quote:Op donderdag 24 mei 2007 14:35 schreef ThaRooP het volgende:
[..]
Jij bent zeker bootje z'n vriendin als ik t zo ziet ?![]()
Jij doet anders niks anders terwijl je eco moet lerenquote:Op donderdag 24 mei 2007 14:42 schreef dubidub het volgende:
hahaha, Bootje, serieus werken? Beetje spelletjes spelen en hier spammen
Iki doe aan ontspannend leren. Die examens staan op internetquote:Op donderdag 24 mei 2007 14:43 schreef ThaRooP het volgende:
[..]
Jij doet anders niks anders terwijl je eco moet leren![]()
Dat excuus gebruik ik ook telkensquote:Op donderdag 24 mei 2007 14:44 schreef dubidub het volgende:
[..]
Iki doe aan ontspannend leren. Die examens staan op internetIk kan niet anders
Er is een verschil tussen achter een bureau zitten en hard aan het werk zijnquote:Op donderdag 24 mei 2007 14:47 schreef Lili_5678 het volgende:
Nou zo te zien is bootje toch hard aan het werk, want ik krijg geen enkele reactie...
Ik heb examens, ik ben druk bezigquote:Op donderdag 24 mei 2007 14:50 schreef Lili_5678 het volgende:
Whahaha ben ik het mee eens, maar ik denk dat jij ook niet veel te doen heb aangezien jij ook aardig veel tijd op dit forum doorbrengt
Als je nu nog wil zakken, dan moet je wel heel erg je best gaan doenquote:Op donderdag 24 mei 2007 14:53 schreef Lili_5678 het volgende:
Dat is wel een heel gemakkelijk excuus. Je moet er wel voor zorgen dat je slaagt hé. Anders doe je al dat werk voor niks![]()
Ik nietquote:Op donderdag 24 mei 2007 14:54 schreef ThaRooP het volgende:
[..]
Als je nu nog wil zakken, dan moet je wel heel erg je best gaan doen![]()
Bootje en werken?quote:Op donderdag 24 mei 2007 14:28 schreef Lili_5678 het volgende:
Hey bootje, ik dacht dat jij serieus moest gaan werken.....
Oh het kan zeer zeker weten nog hoorquote:Op donderdag 24 mei 2007 14:54 schreef ThaRooP het volgende:
[..]
Als je nu nog wil zakken, dan moet je wel heel erg je best gaan doen![]()
Dat zal niet al te best zijn.quote:
10 minuten?quote:Op donderdag 24 mei 2007 15:02 schreef Lili_5678 het volgende:
Niet om het een of ander hoor, maar zelfs bootje zou als hij dat echt wil en met veel moeite wel 10 minuten achter elkaar serieus kunnen werken .... denk ik :$
Ik ken Tom lang genoeg om te weten dat het heel lastig voor hem is..quote:Op donderdag 24 mei 2007 15:02 schreef Lili_5678 het volgende:
Niet om het een of ander hoor, maar zelfs bootje zou als hij dat echt wil en met veel moeite wel 10 minuten achter elkaar serieus kunnen werken .... denk ik :$
bedankt he piet (Y)quote:Op donderdag 24 mei 2007 14:57 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Bootje en werken?![]()
Sorry Tom, maar ik moest hem gewoon even maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |