Het gesprek van Natasia met Lieke kwam mij over als 'verplicht of gescript' om Natasia haar verhaal te kunnen laten vertellen. Ze zullen de beelden wel nodig hebben voor TV. (een Natasia offensief tegen negatieve publiciteit)quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:16 schreef Disana het volgende:
[..]
Tja, Lieke laat het over zich heen komen. Ze zal er wel een bedoeling mee hebben, bonden ofzo.
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:23 schreef mootie het volgende:
Nou.......... opgemaakt meneer met extensions, Bianca ziet er inderdaad heeeeeeeeel mooi uit vandaag, vooral die belachelijke riem om haar niet bestaande middel doet de trick.
Wilgo laat zijn tienrittenkaart niet verlopen, eg nie.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:11 schreef beequeen het volgende:
Wilgo is een tijdje weggeweest , terug naar Zaandam, en plots was N 9 kilootjes kwijt.
Ik heb een zwak voor groene vrouwenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:24 schreef mootie het volgende:
[..]
Tutututut.... jij als man zou die vrouw ook een drama in gifgroen vinden.![]()
Das dan een flinke vlaamse reusquote:
Klinkt als een plausibele verklaring. Staat mooi in de operatie-special die ongetwijfeld in de steigers staat.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:22 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Het gesprek van Natasia met Lieke kwam mij over als 'verplicht of gescript' om Natasia haar verhaal te kunnen laten vertellen. Ze zullen de beelden wel nodig hebben voor TV. (een Natasia offensief tegen negatieve publiciteit)
Scherp Donnyquote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:27 schreef Desii het volgende:
[..]
speciaal ras.. gefokt in Afrika door Piet Agoras
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:27 schreef Desii het volgende:
[..]
speciaal ras.. gefokt in Afrika door Piet Agoras
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:29 schreef FdW het volgende:
[..]
..Piet fokt angora Agoras konijnen, die met lange hangoren en lang haar.
Goedzoquote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:30 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Och, smaken verschillen ......
[afbeelding]
Welkequote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:30 schreef SiRojK het volgende:
Toe maar bright_side... Dan moet je die ook even posten
Ik dacht in de sauna?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:32 schreef Disana het volgende:
Of het waar is dat Jaap zich gisteren in de jacuzzi de hele tijd heeft lopen afsjorren, vraagt Huub aan Jaap. Jaap: gespeeld natuurlijk.
Je mag zelf de waterhoogte bepalenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:35 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik dacht in de sauna?
Stond die jacuzzi zo hoog dan?![]()
In de jacuzzi. En het leek best echt. Bovendien had ie het daarna stikheet.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:35 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik dacht in de sauna?
Stond die jacuzzi zo hoog dan?![]()
Ze voelen aan dat ze concurrentie krijgen binnenkort en profileren zich extra vadaag. Amanda baalt ervan want die vindt het irritant als iedereen het de hele tijd over haar tieten heeft. Ik denk dat de nieuwe tieten verschrikkelijk gaan clashen met die van Amanda. Amanda's tieten zoeken alvast meerdere back ups voordat de tieten van Tas komen.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:26 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Amanda's boobs zijn in ieder geval prominent aanwezig
[afbeelding]
Dus huub gaat winnen?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:40 schreef SiRojK het volgende:
Hahahha.. Is het jullie trouwens al wel eens opgevallen dat Jaap niet eens normaal de trap af kan lopen naar beneden omdat hij daar te groot/lang voor is? -O_
Die is al 24/7 aanwezig en een hotelkamer is permanent gereserveerd.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:42 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Zouden ze voor Brian niet beter deskundige hulp kunnen inschakelen
[afbeelding]
Mocht ze even uit haar kooi?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:40 schreef FdW het volgende:
Mijn Afrikaanse buitenvrouw Kawafaf heeft iets tegen de oermoeder.
Ze begon net naar het scherm te wijzen en vreselijk te schreeuwen.
Lieke, Huub en Natasia een paar ons lichter. Eric en Amanda aangekomen. Verder heb ik niet opgelet.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:47 schreef Sporti het volgende:
Hoeveel zijn de bewoners afgevallen cq aangekomen?
Eric en Huub spelen dat ze ruzie hebben. (Hoewel ik twijfel of het bij Eric alleen maar spel is)quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:50 schreef blomst het volgende:
Waarom is Eric zo vervelend.
merciquote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:48 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Lieke, Huub en Natasia een paar ons lichter. Eric en Amanda aangekomen. Verder heb ik niet opgelet.
Leuk plan, maar gaat ze dan niet te veel eiwitten slikken ?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:52 schreef Copycat het volgende:
Dat wordt dus nog meer neuken voor Amanda om die extra kilootjes kwijt te raken.
Volgens Amanda was het eergisternacht 3 uur volcontinue. Kweenie hoorquote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:52 schreef Copycat het volgende:
Dat wordt dus nog meer neuken voor Amanda om die extra kilootjes kwijt te raken.
Rectaal ingebrachte eiwitten zetten toch niet aan?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:54 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Leuk plan, maar gaat ze dan niet te veel eiwitten slikken ?
CHECK!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:54 schreef noekje het volgende:
Brian was toen zo giebelig over Eric z´n kilootjes en wilde hem daar steeds op pakken. Nu kan hij z´n giebel ook op Amanda loslaten. Ze weegt nu 61 kilo, even voor de statistieken.
Drie uur? Maar nu geloof ik dat neuken met Brian niet zoveel van een vrouw vergt. Liggen of op je knieën zitten en dat is het wel zo'n beetje.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:55 schreef beequeen het volgende:
Volgens Amanda was het eergisternacht 3 uur volcontinue. Kweenie hoor![]()
Carlos lulde al over andere miljonairs waar ze niet bij waren ver voordat hij kwaad werd op Jaap. Heel onprofessioneel.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:55 schreef noekje het volgende:
Carlos heeft het over Jaap. Hij weet precies wat hij doet.
Misschien is het wel aardig als die Jaap even roept dan kan hij er even bij komen zitten.
Zelfs Hästens kan het daar niet meer redden.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:53 schreef FdW het volgende:
Het is tijd dat iemand de Gooise inteeltbiosfeer vol van egobunkers en bedrijfsblinden gaat opschudden. Dit hooggeprezen experiment bewijst dat Bussum e.o. ''dood'' is.![]()
![]()
![]()
Wat,..neuken....nou kan alleen als brian STRAK staat van de pillen...is geen man in de wereld die 3 uur achter elkaar kan neuken...en zeg nou niet ik wel...wat das fucking onzin...buiten dat mega vermoeiend en ut kutje zal dan wel HEEl schraal worden..ut vocht stopt ooit namelijk!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
Volgens Amanda was het eergisternacht 3 uur volcontinue. Kweenie hoor![]()
Nou, zo af en toe keert ze haar hoofd wel om en tuit haar onderlip.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
Drie uur? Maar nu geloof ik dat neuken met Brian niet zoveel van een vrouw vergt. Liggen of op je knieën zitten en dat is het wel zo'n beetje.
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:57 schreef noekje het volgende:
[..]
Nou, zo af en toe keert ze haar hoofd wel om en tuit haar onderlip.
Dan moet ik weer om Japio lachen. Hij schrijft dan op: Ik zoek een PT met compensatiegedrag.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:01 schreef Disana het volgende:
Compensatiegedrag. Dat is het, zegt Carlos tegen Jaap. Hele kleine mannetjes hebben grote monden als ze klein zijn. Grote mensen hebben soms ook compensatiegedrag.
't Is gewoon een omhooggevallen opgeblazen eikel.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:02 schreef FdW het volgende:
Carloser hoort tegenwoordig bij het entertainment team.![]()
Carlosziet zichzelf waarschijnlijk ook als een kindje vanquote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:01 schreef Disana het volgende:
Compensatiegedrag. Dat is het, zegt Carlos tegen Jaap. Hele kleine mannetjes hebben grote monden als ze klein zijn. Grote mensen hebben soms ook compensatiegedrag.
Maar Sjon is blij met wat Japio de laatste weken doet, want de kijkerts willen ook nog wel eens lachen.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:03 schreef Disana het volgende:
Toch denkt Carlos dat Jaap wel 100 kilo kan afvallen als hij echt wil. Hij kan de 'act die hij hier doet' ook in z'n training gooien.
Het Brian-ploegje traint straks. Nu is het de Huub-clan.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:05 schreef Copycat het volgende:
Waarom is dat propje nu niet aan het sporten?
Ze wil weten van Brian of hij de feeder is. Ze snapt er nl niks van.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:05 schreef Copycat het volgende:
Ze sporten in twee groepen.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:05 schreef Copycat het volgende:
Ze verveelden zich beide gewoon.. Hebben weinig tot geen mening over elkaar gegevenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:08 schreef klarelucht het volgende:
wie kan mij vertellen waarom lieke en Natasia zo gezellig aan het keuvelen waren, een uur geleden ongeveer?? na gisteren?
Hebben ze het woordelijk bijgelegd?
Wie was de eerste?, zeker Lieke...
wie o wie kan mij dat nog vertellen?
Hoezo? Waarover?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:08 schreef Crush65 het volgende:
Binnenkort: Amanda >Natasja...Clash of the Tietans.....
De operatie is geslaagd mevrouw de Vries....of moet ik zeggen meneer de Vries?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:08 schreef Crush65 het volgende:
Binnenkort: Amanda >Natasja...Clash of the Tietans.....
Nou kijk, het zit zo:quote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:08 schreef klarelucht het volgende:
wie kan mij vertellen waarom lieke en Natasia zo gezellig aan het keuvelen waren, een uur geleden ongeveer?? na gisteren?
is volgens mij in opdracht gedaan van de feboquote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:08 schreef klarelucht het volgende:
thank you..quote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:10 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Ze verveelden zich beide gewoon.. Hebben weinig tot geen mening over elkaar gegeven
Ik vind dat toch zo'n eng woord.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:08 schreef noekje het volgende:
[..]
Ze wil weten van Brian of hij de feeder is. Ze snapt er nl niks van.
Geil bloemenbekkie Blomst.quote:
zo, nu op naar de 75 kan ze eindelijk eens leren dat het leven niet alleen om uiterlijk en sex draait,quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:54 schreef noekje het volgende:
Brian was toen zo giebelig over Eric z´n kilootjes en wilde hem daar steeds op pakken. Nu kan hij z´n giebel ook op Amanda loslaten. Ze weegt nu 61 kilo, even voor de statistieken.
Aha! Ik vond het al zo typisch. Typisch Amanda.quote:
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:16 schreef klarelucht het volgende:
waar zijn Brian, Aman en Natasia.......ik wil ze zien en volgen
jammer dat er niet meer streams zijn, hè
Gelukkig maar heel kortquote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:18 schreef klarelucht het volgende:
daar zijn ze weer...
En daar zijn ze weer!quote:
Jan en Monique?quote:
Haarborstels.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:25 schreef FdW het volgende:
Er is een patent middel om propje te laten afvallen.
Verwijder alle spiegels uit huis.
Wat een fantast. Ze zegt juist steeds dat ze die buik niet meer weg kan trainen.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:32 schreef beequeen het volgende:
N: Ik zou makkelijk mijn vet om kunnen zetten naar spieren, maar doe maar niet.
Is ze ook. Korte beentjes, ronde plofkop. Je ziet het ook aan haar zus.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:32 schreef Disana het volgende:
Ik vind Amanda juist voor propje in de wieg gelegd.
Don't shoot the messenger.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat een fantast. Ze zegt juist steeds dat ze die buik niet meer weg kan trainen.
Ik kenk niet dat Joris erin kom(ik neem aan dat je zijn broer bedoelt)die is veel met honkbal bezig.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:31 schreef Inukshuk het volgende:
Alles een beetje bijgelezen. Ik denk dat Huub het niet meer lang maakt. Hij wordt volledig in beslag genomen door Lieke. Funest voor zijn vrije spirit. Mark my words, als Lieke er lang in blijft is Huub binnen 2 maanden weg. Joris erin zou zijn redding kunnen zijn... Maar ik geloof nooit dat DGK dit kan rechtvaardigen. Als Huub verdwijnt is het spel en daarmee dus de TV show waardeloos.
Huub kwijnt weg bij gebrek aan sensory. Dom dat ze dat niet zien achter. Huub is iemand die geprikkeld moet worden, maar wat er nu gebeurt in de gouden kooi is waardeloos voor Huub en straks ook voor Jaap. Zonde als ze hier niets aan doen bij de buren, dan zijn ze wel 2 spraakmakers kwijt. De hele dag naar Brian kijken levert echt niet veel centjes op voor John.
neh, laat ze liever wegzuigenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:32 schreef beequeen het volgende:
't zal je moeder maar wezen, yeah, yeah, yeah, yeahquote:
Vet kan geen spier worden, dus wens haar succesquote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:32 schreef beequeen het volgende:
Die tietjes worden steeds goedkoper, netjes aDEL!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:30 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Ze zijn er niet kleiner op geworden
[afbeelding]
Je avatarquote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:40 schreef FdW het volgende:
[..]
't zal je moeder maar wezen, yeah, yeah, yeah, yeah![]()
Agree, wel jammer. Huub heeft iemand nodig die hem een beetje kan motiveren, Joris zou hier prima geschikt voor zijn. Lieke maakt het hele spel dood.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:37 schreef maril het volgende:
[..]
Ik kenk niet dat Joris erin kom(ik neem aan dat je zijn broer bedoelt)die is veel met honkbal bezig.
Nee, gek hé.. Iemand die aangeeft dat hij 6 dagen p/w werkt.. Die Jaap niet kent, die niet heeft gelezen waaraan hij/zij moet voldoen..quote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:42 schreef beequeen het volgende:
Japio is niet zo tevreden over Nando.
Jij en nog een aantal miepen zeuren over Lieke.quote:
Leuk dat jij dit serieus neemt.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:46 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Nee, gek hé.. Iemand die aangeeft dat hij 6 dagen p/w werkt.. Die Jaap niet kent, die niet heeft gelezen waaraan hij/zij moet voldoen..
Er werd geen naam genoemd. Blijkbaar had Jaap ook geen vragen, hij regelde meteen een afspraak.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:48 schreef SiRojK het volgende:
Morgen om 14.00 komt nog iemand, wie het is
Dit is wel een hele ommezwaai schat.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:46 schreef FdW het volgende:
[..]
Jij en nog een aantal miepen zeuren over Lieke.
Mooier dan Lieke bestaat niet, dus dacht ik, dan maar d'andere kant op![]()
De sexuele kanten van vrouwen ken ik heel goed, maar de libelle kanten zijn en blijven een eeuwig raadsel.quote:
Het leek alsof hij die gast al kende, of al eerder mee had gesprokenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Er werd geen naam genoemd. Blijkbaar had Jaap ook geen vragen, hij regelde meteen een afspraak.
http://sporty-lieke.hyves.nl/quote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:55 schreef riri het volgende:
Lieke kan goed sporten...heeft een mooi lichaam
Mooiquote:
Graag de stemmen van degenen die mijn favoriete Lieke avatar terug willen.quote:
alles is beter dan wat je nu hebt...quote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:05 schreef FdW het volgende:
[..]
Graag de stemmen van degenen die mijn favoriete Lieke avatar terug willen.
( ksal lullie wel krijgen krengen)
Ja dus.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:09 schreef blomst het volgende:
Zijn er nu mensen aan het opruimen omdat HET haar werk niet afheeft?
Smeken om Lieke, anders terror!!!quote:
Gooi een avatar van jezelf erin.quote:
Tja, de amusementsfactor van Palma is kennelijk zo hoog dat ze haar werk niet of nauwelijks hoeft te doen. Waar die amusementswaarde van dat enge wijf inzit, beats me.quote:
Ik vind deze veel leuker!quote:
Jij houdt van pittige wijvenquote:
Die amusementswaarde zie ik ook niet. De laatste tijd zet ik de streams niet eens meer aan als ik hier lees dat Palma weer eens bezig is zichzelf op de voorgrond te plaatsen. (Daarom post ik meestal 's-morgens niet meer)quote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
Tja, de amusementsfactor van Palma is kennelijk zo hoog dat ze haar werk niet of nauwelijks hoeft te doen. Waar die amusementswaarde van dat enge wijf inzit, beats me.
Liever dat dan smeken om een postzegel met een huppelkutje erop.quote:
Dit kan ie welquote:
Nipple-gate Amanda, I presume?quote:
oe, zo makkelijkquote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:19 schreef blomst het volgende:
[..]
Het is Amanda , ik herken haar aan dat littekentje.
Het is gratis, so what.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:22 schreef mazaru het volgende:
Wordt Natasia na donderdag Scartit genoemd?
Dat is Miss Lillibit. Hopelijk krijgen we de normale tafel terug, ik vind deze tafel echt een aanfluiting.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:27 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Ik hoor Huub iets zeggen dat 'Lies moest opruimen omdat ze de tafel gaan wegbregen'
Ging het niet over de massagetafel?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:27 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Ik hoor Huub iets zeggen dat 'Lies moest opruimen omdat ze de tafel gaan wegbregen'
Dat zou ook kunnen, ik hoorde maar een flard. Maar omdat Liesbeth in de keuken opruimde had ik geen verband gelegd met een tafel is de kapsalon.quote:
Ik sta morgen in de rij om het te kopen.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:39 schreef Disana het volgende:
Het boek van Belinda, Carlos z'n vriendin, komt morgen uit.
Dame van de produktiequote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:44 schreef demins het volgende:
Wie is Liesbeth???
Liesbeth werkt 'achter' bij de productie. Haar hoofdtaak is inkoop. "Van hooi tot kaviaar" zoals ze het zelf heeft omschreven. Ze is populair bij alle bewoners. Bijnaam Mrs. Lillie.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:44 schreef demins het volgende:
Wie is Liesbeth???
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:46 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Liesbeth werkt 'achter' bij de productie. Haar hoofdtaak is inkoop. "Van hooi tot kaviaar" zoals ze het zelf heeft omschreven. Ze is populair bij alle bewoners. Bijnaam Mrs. Lillie.Lillibit.![]()
wat een zelfkennis.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:37 schreef Disana het volgende:
Brian: Ik ben ziek.
Dan moet die domme Antiliaan ook niet om 24.00 's nachts in de vijver gaan duiken naar punten....quote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:37 schreef Disana het volgende:
Nou, vertel eens wat leuks tegen ome Carlos.
Brian: Ik ben ziek.
Jij bent leuker dan Japio.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:51 schreef Disana het volgende:
Alsook:
'Slechthorend. Wel alleen. Wel heel lief, dankjewel Kees.'
Huub en Lieke kijken mee. 'Leuk verhaal, lekker breed.' Huub wijst er twee aan waarvoor hij zou gaan.
Tuuuuuuurlijkquote:
Dat Hupje fris is geloof ik ook niet meer, hij begint ook steeds verwijfder te lopen en zich te gedragen.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:51 schreef Disana het volgende:
Alsook:
'Slechthorend. Wel alleen. Wel heel lief, dankjewel Kees.'
Huub en Lieke kijken mee. 'Leuk verhaal, lekker breed.' Huub wijst er twee aan waarvoor hij zou gaan.
Dat vroeg ik me ook al af! Maar goed, minder leuk dan Japio lijkt me helemaal niet goed...quote:
Hij doet het wel met Liekequote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:54 schreef FdW het volgende:
[..]
Dat Hupje fris is geloof ik ook niet meer, hij begint ook steeds verwijfder te lopen en zich te gedragen.
Zijn valse nichtenstreken worden ook steeds duidelijker![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kwaliteit niet kwantiteit, moet Eric maar denken.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:54 schreef beequeen het volgende:
Dame van Mundo vertelde dat Wifebeater 300 reacties kreeg, bummer voor Eric.
Kastdeur nog niet open, net als die rat...quote:
Dit is geen lekker wijfquote:
Wil Ian de kooi in?????quote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:59 schreef SiRojK het volgende:
Hahahha...
Nick is een echte kringspiermusketier.. Leuk dat die homo's zichzelf zo voor schut zetten maar wel gepikeerd doen
zonmensen noemen elkaar ook 'nigger'quote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:59 schreef SiRojK het volgende:
Hahahha...
Nick is een echte kringspiermusketier.. Leuk dat die homo's zichzelf zo voor schut zetten maar wel gepikeerd doen
curry?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:03 schreef Copycat het volgende:
Wat heeft Jaap voor een gore smurrie op zijn kin?
De ketchup liep uit z'n mondquote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:03 schreef Copycat het volgende:
Wat heeft Jaap voor een gore smurrie op zijn kin?
Als een echte kerel hetzelfde is als een holbewoner, dan heb je gelijk.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:03 schreef product het volgende:
Jaap is tenminste een echte kerel. Wat dat betreft zijn Huub, Eric en Brian allemaal van die verwijfde metromannetjes...
En moest ze ook zo lelijk tegen haar doen?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:04 schreef LoveProfusion het volgende:
Wat een lelijke nichten die op Eric reageren. Nu kan ik me dat ook wel voorstellen. Wie zit er nu te wachten op een ex-crackhoer met brokkeltanden en pupillen die uit hun kassen springen en een neus waar pinoccio jaloers op zou zijn.
Overigens krijg ik opeens allemaal berichten van Palma via gay.nl
De producent droeg haar op Lieke te ontslaan...
Onsmakelijke sjaak is het toch ook.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:05 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
De ketchup liep uit z'm mond
[afbeelding]
En droeg de producent haar ook op zich naar jou toe te verklaren?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:04 schreef LoveProfusion het volgende:
Overigens krijg ik opeens allemaal berichten van Palma via gay.nl
Hij vist ook in een kleinere vijver... (ongeveer 19x zo klein...). Dan nog heeft hij er relatief minder dan Brian. Pas als hij er 16 heeft streeft hij Brian voorbij...quote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:54 schreef beequeen het volgende:
Dame van Mundo vertelde dat Wifebeater 300 reacties kreeg, bummer voor Eric.
Dacht ik al...heb je een link?quote:[b]Overigens krijg ik opeens allemaal berichten van Palma via gay.nl
Op de een of andere duistere wijze doet het me erg goed dat Palma schrijft en spelt als een brugklasserquote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:08 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik ben heel sluw. Ik waarschuwde haar namelijk dat ze moest oppassen omdat sommige mensen het programma te serieus namen...mijn doel was ervoor te zorgen dat ze haar slabek dicht hield..maar dat werkte dus niet
haar 1e bericht:
Palma: Hai lief ding, dank je wel voor je berichtje sorry dat ik nu pas reageer.
Ik heb het zo druk met die kooi wil je niet weten elke dag even daar on_line voor stukje huiswerrk en ja oo mijn weblog beantwoorden en hyves pfffffff maar geweldig al die reacties.
Ik word afgebrand ja ja ik weet het maar geloof mij de reacties op straat zijn geweldig mensen die naar mijn auto spontaan rennen als ik boodschappen in laad of gewoon in de tram of in de stad .
Het streeld me wel maar wil beslist mezelf blijven.
Ik was afgelopen weekend in Arnhem, en ook daar werd ik veel aangesproken de mensen vragen om een handtekening en foto, te gek voor woorden maar geweldigggggggg leuk.
En ja vrienden van een Lieke of een oude hoofdhuishoudster die voor mijn tijd ontslagen is die kunnen me ook afbranden hemaar mijn producent roept Alexis was vroeger ook een bitch en werd afgebrand maar ze had wel haar eigen karakter en dat is wat ze mij nu ook geven gewoon palma.
Nou nogmaals lief dat je er even was en laat ze maar kletsen hoor ik heb het nu naar mijn zin daar dacht eerst ik sta met al die mensen hier op een eiland en miste mijn vrienden uit de zaak maar nu is het een grote uitdaging geworden en zolang het leuk gaat blijf ik tot de volgende keer doegieeeeeeeeeee X
Hieronder de reactie op mijn bericht dat ik zo moe word van het geschreeuw en dat ik dat gedoe met het eten veel leuker vond.
ja is zo wat je verteld en dat staken was ook echt mijn idee maar mijn producent riep kanl die griet eruit en huup riep maak palma gek en ja dan breek je he en is niet erg hoor emotie is ook goed om te laten zien hahahaha mijn hemel ik was kapotttttttttt.
(wanneer ze aan haar stembanden wordt geholpen):
ik hoop binnen een week of 6 aan de beurt te zijn was een wachtijd van 5 maanden.
1 arts in het AMC die dit doet dus spannend ben dan 2 dagen in het amc en 3 thuis mag niet praten dus we zullen het wel beleven geloof dat de programma makers er op ingaan als het zover is zie het wel.
Huup is echt mijn vriendje hoor en jaap ach hihi was even wennen maar die kan ook wel met mij door 1 deur trouwens natasia is ook een lieverd hoor maar stuk voor stuk spelen ze hun spel amanda is nog jong maar wel een lekkere meid brian is een lieverd altijd voor mij geweest dus zo zie je eigenlijk zijn ze stuk voor stuk mijn vriendje behalve LIEKEEEEEEEEEEEE BRRRRR wuhahahaha na ben nu pas hier nog 7 berichten te gaan hoezo populair hahahahaha doegieeeeeeeee suc6 hier
Ik vraag me af wat dat is ?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:08 schreef LoveProfusion het volgende:
Het streeld me wel maar wil beslist mezelf blijven.
Erg hé .. Ze tikt echt als een Breezahquote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:11 schreef Copycat het volgende:
Mijn God, die Palma klinkt als een gepensioneerde bootwerker, ziet eruit als een gepensioneerde bootwerker en schrijft als een net ontmaagde breezah van 11.
Dat krijg je als je te veel op fora zit waar daar niet op gelet wordtquote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:13 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Erg hé .. Ze tikt echt als een Breezah
Vergeet ook niet dat er voor Brian uitgebreide spotjes op de tv en zelfs radio zijn geweest en voor eRIC NIKS.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:08 schreef demins het volgende:
[..]
Hij vist ook in een kleinere vijver... (ongeveer 19x zo klein...). Dan nog heeft hij er relatief minder dan Brian. Pas als hij er 16 heeft streeft hij Brian voorbij...
Huub, laat alsjeblieft dat onsmakelijke manwijf vallen.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:18 schreef FdW het volgende:
Lieke laat alsjeblieft die onsmakelijke kaboutah vallen.
Grapje zeker?quote:
Huppeltje en Erica passen veel beter bij elkaar....quote:
Ja, hij moet Eric onmiddelijk dumpenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:24 schreef beequeen het volgende:
[..]
Huub, laat alsjeblieft dat onsmakelijke manwijf vallen.
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:28 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ja, hij moet Eric onmiddelijk dumpen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |