Hij moet gewoon met Lieke afspreken dat hij Amanda gaat neuken om Brian para te krijgen.quote:Op maandag 21 mei 2007 22:09 schreef kybe het volgende:
[..]
Alleen niet dat Amanda weer Huub wilde gaan versieren om Lieke een hak te zetten.
Hij zou gewoon Amanda af moeten wijzen,dat zou ik nou wel eens leuk vinden?quote:Op maandag 21 mei 2007 22:12 schreef farceman het volgende:
[..]
Hij moet gewoon met Lieke afspreken dat hij Amanda gaat neuken om Brian para te krijgen.
ja idd.....quote:Op maandag 21 mei 2007 22:14 schreef kybe het volgende:
[..]
Hij zou gewoon Amanda af moeten wijzen,dat zou ik nou wel eens leuk vinden?
Ik weet niet. Het zit Eric ook niet lekker dat hij, dé intelligente diva, als meeloper wordt gezien, hè?quote:Op maandag 21 mei 2007 22:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
Eric laat los, dat wat hij los wil laten, d.w.z. niet alles. Toch heb ik het gevoel dat het wel goed zit tussen Eric en Huub.
Als ik het goed begrijp, walgt Mitch van Amanada, en met reden.quote:Op maandag 21 mei 2007 22:14 schreef farceman het volgende:
En daarna Mitch loslaten op Amanda
Ik weet niet of hij dat echt zo voelt. Zolang hij met Huub mee kan liften, is er niks aan de hand.quote:Op maandag 21 mei 2007 22:16 schreef Day het volgende:
[..]
Ik weet niet. Het zit Eric ook niet lekker dat hij, dé intelligente diva, als meeloper wordt gezien, hè?
quote:Op maandag 21 mei 2007 22:10 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ben jij wel sterk genoeg om de weelde te kunnen dragen? Geef je nu op als kandidaat!
Klik hier
Bron: Tien.
Kan ik me ook goed voorstellenquote:Op maandag 21 mei 2007 22:17 schreef beequeen het volgende:
[..]
Als ik het goed begrijp, walgt Mitch van Amanada, en met reden.
Heb ik niet meegekregen , ben nu erg nieuwsgierg na het waaromquote:Op maandag 21 mei 2007 22:17 schreef beequeen het volgende:
[..]
Als ik het goed begrijp, walgt Mitch van Amanada, en met reden.
Ik hoop dat dit een retorische vraag is.quote:Op maandag 21 mei 2007 22:19 schreef maril het volgende:
[..]
Heb ik niet meegekregen , ben nu erg nieuwsgierg na het waarom![]()
Ik vind Amanda steeds leuker worden , tjsa ze neukt graag, so whats new.quote:Op maandag 21 mei 2007 22:21 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik hoop dat dit een retorische vraag is.
Errr...... elke weldenkende man zou toch lichtelijk onpasselijk worden van dat ongewassen lijf met die zwabber erboven?quote:Op maandag 21 mei 2007 22:19 schreef maril het volgende:
[..]
Heb ik niet meegekregen , ben nu erg nieuwsgierg na het waarom![]()
Wanneer ik alleen al naar die bledderkop kijk hoef ik al niet meer, aldus een 48+ man.quote:Op maandag 21 mei 2007 22:23 schreef mootie het volgende:
[..]
Errr...... elke weldenkende man zou toch lichtelijk onpasselijk worden van dat ongewassen lijf met die zwabber erboven?![]()
Wat is er in het huis, wat ze nog niet hebben gedaan ??? Zou jij het nog wetne ?quote:Op maandag 21 mei 2007 22:24 schreef rooie3 het volgende:
Huub vind niks leuk.
Zelf heeft hij geen idee.
Ik heb het filmpje ook net bekekenquote:Op maandag 21 mei 2007 22:25 schreef agter het volgende:
Jaap heeft vandaag bij die waarzegster heel wat puntjes bij me gescored.
Vond hem de leukste van allemaal!!!
Afgelebberde boterham bedoel je misschien?quote:Op maandag 21 mei 2007 22:23 schreef mootie het volgende:
[..]
Errr...... elke weldenkende man zou toch lichtelijk onpasselijk worden van dat ongewassen lijf met die zwabber erboven?![]()
ik vind die ideen ook niet echt leuk... Het probleem is gewoon dat ze nix meer mogen van achteren.quote:Op maandag 21 mei 2007 22:24 schreef rooie3 het volgende:
Huub vind niks leuk.
Zelf heeft hij geen idee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |