Toch gek he, dat noemen ze nou zadelpijn.....quote:Op zondag 27 mei 2007 10:56 schreef Vicky het volgende:eze mamma heeft pijn in haar kont
Gister eidenlijk mijn fiets opgehaald en toen natuurlijk een stuk gaan fietsen. Maar aangezien ik al een heeeeele tijd niet meer echt gefietst heb, heb ik nu auw!
*meld*quote:Op zondag 27 mei 2007 13:42 schreef Moonah het volgende:
Oh, en is Linda hier vandaag al gesignaleerd?![]()
![]()
![]()
Moonah!quote:Op zondag 27 mei 2007 13:40 schreef Moonah het volgende:
[..]
Toch gek he, dat noemen ze nou zadelpijn.....
Mwana!
Fijn dat het zo goed gaat met Nune! met you (dus?) ook?
Jaah! Dat laatste doet Nune ook vaak, staat ze daar met dr kont in de luchtquote:Op zondag 27 mei 2007 20:27 schreef chacama het volgende:
Hoi Linda. Leuk dat we weer Eva-nieuws (en Linda-nieuws) gaan krijgen.
Vicky, gaaf dat je zo lekker bent gaan fietsen, maar inderdaad iets minder wat betreft de zadelpijn.
He, mwana, leuk om je hier weer te zien. Vroeg me al af hoe het met jou en Nune is. Teigeren is zo. Maud doet iets dat er op lijkt, maar ik noem het nog vroeten.*
*ze trekt d'r knietjes onder zich, zet d'r hoofd op de grond en duwt af. Het lijkt meer een klein varkentje dat in de grond aan het vroeten is, dan een teigergang.
Absoluut. En de rups doet Maud ook op d'r rug, maar ik geloof dat we nu moeten verhuizen naar het babietjes topi.c.....quote:Op zondag 27 mei 2007 20:34 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Jaah! Dat laatste doet Nune ook vaak, staat ze daar met dr kont in de lucht![]()
Maar ze doet soms ook een rups na en de laatste dagen gaat ze ook zelf "zitten" (als in": ze zit op dr billen maar haar rug kan ze nog niet recht omhoog houden dus dan hangt ze met een soort van spagaat voorover, ik leg r altijd maar weer even op haar rug)
Ze gaan echt best gelijk op he, die meiden van ons?
*brengt door naar zolder*quote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:27 schreef _evenstar_ het volgende:
chacama bewaar maar..volgende zomer kan ze het best eens nodig hebben..
we zitten hier nl aan broekjes maat 68/74 heel soms 62 nog ligt aan het kleedje.
shirts is 74/80 ligt aan hoe opgezet haar buikje is.
Wij haden heel veel maat 68 winterkleding gehad.. eerste winter dus eerste 3 maandjes van arwens leven niets aangehad, dus al opgebergd. heb ze mooi van zolder kunnen halen dat ze nog bijna alles paste het najaar.
Ow Mwana wat een plaatje is Nune!!!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 08:58 schreef Mwanatabu het volgende:
Efkes een ondeugende foto danspemmerdespem
[afbeelding]
Nee joh, das veel te veel werk. Blikken optrekken!quote:Op zaterdag 2 juni 2007 21:57 schreef Vicky het volgende:
Suug, misschien wat extra's koken deze dagen en dan invriezen zodat je het alleen maar hoeft op te warmen.
ik dacht niet zozeer aan soep maar aan bijvoorbeeld pasta's..quote:Op zaterdag 2 juni 2007 22:02 schreef snoopy het volgende:
[..]
Nee joh, das veel te veel werk. Blikken optrekken!
quote:Op zaterdag 2 juni 2007 22:15 schreef m@x het volgende:
Toevoeging aan tip 3 van Leah: nodig ze vooral niet bij jou thuis uit want meestal is het na zo'n dagje of er een bom is ontploft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |