Het gesprek van Natasia met Lieke kwam mij over als 'verplicht of gescript' om Natasia haar verhaal te kunnen laten vertellen. Ze zullen de beelden wel nodig hebben voor TV. (een Natasia offensief tegen negatieve publiciteit)quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:16 schreef Disana het volgende:
[..]
Tja, Lieke laat het over zich heen komen. Ze zal er wel een bedoeling mee hebben, bonden ofzo.
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:23 schreef mootie het volgende:
Nou.......... opgemaakt meneer met extensions, Bianca ziet er inderdaad heeeeeeeeel mooi uit vandaag, vooral die belachelijke riem om haar niet bestaande middel doet de trick.
Wilgo laat zijn tienrittenkaart niet verlopen, eg nie.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:11 schreef beequeen het volgende:
Wilgo is een tijdje weggeweest , terug naar Zaandam, en plots was N 9 kilootjes kwijt.
Ik heb een zwak voor groene vrouwenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:24 schreef mootie het volgende:
[..]
Tutututut.... jij als man zou die vrouw ook een drama in gifgroen vinden.![]()
Das dan een flinke vlaamse reusquote:
Klinkt als een plausibele verklaring. Staat mooi in de operatie-special die ongetwijfeld in de steigers staat.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:22 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Het gesprek van Natasia met Lieke kwam mij over als 'verplicht of gescript' om Natasia haar verhaal te kunnen laten vertellen. Ze zullen de beelden wel nodig hebben voor TV. (een Natasia offensief tegen negatieve publiciteit)
Scherp Donnyquote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:27 schreef Desii het volgende:
[..]
speciaal ras.. gefokt in Afrika door Piet Agoras
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:27 schreef Desii het volgende:
[..]
speciaal ras.. gefokt in Afrika door Piet Agoras
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:29 schreef FdW het volgende:
[..]
..Piet fokt angora Agoras konijnen, die met lange hangoren en lang haar.
Goedzoquote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:30 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Och, smaken verschillen ......
[afbeelding]
Welkequote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:30 schreef SiRojK het volgende:
Toe maar bright_side... Dan moet je die ook even posten
Ik dacht in de sauna?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:32 schreef Disana het volgende:
Of het waar is dat Jaap zich gisteren in de jacuzzi de hele tijd heeft lopen afsjorren, vraagt Huub aan Jaap. Jaap: gespeeld natuurlijk.
Je mag zelf de waterhoogte bepalenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:35 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik dacht in de sauna?
Stond die jacuzzi zo hoog dan?![]()
In de jacuzzi. En het leek best echt. Bovendien had ie het daarna stikheet.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:35 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik dacht in de sauna?
Stond die jacuzzi zo hoog dan?![]()
Ze voelen aan dat ze concurrentie krijgen binnenkort en profileren zich extra vadaag. Amanda baalt ervan want die vindt het irritant als iedereen het de hele tijd over haar tieten heeft. Ik denk dat de nieuwe tieten verschrikkelijk gaan clashen met die van Amanda. Amanda's tieten zoeken alvast meerdere back ups voordat de tieten van Tas komen.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:26 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Amanda's boobs zijn in ieder geval prominent aanwezig
[afbeelding]
Dus huub gaat winnen?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:40 schreef SiRojK het volgende:
Hahahha.. Is het jullie trouwens al wel eens opgevallen dat Jaap niet eens normaal de trap af kan lopen naar beneden omdat hij daar te groot/lang voor is? -O_
Die is al 24/7 aanwezig en een hotelkamer is permanent gereserveerd.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:42 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Zouden ze voor Brian niet beter deskundige hulp kunnen inschakelen
[afbeelding]
Mocht ze even uit haar kooi?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:40 schreef FdW het volgende:
Mijn Afrikaanse buitenvrouw Kawafaf heeft iets tegen de oermoeder.
Ze begon net naar het scherm te wijzen en vreselijk te schreeuwen.
Lieke, Huub en Natasia een paar ons lichter. Eric en Amanda aangekomen. Verder heb ik niet opgelet.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:47 schreef Sporti het volgende:
Hoeveel zijn de bewoners afgevallen cq aangekomen?
Eric en Huub spelen dat ze ruzie hebben. (Hoewel ik twijfel of het bij Eric alleen maar spel is)quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:50 schreef blomst het volgende:
Waarom is Eric zo vervelend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |