Tja, het is ook gewoon een pestshow geworden. En dat is echt sinds Huub (en NL) bewoners werden.quote:Op maandag 21 mei 2007 22:52 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik hoor ze nooit wat leuks verzinnen.... het enige wat ze zelf kunnen bedenken is iemand te narren ipv leuke dingen om daar je voordeel mee te doen in het spel. Gewoon weer eens iets positiefs in het spel zonder dat het meteen een drama wordt.
Jah, maar ik mij leuke dingen bedenk:quote:Op maandag 21 mei 2007 22:52 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik hoor ze nooit wat leuks verzinnen.... het enige wat ze zelf kunnen bedenken is iemand te narren ipv leuke dingen om daar je voordeel mee te doen in het spel. Gewoon weer eens iets positiefs in het spel zonder dat het meteen een drama wordt.
Na mute, volgt welterusten. Tot morgen, and don't let the bedbugs bite you.quote:
Jaap liet (expres) aan BAN doorschemeren dat Huub, Eric en Lieke zouden gaan klieren. Toen kwam BAN op het lumineuze idee te laten merken dat ze het al wisten... door heel grappig te doenquote:Op maandag 21 mei 2007 22:57 schreef mootie het volgende:
Waarom danst Natasja met Jaap alsof hij een achterlijk kind van 5 is?
het welbekende,. gogo/teasers/ikvindmijzelfsexyengooiwildmetdehaartjes dansje bedoel je?quote:Op maandag 21 mei 2007 23:00 schreef kybe het volgende:
Dat dansje van Amanda komt me mijn strot uit![]()
Zelf denkt zij dat het heeeeel sexy is.
:quote:Op maandag 21 mei 2007 23:02 schreef RSie het volgende:
[..]
het welbekende,. gogo/teasers/ikvindmijzelfsexyengooiwildmetdehaartjes dansje bedoel je?
dat dansje wat door alle danseressen in de grotere puberdisco's wordt gedaan?
Ik zou het best ranzing vinden als Natasja zo tegen mij aan het oprijden was.quote:Op maandag 21 mei 2007 23:02 schreef RSie het volgende:
[..]
het welbekende,. gogo/teasers/ikvindmijzelfsexyengooiwildmetdehaartjes dansje bedoel je?
dat dansje wat door alle danseressen in de grotere puberdisco's wordt gedaan?
Ben ik helemaal met je eens.... Maar ze doen ook niets, Huub loopt alleen een beetje te stokenquote:Op maandag 21 mei 2007 23:03 schreef Day het volgende:
En toch, hoe je het ook draait of keer. Het groepje BAN staat op dit moment veel sterker dan HEL. Die weten echt niet niet wat ze met elkaar aanmoeten.
Is hun eigen schuld.quote:Op maandag 21 mei 2007 23:03 schreef Day het volgende:
En toch, hoe je het ook draait of keer. Het groepje BAN staat op dit moment veel sterker dan HEL. Die weten echt niet niet wat ze met elkaar aanmoeten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |