Nee dat zei hij zelf tegen zijn zus en vriend Ben, hij vertrouwde Eric niet meer voor 100%quote:Op maandag 21 mei 2007 22:02 schreef kybe het volgende:
Heeft niemand gisteren tegen Huub gezegd dat hij Eric niet moet vertrouwen?
idd.... en dat zegt hij net zelf ook... zij stemt me er niet uit.quote:Op maandag 21 mei 2007 22:02 schreef Villalux het volgende:
Huub heeft maar een backup en dat is Lieke.believe me!......en zeker geen Eric of Jaap...
En van die backup zegt iedereen dat die niet te vertrouwen is. Huub zit in een moeilijke situatie.quote:Op maandag 21 mei 2007 22:02 schreef Villalux het volgende:
Huub heeft maar een backup en dat is Lieke.believe me!......en zeker geen Eric of Jaap...
Als ik Huub was zou ik die twee echt niet laten gaan.quote:Op maandag 21 mei 2007 22:03 schreef Desii het volgende:
[..]
idd.... en dat zegt hij net zelf ook... zij stemt me er niet uit.
Daarom gaat zijn voorkeur ook uit naar Jaap
Huub heeft volgens mij maar een back up en dat is nu Lieke.Ik zie Lieke helemaal niet overlopen naar BAN ,zoals Eric net beweerde.Ik denk eerder dat Eric zich aan het indekken is.quote:Op maandag 21 mei 2007 22:03 schreef blomst het volgende:
[..]
Nee dat zei hij zelf tegen zijn zus en vriend Ben, hij vertrouwde Eric niet meer voor 100%
De Febo laat Huub heus niet gaan.quote:Op maandag 21 mei 2007 22:04 schreef Clank het volgende:
[..]
En van die backup zegt iedereen dat die niet te vertrouwen is. Huub zit in een moeilijke situatie.
quote:Op maandag 21 mei 2007 22:06 schreef Day het volgende:
Heeft Eric nou tegen Huub verteld wat er allemaal gezegd is net?
Klopt maar is ook voor Lieke der enigste kans er in te blijven.quote:Op maandag 21 mei 2007 22:04 schreef Clank het volgende:
[..]
En van die backup zegt iedereen dat die niet te vertrouwen is. Huub zit in een moeilijke situatie.
Huubje is passe defini. Jaap rulezzzquote:
Eric laat los, dat wat hij los wil laten, d.w.z. niet alles. Toch heb ik het gevoel dat het wel goed zit tussen Eric en Huub.quote:Op maandag 21 mei 2007 22:06 schreef Day het volgende:
kweet het niet.... want ik heb het gesprek niet gevolgt.quote:Op maandag 21 mei 2007 22:06 schreef Day het volgende:
Brian laat Amanda nooit los, mocht Natasja onverhoopt toch gaan over 4 maanden.quote:Op maandag 21 mei 2007 22:08 schreef Desii het volgende:
[..]
kweet het niet.... want ik heb het gesprek niet gevolgt.
Maar als Huub, Lieke laat gaan vrees ik toch het ergste voor hemzelf
Alleen niet dat Amanda weer Huub wilde gaan versieren om Lieke een hak te zetten.quote:Op maandag 21 mei 2007 22:06 schreef Day het volgende:
Ben jij wel sterk genoeg om de weelde te kunnen dragen? Geef je nu op als kandidaat!quote:
quote:Op maandag 21 mei 2007 21:30 schreef beequeen het volgende:
Nog even genieten van Japio met het medium.![]()
http://www.clipser.com/watch_video.php?vid=21506&sess=664
Edit: Ik lig weer in een deuk.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |