Dat Hupje fris is geloof ik ook niet meer, hij begint ook steeds verwijfder te lopen en zich te gedragen.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:51 schreef Disana het volgende:
Alsook:
'Slechthorend. Wel alleen. Wel heel lief, dankjewel Kees.'
Huub en Lieke kijken mee. 'Leuk verhaal, lekker breed.' Huub wijst er twee aan waarvoor hij zou gaan.
Dat vroeg ik me ook al af! Maar goed, minder leuk dan Japio lijkt me helemaal niet goed...quote:
Hij doet het wel met Liekequote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:54 schreef FdW het volgende:
[..]
Dat Hupje fris is geloof ik ook niet meer, hij begint ook steeds verwijfder te lopen en zich te gedragen.
Zijn valse nichtenstreken worden ook steeds duidelijker![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kwaliteit niet kwantiteit, moet Eric maar denken.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:54 schreef beequeen het volgende:
Dame van Mundo vertelde dat Wifebeater 300 reacties kreeg, bummer voor Eric.
Kastdeur nog niet open, net als die rat...quote:
Dit is geen lekker wijfquote:
Wil Ian de kooi in?????quote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:59 schreef SiRojK het volgende:
Hahahha...
Nick is een echte kringspiermusketier.. Leuk dat die homo's zichzelf zo voor schut zetten maar wel gepikeerd doen
zonmensen noemen elkaar ook 'nigger'quote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:59 schreef SiRojK het volgende:
Hahahha...
Nick is een echte kringspiermusketier.. Leuk dat die homo's zichzelf zo voor schut zetten maar wel gepikeerd doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |