Ze leest alleen Glossy's. Staan ook veel plaatjes in.quote:Op maandag 21 mei 2007 22:33 schreef agter het volgende:
Natasia leest een plaatjesboek.
Zonder alcoholrestrictie e.d. wordt het één grote studententoko.. Elke avond zuipen, helemaal los gaan, rellen e.d...quote:Op maandag 21 mei 2007 22:41 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik erger me vanaf het begin al aan alcoholverboden en verplichte bedtijden... Ik ben meer voor CP betalen als ze voor 12 uur naar bed willen en verdienen als ze na 2 uur nog wakker zijn... En Huub zeurt er wel over maar waren die verboden er niet geweest was ie allang thuis geweest.
En wat is er gebeurt met zelf feestjes regelen. Ze organiseren zelf ook geen ene reet. Het enige wat ze nu zelf regelen is een vette hap.... En de rest wordt hen opgelegd. War is de tijd gebleven dat iemand een hoer voor z'n collega wannabee miljonair regelde? Ze maken zelf geen gebruik van de mogelijkheden en laten zich leven.
Nou laat ze zelf eens wat initiatief nemen.... zijn nu net een stel jonge honden die wachten tot ze uitgelaten worden. Leven in luxe? Ja als slaaf van de febo...stelletje sukkels zijn het momenteel.quote:Op maandag 21 mei 2007 22:33 schreef agter het volgende:
Ik denk wel dat Huub gelijk heeft. Beetje actie is beter voor het spel en voor de kijkcijfers en vooral...niet te vergeten...voor de streamers!
Ik zat precies hetzelfde te denken,als er een is die Amanda en Natasia over de rooi kan krijgen is het Jaap wel.quote:Op maandag 21 mei 2007 22:43 schreef Desii het volgende:
Toch gaan hun vieren leuk met elkaar om (HELJ) waarom spannen hun niet samen om de rest eruit te krijgen.![]()
Juist en waarom doen ze dat niet? Omdat het programma gerekt moet worden...quote:Op maandag 21 mei 2007 22:43 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Zonder alcoholrestrictie e.d. wordt het één grote studententoko.. Elke avond zuipen, helemaal los gaan, rellen e.d...
Ligt niet aan jou.quote:Op maandag 21 mei 2007 22:44 schreef SIRA het volgende:
ligt het nou aan mij offe ??!!
ik vind die "mopjes" over Auswitz dus echt niet kunnen
De verveling slaat gewoon toe. En misschien verzinnen ze wel van alles, maar magvan het van Febo niet.quote:Op maandag 21 mei 2007 22:41 schreef akveor het volgende:
[..]
Ze maken zelf geen gebruik van de mogelijkheden en laten zich leven.
Omdat Eric een nette man is.quote:Op maandag 21 mei 2007 22:43 schreef Desii het volgende:
Toch gaan hun vieren leuk met elkaar om (HELJ) waarom spannen hun niet samen om de rest eruit te krijgen.![]()
Precies.quote:Op maandag 21 mei 2007 22:47 schreef Day het volgende:
[..]
De verveling slaat gewoon toe. En misschien verzinnen ze wel van alles, maar magvan het van Febo niet.
Het wordt tijd voor iets nieuws, een nieuwe bewoner of zo.
Eric speelt een nette man als het hem uitkomt.quote:Op maandag 21 mei 2007 22:48 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Omdat Eric een nette man is.
En alleen op niveau wil spelen.
Ik zou het ook graag anders zien.
Dat is niet wat ze willen maken, niet wat het interessants is voor de doelgroepen...quote:Op maandag 21 mei 2007 22:46 schreef akveor het volgende:
[..]
Juist en waarom doen ze dat niet? Omdat het programma gerekt moet worden...
En hij is nog steeds inspiratieloos.quote:Op maandag 21 mei 2007 22:50 schreef rooie3 het volgende:
Huub heeft effe nog geen tijd voor terror.
Hij moet natuurlijk eerst effe friemelen in de sauna.
Ik hoor ze nooit wat leuks verzinnen.... het enige wat ze zelf kunnen bedenken is iemand te narren ipv leuke dingen om daar je voordeel mee te doen in het spel. Gewoon weer eens iets positiefs in het spel zonder dat het meteen een drama wordt.quote:Op maandag 21 mei 2007 22:47 schreef Day het volgende:
[..]
De verveling slaat gewoon toe. En misschien verzinnen ze wel van alles, maar magvan het van Febo niet.
Het wordt tijd voor iets nieuws, een nieuwe bewoner of zo.
Mop, dat is haar op het lijf geschreven, de ziel.quote:Op maandag 21 mei 2007 22:52 schreef petraa het volgende:
Ik vind Amanda de afgelopen dagen een loopshondje zoals ze achter Brian en NAtas aanloopt. Gewoon zielig dat dat meisje de mensen adoreert,die een beetje aardig doen tegen haar.
Ikquote:Op maandag 21 mei 2007 22:52 schreef petraa het volgende:
Ik vind Amanda de afgelopen dagen een loopshondje zoals ze achter Brian en NAtas aanloopt. Gewoon zielig dat dat meisje de mensen adoreert,die een beetje aardig doen tegen haar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |