Het gaat wel hoor PM-girl. Ik hou mijn hoofd boven water en zwem rustig door in woelige wateren. Het lijkt wel iets beter te gaan nu. Misschien scheelt het dat ik ein-de-lijk niet meer ongesteld ben en de kuur van de Roosvicee Ferro lijkt aan te slaan.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:46 schreef PM-girl het volgende:
Slaapmeisje, hoe is het met je?
Tja, een echte verslaafde kan alleen cold-turkey stoppen he...quote:Op zaterdag 26 mei 2007 11:59 schreef PM-girl het volgende:
Linda-met nummertjes haar account doet het niet meer (op eigen verzoek).
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 12:57 schreef Moonah het volgende:
Tja, een echte verslaafde kan alleen cold-turkey stoppen he...
Dag Linda en Eva!
Fijn dat het goed met jullie gaat!
Tuuuuuurlijk!quote:
Tot morgen dan he!quote:Op zaterdag 26 mei 2007 13:08 schreef Linda__ het volgende:
Oja, en ik ga niet op 3 maanden (of hoe lang was het) nieuws en ontwikkelingen reageren, maar ik heb heus meegeleefd met alles.![]()
![]()
Morgen gaan wij 'op vakantie' naar het huis van mijn schoonouders, dus vandaag de volksverhuizing ivm Eva voorbereiden- Er is daar trouwens internet
![]()
Pssst, je moet nog wel even je profiel goed aanpassenquote:Op zaterdag 26 mei 2007 13:25 schreef Linda__ het volgende:
Hee mama van pepijn.
Nog steeds een tijdelijk contract, in februari moeten ze verlengen tot onbepaald of me eruit schoppen. Er is nog steeds min of meer een vacaturestop, maar mijn baas heeft mij gisteren nog verzekerd dat er haar veel aan gelegen is om mij te houden, dus daar vertrouw ik maar op. Het duurt ook nog even. Wel belangrijk voor ons, nu A. studeert en het liefst zou stoppen met werken (werkt nog 2 dagen) - maar ja, dat kan Bruun niet trekken...![]()
Vast! Maar dat geeft ook niet, ik heb me alleen voorgenomen om niet de hele dag de pc aan te laten staan als ik thuis ben, zodat ik elk moment mijn mail en fok check. Dus ergens ff een klein uurtje ofzo achter het internet vind ik niet zo erg.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 13:24 schreef PM-girl het volgende:
Tot morgen dan he!
Leuk dat je weer (zo nu en dan) komt meeposten!
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 13:26 schreef PM-girl het volgende:
Pssst, je moet nog wel even je profiel goed aanpassen
Gheghe! Ik ben benieuwd....quote:Op zaterdag 26 mei 2007 13:26 schreef Linda__ het volgende:
[..]
Vast! Maar dat geeft ook niet, ik heb me alleen voorgenomen om niet de hele dag de pc aan te laten staan als ik thuis ben, zodat ik elk moment mijn mail en fok check. Dus ergens ff een klein uurtje ofzo achter het internet vind ik niet zo erg.
Waren er rellenquote:Op zaterdag 26 mei 2007 13:26 schreef Linda__ het volgende:
[..]
Vast! Maar dat geeft ook niet, ik heb me alleen voorgenomen om niet de hele dag de pc aan te laten staan als ik thuis ben, zodat ik elk moment mijn mail en fok check. Dus ergens ff een klein uurtje ofzo achter het internet vind ik niet zo erg.
Ik vind het toch ook wel weer leuk, heb jullie best gemist. (alleen de rellen niet, ik ga proberen me er verre van te houden)
[..]
![]()
Toch gek he, dat noemen ze nou zadelpijn.....quote:Op zondag 27 mei 2007 10:56 schreef Vicky het volgende:eze mamma heeft pijn in haar kont
Gister eidenlijk mijn fiets opgehaald en toen natuurlijk een stuk gaan fietsen. Maar aangezien ik al een heeeeele tijd niet meer echt gefietst heb, heb ik nu auw!
*meld*quote:Op zondag 27 mei 2007 13:42 schreef Moonah het volgende:
Oh, en is Linda hier vandaag al gesignaleerd?![]()
![]()
![]()
Moonah!quote:Op zondag 27 mei 2007 13:40 schreef Moonah het volgende:
[..]
Toch gek he, dat noemen ze nou zadelpijn.....
Mwana!
Fijn dat het zo goed gaat met Nune! met you (dus?) ook?
Jaah! Dat laatste doet Nune ook vaak, staat ze daar met dr kont in de luchtquote:Op zondag 27 mei 2007 20:27 schreef chacama het volgende:
Hoi Linda. Leuk dat we weer Eva-nieuws (en Linda-nieuws) gaan krijgen.
Vicky, gaaf dat je zo lekker bent gaan fietsen, maar inderdaad iets minder wat betreft de zadelpijn.
He, mwana, leuk om je hier weer te zien. Vroeg me al af hoe het met jou en Nune is. Teigeren is zo. Maud doet iets dat er op lijkt, maar ik noem het nog vroeten.*
*ze trekt d'r knietjes onder zich, zet d'r hoofd op de grond en duwt af. Het lijkt meer een klein varkentje dat in de grond aan het vroeten is, dan een teigergang.
Absoluut. En de rups doet Maud ook op d'r rug, maar ik geloof dat we nu moeten verhuizen naar het babietjes topi.c.....quote:Op zondag 27 mei 2007 20:34 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Jaah! Dat laatste doet Nune ook vaak, staat ze daar met dr kont in de lucht![]()
Maar ze doet soms ook een rups na en de laatste dagen gaat ze ook zelf "zitten" (als in": ze zit op dr billen maar haar rug kan ze nog niet recht omhoog houden dus dan hangt ze met een soort van spagaat voorover, ik leg r altijd maar weer even op haar rug)
Ze gaan echt best gelijk op he, die meiden van ons?
*brengt door naar zolder*quote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:27 schreef _evenstar_ het volgende:
chacama bewaar maar..volgende zomer kan ze het best eens nodig hebben..
we zitten hier nl aan broekjes maat 68/74 heel soms 62 nog ligt aan het kleedje.
shirts is 74/80 ligt aan hoe opgezet haar buikje is.
Wij haden heel veel maat 68 winterkleding gehad.. eerste winter dus eerste 3 maandjes van arwens leven niets aangehad, dus al opgebergd. heb ze mooi van zolder kunnen halen dat ze nog bijna alles paste het najaar.
Ow Mwana wat een plaatje is Nune!!!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 08:58 schreef Mwanatabu het volgende:
Efkes een ondeugende foto danspemmerdespem
[afbeelding]
Nee joh, das veel te veel werk. Blikken optrekken!quote:Op zaterdag 2 juni 2007 21:57 schreef Vicky het volgende:
Suug, misschien wat extra's koken deze dagen en dan invriezen zodat je het alleen maar hoeft op te warmen.
ik dacht niet zozeer aan soep maar aan bijvoorbeeld pasta's..quote:Op zaterdag 2 juni 2007 22:02 schreef snoopy het volgende:
[..]
Nee joh, das veel te veel werk. Blikken optrekken!
quote:Op zaterdag 2 juni 2007 22:15 schreef m@x het volgende:
Toevoeging aan tip 3 van Leah: nodig ze vooral niet bij jou thuis uit want meestal is het na zo'n dagje of er een bom is ontploft
quote:Op zaterdag 2 juni 2007 22:20 schreef snoopy het volgende:
Hadden ze daar ook van die leuke witte steentjes tussen de tegels in de tuin M@x?![]()
Dat vind ik wel een hele slimme! En gezellig ook nogquote:Op zaterdag 2 juni 2007 22:23 schreef Sugar het volgende:
Ja, maar dat was nou net wat ik wel wilde doen: een vriendin vragen mee te helpen in het spitsuur. Dat kan wel, toch?![]()
Heel herkenbaar Sugar. Ik heb net weer 2 dagen alleen overleefd maar heb daar van tevoren al stress van. De tips van Leah zijn goedquote:Op zaterdag 2 juni 2007 21:27 schreef Sugar het volgende:
Even tips vragen, voor zover er tips te geven zijn.
Mijn man gaat over 2 weken op vakantie. Hij blijft 9 dagen weg. Een paar keer gaat of Storm of Maria logeren, maar ik heb natuurlijk ook veel dagen en nachten helemaal alleen de zorg. Ik maak me er best zorgen om hoe dat moet gaan, omdat ik juist de afgelopen weken weer vaker stress en een depressief gevoel heb gehad. Daar kunnen jullie me (waarschijnlijk) niet mee helpen via tips, maar misschien wel met praktische zaken?
Koken bijvoorbeeld, dat moet ik dan doen terwijl ik ook op de kinderen moet letten. Of de kinderen in bad doen of zelf douchen. Het al vast allemaal wel gaan en het is ook vast niet erg als het allemaal onhandig verloopt. Alleen of ik dan nog de moed erin kan houden, thats the question. Dus alle tips om het makkelijker en soepeler te laten verlopen zijn zeer welkom!![]()
Nee zeg... natuurlijk niet! Dat zei ik al, weet niet precies hoe oud ze zijn, maar IK begin er al niet eens aan om ze in bad te doen als ik alleen met ze ben. Dit waren de oplossingen voor als ze van je af moet schudden zodra je ze aanraakt!quote:Op zaterdag 2 juni 2007 22:57 schreef Leah het volgende:
Ja maar, het is ook niet de bedoeling dat je ze dan nog in bad doet. Ik zeg, lappie erover, en hup hun bed in.
Overleven ze best.
Ja ja, die ouwe moeders hèquote:
Ik doe ze ook altijd tegelijk in bad (en ja, het babybadje is dan erg handig vanaf het moment dat ze kunnen zitten) en douche zelf meestal tegelijk ook nog mee omdat ik spetterkonten heb! Tegenwoordig ga ik ook vaak bij ze in een opblaasbaar zwembadje zitten, vinden ze echt superleuk! Mijn man haalt dan na een poosje de 1e op (en plant die idd. in het ledikant zodra ze afgedroogd is), gevolgd door de 2e en dan ruim ik de troep in de badkamer op en droog me af. Of we draaien de rollen om. Zo met z'n tweeen is dat het meest handig. Maar mijn oudste is 2 jaar en 5 maanden (nogal 'ondernemend' en in paniek als hij valt of koppie onder gaat) en de jongste 13 maanden. Die laat je dus nog geen van beide uit het oog als ze in bad zitten. Zit nu wel te bedenken dat de wasmachine (staat in de doucheruimte) eventueel als commode gebruikt kan worden...quote:Op zondag 3 juni 2007 17:00 schreef Suzanna het volgende:
Mammietje, over een tijdje is het juist extra handig om ze tegelijk in bad te doen, geweldig gaat dat hier. Het afdrogen/aankleden etc. is altijd nog aardig wat werk, maar gewoon oudste in badje laten spelen terwijl je jongste aankleedt, gaat hier helemaal goed. Oh ja, nog een tip...als je alleen bent en de kinderen 'moeten' echt in bad, kun je het babybadje gebruiken, hier zitten ze er samen in, dat gaat nog ook! Veel handiger, want minder gevaarlijk als ze er even alleen in spelen. Als we het grote bad gebruiken gaat er altijd één van ons bij in, anders wil er nog weleens eentje omkukelen (lees: Emmaatje) en duwen ze elkaar soms omver. En dan hoef je het maar nét niet in de gaten te hebben en....![]()
Wat ik hier ook vaak doe is Emma in Noa's bed zetten met wat speelgoed en Noa gewoon los laten rondlopen, die kruipt er vaak bij in en dan zitten ze gezellig samen in bed te spelen. Kan ik even de was opruimen/stofzuigen boven o.i.d. Was even uitvinden hoor, hoe ik dat moest doen, want allebei laten rondlopen is echt een crime...
Oh ja, en wat ik dan met Julia doe... ik wacht gewoon tot zij slaapt of laat haar even in de wipstoel erbij staan. Dat is nog zo makkelijk nu...Heerlijk zo'n vijf-maanden-periode.... over een tijdje wordt dat wel anders!
Ik ga 20 uur werken, verdeeld over 3 dagen, maandag/dinsdag/donderdagquote:Op zondag 3 juni 2007 20:51 schreef PM-girl het volgende:
Karin succes morgen! Hoeveel uur ga je werken?
Ah, dat zal het zijn.quote:Op maandag 4 juni 2007 11:46 schreef owlet het volgende:
Misschien omdat ik van mezelf juist een hekel heb aan in de picture staan
Ja, dat klopt.quote:Op maandag 4 juni 2007 22:09 schreef bixister het volgende:
het zakt vanzelf allemaal wel weer naar een wat normaler (realistischer & socialer) niveau..
Mwana; wat een heerlijkheid!!!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 08:58 schreef Mwanatabu het volgende:
Efkes een ondeugende foto danspemmerdespem
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 2 juni 2007 22:23 schreef Sugar het volgende:
Ja, maar dat was nou net wat ik wel wilde doen: een vriendin vragen mee te helpen in het spitsuur. Dat kan wel, toch?![]()
We redden het aardig hoor, jullie?quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:48 schreef chacama het volgende:
Sweaty, wat een schatje. En goed om van je te horen.
Mwana, hoe is het met jou? Redden jullie het allemaal? (vroeg ik me zomaar af)
Hier gaat het ook lekker zijn gangetje. Maud wil nog steeds niet de nacht helemaal doorslapen, dus om half 3 strompel ik nog mijn bedje om lekker te genieten van een knuffelig meisje dat wil drinken.quote:
kuch ondanks de lijsten ALTIJD etiketten lezen, want vaak worden er dingen toch gewijzigd.quote:Op donderdag 7 juni 2007 12:25 schreef chacama het volgende:
[..]
Hier gaat het ook lekker zijn gangetje. Maud wil nog steeds niet de nacht helemaal doorslapen, dus om half 3 strompel ik nog mijn bedje om lekker te genieten van een knuffelig meisje dat wil drinken.
En sinds gisteren zit ik op een strenger dieet om te zien of de rochel van Maud toch ook allergie-verbonden is. Dus aangezien ik vergeten was dat in brood ook melk zit, heb ik nu lekkere bloemkoolsoep gemaakt (van een 4 maandenpotje van Maud) en eet daarbij gebraden rundergehakt. Ga straks de productenlijst bestellen bij het voedingscentrum. Dan kan ik makkelijker boodschappen doen. Hier in staan de meest voorkomende producten die ik mag. Zo hoef ik niet alle etiketten na te pluizen of er iets van melk, ei of soja inzit.
Vanochtend in dat kader ook ontbeten met ontbijtgranen en rijstemelk. Zag ik achteraf dat in de granen nog sojalecithine zit (dus vanaf morgen weer havermout). En ik moet zeggen dat rijstemelk eigenlijk helemaal niet vies is. Er zit nog extra calcium in, want dat was wel belangrijk en ik moet gravitamon gaan slikken. Ik en pillen..
KP, zou bandenpijn kunnen zijn, maar ook een blaasontsteking kan deze klachten met zich meebrengen. Hoeft nl. niet altijd een brandendgevoel en veel plassen te zijn. Dus ff in de gaten houden. Let op je temp.
thanks. Dat scheelt dan weer. Dan kan ik in elk geval een beetje afwisselen qua ontbijtgranen. Gelukkig maar, want brood 's ochtends krijg ik gewoon niet weg. En om nu aan de bambix te gaan......nou nee.quote:Op donderdag 7 juni 2007 15:36 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
kuch ondanks de lijsten ALTIJD etiketten lezen, want vaak worden er dingen toch gewijzigd.
Sojalecithine mag je gewoon hebben omdat dat van de zaad is of zoiets, maar dat kan geen kwaad in principe.
Het is iig heel anders als sojapoeder of sojamelk
voor brood kan je oerbrood halen, dat is koemelk en eiwit vrij , wel even vragen appart te laten snijden.
De mijne in ieder geval nietquote:Op donderdag 7 juni 2007 19:35 schreef Luchtbel het volgende:
Ja dat kan ik me ook wel voorstellen. Ik bedoel het ook niet zo lelijk maar ik kan me wel voorstellen dat een baas daar inderdaad geen boodschap aan heeft.
Haa, volgens mij zijn Maud en Nune gewoon astrale tweelingen ofzoquote:Op donderdag 7 juni 2007 12:25 schreef chacama het volgende:
[..]
Hier gaat het ook lekker zijn gangetje. Maud wil nog steeds niet de nacht helemaal doorslapen, dus om half 3 strompel ik nog mijn bedje om lekker te genieten van een knuffelig meisje dat wil drinken.
Oe, die rochel hebben we hier gelukkig nietquote:En sinds gisteren zit ik op een strenger dieet om te zien of de rochel van Maud toch ook allergie-verbonden is. Dus aangezien ik vergeten was dat in brood ook melk zit, heb ik nu lekkere bloemkoolsoep gemaakt (van een 4 maandenpotje van Maud) en eet daarbij gebraden rundergehakt. Ga straks de productenlijst bestellen bij het voedingscentrum. Dan kan ik makkelijker boodschappen doen. Hier in staan de meest voorkomende producten die ik mag. Zo hoef ik niet alle etiketten na te pluizen of er iets van melk, ei of soja inzit.
Vanochtend in dat kader ook ontbeten met ontbijtgranen en rijstemelk. Zag ik achteraf dat in de granen nog sojalecithine zit (dus vanaf morgen weer havermout). En ik moet zeggen dat rijstemelk eigenlijk helemaal niet vies is. Er zit nog extra calcium in, want dat was wel belangrijk en ik moet gravitamon gaan slikken. Ik en pillen..
KP, zou bandenpijn kunnen zijn, maar ook een blaasontsteking kan deze klachten met zich meebrengen. Hoeft nl. niet altijd een brandendgevoel en veel plassen te zijn. Dus ff in de gaten houden. Let op je temp.
Soms denk je weleens dat brutalen de halve wereld hebben... Op mijn vorige baan was er iemand die ijskoud elke vrijdag haar strontvervelende zoontje meebracht (de facitilaire dienst stond dan op standby voor als hij weer eens een kabel molde of een muis vertrapte). Laat staan dat je je dan zou kunnen concentreren op werken als moeder denk ik dan. Maja, misschien kon ze niet anders.quote:Op donderdag 7 juni 2007 19:38 schreef m@x het volgende:
[..]
De mijne in ieder geval nietDie ziet me al aankomen met Kai onder mijn arm.
Ha, dan laat me maar weten als Nune gaat doorslapen, dan weet ik ook dat Maud snel zal volgen (en andersom dan hoor je mij natuurlijk ookquote:Op donderdag 7 juni 2007 20:07 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Haa, volgens mij zijn Maud en Nune gewoon astrale tweelingen ofzo
Hier ook nog geen doorslapen![]()
[..]
Oe, die rochel hebben we hier gelukkig niet![]()
Veel sterkte met je dieet! Rijstemelk vind ik zelf persoonlijk lekker trouwens, maar het blijft vervelend. Zit je eerst 9 maanden krampachtig sommige dingen niet te eten, denk je klaar te zijn, kun je nog even een jaartje door... Goed volhouden he (Dit van iemand die zelf als kind altijd verkouden was en oorontstekingen had en permanente rochel. En mijn ouders maar melkproducten erin stoppen, want dat was zo gezond. Ik wou niet eens melk, en zodra ik het huis uit was schapte ik dat als eerste van het menu. En ben sindsdien nooit meer zo ranzig verkouden geweest als vroeger!)
Ik hoop dat ik de allergie-info van de AH kan vertrouwen. Want als dat niet kan, dan heb ik er echt een uitdaging bij.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:59 schreef _evenstar_ het volgende:
chacama, gehakt mag wel, kippenvlees mag wel, kalkoenfilet, maar producten waar bewerkt gehakt/vlees in zit zoals bijv vinkjes/verse worst/saucijsje e.d. zit idd vaak weipoeder in als bindmiddel.
En ja het kan al wel vrij snel verschil uit maken, en is het gewoon zodat je bij de een wel sporen mag maar bij de ander niet.
Hier dus ook geen sporen. er is geloof ik koemelken eiwitvrije mayo te krijgen, maar weet ik niet zeker meer.
Ook iets waar je idd me emoet oppassen, las nl dat je soep van maccaronimix gemaakt had, dat in die kant en klaar pakjes vaak meelverbeteraar zit en daar ook koemelk ihn kan zitten.
Hier had ik eerst ook overheen gelezen... als je dit leest zie je dat Minoes heus wel oppas had geregeld, maar helaas zijn oma's onvervangbaar... en als je back-up oppassen dan ook nog eens niet kunnen...quote:Op dinsdag 5 juni 2007 10:50 schreef minoes_ het volgende:
En al mijn 3 extra oppasmogelijkheden zitten in de lappenmandEn mijn moeder kan de eerste tijd nog niet komen,want ze kan mijn vader nog niet alleen laten,die heeft nog veel verzorging nodig.
Op het werk zeggen ze dan doodleuk,dat ik dat zelf maar op moet lossen,dat is de consequentie van kinderen krijgen en werken ,zei ze
Lidl verkoopt het!quote:Op donderdag 7 juni 2007 20:32 schreef chacama het volgende:
[..]
Wat me wel is opgevallen is dat er maar weinig broodbeleg is (vlees bedoel ik dan) wat koemelk of soja vrij is. Raar, maar waar.
Ik kan me inderdaad indenken dat de toon verkeerd valt, daar niet van hoor!quote:Op zaterdag 9 juni 2007 09:28 schreef livelink het volgende:
Ik begreep Minoes ook wel, alles kan ineens anders lopen dan gepland en de combinatie werken/kinderen wordt dan heel moeilijk. Maar de toon van het berichtje van Minoes viel bij mij gewoon heel verkeerd. En daarbij kwam de opmerking van Suzanna dat oma's nu eenmaal onvervangbaar zijn op het punt van oppassen. Ik vind in het algemeen dat opa's en oma's wel heel vanzelfsprekend als oppas worden ingeschakeld en dat er weinig begrip is voor het feit dat dat vaak inhoudt dat het voor hen ook weer een enorme omschakeling betekent en dat ze ook weer een hoop vrijheid in moeten leveren. Natuurlijk doen de opa's en oma's het met liefde, maar het is niet vanzelfsprekend, vind ik.
Het gaat hier redelijk, op en af. Zal binnenkort even een update doen in het andere topic (dep. door hormonen).quote:
Bij opa's en oma's (en andere oppassen) moet je er altijd van uitgaan dat er iets kan gebeuren waardoor het oppassen in het geding komt (Ik heb dat altijd in mijn achterhoofd gehouden, en helaas is dat bij ons dus ook gebeurd). Ik heb altijd noodscenario's in mijn hoofd gehad, met was als....quote:Op zaterdag 9 juni 2007 09:28 schreef livelink het volgende:
Natuurlijk doen de opa's en oma's het met liefde, maar het is niet vanzelfsprekend, vind ik.
Die babypoes komt er dus omdat ik slechts met moeite mijn nestdrang kan onderdrukken.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:51 schreef Smoezie het volgende:
Wat een ontzettend knap mooi lief kindje zeg!
![]()
(SHE, je hebt wel moedergevoelens he, nu je babypoesje er aan komt?)
Wat leuk voor jequote:Op zondag 10 juni 2007 15:56 schreef Vivi het volgende:
Waar gaan jullie heen? Mijn vriend en ik en onze mini gaan eind van de maand lekker een paar dagen naar Texel, daar gaan we ook voor het eerst zwemmen met Dean, verheug me nu al op zijn hoofdje![]()
Hopelijk schijnt de zon dan een beetje
O gaaf zeg! maar dat van die auto kan ik me voorstellen ja, ik vind naar Texel al zieligquote:Op zondag 10 juni 2007 19:34 schreef Moonah het volgende:
Texel is leeeeuuuk!
En de Belgische kust ook PM!
Yppy (en Jarno) waar gaan julie eigenlijk naar toe?
Linda, fijn dat jullie het zo goed hebben gehad!
Vief, om antwoord te geven op je vraag uit het meettopic, wij gaan met de hele schoonfamilie naar een kasteel bij Bordeaux. Ieder een eigen appartement, privézwembad, prachtige tuin (heeeeel groot). Zijn we twee jaar terug ook geweest. Was boven verwachting erg leuk! Ik vind het alleen wat sneu voor Thies dat hij dan zo lang in de auto moet zitten.
Senk joe beebquote:Op zondag 10 juni 2007 17:07 schreef Smoezie het volgende:
[..]
Wat leuk voor je![]()
Zwemmen, dat gaat jouw pretletter helemaal geweldig vinden volgens mij!
En ik heb alvast mooi weer voor je besteld
Nou, dat lijkt me ook. Zal wel lucht geven. Toch nog sterkte hoor!quote:Op zondag 10 juni 2007 19:57 schreef m@x het volgende:
langzamerhand beginnen we alledrie onze draai te vinden in deze situatie en dat is wel fijn.
Toevallig in Aalden of Witten?quote:Op maandag 11 juni 2007 20:45 schreef YPPY het volgende:
We gaan een week naar Drenthe Moonah, nog 4 nachtjes slapen.
Anna slaapt niet hoor, in de auto.
Zeg maar niks PV, zelfs toen ik 15 kilo zwaarder was, had ik een plattere buik en ik moet nu nog 15 kilo kwijt.
O.k. dan, hier ben ikquote:Op maandag 11 juni 2007 20:21 schreef Moonah het volgende:
Kom je in het moedertopic nog eens vertellen hoe het met je gaat?![]()
Ik denk niet dat het persé met het ontzwangeren te maken heeft, er zijn zat moeders die weer strak en slank worden natuurlijk (ik ben na 4 mnd. ook nog niet op mijn oude gewicht hoor).quote:Op maandag 11 juni 2007 18:50 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Geef mij weer mijn oude figuur terug. Op de één of andere manier ben ik na al het ontzwangeren dikker geworden. Hangbuik, vetrollen.... of word ik gewoon oud?...
Idd, mijn vader zei na 3 dagen al "Goh, je bent nog wel dik he!"quote:Op maandag 11 juni 2007 22:51 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
Wat ik niet verwacht had is dat mensen echt vaak over je figuur (taille ?? Waar ??) beginnen. Wanneer ik waar ga beginnen met sporten bijv. "Goh je hebt nog wel een buik (je)". JOH, je meent het..Stomme![]()
Wat denken die lui nou ? Dat je na 9 maanden ( nou ja..34 weken en nog wat) zwanger zijn je oude lijf binnen no time weer terug hebt...
1 vd toppers: "Hoe ga je dat zometeen doen op het strand ?" Argh..![]()
Ik blijf deze zomer binnen ?
Nog 12 kilo te gaan ( 27 kilo aangekomen).....
Herkenbaar... Ik ben nu gewoon bijna even zwaar als op het einde van mn zwangerschapquote:Op maandag 11 juni 2007 18:50 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Geef mij weer mijn oude figuur terug. Op de één of andere manier ben ik na al het ontzwangeren dikker geworden. Hangbuik, vetrollen.... of word ik gewoon oud?...
Ik zou het ook wel best vinden als het zo gemakkelijk gingquote:Op dinsdag 12 juni 2007 09:00 schreef ik80 het volgende:
Ik ben gelukkig, na 7 maanden wel terug op mijn oude gewicht.
Ik heb een poosje anders ontbeten een beetje minder gesnoept. Maar ik maak me er ook niet druk om vind het wel best zo...
Dat is volgens mijn om de doorstroming van het bloed in beeld te brengen. De bloedvaten worden dan als de contrastvloeistof door de ader stroomt heel donker afgebeeld.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:57 schreef Mibos het volgende:
KP wat een figuren joh...
Hier weer terug van bijna 3 weken oostenrijk. Heerlijk...
Inmiddels is Kaith 7 maanden en een week en ik ben nog steeds 5 kilo lichter als voor mijn zwangerschap. Kan eten wat ik wil en komt helemaal niets meer bij.
Vanmorgen door een MRI-scan gegaan en ik werd er tussentijds uitgeschoven omdat ze toch iets zagen waarbij ze om het duidelijker te krijgen contrastvloeistof in mijn arm spoten. Iemand enig idee waarvoor dit zou kunnen zijn? Ze maakte de MRI voor mijn rug en bekken.
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:50 schreef Vivi het volgende:
Ach K_P, als je tzt de hele dag achter die twee ukkies aan moet gaan rennen (niet aanzitten, laat los, zet terug etc) dan ben je zo weer slank hoor
![]()
Niets zo afschuwelijk als niet van je pasgeboren kindje kunnen genieten...quote:Op maandag 11 juni 2007 21:51 schreef Slaapmeisje het volgende:
De momenten dat ik weer kan genieten van onze kleine vent worden hoe langer hoe meer en daar ben ik zo enorm blij om.
Mens, je bent zo slank al een dennetje, geen slappe buik te bekennen heur, wat ik ervan gezien heb dan hequote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:10 schreef Moonah het volgende:
[..]
Niets zo afschuwelijk als niet van je pasgeboren kindje kunnen genieten...
Ik hoop van harte voor je dat je dat snel weer op en top zult kunnen!
Veel sterkte met je nieuwe baan (ook dát nog eens...). Eigenlijk heb je dus in zeer korte tijd twéé nieuwe banen... Take care. En hopelijk heb je snel weer de energie je hobby's op te pakken.
Yppy, gelukkig is Drenthe niet zo heel ver weg, als Anna niet slaapt in de auto...
Mibos!Ik was je al kwijt! Maar vakantie dus, had ik even gemist.
Oh, en over slappe buiken... *meld...
Ik heb eigenlijk niets te klagen, ik zit al heel lang weer op mijn oude gewicht, heb er zelfs (met de borstvoeding) zo'n 5 kg onder gezeten. Ik heb nog steeds maat 36. Maar mijn figuur is wél veranderd. Ik lijk op mijn moeder...![]()
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:27 schreef owlet het volgende:
Linda, knap zeg als je dat kan!Ik heb niet eens weinig zelfdiscipline, ik heb gewoon geen zelfdiscipline. Het liefste zou ik naar de sportschool gaan omdat het idee dat mensen mij verwachten toch wel maakt dat ik ga, maar dat is toch wel erg duur. Straks als ik ga studeren ga ik weer flink meer fietsen en lopen dus ik heb al het vertrouwen dat ik me dan weer wat beter ga voelen.
oh en PM: One Hand Typing because of Nursing At Keyboard![]()
Te doen wel, maar ik wil het écht niet *stampvoet*. Manlief is zeer regelmatig 's avonds weg, en ik overdag, en ik ben gewoon een huismus. Sportclubs vind ik vreselijk en duur, en sport vind ik stom! Dus thuis oefeningen doen, dat is nog net te overzien voor mij. Ik ben het gewoon erg eens met Midas Dekkers, die sporten nogal achterlijk vindt... (no offence..)quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:24 schreef bixister het volgende:
daarom zou ik je aanraden toch bij een of ander sportcluppie te gaan, thuis komt er juist niks van is mijn ervaring. 1x per week een uurtje 's avonds weg moet toch wel te doen zijn? ik ben er ook net pas weer mee begonnen hoor, ben ook vreselijk laks in die dingen. maar ik voel meteen hoe fijn het is om die spieren allemaal weer eens te gebruiken.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |