De mijne in ieder geval nietquote:Op donderdag 7 juni 2007 19:35 schreef Luchtbel het volgende:
Ja dat kan ik me ook wel voorstellen. Ik bedoel het ook niet zo lelijk maar ik kan me wel voorstellen dat een baas daar inderdaad geen boodschap aan heeft.
Haa, volgens mij zijn Maud en Nune gewoon astrale tweelingen ofzoquote:Op donderdag 7 juni 2007 12:25 schreef chacama het volgende:
[..]
Hier gaat het ook lekker zijn gangetje. Maud wil nog steeds niet de nacht helemaal doorslapen, dus om half 3 strompel ik nog mijn bedje om lekker te genieten van een knuffelig meisje dat wil drinken.
Oe, die rochel hebben we hier gelukkig nietquote:En sinds gisteren zit ik op een strenger dieet om te zien of de rochel van Maud toch ook allergie-verbonden is. Dus aangezien ik vergeten was dat in brood ook melk zit, heb ik nu lekkere bloemkoolsoep gemaakt (van een 4 maandenpotje van Maud) en eet daarbij gebraden rundergehakt. Ga straks de productenlijst bestellen bij het voedingscentrum. Dan kan ik makkelijker boodschappen doen. Hier in staan de meest voorkomende producten die ik mag. Zo hoef ik niet alle etiketten na te pluizen of er iets van melk, ei of soja inzit.
Vanochtend in dat kader ook ontbeten met ontbijtgranen en rijstemelk. Zag ik achteraf dat in de granen nog sojalecithine zit (dus vanaf morgen weer havermout). En ik moet zeggen dat rijstemelk eigenlijk helemaal niet vies is. Er zit nog extra calcium in, want dat was wel belangrijk en ik moet gravitamon gaan slikken. Ik en pillen..
KP, zou bandenpijn kunnen zijn, maar ook een blaasontsteking kan deze klachten met zich meebrengen. Hoeft nl. niet altijd een brandendgevoel en veel plassen te zijn. Dus ff in de gaten houden. Let op je temp.
Soms denk je weleens dat brutalen de halve wereld hebben... Op mijn vorige baan was er iemand die ijskoud elke vrijdag haar strontvervelende zoontje meebracht (de facitilaire dienst stond dan op standby voor als hij weer eens een kabel molde of een muis vertrapte). Laat staan dat je je dan zou kunnen concentreren op werken als moeder denk ik dan. Maja, misschien kon ze niet anders.quote:Op donderdag 7 juni 2007 19:38 schreef m@x het volgende:
[..]
De mijne in ieder geval nietDie ziet me al aankomen met Kai onder mijn arm.
Ha, dan laat me maar weten als Nune gaat doorslapen, dan weet ik ook dat Maud snel zal volgen (en andersom dan hoor je mij natuurlijk ookquote:Op donderdag 7 juni 2007 20:07 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Haa, volgens mij zijn Maud en Nune gewoon astrale tweelingen ofzo
Hier ook nog geen doorslapen![]()
[..]
Oe, die rochel hebben we hier gelukkig niet![]()
Veel sterkte met je dieet! Rijstemelk vind ik zelf persoonlijk lekker trouwens, maar het blijft vervelend. Zit je eerst 9 maanden krampachtig sommige dingen niet te eten, denk je klaar te zijn, kun je nog even een jaartje door... Goed volhouden he (Dit van iemand die zelf als kind altijd verkouden was en oorontstekingen had en permanente rochel. En mijn ouders maar melkproducten erin stoppen, want dat was zo gezond. Ik wou niet eens melk, en zodra ik het huis uit was schapte ik dat als eerste van het menu. En ben sindsdien nooit meer zo ranzig verkouden geweest als vroeger!)
Ik hoop dat ik de allergie-info van de AH kan vertrouwen. Want als dat niet kan, dan heb ik er echt een uitdaging bij.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:59 schreef _evenstar_ het volgende:
chacama, gehakt mag wel, kippenvlees mag wel, kalkoenfilet, maar producten waar bewerkt gehakt/vlees in zit zoals bijv vinkjes/verse worst/saucijsje e.d. zit idd vaak weipoeder in als bindmiddel.
En ja het kan al wel vrij snel verschil uit maken, en is het gewoon zodat je bij de een wel sporen mag maar bij de ander niet.
Hier dus ook geen sporen. er is geloof ik koemelken eiwitvrije mayo te krijgen, maar weet ik niet zeker meer.
Ook iets waar je idd me emoet oppassen, las nl dat je soep van maccaronimix gemaakt had, dat in die kant en klaar pakjes vaak meelverbeteraar zit en daar ook koemelk ihn kan zitten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |