Ja ja, die ouwe moeders hèquote:
Ik doe ze ook altijd tegelijk in bad (en ja, het babybadje is dan erg handig vanaf het moment dat ze kunnen zitten) en douche zelf meestal tegelijk ook nog mee omdat ik spetterkonten heb! Tegenwoordig ga ik ook vaak bij ze in een opblaasbaar zwembadje zitten, vinden ze echt superleuk! Mijn man haalt dan na een poosje de 1e op (en plant die idd. in het ledikant zodra ze afgedroogd is), gevolgd door de 2e en dan ruim ik de troep in de badkamer op en droog me af. Of we draaien de rollen om. Zo met z'n tweeen is dat het meest handig. Maar mijn oudste is 2 jaar en 5 maanden (nogal 'ondernemend' en in paniek als hij valt of koppie onder gaat) en de jongste 13 maanden. Die laat je dus nog geen van beide uit het oog als ze in bad zitten. Zit nu wel te bedenken dat de wasmachine (staat in de doucheruimte) eventueel als commode gebruikt kan worden...quote:Op zondag 3 juni 2007 17:00 schreef Suzanna het volgende:
Mammietje, over een tijdje is het juist extra handig om ze tegelijk in bad te doen, geweldig gaat dat hier. Het afdrogen/aankleden etc. is altijd nog aardig wat werk, maar gewoon oudste in badje laten spelen terwijl je jongste aankleedt, gaat hier helemaal goed. Oh ja, nog een tip...als je alleen bent en de kinderen 'moeten' echt in bad, kun je het babybadje gebruiken, hier zitten ze er samen in, dat gaat nog ook! Veel handiger, want minder gevaarlijk als ze er even alleen in spelen. Als we het grote bad gebruiken gaat er altijd één van ons bij in, anders wil er nog weleens eentje omkukelen (lees: Emmaatje) en duwen ze elkaar soms omver. En dan hoef je het maar nét niet in de gaten te hebben en....![]()
Wat ik hier ook vaak doe is Emma in Noa's bed zetten met wat speelgoed en Noa gewoon los laten rondlopen, die kruipt er vaak bij in en dan zitten ze gezellig samen in bed te spelen. Kan ik even de was opruimen/stofzuigen boven o.i.d. Was even uitvinden hoor, hoe ik dat moest doen, want allebei laten rondlopen is echt een crime...
Oh ja, en wat ik dan met Julia doe... ik wacht gewoon tot zij slaapt of laat haar even in de wipstoel erbij staan. Dat is nog zo makkelijk nu...Heerlijk zo'n vijf-maanden-periode.... over een tijdje wordt dat wel anders!
Ik ga 20 uur werken, verdeeld over 3 dagen, maandag/dinsdag/donderdagquote:Op zondag 3 juni 2007 20:51 schreef PM-girl het volgende:
Karin succes morgen! Hoeveel uur ga je werken?
Ah, dat zal het zijn.quote:Op maandag 4 juni 2007 11:46 schreef owlet het volgende:
Misschien omdat ik van mezelf juist een hekel heb aan in de picture staan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |