volledig.. maarja, zou jij er iets om geven als je hormoonhuishouding op volle toeren draait, en je iets zoekt waar je je zwemmertjes in kan pompen? ok, dit klinkt wel onwijs gemeen en harteloos, maar sommige (niet per sé ikzelf) denken zo..quote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:46 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Als meisje van 15, onervaren met blijkbaar seks en alcohol, alleen met vriendinnen waar ze blijkbaar niet op kan vertrouwen naar een partyoord op vakantie gaat waar het barst van de mannen die uit zijn op seks is de kans natuurlijk groot dat is iets gebeurt. Ik zou graag zien dat mijn (eventueel toekomstige) dochter niet te losbandig is en haar grenzen kent, zodat ze zelf de gevaren kan inschatten.
Lijkt me toch logisch?
Dat noemen we een breezersletquote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:49 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
volledig.. maarja, zou jij er iets om geven als je hormoonhuishouding op volle toeren draait, en je iets zoekt waar je je zwemmertjes in kan pompen? ok, dit klinkt wel onwijs gemeen en harteloos, maar sommige (niet per sé ikzelf) denken zo..
dat ze
- liegt over haar leeftijd
- alcohol zuipt als een maffe
tja.. snapte ook al niet dat ze met haar vriendin mee mocht.. was ook raar zooitje. maat van me baalde beetje dat ik belde, want die zat met zn hand in de muts van die andere vriendin.. terwijl ze in NL een vriend had, die 8 enveloppen met foto's mee had gegeven. voor elke dag 1.. incl brief enzo.. tja..
nogmaals. wijf is blijkbaar niet helemaal zuiver slim.
Verklaar je naderquote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
aan het werk
donequote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:51 schreef ReMcOrE het volgende:
zal ook even de overzichtspagina van alle topics bijwerken![]()
er is maar 1 oplossing: LaPo pakkenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:55 schreef Sehnsucht het volgende:
ik had me zo verheugd op een eigen naamtopic.
schrijven van mijn scriptie, maar volgens mij heb ik dat al vaker gepostquote:
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:55 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
done
ja, ik weet het... ik quote mezelf
Dat doet jsomethingweetikhet ook, alles kan!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:57 schreef Sehnsucht het volgende:
[..]
ik ga toch niet m'n eigen naamtopic maken![]()
waarom niet...? deed jslavenburg ookquote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:57 schreef Sehnsucht het volgende:
[..]
dan moet je iets eigen-naamtopic-waardigs doenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:57 schreef Sehnsucht het volgende:
[..]
gelukkig doe ik zoiets nooitquote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:59 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dan moet je iets eigen-naamtopic-waardigs doen
Haha, deze dan uit het blundertopic! Ik had het niet meer! Toevallig zag ik gistren ook wilde zwijnen maar ik had mijn broek aan! Iemand enig idee of die beesten gevaarlijk zijnquote:Op donderdag 12 april 2007 13:53 schreef MadUnique het volgende:
ik met mijn ex.. gingen heel sexy buiten sexen
achter een politie acedemie int bos.. erg spannend uiteraard
btje geritsel hier en daar.. eerst schijten dus dat we gepakt werde.. nou niet dus
na paar minuten lekker btje ophitsen en doen
maake meneer mijn broek los en ik de zijne
deze dame kon niet wachten tot flink genomen te worden dus die broek van hem was sneller uit dan de mijne
en toen kwam t
geritsel
oogjes int donker
WILDE ZWIJNEN!!
serieus
wij hebben echt de benen uit ons lijf gerend
nja
meneertje was bijna zn broek kwijt whaha want die hing op zn enkels ;P
ik hoefde alleen maar met alle geluk even mn broek vast te houden
en helaas het is er niet meer van gekomen
Ja heel erg vooral als ze kleintjes hebbenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:02 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Haha, deze dan uit het blundertopic! Ik had het niet meer! Toevallig zag ik gistren ook wilde zwijnen maar ik had mijn broek aan! Iemand enig idee of die beesten gevaarlijk zijn![]()
was vorig jaar gemiddeld hoger dan 2005 ofzo... (in het hoger onderwijs)quote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:02 schreef PieterBas het volgende:
Ik hoor net een nieuwsbericht over de vergoeding die stagiairs krijgen.
Niet alle vrouwen gaan daar voor zuipen en neuken.. Ik heb ze anders niet gezien in Blanes.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:53 schreef Leinonlein het volgende:
Precies, niet slim, en ze staat niet stil bij de consequenties. Maar goed, zo zijn alle vrouwen volgens mij in oorden a la Salou en Lloret. Ik stuur mijn kind wel op culturele vakantie ofzo haha. Misschien beter helemaal geen kinderen, soms kun je ze natuurlijk niet behoeden voor alles.
Wat lief die foto´s die haar vriend had mee gegeven, maar als ik een vriendin zou hebben die op vakantie gaat met vriendinnen naar Salou zou ik er al geen vertrouwen meer in hebben
vertel.. want ik heb hier geen radioquote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:02 schreef PieterBas het volgende:
volgens het nieuwsbericht was het net zo hoog als 3 jaar geledenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:03 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
was vorig jaar gemiddeld hoger dan 2005 ofzo... (in het hoger onderwijs)
ja, en?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:02 schreef PieterBas het volgende:
Waar komen ze dan voor?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:03 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Niet alle vrouwen gaan daar voor zuipen en neuken.. Ik heb ze anders niet gezien in Blanes.
dat kan ookquote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:04 schreef PieterBas het volgende:
[..]
volgens het nieuwsbericht was het net zo hoog als 3 jaar geleden. De beste sector voor een hoge vergoeding was de ICT/Techniek en Accountancy
prijzen stijgen gemiddeld 2% of zo? geen idee eigenlijk, dus is de koopkracht van de student dus weer gedaald.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:04 schreef PieterBas het volgende:
[..]
volgens het nieuwsbericht was het net zo hoog als 3 jaar geleden. De beste sector voor een hoge vergoeding was de ICT/Techniek en Accountancy
ik kreeg toen bij Center Parcs ¤ 310,- netto per 4 weken... met afstuderen krijg ik niks, aan het eind wel iets voor de moeitequote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:05 schreef Sehnsucht het volgende:
o wacht.
http://www.nu.nl/news/108(...)00_%E0_300_euro.html
nou, dat is bij de gemeente Krimpen aan den IJssel NIET het geval.
115 euro![]()
zon?quote:
hou op, hou opquote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:07 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik kreeg toen bij Center Parcs ¤ 310,- netto per 4 weken... met afstuderen krijg ik niks, aan het eind wel iets voor de moeite
ja.. ik ookquote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:06 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dat kan ookik was een beetje half aan het luisteren
Jammerquote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:08 schreef PieterBas het volgende:
[..]
zon?
Ik bedoel eigenlijk.. dat ze echt niet zo gewillig waren dat je zag op die tv programma's een paar jaar geleden.
Nou jammer... dat soort meiden zijn echt niet mijn type..quote:
Relaxtquote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:13 schreef ETA het volgende:
$42.000 per maandis wel taiwanese dollar = 800 euro per maand, maar dat is nog steeds
En verder een 800 eurootjes voor mijn ticket... stagaires krijgen best goed betaald hoor
$42.000 per maand klinkt toch beter dan 800 euro!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:13 schreef ETA het volgende:
$42.000 per maandis wel taiwanese dollar = 800 euro per maand, maar dat is nog steeds
En verder een 800 eurootjes voor mijn ticket... stagaires krijgen best goed betaald hoor
moooiquote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:13 schreef ETA het volgende:
zelf doenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:16 schreef Mute_Me het volgende:
ik wil ook in de startpost!
ik loop stage bij JKD/Brunotti boards in Scheveningen als uhh industrieel ontwerper
dit weekend nietquote:
Welkom! Je kan jezelf toevoegen in de OP. Lees de kleine tekst onderaanquote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:16 schreef Mute_Me het volgende:
ik loop stage bij JKD/Brunotti boards in Scheveningen als uhh industrieel ontwerper
en dan krijg ik ¤ 270 per maandquote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:13 schreef ETA het volgende:
Je gaat toch niet 10 uur in een bus met feestende zatte mensen zitten omdat je naar "de zon" wil, geldverspilling in mijn ogen. Als ik er maar niet heen hoef vind ik verder alles primaquote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:08 schreef PieterBas het volgende:
[..]
zon?
Ik bedoel eigenlijk.. dat ze echt niet zo gewillig waren dat je zag op die tv programma's een paar jaar geleden.
Halloquote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:16 schreef Mute_Me het volgende:
schop met een stalen neus een zwijn voor zn kop en je heb 2 voordelenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:02 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Haha, deze dan uit het blundertopic! Ik had het niet meer! Toevallig zag ik gistren ook wilde zwijnen maar ik had mijn broek aan! Iemand enig idee of die beesten gevaarlijk zijn![]()
Heerlijk he!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:17 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Je gaat toch niet 10 uur in een bus met feestende zatte mensen zitten omdat je naar "de zon" wil, geldverspilling in mijn ogen. Als ik er maar niet heen hoef vind ik verder alles prima
Hier is ook zon![]()
wat denk jequote:
quote:
waar ga je nu weer heen dan??quote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:21 schreef Roycoooooo het volgende:
GOEDE TT![]()
Zijn we weer, straks ook weer weg![]()
Ik ben niet zo stoer en sterk, en eigenlijk vond ik ze best schattig, schattig ja, dus dat vind ik natuurlijk zielig om te doen. Buiten dat, slachten is een klusje voor de manquote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:19 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
schop met een stalen neus een zwijn voor zn kop en je heb 2 voordelen
- vlees voor op de BBQ
- de rest van de zwijnen kiezen het zwijnen hazenpad
Silence of the Lambs gezien?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:02 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Gesprek met een gozert in Apeldoornquote:
maar waar was je net dan??quote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:24 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Gesprek met een gozert in Apeldoorn![]()
Naisquote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:24 schreef Stienn het volgende:
Goeiemorgen.. Heb me een dagje ziek gemeld omdat ik geen zin heb.. en om 24 te kijken..
10 uur.. maak daar maar 24 uur van.. alleen ik ging met het vliegtuig. 1.45 uur vliegen naar Barcelonaquote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:17 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Je gaat toch niet 10 uur in een bus met feestende zatte mensen zitten omdat je naar "de zon" wil, geldverspilling in mijn ogen. Als ik er maar niet heen hoef vind ik verder alles prima
Hier is ook zon![]()
Verslag naar school brengenquote:
24quote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:24 schreef Stienn het volgende:
Goeiemorgen.. Heb me een dagje ziek gemeld omdat ik geen zin heb.. en om 24 te kijken..
Niet eens Heroes final? Schande!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:24 schreef Stienn het volgende:
ik moet ook nog een datum prikken, maar heb zo weinig tijdquote:
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:27 schreef Stienn het volgende:
[..]
Ja, eindelijk een dagje rust..Ga nu lekker eerst even 1,5 uur fitnessen..
Fijn he, ff geen gestressquote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:27 schreef Stienn het volgende:
[..]
Ja, eindelijk een dagje rust..Ga nu lekker eerst even 1,5 uur fitnessen..
ik ook.. mn meissie is, zoals eerder gemeld, helemaal gek van johnny dep (die piraatquote:
maar je wilt er dan ook wel wat voor terug gok ikquote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:29 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
ik ook.. mn meissie is, zoals eerder gemeld, helemaal gek van johnny dep (die piraat)
kind zit al een paar weken te brullen dat de film morgen in première gaat.. goed, ik ga zaterdag wel mee dan..
i take one for the team..
je kan toch ook even Apeldoorn bellen?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:24 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Gesprek met een gozert in Apeldoorn![]()
laat mij dan net van 10-17 moeten werkenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:32 schreef Houniet het volgende:
donderdag 26 gradenlaat ik nou net vrij zijn [afbeelding]
Rijden. is niet zo ver.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:30 schreef Houniet het volgende:
[..]
je kan toch ook even Apeldoorn bellen?
of moet je er helemaal heenrijden [afbeelding]
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
laat mij dan net van 10-17 moeten werkenMaar wel naar Vlissingen fietsen
Nope, en ik denk dat het maar beter is zo, als ik jouw reactie leesquote:
Ernem?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:31 schreef Houniet het volgende:
zaterdag om 213012 kaarten gereserveerd
daarna stappen, zin in het weekend [afbeelding]
Of het was Hannibal met die varkens. Volgens mij Silence.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:34 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Nope, en ik denk dat het maar beter is zo, als ik jouw reactie lees![]()
ja, had je het laatst al overquote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:35 schreef Houniet het volgende:
zijn jullie hier al geweest?
Jouw voetbalsjaal en vergiet - fototopic # 2
hell yeah! erna ff romantische strandwandeling in scheveningen.. je kent het wel.. vinden we allebei wel leuk.. ff lief doen met elkaar, en dan later ff los gaanquote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:30 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
maar je wilt er dan ook wel wat voor terug gok ik
Ja, zei je vorige week alquote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:35 schreef Houniet het volgende:
zijn jullie hier al geweest?
Jouw voetbalsjaal en vergiet - fototopic # 2
in de duinen??quote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:36 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
hell yeah! erna ff romantische strandwandeling in scheveningen.. je kent het wel.. vinden we allebei wel leuk.. ff lief doen met elkaar, en dan later ff los gaan![]()
toch niet op het strandquote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:36 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
hell yeah! erna ff romantische strandwandeling in scheveningen.. je kent het wel.. vinden we allebei wel leuk.. ff lief doen met elkaar, en dan later ff los gaan![]()
Doe dat dan ook, draak!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:36 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Ja, zei je vorige week alMoet nog effe laten maken
neem waxinelichtjes mee zonder dat ze het door hebt, en zoek een plek uit de wind opquote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:36 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Houniet kent de klassiekers wel hoorquote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:38 schreef Houniet het volgende:
[..]
neem waxinelichtjes mee zonder dat ze het door hebt, en zoek een plek uit de wind op
gegarandeerd succes
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:38 schreef Damzkieee het volgende:
Zolang je het maar niet in geuren en kleuren vertelt Bootje is het mij allemaal prima
Op het strand van Lathum kan het ook welquote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:38 schreef Houniet het volgende:
[..]
neem waxinelichtjes mee zonder dat ze het door hebt, en zoek een plek uit de wind op
gegarandeerd succes
godverdomme vorig jaarquote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:39 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Op het strand van Lathum kan het ook wel
lekker fris tochquote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:32 schreef Houniet het volgende:
met de wagen, taxi is te duur, en met de bus zou ik al om 0200 naar huis moetenquote:
zit je op Texelquote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:41 schreef ETA het volgende:
[..]
lekker fris tochwat zou ik blij zijn met 26 graden overdag.... maar dat is momenteel een utopie........ al die kutpalmbomen op dit tropisch eiland ook
![]()
ik ga toch niet voor dat water idiootquote:
quote:
ja, een soort texel, maar dan iets groter en iets warmer en iets verder weg........... ohja en heeft bergen......quote:
Nog 5 uurquote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:44 schreef ETA het volgende:
[..]
ja, een soort texel, maar dan iets groter en iets warmer en iets verder weg........... ohja en heeft bergen......
en het is bijna weer tijd om naar huis te gaan
voor jou wel zekerquote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:44 schreef ETA het volgende:
[..]
ja, een soort texel, maar dan iets groter en iets warmer en iets verder weg........... ohja en heeft bergen......
en het is bijna weer tijd om naar huis te gaan
gelukkig, anders moest je even aan je voorhoofd voelenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:45 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik zie de connectie tussen Texel en palmbomen+tropisch niet![]()
![]()
Dan moet ik naar Ameland voor stage..quote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:32 schreef Houniet het volgende:
uhm, nou nu nog niet.. te koud denk ik zo.. en áls ik het doe, fix ik wel ff een tentje in de duinen.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:38 schreef Houniet het volgende:
[..]
gegarandeerd succes
jong, het word mooi weer zaterdag. liep gister om 0030 naar huis, was prima te doenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:48 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
uhm, nou nu nog niet.. te koud denk ik zo.. en áls ik het doe, fix ik wel ff een tentje in de duinen.
waar?quote:
mag ik toch niet posten hierquote:
fuckablequote:
mijn klokje rechtsonder in mijn geeft aanquote:
over iets meer dan 10 minuten dusquote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:53 schreef ETA het volgende:
[..]
mijn klokje rechtsonder in mijn geeft aan [afbeelding]
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:54 schreef Houniet het volgende:
ik kan toch niet klokkijken [afbeelding]
dit is geen garpje he
ja, en van degene die mij quote, of "houniet" postquote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:54 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ff vraagje: heb jij de posts van jezelf een kleur gegeven??
Duitserquote:
dat kan heul niet!!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:55 schreef Houniet het volgende:
[..]
ja, en van degene die mij quote, of "houniet" post
wat meen je?quote:
Daar zit ik ook volgend jaar!quote:
ik heb dan wel een duitse forumnaam en een echte duitse naam, maar ik ben geen Duitser. al heb ik ook geen problemen hoor, met Duitsersquote:
Stoer waar doe je datquote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:55 schreef Houniet het volgende:
[..]
ja, en van degene die mij quote, of "houniet" post
Ik ga ook zeker!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:57 schreef Sehnsucht het volgende:
[..]
ik ben er al is geweest. ik zeg je een ding: Gaan!![]()
enof dat kanquote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:56 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dat kan heul niet!!
en dan zul je wel gek worden van al die kleuren door dat gespam van jou
niets mis met duitsers!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:57 schreef Sehnsucht het volgende:
[..]
ik heb dan wel een duitse forumnaam en een echte duitse naam, maar ik ben geen Duitser. al heb ik ook geen problemen hoor, met Duitsers![]()
snyggast = knapstquote:
dan heb je tijd genoegquote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:58 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Ik ga ook zeker!en wel een heel jaar!
![]()
quote:
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:49 schreef Houniet het volgende:
[..]
jong, het word mooi weer zaterdag. liep gister om 0030 naar huis, was prima te doen
die sjonnie dep is er niets bij, geloof me![]()
Neuh ik nietquote:Op dinsdag 22 mei 2007 12:01 schreef ETA het volgende:
week is alweer bijna door de helftff langs de mega carefour hier beneden, en dan ff thuis relaxen.... (pokeren ofzo
)
tot morgenochtend.... om 3:00 ben ik weer present, wie houdt mij gezelschap??
quote:
vannachtquote:Op dinsdag 22 mei 2007 12:01 schreef ETA het volgende:
week is alweer bijna door de helftff langs de mega carefour hier beneden, en dan ff thuis relaxen.... (pokeren ofzo
)
tot morgenochtend.... om 3:00 ben ik weer present, wie houdt mij gezelschap??
mooi kut!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 12:03 schreef francis997 het volgende:
goedenmiddag allemaal. Ik ben er nu ook weer. Was vandaag later omdat ik voor de 2e keer mocht afrijden...en weer gezakt..ik ben echt pissed off op die examinator..hij heeft me laten zakken omdat mn bochten iets te ruim waren..die doe ik altijd goed en dit keer ging het mis omdat hij ook lekker laat zei welke kant ik op moest..en ik niet op tijd/ver genoeg de bocht in keek, en omdat 1 kruispunt misging vondt hij gelijk dat de kruispunten slecht gingen. Ik baal nu echt
Dat is echt klote.. iets te ruim? Beter iets ruimer dan te kortquote:Op dinsdag 22 mei 2007 12:03 schreef francis997 het volgende:
goedenmiddag allemaal. Ik ben er nu ook weer. Was vandaag later omdat ik voor de 2e keer mocht afrijden...en weer gezakt..ik ben echt pissed off op die examinator..hij heeft me laten zakken omdat mn bochten iets te ruim waren..die doe ik altijd goed en dit keer ging het mis omdat hij ook lekker laat zei welke kant ik op moest..en ik niet op tijd/ver genoeg de bocht in keek, en omdat 1 kruispunt misging vondt hij gelijk dat de kruispunten slecht gingen. Ik baal nu echt
Ja, en die van mij zit minstens 50 euro onder het gemiddeldequote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:02 schreef PieterBas het volgende:
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 12:09 schreef DaFan het volgende:
Ja Houniet leg s uit
Of een linkje naar het topic waar de plugins in staan (neem aan dat het plug-ins zijn)
7 hele minutenquote:
is goed jongenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 12:06 schreef Bootje84 het volgende:
maaruh houniet.. ik onthou(niet)em wel.. leuk voor later iig
QFT!!quote:
Hooray for the nerdsquote:
Het niveau van de Nederlandsche taal gaat echt omlaag..quote:Op dinsdag 22 mei 2007 12:22 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
QFT!!
hoeveel mensen zulke stomme fouten maken.. ik sluit mezelf niet uit.. maar dingen als
ik lag in een deuk, het ligt ging uit, zei zij dat tegen mij, tog, ik vindt dat stom etc.. pff![]()
bestaat dat ook voor IE??quote:Op dinsdag 22 mei 2007 12:21 schreef Houniet het volgende:
QuickQuote en QuickPI's - De Firefox Extensie! (deel 6)
de nederlandze nivo gaat heel erg trug de laatste teitquote:Op dinsdag 22 mei 2007 12:24 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Het niveau van de Nederlandsche taal gaat echt omlaag..![]()
NEE.quote:
wat is er btw fout aan ik lag in een deuk?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 12:22 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
QFT!!
hoeveel mensen zulke stomme fouten maken.. ik sluit mezelf niet uit.. maar dingen als
ik lag in een deuk, het ligt ging uit, zei zij dat tegen mij, tog, ik vindt dat stom etc.. pff![]()
ja mooi.. tis echt niet tof meer.. maar zelfs in geslachtsdeelbloopers deel 5 uit 2002 zaten al stomme fouten.. zuchtquote:Op dinsdag 22 mei 2007 12:26 schreef Houniet het volgende:
[..]
de nederlandze nivo gaat heel erg trug de laatste teit![]()
nee iddquote:
fixedquote:Op dinsdag 22 mei 2007 12:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
wat is er btw fout aan ik lag in een deuk?
het kan idd niet met IEquote:Op dinsdag 22 mei 2007 12:29 schreef Houniet het volgende:
[..]
nee iddmaar jij zei dat het heul nie kon
![]()
ik ben blij als ik in Almere benquote:
??quote:Op dinsdag 22 mei 2007 12:32 schreef Bootje84 het volgende:
btw. blame msn+SMS. vooral het laatste.
Deze vind ik best grappigquote:
"ben ik nou zo slim, of ben jij nou zo dom"quote:
'Oh trouwens, ik ben van mening dat deze negatieve ontwikkeling te wijten is aan de komst van MSN en SMS.'quote:
lekker he, ef cd'tje fixen voor in de autoquote:
ik snap hem echt niet hoor!!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 12:33 schreef Houniet het volgende:
[..]
"ben ik nou zo slim, of ben jij nou zo dom"
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 12:33 schreef DaFan het volgende:
[..]
'Oh trouwens, ik ben van mening dat deze negatieve ontwikkeling te wijten is aan de komst van MSN en SMS.'
op die fietsquote:Op dinsdag 22 mei 2007 12:33 schreef DaFan het volgende:
[..]
'Oh trouwens, ik ben van mening dat deze negatieve ontwikkeling te wijten is aan de komst van MSN en SMS.'
quote:
dat kan niet want je moet msn'en en sms'enquote:
heeey J.quote:
dus je gaat een Spamrecord neer zettenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 12:35 schreef DaFan het volgende:
Over een uurtje hele middag alleen op kantoor
oooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooow, zoquote:Op dinsdag 22 mei 2007 12:34 schreef Houniet het volgende:
[..]
[afbeelding] D E F Q O N [afbeelding]
wat heb jij met dat spammen manquote:Op dinsdag 22 mei 2007 12:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
dus je gaat een Spamrecord neer zetten
Over een half uur dus naar huis?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 12:35 schreef DaFan het volgende:
Over een uurtje hele middag alleen op kantoor
muaha je was eerderquote:
spam spam spam lovely spamquote:
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 12:39 schreef Sehnsucht het volgende:
[..]
![]()
ik heb dat bericht over die stagevergoeding even uitgeprint op A3 en opgehangen![]()
jij trekt je af op je cijfersquote:Op dinsdag 22 mei 2007 12:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
en dat zegt de grootste spammert
waar ben je nu danquote:Op dinsdag 22 mei 2007 12:45 schreef jslavenburg het volgende:
Ik spam nu ook maar wat omdat ik niet weet wat ik moet typen
Die van mij ook, maar ik vind het een rukfilm, dus dat gaan we echt niet doenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:29 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
ik ook.. mn meissie is, zoals eerder gemeld, helemaal gek van johnny dep (die piraat)
kind zit al een paar weken te brullen dat de film morgen in première gaat.. goed, ik ga zaterdag wel mee dan..
i take one for the team..
ik verdien mijn geld met cijfersquote:Op dinsdag 22 mei 2007 12:46 schreef Houniet het volgende:
[..]
jij trekt je af op je cijfersen dan zeg je wat over mij
![]()
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 12:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ik verdien mijn geld met cijfers![]()
ik vind Shrek weer helemaal nietsquote:Op dinsdag 22 mei 2007 12:47 schreef Casual-T het volgende:
[..]
Die van mij ook, maar ik vind het een rukfilm, dus dat gaan we echt niet doen![]()
Ik wil wel naar Shrek III volgende maand, dus ik heb gezegd dat we volgende maand gaan..![]()
Ik wel, die groene lieverdquote:Op dinsdag 22 mei 2007 12:48 schreef Houniet het volgende:
[..]
ik vind Shrek weer helemaal niets [afbeelding]
ik straks ookquote:Op dinsdag 22 mei 2007 12:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
An orge has layersquote:
Neen. Cijfers -> gegevens -> (stuur)informatie.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 12:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
zit je in een ghetto ofzoquote:
nee daar woon ik alquote:Op dinsdag 22 mei 2007 12:51 schreef Houniet het volgende:
[..]
zit je in een ghetto ofzo [afbeelding]
ze zijn alweer doorgeredenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 12:51 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
gewoon verstoppen, en wachten tot ze weg zijn
quote:
je zit bij je chick hequote:
ze konden je niet vinden zekerquote:
Mijnes is jarigg..quote:Op dinsdag 22 mei 2007 12:56 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Helaas niet, al zou ik dat willen, want ik mis haar superfeel![]()
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 12:58 schreef DaFan het volgende:
Feel?
Ooohh.. die CC-bar??quote:Op dinsdag 22 mei 2007 12:59 schreef DaFan het volgende:
Oja en tering volgens mij zit mn draadje achter mn voortanden los (heb vroeger slotjesbeugel gehad). Moet ik zeker weer naar die kuthoer van een ortho!
quote:
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 12:56 schreef ReMcOrE het volgende:
iddik zei hem dat hij zich ff moest verstoppen
Sehnsucht gaat koffie halen en wij lullen verderquote:Op dinsdag 22 mei 2007 13:00 schreef PieterBas het volgende:
Wat is de nieuwe TT?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |