Klopt, het waren gewoon enveloppes. Met papieren en/of master-cd's erin.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat waren zeker poststukken intern bij grote bedrijven? Bij Brussaard doen we ook zulke diensten, er zijn bedrijven die per dag een aantal chauffeurs voor een paar uur inhuren, puur en alleen om vertrouwelijke poststukken persoonlijk van persoon naar persoon te brengen.
Helaas is het een vaste groep die dat mocht doen, vanwege screening en dergelijke.
Dit is alleen met het vliegtuig en het laatste stukje met de taxi of een speedboat.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:25 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is wel super gaaf werk, wooral als het met een leuke auto is. Ik heb op mn stage bij de Merc-dealer zoiets gedaan, met een C-klasse station of E-klasse station onderdelen ophalen bij andere dealers of de importeur.
Damn, ik dacht een camper ofzoquote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:30 schreef Hugster het volgende:
Unimog!
Let op, Peu heeft dat straks ook met een snelboot of vliegtuig gedaan...quote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:28 schreef Hugster het volgende:
[..]
Dit is alleen met het vliegtuig en het laatste stukje met de taxi of een speedboat.
Jij hebt het gewoon over boodschappen doen voor een autogarage
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:31 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Let op, Peu heeft dat straks ook met een snelboot of vliegtuig gedaan...
Nee, ik zit te dollen. Zaten ook allemaal van die rallye/trophy/whatever-stickers op enzo..quote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:31 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ja dat kan toch ook nog? Wat ze met de opbouw doen weet ik ook niet
Een vriend van de vader van een maat van mijn opa en daar een kennis van heeft ook een unimog camperquote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:31 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ja dat kan toch ook nog? Wat ze met de opbouw doen weet ik ook niet
Moet je volgens mij niet te ver mee gaan, ding zal een giga-verbruik hebbenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:33 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Een vriend van de vader van een maat van mijn opa en daar een kennis van heeft ook een unimog camper![]()
Vetquote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:33 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Een vriend van de vader van een maat van mijn opa en daar een kennis van heeft ook een unimog camper![]()
Da's ook toevallig, de vader van de over de stoeprand gestruikelde buurmeisje van de neef van de crackhoer die me hier elke ochtend aanspreekt voor een pijpbeurtje heeft een S-klassequote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:33 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Die ken ik ookquote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:37 schreef Hugster het volgende:
[..]
Da's ook toevallig, de vader van de over de stoeprand gestruikelde buurmeisje van de neef van de crackhoer die me hier elke ochtend aanspreekt voor een pijpbeurtje heeft een S-klasse
omdat ik nog 4 of 5 aanbiedingen ga krijgenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:10 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Gefeliciteerd Fugie, en waarom niet?
Het is werk, en in de tijd dat je er werkt kan je altijd nog wat anders zoeken..
(of je moet op je huidige werkplek beter af zijn ofzo)
Vertel..quote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:42 schreef Fugie het volgende:
opa zat jij trouwens niet in het testwereldje ?
Daadwerkelijk testen of supervisie?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:44 schreef Fugie het volgende:
[..]
heb mogelijkheid om bij een testbedrijf te gaan werken maja, testen....
Misschien mag ik de prototypes van Visser wel af gaan plakkenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:40 schreef Paladijn het volgende:
Kunnen Duck en Alfa Romeo niet gewoon lexxx inhuren?
Testen van informatiesystemen. Je begint gewoon als tester en naarmate je vordert kan je natuurlijk doorgroeien naar hogere functies waarbij je meer bezig bent met consultancy oid.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:46 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Daadwerkelijk testen of supervisie?
Testen zelf is (op den duur) geen fuck aan (saai), supervisie is op zich wel leuk.
Zie je alle leuke spul voorbijkomen, en als je zin hebt test je even.
Geen zin meer? Laat je de gastjes weer verdertesten.
/edit
Hangt er natuurlijk ook vanaf wát je moet testen, he?
Zou ik niet aan beginnen, het is momenteel hip - dus veel vraag, maar je moet er een ongelooflijke pietje precies en zeikstraal voor zijn.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:44 schreef Fugie het volgende:
[..]
heb mogelijkheid om bij een testbedrijf te gaan werken maja, testen....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |