Wat leuk voor jequote:Op zondag 10 juni 2007 15:56 schreef Vivi het volgende:
Waar gaan jullie heen? Mijn vriend en ik en onze mini gaan eind van de maand lekker een paar dagen naar Texel, daar gaan we ook voor het eerst zwemmen met Dean, verheug me nu al op zijn hoofdje![]()
Hopelijk schijnt de zon dan een beetje
O gaaf zeg! maar dat van die auto kan ik me voorstellen ja, ik vind naar Texel al zieligquote:Op zondag 10 juni 2007 19:34 schreef Moonah het volgende:
Texel is leeeeuuuk!
En de Belgische kust ook PM!
Yppy (en Jarno) waar gaan julie eigenlijk naar toe?
Linda, fijn dat jullie het zo goed hebben gehad!
Vief, om antwoord te geven op je vraag uit het meettopic, wij gaan met de hele schoonfamilie naar een kasteel bij Bordeaux. Ieder een eigen appartement, privézwembad, prachtige tuin (heeeeel groot). Zijn we twee jaar terug ook geweest. Was boven verwachting erg leuk! Ik vind het alleen wat sneu voor Thies dat hij dan zo lang in de auto moet zitten.
Senk joe beebquote:Op zondag 10 juni 2007 17:07 schreef Smoezie het volgende:
[..]
Wat leuk voor je![]()
Zwemmen, dat gaat jouw pretletter helemaal geweldig vinden volgens mij!
En ik heb alvast mooi weer voor je besteld
Nou, dat lijkt me ook. Zal wel lucht geven. Toch nog sterkte hoor!quote:Op zondag 10 juni 2007 19:57 schreef m@x het volgende:
langzamerhand beginnen we alledrie onze draai te vinden in deze situatie en dat is wel fijn.
Toevallig in Aalden of Witten?quote:Op maandag 11 juni 2007 20:45 schreef YPPY het volgende:
We gaan een week naar Drenthe Moonah, nog 4 nachtjes slapen.
Anna slaapt niet hoor, in de auto.
Zeg maar niks PV, zelfs toen ik 15 kilo zwaarder was, had ik een plattere buik en ik moet nu nog 15 kilo kwijt.
O.k. dan, hier ben ikquote:Op maandag 11 juni 2007 20:21 schreef Moonah het volgende:
Kom je in het moedertopic nog eens vertellen hoe het met je gaat?![]()
Ik denk niet dat het persé met het ontzwangeren te maken heeft, er zijn zat moeders die weer strak en slank worden natuurlijk (ik ben na 4 mnd. ook nog niet op mijn oude gewicht hoor).quote:Op maandag 11 juni 2007 18:50 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Geef mij weer mijn oude figuur terug. Op de één of andere manier ben ik na al het ontzwangeren dikker geworden. Hangbuik, vetrollen.... of word ik gewoon oud?...
Idd, mijn vader zei na 3 dagen al "Goh, je bent nog wel dik he!"quote:Op maandag 11 juni 2007 22:51 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
Wat ik niet verwacht had is dat mensen echt vaak over je figuur (taille ?? Waar ??) beginnen. Wanneer ik waar ga beginnen met sporten bijv. "Goh je hebt nog wel een buik (je)". JOH, je meent het..Stomme![]()
Wat denken die lui nou ? Dat je na 9 maanden ( nou ja..34 weken en nog wat) zwanger zijn je oude lijf binnen no time weer terug hebt...
1 vd toppers: "Hoe ga je dat zometeen doen op het strand ?" Argh..![]()
Ik blijf deze zomer binnen ?
Nog 12 kilo te gaan ( 27 kilo aangekomen).....
Herkenbaar... Ik ben nu gewoon bijna even zwaar als op het einde van mn zwangerschapquote:Op maandag 11 juni 2007 18:50 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Geef mij weer mijn oude figuur terug. Op de één of andere manier ben ik na al het ontzwangeren dikker geworden. Hangbuik, vetrollen.... of word ik gewoon oud?...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |