Heel stom, maar ik wist niet dat je zo'n hekel aan iemand kon krijgen door naar de streams te kijken.quote:Op maandag 21 mei 2007 20:59 schreef beequeen het volgende:
Wifebeater zit op cloud nine.
[afbeelding]
Ik zou dus echt niet weten wie ik op dit moment zou moeten stemmen, ik vind ze allemaal een beetje euhm tja wat zal ik zeggenquote:Op maandag 21 mei 2007 20:58 schreef beequeen het volgende:
Huub gaat weer lekker in de poll hier:
![]()
1. Huub-------- 35 +
2. Jaap -------- 29
3. Lieke----------4
4. Amanda------2
5. Natasia-------1
5. Brian----------1
5. Eric------------1
Nagelbijters zijn mensentreiters, daarom dus.quote:Op maandag 21 mei 2007 21:00 schreef petraa het volgende:
[..]
Heel stom, maar ik wist niet dat je zo'n hekel aan iemand kon krijgen door naar de streams te kijken.
helemaal eens, waarom vernielt Lieke of Amand aniet gewoon zijn gitaar?quote:Op maandag 21 mei 2007 21:00 schreef petraa het volgende:
[..]
Heel stom, maar ik wist niet dat je zo'n hekel aan iemand kon krijgen door naar de streams te kijken.
ja.... ben ook heel nieuwsgierig..... hoop dat je je tactisch maar duidelijk heb uitgedrukt... want negatieve post laten ze niet door voor blablasia.quote:Op maandag 21 mei 2007 20:58 schreef petraa het volgende:
Blomst wat staat er in dat kaartje naar Natas ?
Waar vind ik die Poll?quote:Op maandag 21 mei 2007 20:58 schreef beequeen het volgende:
Huub gaat weer lekker in de poll hier:
![]()
1. Huub-------- 35 +
2. Jaap -------- 29
3. Lieke----------4
4. Amanda------2
5. Natasia-------1
5. Brian----------1
5. Eric------------1
Gevondenquote:
Ze hebben maar 1,5 uurquote:Op maandag 21 mei 2007 21:14 schreef avonne het volgende:
kijken ze geen Troy?
Duurde te lang, ze kijken ANTM.quote:Op maandag 21 mei 2007 21:14 schreef avonne het volgende:
kijken ze geen Troy?
quote:Op maandag 21 mei 2007 21:18 schreef FdW het volgende:
Op 10 zei Viola Holt net dat ze Pamela Anderson een tikkeltje te ordinair vindt.
Een keurige ( dorstige ) dame als Viola zou best de kooi in kunnen.
Na HBB ben ik helemaal klaar met die dweil.quote:Op maandag 21 mei 2007 21:18 schreef FdW het volgende:
Op 10 zei Viola Holt net dat ze Pamela Anderson een tikkeltje te ordinair vindt.
Een keurige ( dorstige ) dame als Viola zou best de kooi in kunnen.
Je gelooft je oren en ogen toch niet.quote:Op maandag 21 mei 2007 21:33 schreef Copycat het volgende:
Natasia gaat haar tandjes (...) poetsen en Amandaatje moet mee.
Wie zit er daar achter die knoppen.quote:Op maandag 21 mei 2007 21:37 schreef haak2 het volgende:
beeld op huub en eric graag
Mogen we vast niet weten.quote:Op maandag 21 mei 2007 21:39 schreef haak2 het volgende:
ja kom op met die beelden graag
Ja, zag ik ook.quote:Op maandag 21 mei 2007 21:45 schreef Copycat het volgende:
Mooie streams op vier.
Dat ik blij ben dat het goed met de kinderen gaat, maar dat er wel gehoord is dat ze de 4 maanden te lang vinden en waarom ze niet naar haar kinderen luistertquote:Op maandag 21 mei 2007 20:58 schreef petraa het volgende:
Blomst wat staat er in dat kaartje naar Natas ?
De stagiaires maken televisie!quote:Op maandag 21 mei 2007 21:45 schreef Copycat het volgende:
Mooie streams op vier.
quote:Op maandag 21 mei 2007 21:45 schreef Copycat het volgende:
Mooie streams op vier.
quote:
En mijn bier sloeg onmiddelloos dood.quote:
en wat is dat dan wel?quote:Op maandag 21 mei 2007 21:51 schreef schatje het volgende:
Eric zei dat Brian met een grote lip actie is begonnen.
Ja, een illusie om dat te hopen.quote:Op maandag 21 mei 2007 21:51 schreef Copycat het volgende:
Lieke inruilen voor Amanda? In welke zin?
Toch niet als bondgenoot mag ik hopen?
Precies wat ik ook dachtquote:Op maandag 21 mei 2007 21:50 schreef noekje het volgende:
[..]
Die doet me denken aan Avonne haar avatar.
ik dacht dattie likactie zeiquote:Op maandag 21 mei 2007 21:51 schreef schatje het volgende:
Eric zei dat Brian met een grote lip actie is begonnen.
Nee als er van Huub verwacht wordt dat hij Lieke laat gaan dat Amanda dan eventueel een volgende is.quote:Op maandag 21 mei 2007 21:51 schreef Copycat het volgende:
Lieke inruilen voor Amanda? In welke zin?
Toch niet als bondgenoot mag ik hopen?
Een nachtmerrie eerder. Als er iemand niet te vertrouwen is als bondgenoot voor Huub en Eric, is het Amanda wel.quote:
ja.... maar hij verteld het niet tegen Huubquote:Op maandag 21 mei 2007 21:55 schreef mootie het volgende:
Weet Eric van het idee om Amanda weer op Huub los te laten?
Dat denk ik ook. Want Natasia weet donders goed dat Amanda Brian's enige back up is als Natasia over vier maanden écht naar huis gaat.quote:Op maandag 21 mei 2007 21:55 schreef rooie3 het volgende:
Huub denkt niet slim.
Brian kan wel zeggen dat hij Amanda laat gaan.
Maar Natasia laat haar niet gaan.
En als Brian dat met Nasty bespreekt?quote:Op maandag 21 mei 2007 21:55 schreef rooie3 het volgende:
Huub denkt niet slim.
Brian kan wel zeggen dat hij Amanda laat gaan.
Maar Natasia laat haar niet gaan.
Dat gaat hem idd niet worden.quote:Op maandag 21 mei 2007 21:55 schreef Desii het volgende:
Huub dit gaat echt niet werken.
Amanda is de volledig back-up van Brian....
Je kunt weer veilig kijken.quote:Op maandag 21 mei 2007 21:56 schreef Day het volgende:
Is die pokke tv al weer uit?
quote:Op maandag 21 mei 2007 21:30 schreef beequeen het volgende:
Nog even genieten van Japio met het medium.![]()
http://www.clipser.com/watch_video.php?vid=21506&sess=664
Edit: Ik lig weer in een deuk.![]()
Ja, ze kijken nu allemaal naar stream 1.quote:Op maandag 21 mei 2007 21:56 schreef Day het volgende:
Is die pokke tv al weer uit?
Mooie cap Blomstquote:Op maandag 21 mei 2007 22:00 schreef blomst het volgende:
Het is te saai voor de cameramannen.
[afbeelding]
Dat dacht ik nu ook al.quote:Op maandag 21 mei 2007 22:00 schreef Clank het volgende:
Huub en Eric mogen dan zogenaamd een spelletje spelen van dat ze 'ruzie' hebben.. maar uit dit gesprek straalt verdomd weinig vertrouwen.
Eric wil het liefst dat Lieke én Jaap er het eerst uitgaan.. dan staat voor hem de weg vrij om dan zich tegen Huub te keren.
Ik probeer ook nooit mee te doen aan deze speculaasjes.quote:Op maandag 21 mei 2007 22:00 schreef avonne het volgende:
Jaap-Lieke-Amanda eruit, in die volgorde, stelt Huub voor.
Nou, de Febo houdt Jaap erin, en Brian de rest.
Kansloos plan.
L
Nee dat zei hij zelf tegen zijn zus en vriend Ben, hij vertrouwde Eric niet meer voor 100%quote:Op maandag 21 mei 2007 22:02 schreef kybe het volgende:
Heeft niemand gisteren tegen Huub gezegd dat hij Eric niet moet vertrouwen?
idd.... en dat zegt hij net zelf ook... zij stemt me er niet uit.quote:Op maandag 21 mei 2007 22:02 schreef Villalux het volgende:
Huub heeft maar een backup en dat is Lieke.believe me!......en zeker geen Eric of Jaap...
En van die backup zegt iedereen dat die niet te vertrouwen is. Huub zit in een moeilijke situatie.quote:Op maandag 21 mei 2007 22:02 schreef Villalux het volgende:
Huub heeft maar een backup en dat is Lieke.believe me!......en zeker geen Eric of Jaap...
Als ik Huub was zou ik die twee echt niet laten gaan.quote:Op maandag 21 mei 2007 22:03 schreef Desii het volgende:
[..]
idd.... en dat zegt hij net zelf ook... zij stemt me er niet uit.
Daarom gaat zijn voorkeur ook uit naar Jaap
Huub heeft volgens mij maar een back up en dat is nu Lieke.Ik zie Lieke helemaal niet overlopen naar BAN ,zoals Eric net beweerde.Ik denk eerder dat Eric zich aan het indekken is.quote:Op maandag 21 mei 2007 22:03 schreef blomst het volgende:
[..]
Nee dat zei hij zelf tegen zijn zus en vriend Ben, hij vertrouwde Eric niet meer voor 100%
De Febo laat Huub heus niet gaan.quote:Op maandag 21 mei 2007 22:04 schreef Clank het volgende:
[..]
En van die backup zegt iedereen dat die niet te vertrouwen is. Huub zit in een moeilijke situatie.
quote:Op maandag 21 mei 2007 22:06 schreef Day het volgende:
Heeft Eric nou tegen Huub verteld wat er allemaal gezegd is net?
Klopt maar is ook voor Lieke der enigste kans er in te blijven.quote:Op maandag 21 mei 2007 22:04 schreef Clank het volgende:
[..]
En van die backup zegt iedereen dat die niet te vertrouwen is. Huub zit in een moeilijke situatie.
Huubje is passe defini. Jaap rulezzzquote:
Eric laat los, dat wat hij los wil laten, d.w.z. niet alles. Toch heb ik het gevoel dat het wel goed zit tussen Eric en Huub.quote:Op maandag 21 mei 2007 22:06 schreef Day het volgende:
kweet het niet.... want ik heb het gesprek niet gevolgt.quote:Op maandag 21 mei 2007 22:06 schreef Day het volgende:
Brian laat Amanda nooit los, mocht Natasja onverhoopt toch gaan over 4 maanden.quote:Op maandag 21 mei 2007 22:08 schreef Desii het volgende:
[..]
kweet het niet.... want ik heb het gesprek niet gevolgt.
Maar als Huub, Lieke laat gaan vrees ik toch het ergste voor hemzelf
Alleen niet dat Amanda weer Huub wilde gaan versieren om Lieke een hak te zetten.quote:Op maandag 21 mei 2007 22:06 schreef Day het volgende:
Ben jij wel sterk genoeg om de weelde te kunnen dragen? Geef je nu op als kandidaat!quote:
quote:Op maandag 21 mei 2007 21:30 schreef beequeen het volgende:
Hij moet gewoon met Lieke afspreken dat hij Amanda gaat neuken om Brian para te krijgen.quote:Op maandag 21 mei 2007 22:09 schreef kybe het volgende:
[..]
Alleen niet dat Amanda weer Huub wilde gaan versieren om Lieke een hak te zetten.
Hij zou gewoon Amanda af moeten wijzen,dat zou ik nou wel eens leuk vinden?quote:Op maandag 21 mei 2007 22:12 schreef farceman het volgende:
[..]
Hij moet gewoon met Lieke afspreken dat hij Amanda gaat neuken om Brian para te krijgen.
ja idd.....quote:Op maandag 21 mei 2007 22:14 schreef kybe het volgende:
[..]
Hij zou gewoon Amanda af moeten wijzen,dat zou ik nou wel eens leuk vinden?
Ik weet niet. Het zit Eric ook niet lekker dat hij, dé intelligente diva, als meeloper wordt gezien, hè?quote:Op maandag 21 mei 2007 22:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
Eric laat los, dat wat hij los wil laten, d.w.z. niet alles. Toch heb ik het gevoel dat het wel goed zit tussen Eric en Huub.
Als ik het goed begrijp, walgt Mitch van Amanada, en met reden.quote:Op maandag 21 mei 2007 22:14 schreef farceman het volgende:
En daarna Mitch loslaten op Amanda
Ik weet niet of hij dat echt zo voelt. Zolang hij met Huub mee kan liften, is er niks aan de hand.quote:Op maandag 21 mei 2007 22:16 schreef Day het volgende:
[..]
Ik weet niet. Het zit Eric ook niet lekker dat hij, dé intelligente diva, als meeloper wordt gezien, hè?
quote:Op maandag 21 mei 2007 22:10 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ben jij wel sterk genoeg om de weelde te kunnen dragen? Geef je nu op als kandidaat!
Klik hier
Bron: Tien.
Kan ik me ook goed voorstellenquote:Op maandag 21 mei 2007 22:17 schreef beequeen het volgende:
[..]
Als ik het goed begrijp, walgt Mitch van Amanada, en met reden.
Heb ik niet meegekregen , ben nu erg nieuwsgierg na het waaromquote:Op maandag 21 mei 2007 22:17 schreef beequeen het volgende:
[..]
Als ik het goed begrijp, walgt Mitch van Amanada, en met reden.
Ik hoop dat dit een retorische vraag is.quote:Op maandag 21 mei 2007 22:19 schreef maril het volgende:
[..]
Heb ik niet meegekregen , ben nu erg nieuwsgierg na het waarom![]()
Ik vind Amanda steeds leuker worden , tjsa ze neukt graag, so whats new.quote:Op maandag 21 mei 2007 22:21 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik hoop dat dit een retorische vraag is.
Errr...... elke weldenkende man zou toch lichtelijk onpasselijk worden van dat ongewassen lijf met die zwabber erboven?quote:Op maandag 21 mei 2007 22:19 schreef maril het volgende:
[..]
Heb ik niet meegekregen , ben nu erg nieuwsgierg na het waarom![]()
Wanneer ik alleen al naar die bledderkop kijk hoef ik al niet meer, aldus een 48+ man.quote:Op maandag 21 mei 2007 22:23 schreef mootie het volgende:
[..]
Errr...... elke weldenkende man zou toch lichtelijk onpasselijk worden van dat ongewassen lijf met die zwabber erboven?![]()
Wat is er in het huis, wat ze nog niet hebben gedaan ??? Zou jij het nog wetne ?quote:Op maandag 21 mei 2007 22:24 schreef rooie3 het volgende:
Huub vind niks leuk.
Zelf heeft hij geen idee.
Ik heb het filmpje ook net bekekenquote:Op maandag 21 mei 2007 22:25 schreef agter het volgende:
Jaap heeft vandaag bij die waarzegster heel wat puntjes bij me gescored.
Vond hem de leukste van allemaal!!!
Afgelebberde boterham bedoel je misschien?quote:Op maandag 21 mei 2007 22:23 schreef mootie het volgende:
[..]
Errr...... elke weldenkende man zou toch lichtelijk onpasselijk worden van dat ongewassen lijf met die zwabber erboven?![]()
ik vind die ideen ook niet echt leuk... Het probleem is gewoon dat ze nix meer mogen van achteren.quote:Op maandag 21 mei 2007 22:24 schreef rooie3 het volgende:
Huub vind niks leuk.
Zelf heeft hij geen idee.
Maakt toch niet uit.quote:Op maandag 21 mei 2007 22:25 schreef petraa het volgende:
[..]
Wat is er in het huis, wat ze nog niet hebben gedaan ??? Zou jij het nog wetne ?
Zo jong?quote:Op maandag 21 mei 2007 22:25 schreef FdW het volgende:
[..]
Wanneer ik alleen al naar die bledderkop kijk hoef ik al niet meer, aldus een 48+ man.
En vrouwen met neptieten zijn ook nono's.![]()
Een vieze ordinaire, totaal niet aantrekkelijke lellebel(volgens mijn man)quote:Op maandag 21 mei 2007 22:25 schreef FdW het volgende:
[..]
Wanneer ik alleen al naar die bledderkop kijk hoef ik al niet meer, aldus een 48+ man.
Maar Amanda wel...haha!quote:Op maandag 21 mei 2007 22:28 schreef rooie3 het volgende:
Ja Huub een feestje goed idee.
Jij bent de enige met gezeik dan.
Brian gaat echt niet meer los dan.
quote:
Nope, die staat de hele avond met zijn hoedje op achter dat herriedingquote:Op maandag 21 mei 2007 22:28 schreef rooie3 het volgende:
Ja Huub een feestje goed idee.
Jij bent de enige met gezeik dan.
Brian gaat echt niet meer los dan.
TJa, de verveling slaat toe, hè?quote:Op maandag 21 mei 2007 22:31 schreef beequeen het volgende:
Huub: Waarom gooien ze er geen flessen champagne in, een paar lekker wijven, dan de jacuzzi in en we hebben feest.
Nu zit ik om 22.30 aan de melk met anijs, te wachten tot het 23.00 uur is, en iedereen naar bed mag.
Hij bedoelt de bolle. De ex van Natas toch?quote:Op maandag 21 mei 2007 22:33 schreef Clank het volgende:
Jaap durft geen debat aan te gaan over huiselijk geweld want dan komt er een man net zo dik als hem en die doet 'poef poef poef''
(Jaap ook al bedreigd?)
Pesten?daar hoef je niet aan te beginnen.quote:Op maandag 21 mei 2007 22:33 schreef avonne het volgende:
[..]
kandidaten komen, kandidaten gaan,
maar Pannekoek laat altijd Brian en Natas staan
Zelfs een pannekoek heeft toch verplichte vakantiedagen?quote:Op maandag 21 mei 2007 22:36 schreef kybe het volgende:
[..]
Pesten?daar hoef je niet aan te beginnen.
Een van de kindjes van god ,moet winnen!
whaaaaaha Jaap rules!quote:Op maandag 21 mei 2007 21:30 schreef beequeen het volgende:
Ik dacht dat ze net terug was van vakantie.quote:Op maandag 21 mei 2007 22:37 schreef mazaru het volgende:
[..]
Zelfs een pannekoek heeft toch verplichte vakantiedagen?![]()
Ik erger me vanaf het begin al aan alcoholverboden en verplichte bedtijden... Ik ben meer voor CP betalen als ze voor 12 uur naar bed willen en verdienen als ze na 2 uur nog wakker zijn... En Huub zeurt er wel over maar waren die verboden er niet geweest was ie allang thuis geweest.quote:Op maandag 21 mei 2007 22:31 schreef beequeen het volgende:
Huub: Waarom gooien ze er geen flessen champagne in, een paar lekker wijven, dan de jacuzzi in en we hebben feest.
Nu zit ik om 22.30 aan de melk met anijs, te wachten tot het 23.00 uur is, en iedereen naar bed mag.
Stijn was weer terug.quote:Op maandag 21 mei 2007 22:38 schreef kybe het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze net terug was van vakantie.
Ze leest alleen Glossy's. Staan ook veel plaatjes in.quote:Op maandag 21 mei 2007 22:33 schreef agter het volgende:
Natasia leest een plaatjesboek.
Zonder alcoholrestrictie e.d. wordt het één grote studententoko.. Elke avond zuipen, helemaal los gaan, rellen e.d...quote:Op maandag 21 mei 2007 22:41 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik erger me vanaf het begin al aan alcoholverboden en verplichte bedtijden... Ik ben meer voor CP betalen als ze voor 12 uur naar bed willen en verdienen als ze na 2 uur nog wakker zijn... En Huub zeurt er wel over maar waren die verboden er niet geweest was ie allang thuis geweest.
En wat is er gebeurt met zelf feestjes regelen. Ze organiseren zelf ook geen ene reet. Het enige wat ze nu zelf regelen is een vette hap.... En de rest wordt hen opgelegd. War is de tijd gebleven dat iemand een hoer voor z'n collega wannabee miljonair regelde? Ze maken zelf geen gebruik van de mogelijkheden en laten zich leven.
Nou laat ze zelf eens wat initiatief nemen.... zijn nu net een stel jonge honden die wachten tot ze uitgelaten worden. Leven in luxe? Ja als slaaf van de febo...stelletje sukkels zijn het momenteel.quote:Op maandag 21 mei 2007 22:33 schreef agter het volgende:
Ik denk wel dat Huub gelijk heeft. Beetje actie is beter voor het spel en voor de kijkcijfers en vooral...niet te vergeten...voor de streamers!
Ik zat precies hetzelfde te denken,als er een is die Amanda en Natasia over de rooi kan krijgen is het Jaap wel.quote:Op maandag 21 mei 2007 22:43 schreef Desii het volgende:
Toch gaan hun vieren leuk met elkaar om (HELJ) waarom spannen hun niet samen om de rest eruit te krijgen.![]()
Juist en waarom doen ze dat niet? Omdat het programma gerekt moet worden...quote:Op maandag 21 mei 2007 22:43 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Zonder alcoholrestrictie e.d. wordt het één grote studententoko.. Elke avond zuipen, helemaal los gaan, rellen e.d...
Ligt niet aan jou.quote:Op maandag 21 mei 2007 22:44 schreef SIRA het volgende:
ligt het nou aan mij offe ??!!
ik vind die "mopjes" over Auswitz dus echt niet kunnen
De verveling slaat gewoon toe. En misschien verzinnen ze wel van alles, maar magvan het van Febo niet.quote:Op maandag 21 mei 2007 22:41 schreef akveor het volgende:
[..]
Ze maken zelf geen gebruik van de mogelijkheden en laten zich leven.
Omdat Eric een nette man is.quote:Op maandag 21 mei 2007 22:43 schreef Desii het volgende:
Toch gaan hun vieren leuk met elkaar om (HELJ) waarom spannen hun niet samen om de rest eruit te krijgen.![]()
Precies.quote:Op maandag 21 mei 2007 22:47 schreef Day het volgende:
[..]
De verveling slaat gewoon toe. En misschien verzinnen ze wel van alles, maar magvan het van Febo niet.
Het wordt tijd voor iets nieuws, een nieuwe bewoner of zo.
Eric speelt een nette man als het hem uitkomt.quote:Op maandag 21 mei 2007 22:48 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Omdat Eric een nette man is.
En alleen op niveau wil spelen.
Ik zou het ook graag anders zien.
Dat is niet wat ze willen maken, niet wat het interessants is voor de doelgroepen...quote:Op maandag 21 mei 2007 22:46 schreef akveor het volgende:
[..]
Juist en waarom doen ze dat niet? Omdat het programma gerekt moet worden...
En hij is nog steeds inspiratieloos.quote:Op maandag 21 mei 2007 22:50 schreef rooie3 het volgende:
Huub heeft effe nog geen tijd voor terror.
Hij moet natuurlijk eerst effe friemelen in de sauna.
Ik hoor ze nooit wat leuks verzinnen.... het enige wat ze zelf kunnen bedenken is iemand te narren ipv leuke dingen om daar je voordeel mee te doen in het spel. Gewoon weer eens iets positiefs in het spel zonder dat het meteen een drama wordt.quote:Op maandag 21 mei 2007 22:47 schreef Day het volgende:
[..]
De verveling slaat gewoon toe. En misschien verzinnen ze wel van alles, maar magvan het van Febo niet.
Het wordt tijd voor iets nieuws, een nieuwe bewoner of zo.
Mop, dat is haar op het lijf geschreven, de ziel.quote:Op maandag 21 mei 2007 22:52 schreef petraa het volgende:
Ik vind Amanda de afgelopen dagen een loopshondje zoals ze achter Brian en NAtas aanloopt. Gewoon zielig dat dat meisje de mensen adoreert,die een beetje aardig doen tegen haar.
Ikquote:Op maandag 21 mei 2007 22:52 schreef petraa het volgende:
Ik vind Amanda de afgelopen dagen een loopshondje zoals ze achter Brian en NAtas aanloopt. Gewoon zielig dat dat meisje de mensen adoreert,die een beetje aardig doen tegen haar.
Tja, het is ook gewoon een pestshow geworden. En dat is echt sinds Huub (en NL) bewoners werden.quote:Op maandag 21 mei 2007 22:52 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik hoor ze nooit wat leuks verzinnen.... het enige wat ze zelf kunnen bedenken is iemand te narren ipv leuke dingen om daar je voordeel mee te doen in het spel. Gewoon weer eens iets positiefs in het spel zonder dat het meteen een drama wordt.
Jah, maar ik mij leuke dingen bedenk:quote:Op maandag 21 mei 2007 22:52 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik hoor ze nooit wat leuks verzinnen.... het enige wat ze zelf kunnen bedenken is iemand te narren ipv leuke dingen om daar je voordeel mee te doen in het spel. Gewoon weer eens iets positiefs in het spel zonder dat het meteen een drama wordt.
Na mute, volgt welterusten. Tot morgen, and don't let the bedbugs bite you.quote:
Jaap liet (expres) aan BAN doorschemeren dat Huub, Eric en Lieke zouden gaan klieren. Toen kwam BAN op het lumineuze idee te laten merken dat ze het al wisten... door heel grappig te doenquote:Op maandag 21 mei 2007 22:57 schreef mootie het volgende:
Waarom danst Natasja met Jaap alsof hij een achterlijk kind van 5 is?
het welbekende,. gogo/teasers/ikvindmijzelfsexyengooiwildmetdehaartjes dansje bedoel je?quote:Op maandag 21 mei 2007 23:00 schreef kybe het volgende:
Dat dansje van Amanda komt me mijn strot uit![]()
Zelf denkt zij dat het heeeeel sexy is.
:quote:Op maandag 21 mei 2007 23:02 schreef RSie het volgende:
[..]
het welbekende,. gogo/teasers/ikvindmijzelfsexyengooiwildmetdehaartjes dansje bedoel je?
dat dansje wat door alle danseressen in de grotere puberdisco's wordt gedaan?
Ik zou het best ranzing vinden als Natasja zo tegen mij aan het oprijden was.quote:Op maandag 21 mei 2007 23:02 schreef RSie het volgende:
[..]
het welbekende,. gogo/teasers/ikvindmijzelfsexyengooiwildmetdehaartjes dansje bedoel je?
dat dansje wat door alle danseressen in de grotere puberdisco's wordt gedaan?
Ben ik helemaal met je eens.... Maar ze doen ook niets, Huub loopt alleen een beetje te stokenquote:Op maandag 21 mei 2007 23:03 schreef Day het volgende:
En toch, hoe je het ook draait of keer. Het groepje BAN staat op dit moment veel sterker dan HEL. Die weten echt niet niet wat ze met elkaar aanmoeten.
Is hun eigen schuld.quote:Op maandag 21 mei 2007 23:03 schreef Day het volgende:
En toch, hoe je het ook draait of keer. Het groepje BAN staat op dit moment veel sterker dan HEL. Die weten echt niet niet wat ze met elkaar aanmoeten.
Bij het idee alleen krijg ik spontaanquote:Op maandag 21 mei 2007 23:03 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik zou het best ranzing vinden als Natasja zo tegen mij aan het oprijden was.![]()
Het is algemeen bekend hier dat ik geen grote voorstander ben van Huubquote:Op maandag 21 mei 2007 23:05 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Ben ik helemaal met je eens.... Maar ze doen ook niets, Huub loopt alleen een beetje te stoken
Gisteravond vond ik het allemaal heel logisch wat hij deed.. Beetje stoken, Lieke testen (of ook wel terugpakken voor wat ze bij hem deed bij het Hedda-gedoe).. Maar als je vandaag ziet hoe het verder gaat snap ik der helemaal niets meer van.. Het groepje is idd van slag, maar dat komt omdat Lieke stookt en Eric daarna direct met de rest meegaat (als zogenaamde spion)quote:Op maandag 21 mei 2007 23:08 schreef Day het volgende:
[..]
Het is algemeen bekend hier dat ik geen grote voorstander ben van Huub, maar ik moet wel zeggen dat hij me verbaast. Had niet gedacht dat hij zo van slag zou zijn door het vertrek van Sylvia en de komst van Lieke.
Dat is ook de genade klap geweest voor huur hij weet ze plek niet meer als hij wil winnen dan zou die een pact moeten zluiten met jaap en eric eruit stemmen voodat het anders loopt...quote:Op maandag 21 mei 2007 23:08 schreef Day het volgende:
[..]
Het is algemeen bekend hier dat ik geen grote voorstander ben van Huub, maar ik moet wel zeggen dat hij me verbaast. Had niet gedacht dat hij zo van slag zou zijn door het vertrek van Sylvia en de komst van Lieke.
Nee schat, het ging fout vanaf het moment dat brainless Stephan bespuwde en bedreigde, CP's jatte enz.quote:Op maandag 21 mei 2007 22:54 schreef Day het volgende:
[..]
Tja, het is ook gewoon een pestshow geworden. En dat is echt sinds Huub (en NL) bewoners werden.
Huub wil Japio liefst gauw lozen.quote:Op maandag 21 mei 2007 23:11 schreef wie.. het volgende:
[..]
Dat is ook de genade klap geweest voor huur hij weet ze plek niet meer als hij wil winnen dan zou die een pact moeten zluiten met jaap en eric eruit stemmen voodat het anders loopt...
quote:Op maandag 21 mei 2007 23:13 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Huub wil Japio liefst gauw lozen.
Japio word te populair.
'Van slag af', is dat wat er aan de hand is ? Ik denk van niet. Sylvia vertrok, hij had alleen Eric en Huub weet dat Eric niet 100% betrouwbaar is. Vervolgens kwam Lieke, Huub had geen keuze en trok Lieke (met gemak) in zijn groepje.quote:Op maandag 21 mei 2007 23:08 schreef Day het volgende:
[..]
Huub moet gewoon Lieke houden.quote:Op maandag 21 mei 2007 23:14 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
'Van slag af', is dat wat er aan de hand is ? Ik denk van niet. Sylvia vertrok, hij had alleen Eric en Huub weet dat Eric niet 100% betrouwbaar is. Vervolgens kwam Lieke, Huub had geen keuze en trok Lieke (met gemak) in zijn groepje.
Ik ben geen echte fan van Lieke, maar ze is wel betrouwbaarder dan Eric. Lieke zal (als Huub het niet te bont maakt) Huub echt wel steunen. Datzelfde durf ik van Eric niet te zeggen. Zeker niet na Eric's gesprek met zijn bezoek, zondagmiddag.
Wat is er dan met hem aan de hand, denk je? Dit is toch een heel andere Huub dan we gewend waren?quote:Op maandag 21 mei 2007 23:14 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
'Van slag af', is dat wat er aan de hand is ? Ik denk van niet. Sylvia vertrok, hij had alleen Eric en Huub weet dat Eric niet 100% betrouwbaar is. Vervolgens kwam Lieke, Huub had geen keuze en trok Lieke (met gemak) in zijn groepje.
Ik ben geen echte fan van Lieke, maar ze is wel betrouwbaarder dan Eric. Lieke zal (als Huub het niet te bont maakt) Huub echt wel steunen. Datzelfde durf ik van Eric niet te zeggen. Zeker niet na Eric's gesprek met zijn bezoek, zondagmiddag.
hier ben ik het helemaal mee eens.... hoop wel dat Huub dat mee gaat krijgen via brieven e.d... want momenteel waarschuwt iedereen hem alleen maar.quote:Op maandag 21 mei 2007 23:14 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Niet als achter het hem onmogelijk maakt. Hij mag bijna niets meerquote:Op maandag 21 mei 2007 23:16 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Huub moet gewoon Lieke houden.
En gewoon verder zijn spel blijven spelen.
Zo moeilijk is dat toch niet.
Idd.. Als Huubje gewoon weer met Amy gaan bangen is het wee rhelemaal goed :quote:Op maandag 21 mei 2007 23:17 schreef Desii het volgende:
[..]
hier ben ik het helemaal mee eens.... hoop wel dat Huub dat mee gaat krijgen via brieven e.d... want momenteel waarschuwt iedereen hem alleen maar.
Ik vind wel dat Lieke hem zwakker maakt in het spel.... doordat ze hem helemaal claimt
das waar.quote:Op maandag 21 mei 2007 23:17 schreef Ning het volgende:
[..]
Niet als achter het hem onmogelijk maakt. Hij mag bijna niets meer
Niet moeilijk, maar soms erg lastig. Twee/drie dagen geleden speelde dat heel duidelijk. Amanda was 'zwevende' tussen beide groepen. Normaal gesproken zou Huub alles gedaan hebben om ff met Amanda te kroelen. Door Lieke konn Huub dat niet en een paar uur later kroop Brian (voor de eerste keer in lange tijd) met Amanda in bed. En na een paar dagen is Amanda weer helemaal in het Brian-kamp getrokken.quote:Op maandag 21 mei 2007 23:16 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Huub moet gewoon Lieke houden.
En gewoon verder zijn spel blijven spelen.
Zo moeilijk is dat toch niet.
Amanda krijg je toch niet van Brian af.quote:Op maandag 21 mei 2007 23:19 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Niet moeilijk, maar soms erg lastig. Twee/drie dagen geleden speelde dat heel duidelijk. Amanda was 'zwevende' tussen beide groepen. Normaal gesproken zou Huub alles gedaan hebben om ff met Amanda te kroelen. Door Lieke konn Huub dat niet en een paar uur later kroop Brian (voor de eerste keer in lange tijd) met Amanda in bed. En na een paar dagen is Amanda weer helemaal in het Brian-kamp getrokken.
Nee, ben ik niet met je eens. Niet dat ik die acties van Brian goedkeur. (overigens zijn die cp's nooit echt gejat door Brian én Bart), maar het echte sarren, het echte op de man spelen, begon echt met Huub en NL. Daarna is het alleen maar bergafwaarts gegaan.quote:Op maandag 21 mei 2007 23:13 schreef FdW het volgende:
[..]
Nee schat, het ging fout vanaf het moment dat brainless Stephan bespuwde en bedreigde, CP's jatte enz.
Stephan was echt bang voor de rat, en toch werd niet ingegrepen.
Vanaf dat moment brokkelde het gestaag af.
Huub mist, door het beklemmend gedrag van Lieke, alle mogelijkheden 'het spel' te spelen. Bijvoorbeeld met Amanda. En daarnaast zit Brian aan een stuk te loeren op een gaatje tussen Huub en Lieke. Huub is permanent bezig achterom te kijken wat Brian doet met 'foutjes' van Lieke. Daarom heeft hij geen tijd om vooruit te kijken.quote:Op maandag 21 mei 2007 23:17 schreef Day het volgende:
[..]
Wat is er dan met hem aan de hand, denk je? Dit is toch een heel andere Huub dan we gewend waren?
Hij blaat nog wel, maar daar is ook alles mee gezegd.
En wat Eric betreft, ben ik het helemaal met je eens.
Maar Huub kan er wel voor zorgen dat Amanda geen 100% betrouwbare steun voor Brian is.quote:Op maandag 21 mei 2007 23:21 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Amanda krijg je toch niet van Brian af.
Maar ik heb dat al heel lang gezegd.. Dat was gewoon NIET te voorkomen.. Voor zo'n spel worden regels bedacht en die ga je helemaal tot in elk hoekje en gaatje testenquote:Op maandag 21 mei 2007 23:21 schreef Day het volgende:
[..]
Nee, ben ik niet met je eens. Niet dat ik die acties van Brian goedkeur. (overigens zijn die cp's nooit echt gejat door Brian én Bart), maar het echte sarren, het echte op de man spelen, begon echt met Huub en NL. Daarna is het alleen maar bergafwaarts gegaan.
Wat Loco in het begin allemaal flikte, inclusief fysieke bedreiging, zonder enige maatregel heeft een deur op een kier gezet die steeds verder is open gegooid.quote:Op maandag 21 mei 2007 23:21 schreef Day het volgende:
[..]
Nee, ben ik niet met je eens. Niet dat ik die acties van Brian goedkeur. (overigens zijn die cp's nooit echt gejat door Brian én Bart), maar het echte sarren, het echte op de man spelen, begon echt met Huub en NL. Daarna is het alleen maar bergafwaarts gegaan.
Huub moet eens met wat anders komen om Brian para te laten worden.Dat hele Amanda gebeuren heb ik nu ook wel gezien.quote:Op maandag 21 mei 2007 23:22 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Huub mist, door het beklemmend gedrag van Lieke, alle mogelijkheden 'het spel' te spelen. Bijvoorbeeld met Amanda. En daarnaast zit Brian aan een stuk te loeren op een gaatje tussen Huub en Lieke. Huub is permanent bezig achterom te kijken wat Brian doet met 'foutjes' van Lieke. Daarom heeft hij geen tijd om vooruit te kijken.
Oh Lieke maakt hem zeker zwakker, daar is geen twijfel over mogelijk. Hij heeft totaal geen tijd meer om het spel te spelen. Zo nu en dan doet hij een poging, maar that's it.quote:Op maandag 21 mei 2007 23:22 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Huub mist, door het beklemmend gedrag van Lieke, alle mogelijkheden 'het spel' te spelen. Bijvoorbeeld met Amanda. En daarnaast zit Brian aan een stuk te loeren op een gaatje tussen Huub en Lieke. Huub is permanent bezig achterom te kijken wat Brian doet met 'foutjes' van Lieke. Daarom heeft hij geen tijd om vooruit te kijken.
nee, helaas nietquote:Op maandag 21 mei 2007 23:24 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Maar Huub kan er wel voor zorgen dat Amanda geen 100% betrouwbare steun voor Brian is.
Dus wat Brian deed, heeft er voor gezorgd dat Nathanael Huub tagde en dat Huub later NL zo uitdaagde dat hij sloeg? Hmm, weet niet. Volgens mij zijn die zelf agressief genoeg.quote:Op maandag 21 mei 2007 23:25 schreef FdW het volgende:
[..]
Wat Loco in het begin allemaal flikte, inclusief fysieke bedreiging, zonder enige maatregel heeft een deur op een kier gezet die steeds verder is open gegooid.
Geen kwestie van 'verbazen'. Huub heeft geen keuze, het Lieke als backup of helemaal niets.quote:Op maandag 21 mei 2007 23:25 schreef Day het volgende:
[..]
Oh Lieke maakt hem zeker zwakker, daar is geen twijfel over mogelijk. Hij heeft totaal geen tijd meer om het spel te spelen. Zo nu en dan doet hij een poging, maar that's it.
En juist dat verbaast me dus. Had niet gedacht dat ze zoveel vat op hem zou hebben.
Een uurtje geleden hadden Lieke en Eric plannetjes om Natasia over de rooi te krijgen,Huub keurde alles af.quote:Op maandag 21 mei 2007 23:25 schreef Day het volgende:
[..]
Oh Lieke maakt hem zeker zwakker, daar is geen twijfel over mogelijk. Hij heeft totaal geen tijd meer om het spel te spelen. Zo nu en dan doet hij een poging, maar that's it.
En juist dat verbaast me dus. Had niet gedacht dat ze zoveel vat op hem zou hebben.
Denk het niet hoor, als Brian dreigt met het stopzetten van de sex wordt Amanda gekquote:Op maandag 21 mei 2007 23:24 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Maar Huub kan er wel voor zorgen dat Amanda geen 100% betrouwbare steun voor Brian is.
Fysieke bedreiging en intimidatie hadden gelijk moeten worden gestopt.quote:Op maandag 21 mei 2007 23:25 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Maar ik heb dat al heel lang gezegd.. Dat was gewoon NIET te voorkomen.. Voor zo'n spel worden regels bedacht en die ga je helemaal tot in elk hoekje en gaatje testen
Zonder de aanwezigheid van Lieke zou Huub die rol van Brian best wel 'willen' overnemen ......quote:Op maandag 21 mei 2007 23:30 schreef farceman het volgende:
[..]
Denk het niet hoor, als Brian dreigt met het stopzetten van de sex wordt Amanda gek
Klopt, de regels moeten gewoon weer strakker.. Aanraken = slaan (bij wijze van spreke).. Nu zijn er te veel voorvallen geweest waarbij de regels onduidelijk warenquote:Op maandag 21 mei 2007 23:30 schreef FdW het volgende:
[..]
Fysieke bedreiging en intimidatie hadden gelijk moeten worden gestopt.
Deze zaken werden ingebracht om andere acties uit te voeren zonder dat medespelers durfden reageren.
Jaap heeft dit met zijn 180 kilo ook gedaan, maar is daar gelukkig voor terug gefloten.
Het spel had in ieder geval zuiverder gespeeld kunnen worden.quote:Op maandag 21 mei 2007 23:29 schreef Day het volgende:
[..]
Dus wat Brian deed, heeft er voor gezorgd dat Nathanael Huub tagde en dat Huub later NL zo uitdaagde dat hij sloeg? Hmm, weet niet. Volgens mij zijn die zelf agressief genoeg.
Vind eerder dat de redactie hier schuld aan heeft. Als die gelijk hadden ingegrepen was dit niet gebeurd. Dan waren zowel Brian en Huub allang weggeweest. En dat is niet zo. Die worden op dat gebied gewoon beide in bescherming genomen.
maar amanda geilt niet op huub, ze vindt hem lelijkquote:Op maandag 21 mei 2007 23:32 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Zonder de aanwezigheid van Lieke zou Huub die rol van Brian best wel 'willen' overnemen ......
Maar als het moet doet ze het er best op.quote:Op maandag 21 mei 2007 23:33 schreef robert2006 het volgende:
[..]
maar amanda geilt niet op huub, ze vindt hem lelijk
Sterker nog, ze voert hem!quote:Op maandag 21 mei 2007 23:34 schreef SiRojK het volgende:
Jaap vindt het allemaal wel best, die krijgt vreten en wordt verzorgd, best te doen
Volgens mij was de eerste keer: Brian die Stephan aan wou vliegen, omdat hij "met zijn gore KUTKOP" het niet eens was met het voorgestelde nietrook-beleid. Natasia vloog er toen tussen, niet voor het laatst.quote:Op maandag 21 mei 2007 23:30 schreef FdW het volgende:
[..]
Fysieke bedreiging en intimidatie hadden gelijk moeten worden gestopt.
Lieke is er nog maar kort in, wacht even af.quote:Op maandag 21 mei 2007 23:22 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
En dus is het voor de bewoners ook onduidelijk en blijven ze de grenzen opzoeken.quote:Op maandag 21 mei 2007 23:33 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Klopt, de regels moeten gewoon weer strakker.. Aanraken = slaan (bij wijze van spreke).. Nu zijn er te veel voorvallen geweest waarbij de regels onduidelijk waren
Ook zonder Lieke is Huub momenteel zwak. Ban is close, Jaap trekt zijn eigen plan, en Hupert is al een poosje opgebrand en ideenloos. De zekerheid en steun die Lieke hem biedt geven hem de kans terug te komen.quote:Op maandag 21 mei 2007 23:25 schreef Day het volgende:
[..]
Mijn man moest afgelopen weekend voor zijn werk bij het the hague jazz festival zijn,ik had geen zin om mee te gaan.quote:Op maandag 21 mei 2007 23:36 schreef Day het volgende:
[..]
En dus is het voor de bewoners ook onduidelijk en blijven ze de grenzen opzoeken.
Ik zou overigens geen onderdeel willen zijn van de redactie. Lijkt me heel erg moeilijk om dit een jaar lang spannend te houden.
Ze schijnen wel drie uur lang gekonijnd te hebben vannachtquote:Op maandag 21 mei 2007 23:38 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Brian was toch ziek en verkouden ?
[afbeelding]
Amateursquote:Op maandag 21 mei 2007 23:43 schreef kissa het volgende:
[..]
Ze schijnen wel drie uur lang gekonijnd te hebben vannacht
Nee hoor, dan zou me dat echt wel opgevallen zijn.quote:Op maandag 21 mei 2007 23:43 schreef kissa het volgende:
[..]
Ze schijnen wel drie uur lang gekonijnd te hebben vannacht
Amanda zei dat vanochtend. Ze had 3 uur lang heerlijk gesekst.quote:Op maandag 21 mei 2007 23:45 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Nee hoor, dan zou me dat echt wel opgevallen zijn.
Precies , hij zit met iedereen ruzie te maken. Alleen Eric steunt hem (nog)quote:Op maandag 21 mei 2007 23:40 schreef FdW het volgende:
[..]
Ook zonder Lieke is Huub momenteel zwak. Ban is close, Jaap trekt zijn eigen plan, en Hupert is al een poosje opgebrand en ideenloos. De zekerheid en steun die Lieke hem biedt geven hem de kans terug te komen.
God geve de mens kracht die het van Eric moet hebben.quote:Op maandag 21 mei 2007 23:47 schreef farceman het volgende:
[..]
Precies , hij zit met iedereen ruzie te maken. Alleen Eric steunt hem (nog)
voorpret voor de clash van vanavond!quote:Op maandag 21 mei 2007 23:51 schreef Soury het volgende:
Wat is Natas weer overdreven nerveus achtig vrolijk..![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |