quote:Op zaterdag 26 mei 2007 12:57 schreef Moonah het volgende:
Tja, een echte verslaafde kan alleen cold-turkey stoppen he...
Dag Linda en Eva!
Fijn dat het goed met jullie gaat!
Tuuuuuurlijk!quote:
Tot morgen dan he!quote:Op zaterdag 26 mei 2007 13:08 schreef Linda__ het volgende:
Oja, en ik ga niet op 3 maanden (of hoe lang was het) nieuws en ontwikkelingen reageren, maar ik heb heus meegeleefd met alles.![]()
![]()
Morgen gaan wij 'op vakantie' naar het huis van mijn schoonouders, dus vandaag de volksverhuizing ivm Eva voorbereiden- Er is daar trouwens internet
![]()
Pssst, je moet nog wel even je profiel goed aanpassenquote:Op zaterdag 26 mei 2007 13:25 schreef Linda__ het volgende:
Hee mama van pepijn.
Nog steeds een tijdelijk contract, in februari moeten ze verlengen tot onbepaald of me eruit schoppen. Er is nog steeds min of meer een vacaturestop, maar mijn baas heeft mij gisteren nog verzekerd dat er haar veel aan gelegen is om mij te houden, dus daar vertrouw ik maar op. Het duurt ook nog even. Wel belangrijk voor ons, nu A. studeert en het liefst zou stoppen met werken (werkt nog 2 dagen) - maar ja, dat kan Bruun niet trekken...![]()
Vast! Maar dat geeft ook niet, ik heb me alleen voorgenomen om niet de hele dag de pc aan te laten staan als ik thuis ben, zodat ik elk moment mijn mail en fok check. Dus ergens ff een klein uurtje ofzo achter het internet vind ik niet zo erg.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 13:24 schreef PM-girl het volgende:
Tot morgen dan he!
Leuk dat je weer (zo nu en dan) komt meeposten!
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 13:26 schreef PM-girl het volgende:
Pssst, je moet nog wel even je profiel goed aanpassen
Gheghe! Ik ben benieuwd....quote:Op zaterdag 26 mei 2007 13:26 schreef Linda__ het volgende:
[..]
Vast! Maar dat geeft ook niet, ik heb me alleen voorgenomen om niet de hele dag de pc aan te laten staan als ik thuis ben, zodat ik elk moment mijn mail en fok check. Dus ergens ff een klein uurtje ofzo achter het internet vind ik niet zo erg.
Waren er rellenquote:Op zaterdag 26 mei 2007 13:26 schreef Linda__ het volgende:
[..]
Vast! Maar dat geeft ook niet, ik heb me alleen voorgenomen om niet de hele dag de pc aan te laten staan als ik thuis ben, zodat ik elk moment mijn mail en fok check. Dus ergens ff een klein uurtje ofzo achter het internet vind ik niet zo erg.
Ik vind het toch ook wel weer leuk, heb jullie best gemist. (alleen de rellen niet, ik ga proberen me er verre van te houden)
[..]
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |