abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_49789622
quote:
Op zaterdag 26 mei 2007 12:57 schreef Moonah het volgende:
Tja, een echte verslaafde kan alleen cold-turkey stoppen he...
Dag Linda en Eva!
Fijn dat het goed met jullie gaat!

ik bedacht opeens dat als ik toch nog mee lees, ik af en toe ook mijn mond nog eens open wil trekken. Maar ik ga me wel inhouden hoop ik
Eva en Maria
  zaterdag 26 mei 2007 @ 13:07:20 #29
11682 Moonah
Jolie femme
pi_49789731
Whhaaaaahh!!! Lindaaaaa!!!!!
Bloed kruipt enzo he....
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_49789738
  zaterdag 26 mei 2007 @ 13:07:44 #31
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_49789739
Linda
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
pi_49789749
Oja, en ik ga niet op 3 maanden (of hoe lang was het) nieuws en ontwikkelingen reageren, maar ik heb heus meegeleefd met alles.

Morgen gaan wij 'op vakantie' naar het huis van mijn schoonouders, dus vandaag de volksverhuizing ivm Eva voorbereiden - Er is daar trouwens internet
Eva en Maria
  zaterdag 26 mei 2007 @ 13:10:42 #33
1762 YPPY
Yppiaans
pi_49789801
Dat is wel erg.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  zaterdag 26 mei 2007 @ 13:11:13 #34
11682 Moonah
Jolie femme
pi_49789814
quote:
Op zaterdag 26 mei 2007 13:08 schreef Linda__ het volgende:
- Er is daar trouwens internet
Tuuuuuurlijk!
Fijne vakantie! En idd, volksverhuizing. Of je nou één nachtje of twee weken weggaat, qua gesjouw maakt het niet eens zoveel uit.
pi_49789965
En dan hebben mijn schoonouders nog best wat dingen voor Eva al in huis: bedje, box, kinderstoel...
Nja, mijn boeken nemen ook een hoop ruimte in beslag in de auto.

ik ben trouwens van de nummertjes af
Eva en Maria
pi_49789985
Linda wat leuk om jou en Eva hier terug te zien!

Hoe is het met je baan? Het was toch de vraag of je kon blijven omdat je een tijdelijk contract had?
grá mo chroí
  zaterdag 26 mei 2007 @ 13:24:31 #37
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_49790131
quote:
Op zaterdag 26 mei 2007 13:08 schreef Linda__ het volgende:
Oja, en ik ga niet op 3 maanden (of hoe lang was het) nieuws en ontwikkelingen reageren, maar ik heb heus meegeleefd met alles.

Morgen gaan wij 'op vakantie' naar het huis van mijn schoonouders, dus vandaag de volksverhuizing ivm Eva voorbereiden - Er is daar trouwens internet
Tot morgen dan he!

Leuk dat je weer (zo nu en dan) komt meeposten!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_49790142
Hee mama van pepijn .

Nog steeds een tijdelijk contract, in februari moeten ze verlengen tot onbepaald of me eruit schoppen. Er is nog steeds min of meer een vacaturestop, maar mijn baas heeft mij gisteren nog verzekerd dat er haar veel aan gelegen is om mij te houden, dus daar vertrouw ik maar op. Het duurt ook nog even. Wel belangrijk voor ons, nu A. studeert en het liefst zou stoppen met werken (werkt nog 2 dagen) - maar ja, dat kan Bruun niet trekken...
Eva en Maria
  zaterdag 26 mei 2007 @ 13:26:51 #39
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_49790185
quote:
Op zaterdag 26 mei 2007 13:25 schreef Linda__ het volgende:
Hee mama van pepijn .

Nog steeds een tijdelijk contract, in februari moeten ze verlengen tot onbepaald of me eruit schoppen. Er is nog steeds min of meer een vacaturestop, maar mijn baas heeft mij gisteren nog verzekerd dat er haar veel aan gelegen is om mij te houden, dus daar vertrouw ik maar op. Het duurt ook nog even. Wel belangrijk voor ons, nu A. studeert en het liefst zou stoppen met werken (werkt nog 2 dagen) - maar ja, dat kan Bruun niet trekken...

Pssst, je moet nog wel even je profiel goed aanpassen
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_49790186
quote:
Op zaterdag 26 mei 2007 13:24 schreef PM-girl het volgende:

Tot morgen dan he!

Leuk dat je weer (zo nu en dan) komt meeposten!
Vast! Maar dat geeft ook niet, ik heb me alleen voorgenomen om niet de hele dag de pc aan te laten staan als ik thuis ben, zodat ik elk moment mijn mail en fok check. Dus ergens ff een klein uurtje ofzo achter het internet vind ik niet zo erg.

Ik vind het toch ook wel weer leuk, heb jullie best gemist. (alleen de rellen niet, ik ga proberen me er verre van te houden )
quote:
Op zaterdag 26 mei 2007 13:26 schreef PM-girl het volgende:
Pssst, je moet nog wel even je profiel goed aanpassen
Eva en Maria
  zaterdag 26 mei 2007 @ 13:33:59 #41
11682 Moonah
Jolie femme
pi_49790333
quote:
Op zaterdag 26 mei 2007 13:26 schreef Linda__ het volgende:

[..]

Vast! Maar dat geeft ook niet, ik heb me alleen voorgenomen om niet de hele dag de pc aan te laten staan als ik thuis ben, zodat ik elk moment mijn mail en fok check. Dus ergens ff een klein uurtje ofzo achter het internet vind ik niet zo erg.
Gheghe! Ik ben benieuwd....
  † In Memoriam † zaterdag 26 mei 2007 @ 15:39:27 #42
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_49792883
Hoi Linda met zonder vele nummertjes! En hoi Eva! Leuk dat jullie er weer zijn En een fijne vakantie gewenst alvast.
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
pi_49794065
linda

mooie dochter heb je hoor!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_49794681
Dank je! en de jouwe! Al dat haar!
Eva en Maria
  zaterdag 26 mei 2007 @ 21:39:33 #45
103793 kozakken
Living the life
pi_49802546
Linda
Wat heb je een prachtig mooi meiske! (En wat leuk dat je weer meepost zo nu en dan! )
pi_49802790
Linda en Eva. Fijne vakantie!
pi_49802893
Jullie zijn lief

Ik lag vanavond even op bed te geinen met Eva. Ik doe kiekeboe door achter het matras te duiken, zij doet kiekeboe door haar hoofd op het matras te leggen ('als ik jou niet zie, zie je mij ook niet' ). Ze kan zo hard giechelen, ik moet vaak heel erg lachen om haar. En toen dacht ik: 'ik vind het helemaal goed zo. Zij hoort bij ons, we hebben het heel goed samen, het is goed! dat naar aanleiding van gedachten die 'nog steeds soms door mijn hoofd spoken dat ik graag een tweede zou moeten willen krijgen, en dat ik daar dan ook zwanger van moet zijn, en vooral bevallen
Eva en Maria
pi_49811889
quote:
Op zaterdag 26 mei 2007 13:26 schreef Linda__ het volgende:

[..]

Ik vind het toch ook wel weer leuk, heb jullie best gemist. (alleen de rellen niet, ik ga proberen me er verre van te houden )
[..]

Waren er rellen ?
Nou ja, hier iig niet, Nune is lief en tijgert het hele huis door en zegt ba-ba-ba tot in het oneindige. Efkes bijlezen hiero
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_49812893
Linda

wat een mooie meid heb je!!

Deze mamma heeft pijn in haar kont
Gister eidenlijk mijn fiets opgehaald en toen natuurlijk een stuk gaan fietsen. Maar aangezien ik al een heeeeele tijd niet meer echt gefietst heb, heb ik nu auw!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_49814439
hihi Vicky!! Sorry...het is wel vervelend natuurlijk
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')