Het gaat wel hoor PM-girl. Ik hou mijn hoofd boven water en zwem rustig door in woelige wateren. Het lijkt wel iets beter te gaan nu. Misschien scheelt het dat ik ein-de-lijk niet meer ongesteld ben en de kuur van de Roosvicee Ferro lijkt aan te slaan.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:46 schreef PM-girl het volgende:
Slaapmeisje, hoe is het met je?
Tja, een echte verslaafde kan alleen cold-turkey stoppen he...quote:Op zaterdag 26 mei 2007 11:59 schreef PM-girl het volgende:
Linda-met nummertjes haar account doet het niet meer (op eigen verzoek).
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 12:57 schreef Moonah het volgende:
Tja, een echte verslaafde kan alleen cold-turkey stoppen he...
Dag Linda en Eva!
Fijn dat het goed met jullie gaat!
Tuuuuuurlijk!quote:
Tot morgen dan he!quote:Op zaterdag 26 mei 2007 13:08 schreef Linda__ het volgende:
Oja, en ik ga niet op 3 maanden (of hoe lang was het) nieuws en ontwikkelingen reageren, maar ik heb heus meegeleefd met alles.![]()
![]()
Morgen gaan wij 'op vakantie' naar het huis van mijn schoonouders, dus vandaag de volksverhuizing ivm Eva voorbereiden- Er is daar trouwens internet
![]()
Pssst, je moet nog wel even je profiel goed aanpassenquote:Op zaterdag 26 mei 2007 13:25 schreef Linda__ het volgende:
Hee mama van pepijn.
Nog steeds een tijdelijk contract, in februari moeten ze verlengen tot onbepaald of me eruit schoppen. Er is nog steeds min of meer een vacaturestop, maar mijn baas heeft mij gisteren nog verzekerd dat er haar veel aan gelegen is om mij te houden, dus daar vertrouw ik maar op. Het duurt ook nog even. Wel belangrijk voor ons, nu A. studeert en het liefst zou stoppen met werken (werkt nog 2 dagen) - maar ja, dat kan Bruun niet trekken...![]()
Vast! Maar dat geeft ook niet, ik heb me alleen voorgenomen om niet de hele dag de pc aan te laten staan als ik thuis ben, zodat ik elk moment mijn mail en fok check. Dus ergens ff een klein uurtje ofzo achter het internet vind ik niet zo erg.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 13:24 schreef PM-girl het volgende:
Tot morgen dan he!
Leuk dat je weer (zo nu en dan) komt meeposten!
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 13:26 schreef PM-girl het volgende:
Pssst, je moet nog wel even je profiel goed aanpassen
Gheghe! Ik ben benieuwd....quote:Op zaterdag 26 mei 2007 13:26 schreef Linda__ het volgende:
[..]
Vast! Maar dat geeft ook niet, ik heb me alleen voorgenomen om niet de hele dag de pc aan te laten staan als ik thuis ben, zodat ik elk moment mijn mail en fok check. Dus ergens ff een klein uurtje ofzo achter het internet vind ik niet zo erg.
Waren er rellenquote:Op zaterdag 26 mei 2007 13:26 schreef Linda__ het volgende:
[..]
Vast! Maar dat geeft ook niet, ik heb me alleen voorgenomen om niet de hele dag de pc aan te laten staan als ik thuis ben, zodat ik elk moment mijn mail en fok check. Dus ergens ff een klein uurtje ofzo achter het internet vind ik niet zo erg.
Ik vind het toch ook wel weer leuk, heb jullie best gemist. (alleen de rellen niet, ik ga proberen me er verre van te houden)
[..]
![]()
Toch gek he, dat noemen ze nou zadelpijn.....quote:Op zondag 27 mei 2007 10:56 schreef Vicky het volgende:eze mamma heeft pijn in haar kont
Gister eidenlijk mijn fiets opgehaald en toen natuurlijk een stuk gaan fietsen. Maar aangezien ik al een heeeeele tijd niet meer echt gefietst heb, heb ik nu auw!
*meld*quote:Op zondag 27 mei 2007 13:42 schreef Moonah het volgende:
Oh, en is Linda hier vandaag al gesignaleerd?![]()
![]()
![]()
Moonah!quote:Op zondag 27 mei 2007 13:40 schreef Moonah het volgende:
[..]
Toch gek he, dat noemen ze nou zadelpijn.....
Mwana!
Fijn dat het zo goed gaat met Nune! met you (dus?) ook?
Jaah! Dat laatste doet Nune ook vaak, staat ze daar met dr kont in de luchtquote:Op zondag 27 mei 2007 20:27 schreef chacama het volgende:
Hoi Linda. Leuk dat we weer Eva-nieuws (en Linda-nieuws) gaan krijgen.
Vicky, gaaf dat je zo lekker bent gaan fietsen, maar inderdaad iets minder wat betreft de zadelpijn.
He, mwana, leuk om je hier weer te zien. Vroeg me al af hoe het met jou en Nune is. Teigeren is zo. Maud doet iets dat er op lijkt, maar ik noem het nog vroeten.*
*ze trekt d'r knietjes onder zich, zet d'r hoofd op de grond en duwt af. Het lijkt meer een klein varkentje dat in de grond aan het vroeten is, dan een teigergang.
Absoluut. En de rups doet Maud ook op d'r rug, maar ik geloof dat we nu moeten verhuizen naar het babietjes topi.c.....quote:Op zondag 27 mei 2007 20:34 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Jaah! Dat laatste doet Nune ook vaak, staat ze daar met dr kont in de lucht![]()
Maar ze doet soms ook een rups na en de laatste dagen gaat ze ook zelf "zitten" (als in": ze zit op dr billen maar haar rug kan ze nog niet recht omhoog houden dus dan hangt ze met een soort van spagaat voorover, ik leg r altijd maar weer even op haar rug)
Ze gaan echt best gelijk op he, die meiden van ons?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |