Aha! Ik vond het al zo typisch. Typisch Amanda.quote:
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:16 schreef klarelucht het volgende:
waar zijn Brian, Aman en Natasia.......ik wil ze zien en volgen
jammer dat er niet meer streams zijn, hè
Gelukkig maar heel kortquote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:18 schreef klarelucht het volgende:
daar zijn ze weer...
En daar zijn ze weer!quote:
Jan en Monique?quote:
Haarborstels.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:25 schreef FdW het volgende:
Er is een patent middel om propje te laten afvallen.
Verwijder alle spiegels uit huis.
Wat een fantast. Ze zegt juist steeds dat ze die buik niet meer weg kan trainen.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:32 schreef beequeen het volgende:
N: Ik zou makkelijk mijn vet om kunnen zetten naar spieren, maar doe maar niet.
Is ze ook. Korte beentjes, ronde plofkop. Je ziet het ook aan haar zus.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:32 schreef Disana het volgende:
Ik vind Amanda juist voor propje in de wieg gelegd.
Don't shoot the messenger.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat een fantast. Ze zegt juist steeds dat ze die buik niet meer weg kan trainen.
Ik kenk niet dat Joris erin kom(ik neem aan dat je zijn broer bedoelt)die is veel met honkbal bezig.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:31 schreef Inukshuk het volgende:
Alles een beetje bijgelezen. Ik denk dat Huub het niet meer lang maakt. Hij wordt volledig in beslag genomen door Lieke. Funest voor zijn vrije spirit. Mark my words, als Lieke er lang in blijft is Huub binnen 2 maanden weg. Joris erin zou zijn redding kunnen zijn... Maar ik geloof nooit dat DGK dit kan rechtvaardigen. Als Huub verdwijnt is het spel en daarmee dus de TV show waardeloos.
Huub kwijnt weg bij gebrek aan sensory. Dom dat ze dat niet zien achter. Huub is iemand die geprikkeld moet worden, maar wat er nu gebeurt in de gouden kooi is waardeloos voor Huub en straks ook voor Jaap. Zonde als ze hier niets aan doen bij de buren, dan zijn ze wel 2 spraakmakers kwijt. De hele dag naar Brian kijken levert echt niet veel centjes op voor John.
neh, laat ze liever wegzuigenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:32 schreef beequeen het volgende:
't zal je moeder maar wezen, yeah, yeah, yeah, yeahquote:
Vet kan geen spier worden, dus wens haar succesquote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:32 schreef beequeen het volgende:
Die tietjes worden steeds goedkoper, netjes aDEL!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:30 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Ze zijn er niet kleiner op geworden
[afbeelding]
Je avatarquote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:40 schreef FdW het volgende:
[..]
't zal je moeder maar wezen, yeah, yeah, yeah, yeah![]()
Agree, wel jammer. Huub heeft iemand nodig die hem een beetje kan motiveren, Joris zou hier prima geschikt voor zijn. Lieke maakt het hele spel dood.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:37 schreef maril het volgende:
[..]
Ik kenk niet dat Joris erin kom(ik neem aan dat je zijn broer bedoelt)die is veel met honkbal bezig.
Nee, gek hé.. Iemand die aangeeft dat hij 6 dagen p/w werkt.. Die Jaap niet kent, die niet heeft gelezen waaraan hij/zij moet voldoen..quote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:42 schreef beequeen het volgende:
Japio is niet zo tevreden over Nando.
Jij en nog een aantal miepen zeuren over Lieke.quote:
Leuk dat jij dit serieus neemt.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:46 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Nee, gek hé.. Iemand die aangeeft dat hij 6 dagen p/w werkt.. Die Jaap niet kent, die niet heeft gelezen waaraan hij/zij moet voldoen..
Er werd geen naam genoemd. Blijkbaar had Jaap ook geen vragen, hij regelde meteen een afspraak.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:48 schreef SiRojK het volgende:
Morgen om 14.00 komt nog iemand, wie het is
Dit is wel een hele ommezwaai schat.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:46 schreef FdW het volgende:
[..]
Jij en nog een aantal miepen zeuren over Lieke.
Mooier dan Lieke bestaat niet, dus dacht ik, dan maar d'andere kant op![]()
De sexuele kanten van vrouwen ken ik heel goed, maar de libelle kanten zijn en blijven een eeuwig raadsel.quote:
Het leek alsof hij die gast al kende, of al eerder mee had gesprokenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Er werd geen naam genoemd. Blijkbaar had Jaap ook geen vragen, hij regelde meteen een afspraak.
http://sporty-lieke.hyves.nl/quote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:55 schreef riri het volgende:
Lieke kan goed sporten...heeft een mooi lichaam
Mooiquote:
Graag de stemmen van degenen die mijn favoriete Lieke avatar terug willen.quote:
alles is beter dan wat je nu hebt...quote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:05 schreef FdW het volgende:
[..]
Graag de stemmen van degenen die mijn favoriete Lieke avatar terug willen.
( ksal lullie wel krijgen krengen)
Ja dus.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:09 schreef blomst het volgende:
Zijn er nu mensen aan het opruimen omdat HET haar werk niet afheeft?
Smeken om Lieke, anders terror!!!quote:
Gooi een avatar van jezelf erin.quote:
Tja, de amusementsfactor van Palma is kennelijk zo hoog dat ze haar werk niet of nauwelijks hoeft te doen. Waar die amusementswaarde van dat enge wijf inzit, beats me.quote:
Ik vind deze veel leuker!quote:
Jij houdt van pittige wijvenquote:
Die amusementswaarde zie ik ook niet. De laatste tijd zet ik de streams niet eens meer aan als ik hier lees dat Palma weer eens bezig is zichzelf op de voorgrond te plaatsen. (Daarom post ik meestal 's-morgens niet meer)quote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
Tja, de amusementsfactor van Palma is kennelijk zo hoog dat ze haar werk niet of nauwelijks hoeft te doen. Waar die amusementswaarde van dat enge wijf inzit, beats me.
Liever dat dan smeken om een postzegel met een huppelkutje erop.quote:
Dit kan ie welquote:
Nipple-gate Amanda, I presume?quote:
oe, zo makkelijkquote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:19 schreef blomst het volgende:
[..]
Het is Amanda , ik herken haar aan dat littekentje.
Het is gratis, so what.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:22 schreef mazaru het volgende:
Wordt Natasia na donderdag Scartit genoemd?
Dat is Miss Lillibit. Hopelijk krijgen we de normale tafel terug, ik vind deze tafel echt een aanfluiting.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:27 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Ik hoor Huub iets zeggen dat 'Lies moest opruimen omdat ze de tafel gaan wegbregen'
Ging het niet over de massagetafel?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:27 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Ik hoor Huub iets zeggen dat 'Lies moest opruimen omdat ze de tafel gaan wegbregen'
Dat zou ook kunnen, ik hoorde maar een flard. Maar omdat Liesbeth in de keuken opruimde had ik geen verband gelegd met een tafel is de kapsalon.quote:
Ik sta morgen in de rij om het te kopen.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:39 schreef Disana het volgende:
Het boek van Belinda, Carlos z'n vriendin, komt morgen uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |