek te spammen![]()
Moguh Tommyquote:Op donderdag 24 mei 2007 09:22 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
spelletjes.nl
zigiz.com
juego.sp
jeux.be
jeux.fr
![]()
Hoezulks? Ojah, pinkpopquote:
meurning!quote:
Van mij mag je het woord deoxyribonucleic spellen.quote:Op donderdag 24 mei 2007 09:48 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
meurning!valt er hier nog wat te spellen..?
ja.. dat hoop ik ookquote:
ik hoop klote weer.. net als tijdens het 2e jaars kampquote:Op donderdag 24 mei 2007 09:58 schreef Bootje84 het volgende:
weet iemand al hoe het 9 juni gaat worden qua weer, of is dat té ver vooruit..
ik ga k(r)amperen...
Wat is de evenwichtsprijs? Daar waar aanbod en vraag gelijk zijn, toch?quote:Op donderdag 24 mei 2007 10:15 schreef ThaRooP het volgende:
Net het examen economie van 2005 gemaakt.. verbaas me erover hoe simpel het is![]()
Zo maar ff nakijken
Eh ja... maar dat is t simpelste van het ganze economie ?quote:Op donderdag 24 mei 2007 10:17 schreef dubidub het volgende:
[..]
Wat is de evenwichtsprijs? Daar waar aanbod en vraag gelijk zijn, toch?
Ik heb een 7.6 gescoord volgens mij.. moet eigenlijk nog ff hoger om een 8 te staanquote:Op donderdag 24 mei 2007 10:15 schreef ThaRooP het volgende:
Net het examen economie van 2005 gemaakt.. verbaas me erover hoe simpel het is![]()
Zo maar ff nakijken
Ik sta een 6.9, moet dus 6.1 voor een 7.quote:Op donderdag 24 mei 2007 10:30 schreef ThaRooP het volgende:
[..]
Ik heb een 7.6 gescoord volgens mij.. moet eigenlijk nog ff hoger om een 8 te staan![]()
Ik denk heb ik het grote interview van Jensen met x gemist, maar dit is wel erg tenenkrommend idd...quote:Op donderdag 24 mei 2007 11:01 schreef dubidub het volgende:
Ik ben klaar, ik zit met m'n tv aan zo'n examne te maken, die 4,5 heb ik sowieso wel, die 6,5 denkik oko wel
Trouwens was pas bij JensenDat interview
Echt tenenkrommend slecht
Ja, ik denk eigenlijk dat die twee elkaar weinig te vertellen hebben.quote:Op donderdag 24 mei 2007 11:58 schreef dubidub het volgende:
[..]
Zou ton tabben niet ereder Jensen interviewen op InfoThuis ofzo?
Zal die multifunctionele klapstoel trouwens het gewicht van jensen kunnen houden?quote:Op donderdag 24 mei 2007 12:03 schreef kassenbouwer het volgende:
[..]
Ja, ik denk eigenlijk dat die twee elkaar weinig te vertellen hebben.
Alhoewel ze qua humor vast een hele goede klik zullen hebben.
zag het een keer bij TMFquote:Op donderdag 24 mei 2007 11:01 schreef dubidub het volgende:
Ik ben klaar, ik zit met m'n tv aan zo'n examne te maken, die 4,5 heb ik sowieso wel, die 6,5 denkik oko wel
Trouwens dit was pas bij JensenDat interview
Echt tenenkrommend slecht
Dat nummer is lachwekkend, maar laatste kreeg ik pas echt eenquote:
Nee!!!quote:Op donderdag 24 mei 2007 13:08 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Dat nummer is lachwekkend, maar laatste kreeg ik pas echt een
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
nummer toegespeeld:
http://www.youtube.com/watch?v=fbGkxcY7YFU
Ik had het niet meer toen ik het hoorde![]()
Maar hij is natuurlijk wel erg smerig
quote:I have something to put in you, at the gay bar, gay bar
Die gast lijkt op Richie van X-Factorquote:Op donderdag 24 mei 2007 13:08 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
nummer toegespeeld:
Omgquote:Op donderdag 24 mei 2007 13:08 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
nummer toegespeeld:
Die is ook wel leuk, maar deze clip is gewoon lachwekkend, omdat die vent telkens zo smerig kijktquote:Op donderdag 24 mei 2007 13:12 schreef dubidub het volgende:
[..]
Nee!!!
Dan vind ik 'Electric Six' met [url=http://www.youtube.com/watch?v=HM6puai_ZMg]'I wanna take you to a gay bar' /url] leukerDaarnaast is deze clip ook wel grappig
[..]
Austin Powersquote:Op donderdag 24 mei 2007 14:10 schreef dubidub het volgende:
Gisteren trouwens iemand nog Austin Powers gezien? Hij was weer leuk
quote:Sex?. Yes, please
quote:Do I make you horny .. Do I Do I
Je was wel tot twee uur 's nachts op fok zag ik in de NBquote:
Lol klopt, ik heb er simpelweg niet aan gedacht te kijken, er kwam een docu die ik wilde zienquote:Op donderdag 24 mei 2007 14:14 schreef dubidub het volgende:
[..]
Je was wel tot twee uur 's nachts op fok zag ik in de NB
Alotta Fagina
Dr. Evil
Felicity Shagwell![]()
Docu's ? Om twee uur 's nachts? Wat voor genre moet ik me indenken?quote:Op donderdag 24 mei 2007 14:15 schreef Strychnine het volgende:
[..]
Lol klopt, ik heb er simpelweg niet aan gedacht te kijken, er kwam een docu die ik wilde zien
Sex Sense op Discovery waarschijnlijkquote:Op donderdag 24 mei 2007 14:16 schreef dubidub het volgende:
[..]
Docu's ? Om twee uur 's nachts? Wat voor genre moet ik me indenken?;@
quote:Op donderdag 24 mei 2007 14:22 schreef Strychnine het volgende:
Nee, die kwam er voor
En daarna ben ik weer achter de pc gekropen dus
Ik ben een heel net meisje
Is dat niet dat programma dat alle kinderen van elf tegenwoordig spannend vinden omdat er soms plotseling een borst tevoorschijn komt?quote:Op donderdag 24 mei 2007 14:23 schreef kassenbouwer het volgende:
[..]
Sex Sense op Discovery waarschijnlijk
Hahahaquote:Op donderdag 24 mei 2007 14:23 schreef dubidub het volgende:
[..]Je hadh et alleen over seks met remlof
![]()
![]()
Jij bent zeker bootje z'n vriendin als ik t zo ziet ?quote:Op donderdag 24 mei 2007 14:28 schreef Lili_5678 het volgende:
Hey bootje, ik dacht dat jij serieus moest gaan werken.....
Ja maar toch, met remlof weet je het nooitquote:Op donderdag 24 mei 2007 14:29 schreef Strychnine het volgende:
[..]
Is dat niet dat programma dat alle kinderen van elf tegenwoordig spannend vinden omdat er soms plotseling een borst tevoorschijn komt?
Kom nou, Discovery Channel man. Overigens niks mis met Discovery, heb het als ik boven ben vrijwel dag en nacht op staan
[..]
Hahaha
Niet alleen maar.
Eigenlijk vrijwel niet
quote:Op donderdag 24 mei 2007 14:35 schreef dubidub het volgende:
[..]
Ja maar toch, met remlof weet je het nooit![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |