Leuke pta blundersquote:Motor
brandstof benzine
cilinders 4 in lijn
kleppen/cilnder 5
brandstofsysteem multipoint injectie
cilinderinhoud 1984 cc
max. vermogen 96 kW/130 pk bij 5700 tpm
max. koppel 195 Nm bij 3300 tpm
Transmissie/onderstel
aandrijving voor
transmissie 5 versnellingen, handgeschakeld
remmen voor/achter gev. schijven/schijven
banden 195/65VR15
draaicirkel wielen 11,4 m
Maten/gewichten
lengte/breedte/hoogte 4,70 m/1,75 m/1,46 m
wielbasis 2,70 m
gewicht 1291 kg
laadvermogen 639 kg
aanhangermassa geremd/ongeremd 1400 kg/650 kg
kofferruimte 475-800 l
tankinhoud 62 l
Prestaties
topsnelheid 210 km/h
acceleratie 0-100 km/u test 10,7 s (9,9 s)
acceleratie 50-80 km/u in 3/4 5,0/7,7 s
acceleratie 80-120 km/u in 4/5 10,2/13,9 s
brandstofverbruik test 10,3 l/100 km (8,0 l/100km)
geluidsniveau bij 100/120 km/u 65,8 dB/67,0 dB
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:13 schreef PeuRac het volgende:
oeh, k kwam een canadees meisje tegen vandaag, die werd helemaal gek toen ik vertelde dat ik een Alfa had en dr weer een ga kopen
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:10 schreef Alexxxxx het volgende:
Herm mag dan een domme mongool zijn, dit keer heeft ie wel gelijk
Gemiddelde tester ja, maar ik zal dan ook geen gemiddelde tester zijnquote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:50 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Zou ik niet aan beginnen, het is momenteel hip - dus veel vraag, maar je moet er een ongelooflijke pietje precies en zeikstraal voor zijn.
Mijn indruk van de gemiddelde tester is dat het een zwart-wit kijkend persoon (ook naar non ICT dingen) die urenlang zinloze discussie kan/wil voeren.
Ik zou hem zo graag willen inkoppenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:37 schreef Hugster het volgende:
[..]
Da's ook toevallig, de vader van de over de stoeprand gestruikelde buurmeisje van de neef van de crackhoer die me hier elke ochtend aanspreekt voor een pijpbeurtje heeft een S-klasse
Nouja, als je net een paar maanden je rijbewijs hebt, is het best spannend om elke keer ergens anders heen te moeten in een redelijk dure auto.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:28 schreef Hugster het volgende:
[..]
Dit is alleen met het vliegtuig en het laatste stukje met de taxi of een speedboat.
Jij hebt het gewoon over boodschappen doen voor een autogarage
Niet goed vast gezetquote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:02 schreef MaartenGrendel het volgende:
[afbeelding]
Gevonden op nu.nl. Te hard geremd misschien? In ieder geval zonde!
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:02 schreef MaartenGrendel het volgende:
[afbeelding]
Gevonden op nu.nl. Te hard geremd misschien? In ieder geval zonde!
Toch wel knap dat jij dat zo kan zienquote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Niet goed vast gezetmet 2 spanbandjes was het voorkomen
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:02 schreef Fugie het volgende:
[..]
Gemiddelde tester ja, maar ik zal dan ook geen gemiddelde tester zijn![]()
Gaat wel om een gerenomeerd testbedrijf met twee van de grondleggers van testen in NL aan het roer. Vraag me alleen af of testen (en dan vooral wat hogerop, het ontwerp van testcases, planning ed) wel zo leuk en uitdagend is als ze doen voorkomen
Ja.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:05 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nouja, als je net een paar maanden je rijbewijs hebt, is het best spannend om elke keer ergens anders heen te moeten in een redelijk dure auto.
Tja, dat is het geniale inzicht van die jongen hè. Werkelijk geniaal.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:14 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Toch wel knap dat jij dat zo kan zien![]()
Testen an sich is ook niet waar ik wil blijven, maar dat is gewoon de instap. Daarna is het zaak om zo snel mogelijk door te groeien naar een functie die wat spannender is (ontwerpen en plannen van de testfases, opzetten van testomgevingen, opzetten van afdelingen, advies geven over testen enzo). Maar ik heb 0 ervaring met zulke mensen enzo, dus ik weet ook niet precies wat ik me er bij moet voorstellen behalven dat je in het begin dodelijk suf testcases aan het uitvoeren bentquote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:15 schreef Paladijn het volgende:
[..]Hoe zie je jezelf over vijf jaar dan, waar wil je heen?
Voor testen moet je echt een kommaneuker zijn en dat zie ik (nofi) niet echt in jou.
Al hadden we daar allemaal in deze SC 1% van, waren we allemaal n(i )et zo succesvol als Peu.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:16 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Tja, dat is het geniale inzicht van die jongen hè. Werkelijk geniaal.
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:37 schreef Alexxxxx het volgende:
Het leven is te kort om dingen te doen die je niet leuk vind.
een Mini met een 4A-GE blacktopquote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:43 schreef Paladijn het volgende:
[..]
[afbeelding]
Nu ga ik er weer over nadenken om toch voor de mini te gaan...
geen idee, geen ervaring meequote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:34 schreef Hugster het volgende:
Zelfs de taken die je nu opnoemt als einddoel eh, vind je die echt helemaal fantastisch?
Ik denk dat paal het over een nieuwe diesel mini heeftquote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:46 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
een Mini met een 4A-GE blacktop![]()
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:47 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik denk dat paal het over een nieuwe diesel mini heeft
euh? Da's toch de toyo motor uit de Trueno?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:46 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
een Mini met een 4A-GE blacktop![]()
Dat dacht ik ook, maar er zit best een puik motortje in en stuurt heerlijkquote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:49 schreef Sjoewe het volgende:
Ja no fun at all.
Die?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:50 schreef ijsmeis het volgende:
Ik heb trouwens de t-shirts binnen en ze zijn leuk.
dat is een 1587cc 4 cilinder DOHC 20valve met ITB's en VVT blok dat in meerdere Corolla's is geleverd.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:50 schreef Paladijn het volgende:
[..]
euh? Da's toch de toyo motor uit de Trueno?
Zit momenteel nog steeds met de kutkeuze tussen een Cooper D en een Accord+MXvoordefun
Er rijdt in Belgie iig een rond... en ja, ze zien er niet uitquote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:52 schreef Alfisti het volgende:
[afbeelding]
Gister zo'n hok gespot en daarbij bijna de Q4 in de hekken geparkeerd
Net z'n MBO klaar, en uit de hoogte doen alsof 'ie Prof. Mr. Dr. Ir. isquote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:39 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Al hadden we daar allemaal in deze SC 1% van, waren we allemaal n(i )et zo succesvol als Peu.
Ir baboonquote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:55 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Net z'n MBO klaar, en uit de hoogte doen alsof 'ie Prof. Mr. Dr. Ir. is
Probeer jij de MBO opleiding die Peu heeft gedaan maar eens te halen, snotjongquote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:55 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Net z'n MBO klaar, en uit de hoogte doen alsof 'ie Prof. Mr. Dr. Ir. is
Autowassen voor gehandicapten?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:56 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Probeer jij de MBO opleiding die Peu heeft gedaan maar eens te halen, snotjong
Brotherfromanothermotherquote:
quote:
Ja dat is wel lastig inderdaad.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:04 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik ben nu aan het werk hè... En dan kun je dus 6,5 uur niet roken enzo, dus ook niet na het eten enzo, met je koffie enzo.
Nou vind ik dat dus allemaal echt geen probleem, en de eerste peuk na het werk smaakt dan juist overheerlijk....![]()
Maar wat ik WEL haat is dat er dan mensen die NET hun peuk hebben uitgedrukt met die walm om zich heen aan mij allemaal dingen komen vragen en ene kwartier om m'n balie komen hangen [afbeelding]
Rook jij nog steeds die Justus van Maurik?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:05 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Ja dat is wel lastig inderdaad.
Soms wel ja.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:06 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Rook jij nog steeds die Justus van Maurik?
Ik verwacht vooral met meer dan 2 personen ruimtegebrek myaquote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:55 schreef Sjoewe het volgende:
Tja, ik heb vaak genoeg in de oude nieuwe cooper gezeten om te weten dat het leuk rijdt, alleen op de lange afstanden is het een onding.
Ik vind het snelwegcomfort icm het sportonderstel vies tegenvallen.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:12 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Ik verwacht vooral met meer dan 2 personen ruimtegebrek mya
Helaas zijn er door Mini-fanboys alleen weinig negatieve reviews te lezen...
Televisies geven een mooie klap als je ze vanaf de zolder op de tegels tyft. Is dat ook zo bij CRT's?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:12 schreef Sjoewe het volgende:
Over een paar dagen eindelijk een TFT scherm bestellen
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:15 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Ik vind het jammer dat je zo'n toon tegen mij aanslaat
Ik ben de MX met Bilstein vering en run-flat banden gewend, dan valt 99% van de auto's al mee [/peu]quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:13 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik vind het snelwegcomfort icm het sportonderstel vies tegenvallen.
Zonde. Ik geef 'm liever weg. Tis een prachtig scherm. Alleen met het oog op samenwonen enzo mag het bakbeest wel uit m'n kamer vertrekken.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:15 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Televisies geven een mooie klap als je ze vanaf de zolder op de tegels tyft. Is dat ook zo bij CRT's?
Waarom geen IS220 eigenlijk?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:17 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Ik ben de MX met Bilstein vering en run-flat banden gewend, dan valt 99% van de auto's al mee [/peu]
Auto waar ik in proefgereden heb viel ook erg mee, maar die was dan ook zonder sportonderstel (dat is, zoals bijna alles bij Mini, een accessoire - 600 euro extra geloof ik). Grootste probleem is idd dat ik het grootste gedeelte van de tijd toch wel op de snelweg zit, dan heb je niet echt veel aan een bochtenautootje.
En waarom laten mensen in godsnaam PDC op een mini installeren......
Kostte dat ding ook alweer? 40k ofzo toch?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:17 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Ik ben de MX met Bilstein vering en run-flat banden gewend, dan valt 99% van de auto's al mee [/peu]
Auto waar ik in proefgereden heb viel ook erg mee, maar die was dan ook zonder sportonderstel (dat is, zoals bijna alles bij Mini, een accessoire - 600 euro extra geloof ik). Grootste probleem is idd dat ik het grootste gedeelte van de tijd toch wel op de snelweg zit, dan heb je niet echt veel aan een bochtenautootje.
En waarom laten mensen in godsnaam PDC op een mini installeren......
Toch geen Justus van Maurik hèquote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:18 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Ik kan alleen getroost worden met een doosje goede sigaren
Gedvergerre hou eens op met dat verburgeren. Kapottyfen is toch veel leuker dan weggeven?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:19 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Zonde. Ik geef 'm liever weg. Tis een prachtig scherm. Alleen met het oog op samenwonen enzo mag het bakbeest wel uit m'n kamer vertrekken.
Nucleair onderzoekquote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:20 schreef Sjoewe het volgende:
[afbeelding]
Wat een leuke opties om uit te kiezen
Jij mag kiezen wat je goede sigaren vind.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:19 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Toch geen Justus van Maurik hè
Anders kopen wij dat scherm gewoon voor 10 euro en tyfen wij em daarna kaputt..quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:20 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Gedvergerre hou eens op met dat verburgeren. Kapottyfen is toch veel leuker dan weggeven?
Ik heb nog wel een 17" die je mag kapot tyfenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:20 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Gedvergerre hou eens op met dat verburgeren. Kapottyfen is toch veel leuker dan weggeven?
Jopie goejekopiequote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:21 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Jij mag kiezen wat je goede sigaren vind.
Dan koop ik voor dat bedrag liever een Alfaquote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:21 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Anders kopen wij dat scherm gewoon voor 10 euro en tyfen wij em daarna kaputt..
Ruim jij het op daarna?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:21 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een 17" die je mag kapot tyfen
Misschien heeft Peu nog wat overquote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:22 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dan koop ik voor dat bedrag liever een Alfa
Voor die prijs kan je niets anders dan absolute topkwaliteit verwachtenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:22 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Jopie goejekopie
Zag pas bij de Makro, 50 sigaren voor 6 euro
Rijdt net zo goed en is net zo luxe als de Accord die zo'n 110/maand goedkoper isquote:
je moeder.quote:
Capsones wel iigquote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:23 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Misschien heeft Peu nog wat over
Ik vind een IS mooier..quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:24 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Rijdt net zo goed en is net zo luxe als de Accord die zo'n 110/maand goedkoper is
Alleen de naam van Honda krijgt de gemiddelde commerciant een rilling van over zijn rug... gelukkig ben ik geen commerciant
(Anders had ik ook nooit een MX kunnen leasen...)
Ik heb dit schitterende aanbod helaas aan m'n neus voorbij laten gaan, maar de volgende keer dat ik er ben zal ik diep in mijn buidel tasten om vervolgens dit absolute stukje kwaliteit aan te schaffenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:24 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Voor die prijs kan je niets anders dan absolute topkwaliteit verwachten
Sjoewe had er al 50 euro voor over! Krent!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:22 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dan koop ik voor dat bedrag liever een Alfa
Dat is dus samen 60quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:26 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Sjoewe had er al 50 euro voor over! Krent!![]()
De IS is ook zo'n beetje de fraaiste auto in die klasse, naast de Accord en 159. Maar ik hou zo wel 110/maand over voor mijn andere wel-achterwiel aangedreven mormelquote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:25 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Ik vind een IS mooier..
bovendien heeft deze achterwielaandrijving en daar heb ik wel 110 euro p/m voor over
maar die Honda is ook een prima auto, rijdt inderdaad goed.
Ik doe ook mee!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:28 schreef Sjoewe het volgende:
Oeh, krijgen we een hermandeluxe vuurbal?
Wel relaxed, zo'n achtertuin. Half E'hv is ook al bekend met m'n skillsquote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:28 schreef Sjoewe het volgende:
Oeh, krijgen we een hermandeluxe vuurbal?
Zijn je wenkbrauwen al teruggegroeid?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:33 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Wel relaxed, zo'n achtertuin. Half E'hv is ook al bekend met m'n skills
quote:
* Alfisti kroelt wat met hermiequote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:27 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat is dus samen 60
Betaal ik de benzine
A: Alsof ik wat aan dat deukje kan doen, nutteloze irritante kut reactie.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]
lelijk deukje in je portier![]()
ik mis mn Alfa als ik die foto zie
BoJo FTWquote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:36 schreef BoJo het volgende:
[..]
A: Alsof ik wat aan dat deukje kan doen, nutteloze irritante kut reactie.![]()
B: Asoscieer aub niet jouw ex-hok met mijn barrel
ongelooflijke kneus dat je bent.
Ah, jij bent het dusquote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:36 schreef hermandeperman het volgende:
Gestemd?
Stommy doet ook mee, en we doen allemaal 20% van ons inkomen.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:36 schreef Alfisti het volgende:
[..]
* Alfisti kroelt wat met hermie
gulle jongen![]()
Kan ik mijn stem nog wijzigen in de poll naar BoJo?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:36 schreef BoJo het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:36 schreef BoJo het volgende:
[..]
Dan wil ik ook meedoen voor 100 euro!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:38 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik denk dat we het hele wagenpark van de familie Klein Gunnewiek wel af kunnen fakkelen
Verdien jij zo weinig joh?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:39 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Dan wil ik ook meedoen voor 100 euro!
jajaquote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:40 schreef hermandeperman het volgende:
Nu ik op het linkje van Peu's post klik in Bo's post zie ik de poll... Ik heb fans zie ik?
Dat mokkel begon gelijk te krassen omdat ze d'r target niet haalde natuurlijkquote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:41 schreef Sjoewe het volgende:
Dus ik zo van: IK WIL HET NIET!
Jamaar het is gratis!
IK WIL HET NIET ROT OP GA IEMAND ANDERS LASTIG VALLEN.
Nou maar meneer het is gratis.
NEE!
En toe heb ik m'n telefoon door de kamer geflikkerd
nee, maar meer heb ik niet voor die zaadse bakken overquote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:40 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
100 euro is 20% van je inkomen?
Dan heb ik wel respect voor die Q4 van je
Dat is natuurlijk de truc, nu moet je alsnog een nieuw abbo voor een vervangende telefoon afsluitenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:41 schreef Sjoewe het volgende:
Dus ik zo van: IK WIL HET NIET!
Jamaar het is gratis!
IK WIL HET NIET ROT OP GA IEMAND ANDERS LASTIG VALLEN.
Nou maar meneer het is gratis.
NEE!
En toe heb ik m'n telefoon door de kamer geflikkerd
Ja en dan straks omdat ik te laat ben heb ik 9,99 betaald voor 1000 belminuten die ik niet wil. Ik ook echt zo van, ik hou er iedere maand ziekelijk veel over. ik kan echt iedereen bellen en nogsteeds belminuten overhouden.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:42 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat mokkel begon gelijk te krassen omdat ze d'r target niet haalde natuurlijk
Dubbel leven.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:44 schreef BoJo het volgende:
waarom stemmen jullie op mij, alsof ik een spellingnazi ben en ook maar een idee hoe een sociteit inelkaar steekt
ik weet niet eens hoe je het moet schrijven![]()
![]()
Mijn telefoon is verzekerd.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:44 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk de truc, nu moet je alsnog een nieuw abbo voor een vervangende telefoon afsluiten
Je kan ook gewoon de rode knop op je foon hanteren.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:45 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ja en dan straks omdat ik te laat ben heb ik 9,99 betaald voor 1000 belminuten die ik niet wil. Ik ook echt zo van, ik hou er iedere maand ziekelijk veel over. ik kan echt iedereen bellen en nogsteeds belminuten overhouden.
Jamaar het is gratis
NEE DAT IS HET NIET STOMME PREI GA JE QUOTUM ERGENS ANDERS HALEN ZOEK EEN BAAN VAL MIJ NIET LASTIG MET JE KANKERTELEMARKETING.STERFSTERFSTERF.
Ik vond dat je wel een tweede stem kon gebruikenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:44 schreef BoJo het volgende:
waarom stemmen jullie op mij, alsof ik een spellingnazi ben en ook maar een idee hoe een sociteit inelkaar steekt
ik weet niet eens hoe je het moet schrijven![]()
![]()
Dat is minder leuk.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:46 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon de rode knop op je foon hanteren.
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:48 schreef Sjoewe het volgende:
Nah. Dan denken ze dat de verbinding weggevallen is, krijg je ze nog een keer.
Ik kom liever op de zwarte lijst.
Je moet er maar zin in hebben.quote:
Is dat ook tegen tijdens het zeilen in het water tyfen/met de grasmaaier eroverheen rijden als hij het uit je broekzak is gevallen/van de trap af naar beneden laten stuiteren/erop gaan staan in de kroeg als je zat bent?quote:
De zwarte lijstquote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:48 schreef Sjoewe het volgende:
Ja dat. Geen vragen gewoon een nieuwe.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:50 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Is dat ook tegen tijdens het zeilen in het water tyfen/met de grasmaaier eroverheen rijden als hij het uit je broekzak is gevallen/van de trap af naar beneden laten stuiteren/erop gaan staan in de kroeg als je zat bent?
Anders wil ik dat ook wel.
Tja sinds m'n vorige bezoek schijnen ze in een ondergrondse bunker te zittenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:51 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
De zwarte lijst
Mooi verhaalDaar kom je nog niet op als je persoonlijk naar het kantoor toegaat om ze eens fysiek de oren te wassen
Tof. Ga ik dat ook nemen bij de volgende. Misschien dat ik er dan eens een keer een abonnementstijd mee ga uitzitten.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:52 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ja dat. Geen vragen gewoon een nieuwe.
It's for protection!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:53 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Tja sinds m'n vorige bezoek schijnen ze in een ondergrondse bunker te zitten![]()
Alles is beter dan een SEquote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:57 schreef Sjoewe het volgende:
Tis sowieso een stuk beter dan Sony Ericsson Klote700inferieur
Geweldige film.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:00 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
It's for protection!
- Protection from what? "Ze Germans"?
ja idem.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:05 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Als ik zeg dat ik hem 10 keer gezien heb zet ik laag in
ji was toch testerquote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:15 schreef Paladijn het volgende:
[..]Hoe zie je jezelf over vijf jaar dan, waar wil je heen?
Voor testen moet je echt een kommaneuker zijn en dat zie ik (nofi) niet echt in jou.
Jammer dat het zo niet werktquote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:48 schreef Sjoewe het volgende:
Ik zou je doorverbinden naar m'n demente oma, dan verhang je jezelf binnen drie minuten.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:09 schreef Hugster het volgende:
[..]
Jammer dat het zo niet werkt
Ik lach me dan alsnog kapot en zou gewoon weer een terugbel afspraak voor je inplannen
Lullig maar waar.
Geen van beiden, gelukkigquote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:09 schreef lipje het volgende:
[..]
ji was toch tester
of alleen maar kommaneuker
De stukjes met Tyrone zijn sowieso geweldigquote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:09 schreef Sjoewe het volgende:
I thought you said he was the getaway driver, now what the fuck he can get away from.
When I drive it, it's my car.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:17 schreef Sjoewe het volgende:
Don't let the dog mess up my carpets!
Tyrone, it's a stolen car.
Hihiquote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:18 schreef Sjoewe het volgende:
De ballo's van bover zijn weer lekker aan het schreeuwen en met elkaar aan het stoeien![]()
Het klinkt echt alsof ze aan het sumo worstelen zijn / een bank uit het raam willen duwenquote:
Ik hoop voor je op het laatste, bank in de tuinquote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:20 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Het klinkt echt alsof ze aan het sumo worstelen zijn / een bank uit het raam willen duwen
We hebben weer lekker gestudeerd vanavondquote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:23 schreef Sjoewe het volgende:
Mja. Ach.
Ik ga een filmpje kijken.
28 weeks later, ik ben benieuwd.
pauperquote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:20 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik hoop voor je op het laatste, bank in de tuin
Ik probeer een collega mee te krijgen, maar die wil nu opeens naar FORquote:
Nu mee bezig... en ziet net:quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:27 schreef BoJo het volgende:
Is het Nurburg gebeuren al geregeld, of zijn jullie daar nu mee bezig?![]()
Relaxedquote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:27 schreef Sjoewe het volgende:
Ok, ze zijn u keihard porno aan het kijken.
ja, was ook half juniquote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:28 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Nu mee bezig... en ziet net:
http://www.oldtimer-festival.de/
Waren we daar vorig jaar ook niet bij met de PTA meet?
ik hoor alleen maar AAAAAAAAAAAAAAAAAAH AAAAAAAAAAAAAAAAAAAH AAAAAAAAAAAAAAAHquote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:28 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
RelaxedToch wel Duits nasynchroniert hè?
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:28 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Nu mee bezig... en ziet net:
http://www.oldtimer-festival.de/
Waren we daar vorig jaar ook niet bij met de PTA meet?
USC gasten ofzo?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:29 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
ik hoor alleen maar AAAAAAAAAAAAAAAAAAH AAAAAAAAAAAAAAAAAAAH AAAAAAAAAAAAAAAH
en dan die gasten woooooow.
Nah. Veriteinenquote:
jullie ookquote:
oh okquote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:32 schreef Paladijn het volgende:
[..]
egnie: http://circuit.nhlrebel.c(...)-08-13_PTA_ringmeet/
Moet je ze een tientje toegooien en zeggen dat het in Tivoli veel gezelliger isquote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:37 schreef Sjoewe het volgende:
Tis maar goed dat Au3 aan het werk is, die trekt dit soort gedoe echt slecht.
En jij vertelt ze dan hoe ze precies moeten duwen?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:40 schreef Sjoewe het volgende:
Over vier jaar duwen ze allemaal een kinderwagen wat ik je brom, laat ze maar genieten.
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:40 schreef ijsmeis het volgende:
Volgens mij hebben mijn ouders zometeen ruzie over de auto die ik misschien ga kopen.
Mijn moeder zei direct nee. En mijn vader zei direct ja.
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:40 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
En jij vertelt ze dan hoe ze precies moeten duwen?
Op een metalavond, ja denk je?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:38 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Moet je ze een tientje toegooien en zeggen dat het in Tivoli veel gezelliger is
Ik durf het niet te zeggenquote:
Geef toe, hij zou wel bij je passenquote:
Een Civic/CRX?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:45 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik durf het niet te zeggen. En al helemaal niet als ik zeg dat ik er de suzuki de deur voor uit doe
Als het doorgaat dus eh.
Ik moet eerst mijn moeder om krijgen. Mijn vader is ook al bezig met alle voordelen opnoemen
.
een rode 155 met crx velgen is ook gaaf als je er een V10 twin-turbo in fietstquote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:48 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Gave bakken zijn dat als je er een andere motor in hangt![]()
tmiquote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:50 schreef BoJo het volgende:
er komt een hele lange haar uit een moedervlek groeien op m'n arm, wtf![]()
Mits je het interieurtje even meepakt.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:50 schreef Alfisti het volgende:
[..]
een rode 155 met crx velgen is ook gaaf als je er een V10 twin-turbo in fietst
RIP aan de nabestaandenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:50 schreef BoJo het volgende:
er komt een hele lange haar uit een moedervlek groeien op m'n arm, wtf![]()
Dan de hamvraag, ga je'm tjoenen?quote:
Dat spreekt voo zichquote:
Wat doe je!quote:
Het is de oude van Timquote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:53 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Dan de hamvraag, ga je'm tjoenen?
Zo ja, dan wil ik pics >> tuning.nhlrebel.com
NEE ANNE, NEE!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:54 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Het is de oude van Tim.
En ik wil niet op die site.
Nog een keer, nog een keerquote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:55 schreef Sjoewe het volgende:
Je hebt 'm al een keer aan barrels gereden, hoeveel meer eer valt er te behalen
Zit daar tupperware/sjaken-tjoening op en peu-velgjes eronder?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:54 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Het is de oude van Tim.
En ik wil niet op die site.
Ehm, even zoeken.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:56 schreef Sjoewe het volgende:
En heb je een plaatje van hoe ie er nu ongeveer uitziet?
Er is niks mis meer met die autoquote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:57 schreef Hugster het volgende:
Ook nog die korstige opgelapte kromme banaan van die lul
Nouja. De Suuz is wel verdomd veel werk om op te knappen.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:59 schreef Alexxxxx het volgende:
Een CRX kopen is nog tot hier aan toe, zou ik ook nog wel toe in stat zijn... Je Ford Feest er voor aan dekant schuiven, meteen doen.. Maar als je de Suuz wegdoe voor dat hok, dan stel je me diep teleur. en dat meen ik.
Ja, en? Mocht je m wegdoen laat het ff weten, mn broer wil er een geloof ik.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:59 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nouja. De Suuz is wel verdomd veel werk om op te knappen.
Ai. die is echt heel lelijk.quote:
Die dubbel zo duur kost. (oké, daarna niet meer, maar toch). En het probleem is dat mijn ouders dat voor moeten schieten. En dat vind ik ook al niet tof.quote:
Deze?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:01 schreef BoJo het volgende:
[..]
een Del Sol vind ik ook nog wel kunnen, maar die versie ervoor... NEE.
Helemaal waar, ze is echt gestoord.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:02 schreef Alexxxxx het volgende:
De Suuz is Anne... De CRX is Anita.
iets kost duurquote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:02 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Die dubbel zo duur kost. (oké, daarna niet meer, maar toch). En het probleem is dat mijn ouders dat voor moeten schieten. En dat vind ik ook al niet tof.
Dat is niet duur, dat kost goedkoop!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:02 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Die dubbel zo duur kost. (oké, daarna niet meer, maar toch). En het probleem is dat mijn ouders dat voor moeten schieten. En dat vind ik ook al niet tof.
Geniaalquote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:44 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik heb zo m'n kleine wraakmomentjes. Laatst wist ik dat er een met een kenkerkater in bed lag, inclusief mokkel. Stonden z'n ouders aan de deur. Die heb ik toen netjes even binnengelaten natuurlijk.![]()
Het Steelpannetje, dat is da sterrenbeeld in de vorm van een beertje.quote:
Maar, dan heb je wel waar voor je geld.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:08 schreef Paladijn het volgende:
Zo'n Del Sol kost eigenlijk nog best veel 2e hands
daar is hetquote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:07 schreef DevilsAndDust het volgende:
Doe het niet, hoor, ijsmeis!
Dat maakt me ook niet uit An, ik lach je gewoon uitquote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:09 schreef ijsmeis het volgende:
Naar jou luister ik al helemaal niet herm.
Herm mag dan een domme mongool zijn, dit keer heeft ie wel gelijkquote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:09 schreef ijsmeis het volgende:
Naar jou luister ik al helemaal niet herm.
Mja, wel hard nadenken natuurlijk nu. Voor E50 een Maser 155 in de fik zetten, of dat stuk plasticquote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:09 schreef Sjoewe het volgende:
Ik ga hem voor je wegkapen. Ik heb de eerste Macmeet als staan
"An"quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:09 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat maakt me ook niet uit An, ik lach je gewoon uit.
Tja, als mijn moeder het wel oké vindt. Dan doe ik het toch.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:10 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Sla je deze even op in je eigen quotes-archiefje?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:10 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik vind m ook niet erg.. Maar de Suuz er voor weg doen is een brug te ver.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:10 schreef ThaFreak het volgende:
ben ik nou de enigste die die crx best wel vind meevallen![]()
Die hou ik al meer dan een jaar niet bij. Tegenwoordig staan de achterlijke quotes in de OPquote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:11 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Sla je deze even op in je eigen quotes-archiefje?
Hoogstens de enige.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:10 schreef ThaFreak het volgende:
Ik heb je vaste nummer. Is ze thuis?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:11 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Tja, als mijn moeder het wel oké vindt. Dan doe ik het toch.
Lekker doen joh.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:11 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Tja, als mijn moeder het wel oké vindt. Dan doe ik het toch.
Twee stoelen en genoeg ruimte voor een komkommer.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:08 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Maar, dan heb je wel waar voor je geld.
Verdomme.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:11 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Die hou ik al meer dan een jaar niet bij. Tegenwoordig staan de achterlijke quotes in de OP
Ja oi. Als de Suuz rijdend was, dan deed ik d'r ook niet weg.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:11 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik vind m ook niet erg.. Maar de Suuz er voor weg doen is een brug te ver.
Stijlvol is het wel ja.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:12 schreef Hugster het volgende:
[..]
Lekker doen joh.
Stijlvol.
Ik dacht dat je niet zo ordinair over wilde komen?
Hou eens op, ik kan niet lachen hierquote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:12 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Twee stoelen en genoeg ruimte voor een komkommer.
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:12 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Stijlvol is het wel ja.
Vooral met airmaxen
Sinds wanneer kan het mij schelen wat anderen van mijn auto vinden?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:12 schreef Hugster het volgende:
[..]
Lekker doen joh.
Stijlvol.
Ik dacht dat je niet zo ordinair over wilde komen?
Ja, tuurlijk, die Feest mag meteen weg... Maar de Suuz! Wat doe je!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:12 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja oi. Als de Suuz rijdend was, dan deed ik d'r ook niet weg.
Maar er moet nog zoveel aan gebeuren![]()
(waarom denk je anders dat we al naar een andere zijn wezen kijken?). En allemaal dingen die ik niet zelf kan. En ik ben die saaie shit-fiesta btw ook wel zat
.
Ik hoopte al dat er op dat moment de kap werd gepopt...quote:
Ja, 30 lagen plamuur, lelijke imitatie velgen, een lelijke bumper, een carbon hood, en een masters of harcore sticker. Dit is een prachtexemplaar, ik had de beedscherm instellingen verkeerd staan dus ik zag het nietquote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:10 schreef ThaFreak het volgende:
't is die Apple Sjoe, die Apple, ik zeg het je.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:14 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ja, 30 lagen plamuur, lelijke imitatie velgen, een lelijke bumper, een carbon hood, en een masters of harcore sticker. Dit is een prachtexemplaar, ik had de beedscherm instellingen verkeerd staan dus ik zag het niet
Ze moet gelast worden. En dan ook nog op van die kutplekken, zoals de raamstijlen. En aangezien het dan niet meer de moeite is om delen te gaan spuiten moet ie helemaal opnieuw gespoten worden.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:13 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja, tuurlijk, die Feest mag meteen weg... Maar de Suuz! Wat doe je!
Wat moet er allemaal nog aan gebeuren dan?
nee om de servicequote:
ik kan er geen spoilers voor krijgenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:16 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
't is die Apple Sjoe, die Apple, ik zeg het je.
OP ook goedquote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:11 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Sla je deze even op in je eigen quotes-archiefje?
Dat je de Fiesta kwijt wil kan ik me voorstellen, maar kun je niet wat doorsparen tot je iets beters kan betalen of de Suuz rijdend kan houden? Ik kan me niet echt voorstellen dat je in de getune/stylede auto van een ander zou willen rijden. Het heeft een reden dat er zoveel van die dingen voor een erg lage prijs op marktplaats staanquote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:12 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja oi. Als de Suuz rijdend was, dan deed ik d'r ook niet weg.
Maar er moet nog zoveel aan gebeuren![]()
(waarom denk je anders dat we al naar een andere zijn wezen kijken?). En allemaal dingen die ik niet zelf kan. En ik ben die saaie shit-fiesta btw ook wel zat
.
Nah, lijkt me wat overdreven.quote:
Nou, en dan plak je er nog 6 jaar aan vast... Maar verkoop haar niet! Desnoods gebruik je hem idd als donor voor een andere Suuz....quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:16 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ze moet gelast worden. En dan ook nog op van die kutplekken, zoals de raamstijlen. En aangezien het dan niet meer de moeite is om delen te gaan spuiten moet ie helemaal opnieuw gespoten worden.
Daarnaast is het interieur om te huilen. Dus dat moet ook opnieuw bekleed worden.
En dan rijdt ie nog niet. Technisch moet er dus ook nog een hoop aan gebeuren. Ze heeft btw dus ook 6 jaar stil gestaan eh.
smaken verschillen natuurlijk maar als je de raamband eraf haalt en de carbonkap wat beter afstelt vind ik hem echt niet lelijk ofzoquote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:14 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ja, 30 lagen plamuur, lelijke imitatie velgen, een lelijke bumper, een carbon hood, en een masters of harcore sticker. Dit is een prachtexemplaar, ik had de beedscherm instellingen verkeerd staan dus ik zag het niet
Ik ben slecht in sparenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:17 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Dat je de Fiesta kwijt wil kan ik me voorstellen, maar kun je niet wat doorsparen tot je iets beters kan betalen of de Suuz rijdend kan houden? Ik kan me niet echt voorstellen dat je in de getune/stylede auto van een ander zou willen rijden. Het heeft een reden dat er zoveel van die dingen voor een erg lage prijs op marktplaats staan
De motorkap staat open op de foto ehquote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:21 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
smaken verschillen natuurlijk maar als je de raamband eraf haalt en de carbonkap wat beter afstelt vind ik hem echt niet lelijk ofzo![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |