$42.000 per maand klinkt toch beter dan 800 euro!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:13 schreef ETA het volgende:
$42.000 per maandis wel taiwanese dollar = 800 euro per maand, maar dat is nog steeds
En verder een 800 eurootjes voor mijn ticket... stagaires krijgen best goed betaald hoor
moooiquote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:13 schreef ETA het volgende:
$42.000 per maandis wel taiwanese dollar = 800 euro per maand, maar dat is nog steeds
En verder een 800 eurootjes voor mijn ticket... stagaires krijgen best goed betaald hoor
zelf doenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:16 schreef Mute_Me het volgende:
ik wil ook in de startpost!
ik loop stage bij JKD/Brunotti boards in Scheveningen als uhh industrieel ontwerper
dit weekend nietquote:
Welkom! Je kan jezelf toevoegen in de OP. Lees de kleine tekst onderaanquote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:16 schreef Mute_Me het volgende:
ik loop stage bij JKD/Brunotti boards in Scheveningen als uhh industrieel ontwerper
en dan krijg ik ¤ 270 per maandquote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:13 schreef ETA het volgende:
Je gaat toch niet 10 uur in een bus met feestende zatte mensen zitten omdat je naar "de zon" wil, geldverspilling in mijn ogen. Als ik er maar niet heen hoef vind ik verder alles primaquote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:08 schreef PieterBas het volgende:
[..]
zon?
Ik bedoel eigenlijk.. dat ze echt niet zo gewillig waren dat je zag op die tv programma's een paar jaar geleden.
Halloquote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:16 schreef Mute_Me het volgende:
schop met een stalen neus een zwijn voor zn kop en je heb 2 voordelenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:02 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Haha, deze dan uit het blundertopic! Ik had het niet meer! Toevallig zag ik gistren ook wilde zwijnen maar ik had mijn broek aan! Iemand enig idee of die beesten gevaarlijk zijn![]()
Heerlijk he!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:17 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Je gaat toch niet 10 uur in een bus met feestende zatte mensen zitten omdat je naar "de zon" wil, geldverspilling in mijn ogen. Als ik er maar niet heen hoef vind ik verder alles prima
Hier is ook zon![]()
wat denk jequote:
quote:
waar ga je nu weer heen dan??quote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:21 schreef Roycoooooo het volgende:
GOEDE TT![]()
Zijn we weer, straks ook weer weg![]()
Ik ben niet zo stoer en sterk, en eigenlijk vond ik ze best schattig, schattig ja, dus dat vind ik natuurlijk zielig om te doen. Buiten dat, slachten is een klusje voor de manquote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:19 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
schop met een stalen neus een zwijn voor zn kop en je heb 2 voordelen
- vlees voor op de BBQ
- de rest van de zwijnen kiezen het zwijnen hazenpad
Silence of the Lambs gezien?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:02 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Haha, deze dan uit het blundertopic! Ik had het niet meer! Toevallig zag ik gistren ook wilde zwijnen maar ik had mijn broek aan! Iemand enig idee of die beesten gevaarlijk zijn![]()
Gesprek met een gozert in Apeldoornquote:
maar waar was je net dan??quote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:24 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Gesprek met een gozert in Apeldoorn![]()
Naisquote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:24 schreef Stienn het volgende:
Goeiemorgen.. Heb me een dagje ziek gemeld omdat ik geen zin heb.. en om 24 te kijken..
10 uur.. maak daar maar 24 uur van.. alleen ik ging met het vliegtuig. 1.45 uur vliegen naar Barcelonaquote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:17 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Je gaat toch niet 10 uur in een bus met feestende zatte mensen zitten omdat je naar "de zon" wil, geldverspilling in mijn ogen. Als ik er maar niet heen hoef vind ik verder alles prima
Hier is ook zon![]()
Verslag naar school brengenquote:
24quote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:24 schreef Stienn het volgende:
Goeiemorgen.. Heb me een dagje ziek gemeld omdat ik geen zin heb.. en om 24 te kijken..
Niet eens Heroes final? Schande!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:24 schreef Stienn het volgende:
ik moet ook nog een datum prikken, maar heb zo weinig tijdquote:
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:27 schreef Stienn het volgende:
[..]
Ja, eindelijk een dagje rust..Ga nu lekker eerst even 1,5 uur fitnessen..
Fijn he, ff geen gestressquote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:27 schreef Stienn het volgende:
[..]
Ja, eindelijk een dagje rust..Ga nu lekker eerst even 1,5 uur fitnessen..
ik ook.. mn meissie is, zoals eerder gemeld, helemaal gek van johnny dep (die piraatquote:
maar je wilt er dan ook wel wat voor terug gok ikquote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:29 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
ik ook.. mn meissie is, zoals eerder gemeld, helemaal gek van johnny dep (die piraat)
kind zit al een paar weken te brullen dat de film morgen in première gaat.. goed, ik ga zaterdag wel mee dan..
i take one for the team..
je kan toch ook even Apeldoorn bellen?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:24 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Gesprek met een gozert in Apeldoorn![]()
laat mij dan net van 10-17 moeten werkenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:32 schreef Houniet het volgende:
donderdag 26 gradenlaat ik nou net vrij zijn [afbeelding]
Rijden. is niet zo ver.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:30 schreef Houniet het volgende:
[..]
je kan toch ook even Apeldoorn bellen?
of moet je er helemaal heenrijden [afbeelding]
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
laat mij dan net van 10-17 moeten werkenMaar wel naar Vlissingen fietsen
Nope, en ik denk dat het maar beter is zo, als ik jouw reactie leesquote:
Ernem?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:31 schreef Houniet het volgende:
zaterdag om 213012 kaarten gereserveerd
daarna stappen, zin in het weekend [afbeelding]
Of het was Hannibal met die varkens. Volgens mij Silence.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:34 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Nope, en ik denk dat het maar beter is zo, als ik jouw reactie lees![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |