Leuke pta blundersquote:Motor
brandstof benzine
cilinders 4 in lijn
kleppen/cilnder 5
brandstofsysteem multipoint injectie
cilinderinhoud 1984 cc
max. vermogen 96 kW/130 pk bij 5700 tpm
max. koppel 195 Nm bij 3300 tpm
Transmissie/onderstel
aandrijving voor
transmissie 5 versnellingen, handgeschakeld
remmen voor/achter gev. schijven/schijven
banden 195/65VR15
draaicirkel wielen 11,4 m
Maten/gewichten
lengte/breedte/hoogte 4,70 m/1,75 m/1,46 m
wielbasis 2,70 m
gewicht 1291 kg
laadvermogen 639 kg
aanhangermassa geremd/ongeremd 1400 kg/650 kg
kofferruimte 475-800 l
tankinhoud 62 l
Prestaties
topsnelheid 210 km/h
acceleratie 0-100 km/u test 10,7 s (9,9 s)
acceleratie 50-80 km/u in 3/4 5,0/7,7 s
acceleratie 80-120 km/u in 4/5 10,2/13,9 s
brandstofverbruik test 10,3 l/100 km (8,0 l/100km)
geluidsniveau bij 100/120 km/u 65,8 dB/67,0 dB
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:13 schreef PeuRac het volgende:
oeh, k kwam een canadees meisje tegen vandaag, die werd helemaal gek toen ik vertelde dat ik een Alfa had en dr weer een ga kopen
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:10 schreef Alexxxxx het volgende:
Herm mag dan een domme mongool zijn, dit keer heeft ie wel gelijk
Gemiddelde tester ja, maar ik zal dan ook geen gemiddelde tester zijnquote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:50 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Zou ik niet aan beginnen, het is momenteel hip - dus veel vraag, maar je moet er een ongelooflijke pietje precies en zeikstraal voor zijn.
Mijn indruk van de gemiddelde tester is dat het een zwart-wit kijkend persoon (ook naar non ICT dingen) die urenlang zinloze discussie kan/wil voeren.
Ik zou hem zo graag willen inkoppenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:37 schreef Hugster het volgende:
[..]
Da's ook toevallig, de vader van de over de stoeprand gestruikelde buurmeisje van de neef van de crackhoer die me hier elke ochtend aanspreekt voor een pijpbeurtje heeft een S-klasse
Nouja, als je net een paar maanden je rijbewijs hebt, is het best spannend om elke keer ergens anders heen te moeten in een redelijk dure auto.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:28 schreef Hugster het volgende:
[..]
Dit is alleen met het vliegtuig en het laatste stukje met de taxi of een speedboat.
Jij hebt het gewoon over boodschappen doen voor een autogarage
Niet goed vast gezetquote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:02 schreef MaartenGrendel het volgende:
[afbeelding]
Gevonden op nu.nl. Te hard geremd misschien? In ieder geval zonde!
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:02 schreef MaartenGrendel het volgende:
[afbeelding]
Gevonden op nu.nl. Te hard geremd misschien? In ieder geval zonde!
Toch wel knap dat jij dat zo kan zienquote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Niet goed vast gezetmet 2 spanbandjes was het voorkomen
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:02 schreef Fugie het volgende:
[..]
Gemiddelde tester ja, maar ik zal dan ook geen gemiddelde tester zijn![]()
Gaat wel om een gerenomeerd testbedrijf met twee van de grondleggers van testen in NL aan het roer. Vraag me alleen af of testen (en dan vooral wat hogerop, het ontwerp van testcases, planning ed) wel zo leuk en uitdagend is als ze doen voorkomen
Ja.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:05 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nouja, als je net een paar maanden je rijbewijs hebt, is het best spannend om elke keer ergens anders heen te moeten in een redelijk dure auto.
Tja, dat is het geniale inzicht van die jongen hè. Werkelijk geniaal.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:14 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Toch wel knap dat jij dat zo kan zien![]()
Testen an sich is ook niet waar ik wil blijven, maar dat is gewoon de instap. Daarna is het zaak om zo snel mogelijk door te groeien naar een functie die wat spannender is (ontwerpen en plannen van de testfases, opzetten van testomgevingen, opzetten van afdelingen, advies geven over testen enzo). Maar ik heb 0 ervaring met zulke mensen enzo, dus ik weet ook niet precies wat ik me er bij moet voorstellen behalven dat je in het begin dodelijk suf testcases aan het uitvoeren bentquote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:15 schreef Paladijn het volgende:
[..]Hoe zie je jezelf over vijf jaar dan, waar wil je heen?
Voor testen moet je echt een kommaneuker zijn en dat zie ik (nofi) niet echt in jou.
Al hadden we daar allemaal in deze SC 1% van, waren we allemaal n(i )et zo succesvol als Peu.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:16 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Tja, dat is het geniale inzicht van die jongen hè. Werkelijk geniaal.
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:37 schreef Alexxxxx het volgende:
Het leven is te kort om dingen te doen die je niet leuk vind.
een Mini met een 4A-GE blacktopquote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:43 schreef Paladijn het volgende:
[..]
[afbeelding]
Nu ga ik er weer over nadenken om toch voor de mini te gaan...
geen idee, geen ervaring meequote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:34 schreef Hugster het volgende:
Zelfs de taken die je nu opnoemt als einddoel eh, vind je die echt helemaal fantastisch?
Ik denk dat paal het over een nieuwe diesel mini heeftquote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:46 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
een Mini met een 4A-GE blacktop![]()
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:47 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik denk dat paal het over een nieuwe diesel mini heeft
euh? Da's toch de toyo motor uit de Trueno?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:46 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
een Mini met een 4A-GE blacktop![]()
Dat dacht ik ook, maar er zit best een puik motortje in en stuurt heerlijkquote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:49 schreef Sjoewe het volgende:
Ja no fun at all.
Die?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:50 schreef ijsmeis het volgende:
Ik heb trouwens de t-shirts binnen en ze zijn leuk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |