quote:Op dinsdag 22 mei 2007 12:39 schreef Sehnsucht het volgende:
[..]
![]()
ik heb dat bericht over die stagevergoeding even uitgeprint op A3 en opgehangen![]()
jij trekt je af op je cijfersquote:Op dinsdag 22 mei 2007 12:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
en dat zegt de grootste spammert
waar ben je nu danquote:Op dinsdag 22 mei 2007 12:45 schreef jslavenburg het volgende:
Ik spam nu ook maar wat omdat ik niet weet wat ik moet typen
Die van mij ook, maar ik vind het een rukfilm, dus dat gaan we echt niet doenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:29 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
ik ook.. mn meissie is, zoals eerder gemeld, helemaal gek van johnny dep (die piraat)
kind zit al een paar weken te brullen dat de film morgen in première gaat.. goed, ik ga zaterdag wel mee dan..
i take one for the team..
ik verdien mijn geld met cijfersquote:Op dinsdag 22 mei 2007 12:46 schreef Houniet het volgende:
[..]
jij trekt je af op je cijfersen dan zeg je wat over mij
![]()
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 12:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ik verdien mijn geld met cijfers![]()
ik vind Shrek weer helemaal nietsquote:Op dinsdag 22 mei 2007 12:47 schreef Casual-T het volgende:
[..]
Die van mij ook, maar ik vind het een rukfilm, dus dat gaan we echt niet doen![]()
Ik wil wel naar Shrek III volgende maand, dus ik heb gezegd dat we volgende maand gaan..![]()
Ik wel, die groene lieverdquote:Op dinsdag 22 mei 2007 12:48 schreef Houniet het volgende:
[..]
ik vind Shrek weer helemaal niets [afbeelding]
ik straks ookquote:Op dinsdag 22 mei 2007 12:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
An orge has layersquote:
Neen. Cijfers -> gegevens -> (stuur)informatie.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 12:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
zit je in een ghetto ofzoquote:
nee daar woon ik alquote:Op dinsdag 22 mei 2007 12:51 schreef Houniet het volgende:
[..]
zit je in een ghetto ofzo [afbeelding]
ze zijn alweer doorgeredenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 12:51 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
gewoon verstoppen, en wachten tot ze weg zijn
quote:
je zit bij je chick hequote:
ze konden je niet vinden zekerquote:
Mijnes is jarigg..quote:Op dinsdag 22 mei 2007 12:56 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Helaas niet, al zou ik dat willen, want ik mis haar superfeel![]()
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 12:58 schreef DaFan het volgende:
Feel?
Ooohh.. die CC-bar??quote:Op dinsdag 22 mei 2007 12:59 schreef DaFan het volgende:
Oja en tering volgens mij zit mn draadje achter mn voortanden los (heb vroeger slotjesbeugel gehad). Moet ik zeker weer naar die kuthoer van een ortho!
quote:
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 12:56 schreef ReMcOrE het volgende:
iddik zei hem dat hij zich ff moest verstoppen
Sehnsucht gaat koffie halen en wij lullen verderquote:Op dinsdag 22 mei 2007 13:00 schreef PieterBas het volgende:
Wat is de nieuwe TT?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |