Dan moet ik weer om Japio lachen. Hij schrijft dan op: Ik zoek een PT met compensatiegedrag.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:01 schreef Disana het volgende:
Compensatiegedrag. Dat is het, zegt Carlos tegen Jaap. Hele kleine mannetjes hebben grote monden als ze klein zijn. Grote mensen hebben soms ook compensatiegedrag.
't Is gewoon een omhooggevallen opgeblazen eikel.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:02 schreef FdW het volgende:
Carloser hoort tegenwoordig bij het entertainment team.![]()
Carlosziet zichzelf waarschijnlijk ook als een kindje vanquote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:01 schreef Disana het volgende:
Compensatiegedrag. Dat is het, zegt Carlos tegen Jaap. Hele kleine mannetjes hebben grote monden als ze klein zijn. Grote mensen hebben soms ook compensatiegedrag.
Maar Sjon is blij met wat Japio de laatste weken doet, want de kijkerts willen ook nog wel eens lachen.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:03 schreef Disana het volgende:
Toch denkt Carlos dat Jaap wel 100 kilo kan afvallen als hij echt wil. Hij kan de 'act die hij hier doet' ook in z'n training gooien.
Het Brian-ploegje traint straks. Nu is het de Huub-clan.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:05 schreef Copycat het volgende:
Waarom is dat propje nu niet aan het sporten?
Ze wil weten van Brian of hij de feeder is. Ze snapt er nl niks van.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:05 schreef Copycat het volgende:
Ze sporten in twee groepen.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:05 schreef Copycat het volgende:
Ze verveelden zich beide gewoon.. Hebben weinig tot geen mening over elkaar gegevenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:08 schreef klarelucht het volgende:
wie kan mij vertellen waarom lieke en Natasia zo gezellig aan het keuvelen waren, een uur geleden ongeveer?? na gisteren?
Hebben ze het woordelijk bijgelegd?
Wie was de eerste?, zeker Lieke...
wie o wie kan mij dat nog vertellen?
Hoezo? Waarover?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:08 schreef Crush65 het volgende:
Binnenkort: Amanda >Natasja...Clash of the Tietans.....
De operatie is geslaagd mevrouw de Vries....of moet ik zeggen meneer de Vries?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:08 schreef Crush65 het volgende:
Binnenkort: Amanda >Natasja...Clash of the Tietans.....
Nou kijk, het zit zo:quote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:08 schreef klarelucht het volgende:
wie kan mij vertellen waarom lieke en Natasia zo gezellig aan het keuvelen waren, een uur geleden ongeveer?? na gisteren?
is volgens mij in opdracht gedaan van de feboquote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:08 schreef klarelucht het volgende:
thank you..quote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:10 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Ze verveelden zich beide gewoon.. Hebben weinig tot geen mening over elkaar gegeven
Ik vind dat toch zo'n eng woord.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:08 schreef noekje het volgende:
[..]
Ze wil weten van Brian of hij de feeder is. Ze snapt er nl niks van.
Geil bloemenbekkie Blomst.quote:
zo, nu op naar de 75 kan ze eindelijk eens leren dat het leven niet alleen om uiterlijk en sex draait,quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:54 schreef noekje het volgende:
Brian was toen zo giebelig over Eric z´n kilootjes en wilde hem daar steeds op pakken. Nu kan hij z´n giebel ook op Amanda loslaten. Ze weegt nu 61 kilo, even voor de statistieken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |