Het leek alsof hij die gast al kende, of al eerder mee had gesprokenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Er werd geen naam genoemd. Blijkbaar had Jaap ook geen vragen, hij regelde meteen een afspraak.
http://sporty-lieke.hyves.nl/quote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:55 schreef riri het volgende:
Lieke kan goed sporten...heeft een mooi lichaam
Mooiquote:
Graag de stemmen van degenen die mijn favoriete Lieke avatar terug willen.quote:
alles is beter dan wat je nu hebt...quote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:05 schreef FdW het volgende:
[..]
Graag de stemmen van degenen die mijn favoriete Lieke avatar terug willen.
( ksal lullie wel krijgen krengen)
Ja dus.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:09 schreef blomst het volgende:
Zijn er nu mensen aan het opruimen omdat HET haar werk niet afheeft?
Smeken om Lieke, anders terror!!!quote:
Gooi een avatar van jezelf erin.quote:
Tja, de amusementsfactor van Palma is kennelijk zo hoog dat ze haar werk niet of nauwelijks hoeft te doen. Waar die amusementswaarde van dat enge wijf inzit, beats me.quote:
Ik vind deze veel leuker!quote:
Jij houdt van pittige wijvenquote:
Die amusementswaarde zie ik ook niet. De laatste tijd zet ik de streams niet eens meer aan als ik hier lees dat Palma weer eens bezig is zichzelf op de voorgrond te plaatsen. (Daarom post ik meestal 's-morgens niet meer)quote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
Tja, de amusementsfactor van Palma is kennelijk zo hoog dat ze haar werk niet of nauwelijks hoeft te doen. Waar die amusementswaarde van dat enge wijf inzit, beats me.
Liever dat dan smeken om een postzegel met een huppelkutje erop.quote:
Dit kan ie welquote:
Nipple-gate Amanda, I presume?quote:
oe, zo makkelijkquote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:19 schreef blomst het volgende:
[..]
Het is Amanda , ik herken haar aan dat littekentje.
Het is gratis, so what.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:22 schreef mazaru het volgende:
Wordt Natasia na donderdag Scartit genoemd?
Dat is Miss Lillibit. Hopelijk krijgen we de normale tafel terug, ik vind deze tafel echt een aanfluiting.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:27 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Ik hoor Huub iets zeggen dat 'Lies moest opruimen omdat ze de tafel gaan wegbregen'
Ging het niet over de massagetafel?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:27 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Ik hoor Huub iets zeggen dat 'Lies moest opruimen omdat ze de tafel gaan wegbregen'
Dat zou ook kunnen, ik hoorde maar een flard. Maar omdat Liesbeth in de keuken opruimde had ik geen verband gelegd met een tafel is de kapsalon.quote:
Ik sta morgen in de rij om het te kopen.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:39 schreef Disana het volgende:
Het boek van Belinda, Carlos z'n vriendin, komt morgen uit.
Dame van de produktiequote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:44 schreef demins het volgende:
Wie is Liesbeth???
Liesbeth werkt 'achter' bij de productie. Haar hoofdtaak is inkoop. "Van hooi tot kaviaar" zoals ze het zelf heeft omschreven. Ze is populair bij alle bewoners. Bijnaam Mrs. Lillie.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:44 schreef demins het volgende:
Wie is Liesbeth???
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:46 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Liesbeth werkt 'achter' bij de productie. Haar hoofdtaak is inkoop. "Van hooi tot kaviaar" zoals ze het zelf heeft omschreven. Ze is populair bij alle bewoners. Bijnaam Mrs. Lillie.Lillibit.![]()
wat een zelfkennis.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:37 schreef Disana het volgende:
Brian: Ik ben ziek.
Dan moet die domme Antiliaan ook niet om 24.00 's nachts in de vijver gaan duiken naar punten....quote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:37 schreef Disana het volgende:
Nou, vertel eens wat leuks tegen ome Carlos.
Brian: Ik ben ziek.
Jij bent leuker dan Japio.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:51 schreef Disana het volgende:
Alsook:
'Slechthorend. Wel alleen. Wel heel lief, dankjewel Kees.'
Huub en Lieke kijken mee. 'Leuk verhaal, lekker breed.' Huub wijst er twee aan waarvoor hij zou gaan.
Tuuuuuuurlijkquote:
Dat Hupje fris is geloof ik ook niet meer, hij begint ook steeds verwijfder te lopen en zich te gedragen.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:51 schreef Disana het volgende:
Alsook:
'Slechthorend. Wel alleen. Wel heel lief, dankjewel Kees.'
Huub en Lieke kijken mee. 'Leuk verhaal, lekker breed.' Huub wijst er twee aan waarvoor hij zou gaan.
Dat vroeg ik me ook al af! Maar goed, minder leuk dan Japio lijkt me helemaal niet goed...quote:
Hij doet het wel met Liekequote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:54 schreef FdW het volgende:
[..]
Dat Hupje fris is geloof ik ook niet meer, hij begint ook steeds verwijfder te lopen en zich te gedragen.
Zijn valse nichtenstreken worden ook steeds duidelijker![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kwaliteit niet kwantiteit, moet Eric maar denken.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:54 schreef beequeen het volgende:
Dame van Mundo vertelde dat Wifebeater 300 reacties kreeg, bummer voor Eric.
Kastdeur nog niet open, net als die rat...quote:
Dit is geen lekker wijfquote:
Wil Ian de kooi in?????quote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:59 schreef SiRojK het volgende:
Hahahha...
Nick is een echte kringspiermusketier.. Leuk dat die homo's zichzelf zo voor schut zetten maar wel gepikeerd doen
zonmensen noemen elkaar ook 'nigger'quote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:59 schreef SiRojK het volgende:
Hahahha...
Nick is een echte kringspiermusketier.. Leuk dat die homo's zichzelf zo voor schut zetten maar wel gepikeerd doen
curry?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:03 schreef Copycat het volgende:
Wat heeft Jaap voor een gore smurrie op zijn kin?
De ketchup liep uit z'n mondquote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:03 schreef Copycat het volgende:
Wat heeft Jaap voor een gore smurrie op zijn kin?
Als een echte kerel hetzelfde is als een holbewoner, dan heb je gelijk.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:03 schreef product het volgende:
Jaap is tenminste een echte kerel. Wat dat betreft zijn Huub, Eric en Brian allemaal van die verwijfde metromannetjes...
En moest ze ook zo lelijk tegen haar doen?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:04 schreef LoveProfusion het volgende:
Wat een lelijke nichten die op Eric reageren. Nu kan ik me dat ook wel voorstellen. Wie zit er nu te wachten op een ex-crackhoer met brokkeltanden en pupillen die uit hun kassen springen en een neus waar pinoccio jaloers op zou zijn.
Overigens krijg ik opeens allemaal berichten van Palma via gay.nl
De producent droeg haar op Lieke te ontslaan...
Onsmakelijke sjaak is het toch ook.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:05 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
De ketchup liep uit z'm mond
[afbeelding]
En droeg de producent haar ook op zich naar jou toe te verklaren?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:04 schreef LoveProfusion het volgende:
Overigens krijg ik opeens allemaal berichten van Palma via gay.nl
Hij vist ook in een kleinere vijver... (ongeveer 19x zo klein...). Dan nog heeft hij er relatief minder dan Brian. Pas als hij er 16 heeft streeft hij Brian voorbij...quote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:54 schreef beequeen het volgende:
Dame van Mundo vertelde dat Wifebeater 300 reacties kreeg, bummer voor Eric.
Dacht ik al...heb je een link?quote:[b]Overigens krijg ik opeens allemaal berichten van Palma via gay.nl
Op de een of andere duistere wijze doet het me erg goed dat Palma schrijft en spelt als een brugklasserquote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:08 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik ben heel sluw. Ik waarschuwde haar namelijk dat ze moest oppassen omdat sommige mensen het programma te serieus namen...mijn doel was ervoor te zorgen dat ze haar slabek dicht hield..maar dat werkte dus niet
haar 1e bericht:
Palma: Hai lief ding, dank je wel voor je berichtje sorry dat ik nu pas reageer.
Ik heb het zo druk met die kooi wil je niet weten elke dag even daar on_line voor stukje huiswerrk en ja oo mijn weblog beantwoorden en hyves pfffffff maar geweldig al die reacties.
Ik word afgebrand ja ja ik weet het maar geloof mij de reacties op straat zijn geweldig mensen die naar mijn auto spontaan rennen als ik boodschappen in laad of gewoon in de tram of in de stad .
Het streeld me wel maar wil beslist mezelf blijven.
Ik was afgelopen weekend in Arnhem, en ook daar werd ik veel aangesproken de mensen vragen om een handtekening en foto, te gek voor woorden maar geweldigggggggg leuk.
En ja vrienden van een Lieke of een oude hoofdhuishoudster die voor mijn tijd ontslagen is die kunnen me ook afbranden hemaar mijn producent roept Alexis was vroeger ook een bitch en werd afgebrand maar ze had wel haar eigen karakter en dat is wat ze mij nu ook geven gewoon palma.
Nou nogmaals lief dat je er even was en laat ze maar kletsen hoor ik heb het nu naar mijn zin daar dacht eerst ik sta met al die mensen hier op een eiland en miste mijn vrienden uit de zaak maar nu is het een grote uitdaging geworden en zolang het leuk gaat blijf ik tot de volgende keer doegieeeeeeeeeee X
Hieronder de reactie op mijn bericht dat ik zo moe word van het geschreeuw en dat ik dat gedoe met het eten veel leuker vond.
ja is zo wat je verteld en dat staken was ook echt mijn idee maar mijn producent riep kanl die griet eruit en huup riep maak palma gek en ja dan breek je he en is niet erg hoor emotie is ook goed om te laten zien hahahaha mijn hemel ik was kapotttttttttt.
(wanneer ze aan haar stembanden wordt geholpen):
ik hoop binnen een week of 6 aan de beurt te zijn was een wachtijd van 5 maanden.
1 arts in het AMC die dit doet dus spannend ben dan 2 dagen in het amc en 3 thuis mag niet praten dus we zullen het wel beleven geloof dat de programma makers er op ingaan als het zover is zie het wel.
Huup is echt mijn vriendje hoor en jaap ach hihi was even wennen maar die kan ook wel met mij door 1 deur trouwens natasia is ook een lieverd hoor maar stuk voor stuk spelen ze hun spel amanda is nog jong maar wel een lekkere meid brian is een lieverd altijd voor mij geweest dus zo zie je eigenlijk zijn ze stuk voor stuk mijn vriendje behalve LIEKEEEEEEEEEEEE BRRRRR wuhahahaha na ben nu pas hier nog 7 berichten te gaan hoezo populair hahahahaha doegieeeeeeeee suc6 hier
Ik vraag me af wat dat is ?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:08 schreef LoveProfusion het volgende:
Het streeld me wel maar wil beslist mezelf blijven.
Erg hé .. Ze tikt echt als een Breezahquote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:11 schreef Copycat het volgende:
Mijn God, die Palma klinkt als een gepensioneerde bootwerker, ziet eruit als een gepensioneerde bootwerker en schrijft als een net ontmaagde breezah van 11.
Dat krijg je als je te veel op fora zit waar daar niet op gelet wordtquote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:13 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Erg hé .. Ze tikt echt als een Breezah
Vergeet ook niet dat er voor Brian uitgebreide spotjes op de tv en zelfs radio zijn geweest en voor eRIC NIKS.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:08 schreef demins het volgende:
[..]
Hij vist ook in een kleinere vijver... (ongeveer 19x zo klein...). Dan nog heeft hij er relatief minder dan Brian. Pas als hij er 16 heeft streeft hij Brian voorbij...
Huub, laat alsjeblieft dat onsmakelijke manwijf vallen.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:18 schreef FdW het volgende:
Lieke laat alsjeblieft die onsmakelijke kaboutah vallen.
Grapje zeker?quote:
Huppeltje en Erica passen veel beter bij elkaar....quote:
Ja, hij moet Eric onmiddelijk dumpenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:24 schreef beequeen het volgende:
[..]
Huub, laat alsjeblieft dat onsmakelijke manwijf vallen.
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:28 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ja, hij moet Eric onmiddelijk dumpen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |