euh? Da's toch de toyo motor uit de Trueno?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:46 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
een Mini met een 4A-GE blacktop![]()
Dat dacht ik ook, maar er zit best een puik motortje in en stuurt heerlijkquote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:49 schreef Sjoewe het volgende:
Ja no fun at all.
Die?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:50 schreef ijsmeis het volgende:
Ik heb trouwens de t-shirts binnen en ze zijn leuk.
dat is een 1587cc 4 cilinder DOHC 20valve met ITB's en VVT blok dat in meerdere Corolla's is geleverd.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:50 schreef Paladijn het volgende:
[..]
euh? Da's toch de toyo motor uit de Trueno?
Zit momenteel nog steeds met de kutkeuze tussen een Cooper D en een Accord+MXvoordefun
Er rijdt in Belgie iig een rond... en ja, ze zien er niet uitquote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:52 schreef Alfisti het volgende:
[afbeelding]
Gister zo'n hok gespot en daarbij bijna de Q4 in de hekken geparkeerd
Net z'n MBO klaar, en uit de hoogte doen alsof 'ie Prof. Mr. Dr. Ir. isquote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:39 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Al hadden we daar allemaal in deze SC 1% van, waren we allemaal n(i )et zo succesvol als Peu.
Ir baboonquote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:55 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Net z'n MBO klaar, en uit de hoogte doen alsof 'ie Prof. Mr. Dr. Ir. is
Probeer jij de MBO opleiding die Peu heeft gedaan maar eens te halen, snotjongquote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:55 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Net z'n MBO klaar, en uit de hoogte doen alsof 'ie Prof. Mr. Dr. Ir. is
Autowassen voor gehandicapten?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:56 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Probeer jij de MBO opleiding die Peu heeft gedaan maar eens te halen, snotjong
Brotherfromanothermotherquote:
quote:
Ja dat is wel lastig inderdaad.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:04 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik ben nu aan het werk hè... En dan kun je dus 6,5 uur niet roken enzo, dus ook niet na het eten enzo, met je koffie enzo.
Nou vind ik dat dus allemaal echt geen probleem, en de eerste peuk na het werk smaakt dan juist overheerlijk....![]()
Maar wat ik WEL haat is dat er dan mensen die NET hun peuk hebben uitgedrukt met die walm om zich heen aan mij allemaal dingen komen vragen en ene kwartier om m'n balie komen hangen [afbeelding]
Rook jij nog steeds die Justus van Maurik?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:05 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Ja dat is wel lastig inderdaad.
Soms wel ja.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:06 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Rook jij nog steeds die Justus van Maurik?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |