Ik ben heel sluw. Ik waarschuwde haar namelijk dat ze moest oppassen omdat sommige mensen het programma te serieus namen...mijn doel was ervoor te zorgen dat ze haar slabek dicht hield..maar dat werkte dus niet
haar 1e bericht:
Palma: Hai lief ding, dank je wel voor je berichtje sorry dat ik nu pas reageer.
Ik heb het zo druk met die kooi wil je niet weten elke dag even daar on_line voor stukje huiswerrk en ja oo mijn weblog beantwoorden en hyves pfffffff maar geweldig al die reacties.
Ik word afgebrand ja ja ik weet het maar geloof mij de reacties op straat zijn geweldig mensen die naar mijn auto spontaan rennen als ik boodschappen in laad of gewoon in de tram of in de stad .
Het streeld me wel maar wil beslist mezelf blijven.
Ik was afgelopen weekend in Arnhem, en ook daar werd ik veel aangesproken de mensen vragen om een handtekening en foto, te gek voor woorden maar geweldigggggggg leuk.
En ja vrienden van een Lieke of een oude hoofdhuishoudster die voor mijn tijd ontslagen is die kunnen me ook afbranden hemaar mijn producent roept Alexis was vroeger ook een bitch en werd afgebrand maar ze had wel haar eigen karakter en dat is wat ze mij nu ook geven gewoon palma.
Nou nogmaals lief dat je er even was en laat ze maar kletsen hoor ik heb het nu naar mijn zin daar dacht eerst ik sta met al die mensen hier op een eiland en miste mijn vrienden uit de zaak maar nu is het een grote uitdaging geworden en zolang het leuk gaat blijf ik tot de volgende keer doegieeeeeeeeeee X
Hieronder de reactie op mijn bericht dat ik zo moe word van het geschreeuw en dat ik dat gedoe met het eten veel leuker vond.
ja is zo wat je verteld en dat staken was ook echt mijn idee maar mijn producent riep kanl die griet eruit en huup riep maak palma gek en ja dan breek je he en is niet erg hoor emotie is ook goed om te laten zien hahahaha mijn hemel ik was kapotttttttttt.
(wanneer ze aan haar stembanden wordt geholpen):
ik hoop binnen een week of 6 aan de beurt te zijn was een wachtijd van 5 maanden.
1 arts in het AMC die dit doet dus spannend ben dan 2 dagen in het amc en 3 thuis mag niet praten dus we zullen het wel beleven geloof dat de programma makers er op ingaan als het zover is zie het wel.
Huup is echt mijn vriendje hoor en jaap ach hihi was even wennen maar die kan ook wel met mij door 1 deur trouwens natasia is ook een lieverd hoor maar stuk voor stuk spelen ze hun spel amanda is nog jong maar wel een lekkere meid brian is een lieverd altijd voor mij geweest dus zo zie je eigenlijk zijn ze stuk voor stuk mijn vriendje behalve LIEKEEEEEEEEEEEE BRRRRR wuhahahaha na ben nu pas hier nog 7 berichten te gaan hoezo populair hahahahaha doegieeeeeeeee suc6 hier
DAT IS HEEL SLECHT VOOR DE ZUURGRAAD!