Tja, het is ook gewoon een pestshow geworden. En dat is echt sinds Huub (en NL) bewoners werden.quote:Op maandag 21 mei 2007 22:52 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik hoor ze nooit wat leuks verzinnen.... het enige wat ze zelf kunnen bedenken is iemand te narren ipv leuke dingen om daar je voordeel mee te doen in het spel. Gewoon weer eens iets positiefs in het spel zonder dat het meteen een drama wordt.
Jah, maar ik mij leuke dingen bedenk:quote:Op maandag 21 mei 2007 22:52 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik hoor ze nooit wat leuks verzinnen.... het enige wat ze zelf kunnen bedenken is iemand te narren ipv leuke dingen om daar je voordeel mee te doen in het spel. Gewoon weer eens iets positiefs in het spel zonder dat het meteen een drama wordt.
Na mute, volgt welterusten. Tot morgen, and don't let the bedbugs bite you.quote:
Jaap liet (expres) aan BAN doorschemeren dat Huub, Eric en Lieke zouden gaan klieren. Toen kwam BAN op het lumineuze idee te laten merken dat ze het al wisten... door heel grappig te doenquote:Op maandag 21 mei 2007 22:57 schreef mootie het volgende:
Waarom danst Natasja met Jaap alsof hij een achterlijk kind van 5 is?
het welbekende,. gogo/teasers/ikvindmijzelfsexyengooiwildmetdehaartjes dansje bedoel je?quote:Op maandag 21 mei 2007 23:00 schreef kybe het volgende:
Dat dansje van Amanda komt me mijn strot uit![]()
Zelf denkt zij dat het heeeeel sexy is.
:quote:Op maandag 21 mei 2007 23:02 schreef RSie het volgende:
[..]
het welbekende,. gogo/teasers/ikvindmijzelfsexyengooiwildmetdehaartjes dansje bedoel je?
dat dansje wat door alle danseressen in de grotere puberdisco's wordt gedaan?
Ik zou het best ranzing vinden als Natasja zo tegen mij aan het oprijden was.quote:Op maandag 21 mei 2007 23:02 schreef RSie het volgende:
[..]
het welbekende,. gogo/teasers/ikvindmijzelfsexyengooiwildmetdehaartjes dansje bedoel je?
dat dansje wat door alle danseressen in de grotere puberdisco's wordt gedaan?
Ben ik helemaal met je eens.... Maar ze doen ook niets, Huub loopt alleen een beetje te stokenquote:Op maandag 21 mei 2007 23:03 schreef Day het volgende:
En toch, hoe je het ook draait of keer. Het groepje BAN staat op dit moment veel sterker dan HEL. Die weten echt niet niet wat ze met elkaar aanmoeten.
Is hun eigen schuld.quote:Op maandag 21 mei 2007 23:03 schreef Day het volgende:
En toch, hoe je het ook draait of keer. Het groepje BAN staat op dit moment veel sterker dan HEL. Die weten echt niet niet wat ze met elkaar aanmoeten.
Bij het idee alleen krijg ik spontaanquote:Op maandag 21 mei 2007 23:03 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik zou het best ranzing vinden als Natasja zo tegen mij aan het oprijden was.![]()
Het is algemeen bekend hier dat ik geen grote voorstander ben van Huubquote:Op maandag 21 mei 2007 23:05 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Ben ik helemaal met je eens.... Maar ze doen ook niets, Huub loopt alleen een beetje te stoken
Gisteravond vond ik het allemaal heel logisch wat hij deed.. Beetje stoken, Lieke testen (of ook wel terugpakken voor wat ze bij hem deed bij het Hedda-gedoe).. Maar als je vandaag ziet hoe het verder gaat snap ik der helemaal niets meer van.. Het groepje is idd van slag, maar dat komt omdat Lieke stookt en Eric daarna direct met de rest meegaat (als zogenaamde spion)quote:Op maandag 21 mei 2007 23:08 schreef Day het volgende:
[..]
Het is algemeen bekend hier dat ik geen grote voorstander ben van Huub, maar ik moet wel zeggen dat hij me verbaast. Had niet gedacht dat hij zo van slag zou zijn door het vertrek van Sylvia en de komst van Lieke.
Dat is ook de genade klap geweest voor huur hij weet ze plek niet meer als hij wil winnen dan zou die een pact moeten zluiten met jaap en eric eruit stemmen voodat het anders loopt...quote:Op maandag 21 mei 2007 23:08 schreef Day het volgende:
[..]
Het is algemeen bekend hier dat ik geen grote voorstander ben van Huub, maar ik moet wel zeggen dat hij me verbaast. Had niet gedacht dat hij zo van slag zou zijn door het vertrek van Sylvia en de komst van Lieke.
Nee schat, het ging fout vanaf het moment dat brainless Stephan bespuwde en bedreigde, CP's jatte enz.quote:Op maandag 21 mei 2007 22:54 schreef Day het volgende:
[..]
Tja, het is ook gewoon een pestshow geworden. En dat is echt sinds Huub (en NL) bewoners werden.
Huub wil Japio liefst gauw lozen.quote:Op maandag 21 mei 2007 23:11 schreef wie.. het volgende:
[..]
Dat is ook de genade klap geweest voor huur hij weet ze plek niet meer als hij wil winnen dan zou die een pact moeten zluiten met jaap en eric eruit stemmen voodat het anders loopt...
quote:Op maandag 21 mei 2007 23:13 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Huub wil Japio liefst gauw lozen.
Japio word te populair.
'Van slag af', is dat wat er aan de hand is ? Ik denk van niet. Sylvia vertrok, hij had alleen Eric en Huub weet dat Eric niet 100% betrouwbaar is. Vervolgens kwam Lieke, Huub had geen keuze en trok Lieke (met gemak) in zijn groepje.quote:Op maandag 21 mei 2007 23:08 schreef Day het volgende:
[..]
Huub moet gewoon Lieke houden.quote:Op maandag 21 mei 2007 23:14 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
'Van slag af', is dat wat er aan de hand is ? Ik denk van niet. Sylvia vertrok, hij had alleen Eric en Huub weet dat Eric niet 100% betrouwbaar is. Vervolgens kwam Lieke, Huub had geen keuze en trok Lieke (met gemak) in zijn groepje.
Ik ben geen echte fan van Lieke, maar ze is wel betrouwbaarder dan Eric. Lieke zal (als Huub het niet te bont maakt) Huub echt wel steunen. Datzelfde durf ik van Eric niet te zeggen. Zeker niet na Eric's gesprek met zijn bezoek, zondagmiddag.
Wat is er dan met hem aan de hand, denk je? Dit is toch een heel andere Huub dan we gewend waren?quote:Op maandag 21 mei 2007 23:14 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
'Van slag af', is dat wat er aan de hand is ? Ik denk van niet. Sylvia vertrok, hij had alleen Eric en Huub weet dat Eric niet 100% betrouwbaar is. Vervolgens kwam Lieke, Huub had geen keuze en trok Lieke (met gemak) in zijn groepje.
Ik ben geen echte fan van Lieke, maar ze is wel betrouwbaarder dan Eric. Lieke zal (als Huub het niet te bont maakt) Huub echt wel steunen. Datzelfde durf ik van Eric niet te zeggen. Zeker niet na Eric's gesprek met zijn bezoek, zondagmiddag.
hier ben ik het helemaal mee eens.... hoop wel dat Huub dat mee gaat krijgen via brieven e.d... want momenteel waarschuwt iedereen hem alleen maar.quote:Op maandag 21 mei 2007 23:14 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |