Nee dat zei hij zelf tegen zijn zus en vriend Ben, hij vertrouwde Eric niet meer voor 100%quote:Op maandag 21 mei 2007 22:02 schreef kybe het volgende:
Heeft niemand gisteren tegen Huub gezegd dat hij Eric niet moet vertrouwen?
idd.... en dat zegt hij net zelf ook... zij stemt me er niet uit.quote:Op maandag 21 mei 2007 22:02 schreef Villalux het volgende:
Huub heeft maar een backup en dat is Lieke.believe me!......en zeker geen Eric of Jaap...
En van die backup zegt iedereen dat die niet te vertrouwen is. Huub zit in een moeilijke situatie.quote:Op maandag 21 mei 2007 22:02 schreef Villalux het volgende:
Huub heeft maar een backup en dat is Lieke.believe me!......en zeker geen Eric of Jaap...
Als ik Huub was zou ik die twee echt niet laten gaan.quote:Op maandag 21 mei 2007 22:03 schreef Desii het volgende:
[..]
idd.... en dat zegt hij net zelf ook... zij stemt me er niet uit.
Daarom gaat zijn voorkeur ook uit naar Jaap
Huub heeft volgens mij maar een back up en dat is nu Lieke.Ik zie Lieke helemaal niet overlopen naar BAN ,zoals Eric net beweerde.Ik denk eerder dat Eric zich aan het indekken is.quote:Op maandag 21 mei 2007 22:03 schreef blomst het volgende:
[..]
Nee dat zei hij zelf tegen zijn zus en vriend Ben, hij vertrouwde Eric niet meer voor 100%
De Febo laat Huub heus niet gaan.quote:Op maandag 21 mei 2007 22:04 schreef Clank het volgende:
[..]
En van die backup zegt iedereen dat die niet te vertrouwen is. Huub zit in een moeilijke situatie.
quote:Op maandag 21 mei 2007 22:06 schreef Day het volgende:
Heeft Eric nou tegen Huub verteld wat er allemaal gezegd is net?
Klopt maar is ook voor Lieke der enigste kans er in te blijven.quote:Op maandag 21 mei 2007 22:04 schreef Clank het volgende:
[..]
En van die backup zegt iedereen dat die niet te vertrouwen is. Huub zit in een moeilijke situatie.
Huubje is passe defini. Jaap rulezzzquote:
Eric laat los, dat wat hij los wil laten, d.w.z. niet alles. Toch heb ik het gevoel dat het wel goed zit tussen Eric en Huub.quote:Op maandag 21 mei 2007 22:06 schreef Day het volgende:
kweet het niet.... want ik heb het gesprek niet gevolgt.quote:Op maandag 21 mei 2007 22:06 schreef Day het volgende:
Brian laat Amanda nooit los, mocht Natasja onverhoopt toch gaan over 4 maanden.quote:Op maandag 21 mei 2007 22:08 schreef Desii het volgende:
[..]
kweet het niet.... want ik heb het gesprek niet gevolgt.
Maar als Huub, Lieke laat gaan vrees ik toch het ergste voor hemzelf
Alleen niet dat Amanda weer Huub wilde gaan versieren om Lieke een hak te zetten.quote:Op maandag 21 mei 2007 22:06 schreef Day het volgende:
Ben jij wel sterk genoeg om de weelde te kunnen dragen? Geef je nu op als kandidaat!quote:
quote:Op maandag 21 mei 2007 21:30 schreef beequeen het volgende:
Nog even genieten van Japio met het medium.![]()
http://www.clipser.com/watch_video.php?vid=21506&sess=664
Edit: Ik lig weer in een deuk.![]()
Hij moet gewoon met Lieke afspreken dat hij Amanda gaat neuken om Brian para te krijgen.quote:Op maandag 21 mei 2007 22:09 schreef kybe het volgende:
[..]
Alleen niet dat Amanda weer Huub wilde gaan versieren om Lieke een hak te zetten.
Hij zou gewoon Amanda af moeten wijzen,dat zou ik nou wel eens leuk vinden?quote:Op maandag 21 mei 2007 22:12 schreef farceman het volgende:
[..]
Hij moet gewoon met Lieke afspreken dat hij Amanda gaat neuken om Brian para te krijgen.
ja idd.....quote:Op maandag 21 mei 2007 22:14 schreef kybe het volgende:
[..]
Hij zou gewoon Amanda af moeten wijzen,dat zou ik nou wel eens leuk vinden?
Ik weet niet. Het zit Eric ook niet lekker dat hij, dé intelligente diva, als meeloper wordt gezien, hè?quote:Op maandag 21 mei 2007 22:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
Eric laat los, dat wat hij los wil laten, d.w.z. niet alles. Toch heb ik het gevoel dat het wel goed zit tussen Eric en Huub.
Als ik het goed begrijp, walgt Mitch van Amanada, en met reden.quote:Op maandag 21 mei 2007 22:14 schreef farceman het volgende:
En daarna Mitch loslaten op Amanda
Ik weet niet of hij dat echt zo voelt. Zolang hij met Huub mee kan liften, is er niks aan de hand.quote:Op maandag 21 mei 2007 22:16 schreef Day het volgende:
[..]
Ik weet niet. Het zit Eric ook niet lekker dat hij, dé intelligente diva, als meeloper wordt gezien, hè?
quote:Op maandag 21 mei 2007 22:10 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ben jij wel sterk genoeg om de weelde te kunnen dragen? Geef je nu op als kandidaat!
Klik hier
Bron: Tien.
Kan ik me ook goed voorstellenquote:Op maandag 21 mei 2007 22:17 schreef beequeen het volgende:
[..]
Als ik het goed begrijp, walgt Mitch van Amanada, en met reden.
Heb ik niet meegekregen , ben nu erg nieuwsgierg na het waaromquote:Op maandag 21 mei 2007 22:17 schreef beequeen het volgende:
[..]
Als ik het goed begrijp, walgt Mitch van Amanada, en met reden.
Ik hoop dat dit een retorische vraag is.quote:Op maandag 21 mei 2007 22:19 schreef maril het volgende:
[..]
Heb ik niet meegekregen , ben nu erg nieuwsgierg na het waarom![]()
Ik vind Amanda steeds leuker worden , tjsa ze neukt graag, so whats new.quote:Op maandag 21 mei 2007 22:21 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik hoop dat dit een retorische vraag is.
Errr...... elke weldenkende man zou toch lichtelijk onpasselijk worden van dat ongewassen lijf met die zwabber erboven?quote:Op maandag 21 mei 2007 22:19 schreef maril het volgende:
[..]
Heb ik niet meegekregen , ben nu erg nieuwsgierg na het waarom![]()
Wanneer ik alleen al naar die bledderkop kijk hoef ik al niet meer, aldus een 48+ man.quote:Op maandag 21 mei 2007 22:23 schreef mootie het volgende:
[..]
Errr...... elke weldenkende man zou toch lichtelijk onpasselijk worden van dat ongewassen lijf met die zwabber erboven?![]()
Wat is er in het huis, wat ze nog niet hebben gedaan ??? Zou jij het nog wetne ?quote:Op maandag 21 mei 2007 22:24 schreef rooie3 het volgende:
Huub vind niks leuk.
Zelf heeft hij geen idee.
Ik heb het filmpje ook net bekekenquote:Op maandag 21 mei 2007 22:25 schreef agter het volgende:
Jaap heeft vandaag bij die waarzegster heel wat puntjes bij me gescored.
Vond hem de leukste van allemaal!!!
Afgelebberde boterham bedoel je misschien?quote:Op maandag 21 mei 2007 22:23 schreef mootie het volgende:
[..]
Errr...... elke weldenkende man zou toch lichtelijk onpasselijk worden van dat ongewassen lijf met die zwabber erboven?![]()
ik vind die ideen ook niet echt leuk... Het probleem is gewoon dat ze nix meer mogen van achteren.quote:Op maandag 21 mei 2007 22:24 schreef rooie3 het volgende:
Huub vind niks leuk.
Zelf heeft hij geen idee.
Maakt toch niet uit.quote:Op maandag 21 mei 2007 22:25 schreef petraa het volgende:
[..]
Wat is er in het huis, wat ze nog niet hebben gedaan ??? Zou jij het nog wetne ?
Zo jong?quote:Op maandag 21 mei 2007 22:25 schreef FdW het volgende:
[..]
Wanneer ik alleen al naar die bledderkop kijk hoef ik al niet meer, aldus een 48+ man.
En vrouwen met neptieten zijn ook nono's.![]()
Een vieze ordinaire, totaal niet aantrekkelijke lellebel(volgens mijn man)quote:Op maandag 21 mei 2007 22:25 schreef FdW het volgende:
[..]
Wanneer ik alleen al naar die bledderkop kijk hoef ik al niet meer, aldus een 48+ man.
Maar Amanda wel...haha!quote:Op maandag 21 mei 2007 22:28 schreef rooie3 het volgende:
Ja Huub een feestje goed idee.
Jij bent de enige met gezeik dan.
Brian gaat echt niet meer los dan.
quote:
Nope, die staat de hele avond met zijn hoedje op achter dat herriedingquote:Op maandag 21 mei 2007 22:28 schreef rooie3 het volgende:
Ja Huub een feestje goed idee.
Jij bent de enige met gezeik dan.
Brian gaat echt niet meer los dan.
TJa, de verveling slaat toe, hè?quote:Op maandag 21 mei 2007 22:31 schreef beequeen het volgende:
Huub: Waarom gooien ze er geen flessen champagne in, een paar lekker wijven, dan de jacuzzi in en we hebben feest.
Nu zit ik om 22.30 aan de melk met anijs, te wachten tot het 23.00 uur is, en iedereen naar bed mag.
Hij bedoelt de bolle. De ex van Natas toch?quote:Op maandag 21 mei 2007 22:33 schreef Clank het volgende:
Jaap durft geen debat aan te gaan over huiselijk geweld want dan komt er een man net zo dik als hem en die doet 'poef poef poef''
(Jaap ook al bedreigd?)
Pesten?daar hoef je niet aan te beginnen.quote:Op maandag 21 mei 2007 22:33 schreef avonne het volgende:
[..]
kandidaten komen, kandidaten gaan,
maar Pannekoek laat altijd Brian en Natas staan
Zelfs een pannekoek heeft toch verplichte vakantiedagen?quote:Op maandag 21 mei 2007 22:36 schreef kybe het volgende:
[..]
Pesten?daar hoef je niet aan te beginnen.
Een van de kindjes van god ,moet winnen!
whaaaaaha Jaap rules!quote:Op maandag 21 mei 2007 21:30 schreef beequeen het volgende:
Nog even genieten van Japio met het medium.![]()
http://www.clipser.com/watch_video.php?vid=21506&sess=664
Edit: Ik lig weer in een deuk.![]()
Ik dacht dat ze net terug was van vakantie.quote:Op maandag 21 mei 2007 22:37 schreef mazaru het volgende:
[..]
Zelfs een pannekoek heeft toch verplichte vakantiedagen?![]()
Ik erger me vanaf het begin al aan alcoholverboden en verplichte bedtijden... Ik ben meer voor CP betalen als ze voor 12 uur naar bed willen en verdienen als ze na 2 uur nog wakker zijn... En Huub zeurt er wel over maar waren die verboden er niet geweest was ie allang thuis geweest.quote:Op maandag 21 mei 2007 22:31 schreef beequeen het volgende:
Huub: Waarom gooien ze er geen flessen champagne in, een paar lekker wijven, dan de jacuzzi in en we hebben feest.
Nu zit ik om 22.30 aan de melk met anijs, te wachten tot het 23.00 uur is, en iedereen naar bed mag.
Stijn was weer terug.quote:Op maandag 21 mei 2007 22:38 schreef kybe het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze net terug was van vakantie.
Ze leest alleen Glossy's. Staan ook veel plaatjes in.quote:Op maandag 21 mei 2007 22:33 schreef agter het volgende:
Natasia leest een plaatjesboek.
Zonder alcoholrestrictie e.d. wordt het één grote studententoko.. Elke avond zuipen, helemaal los gaan, rellen e.d...quote:Op maandag 21 mei 2007 22:41 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik erger me vanaf het begin al aan alcoholverboden en verplichte bedtijden... Ik ben meer voor CP betalen als ze voor 12 uur naar bed willen en verdienen als ze na 2 uur nog wakker zijn... En Huub zeurt er wel over maar waren die verboden er niet geweest was ie allang thuis geweest.
En wat is er gebeurt met zelf feestjes regelen. Ze organiseren zelf ook geen ene reet. Het enige wat ze nu zelf regelen is een vette hap.... En de rest wordt hen opgelegd. War is de tijd gebleven dat iemand een hoer voor z'n collega wannabee miljonair regelde? Ze maken zelf geen gebruik van de mogelijkheden en laten zich leven.
Nou laat ze zelf eens wat initiatief nemen.... zijn nu net een stel jonge honden die wachten tot ze uitgelaten worden. Leven in luxe? Ja als slaaf van de febo...stelletje sukkels zijn het momenteel.quote:Op maandag 21 mei 2007 22:33 schreef agter het volgende:
Ik denk wel dat Huub gelijk heeft. Beetje actie is beter voor het spel en voor de kijkcijfers en vooral...niet te vergeten...voor de streamers!
Ik zat precies hetzelfde te denken,als er een is die Amanda en Natasia over de rooi kan krijgen is het Jaap wel.quote:Op maandag 21 mei 2007 22:43 schreef Desii het volgende:
Toch gaan hun vieren leuk met elkaar om (HELJ) waarom spannen hun niet samen om de rest eruit te krijgen.![]()
Juist en waarom doen ze dat niet? Omdat het programma gerekt moet worden...quote:Op maandag 21 mei 2007 22:43 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Zonder alcoholrestrictie e.d. wordt het één grote studententoko.. Elke avond zuipen, helemaal los gaan, rellen e.d...
Ligt niet aan jou.quote:Op maandag 21 mei 2007 22:44 schreef SIRA het volgende:
ligt het nou aan mij offe ??!!
ik vind die "mopjes" over Auswitz dus echt niet kunnen
De verveling slaat gewoon toe. En misschien verzinnen ze wel van alles, maar magvan het van Febo niet.quote:Op maandag 21 mei 2007 22:41 schreef akveor het volgende:
[..]
Ze maken zelf geen gebruik van de mogelijkheden en laten zich leven.
Omdat Eric een nette man is.quote:Op maandag 21 mei 2007 22:43 schreef Desii het volgende:
Toch gaan hun vieren leuk met elkaar om (HELJ) waarom spannen hun niet samen om de rest eruit te krijgen.![]()
Precies.quote:Op maandag 21 mei 2007 22:47 schreef Day het volgende:
[..]
De verveling slaat gewoon toe. En misschien verzinnen ze wel van alles, maar magvan het van Febo niet.
Het wordt tijd voor iets nieuws, een nieuwe bewoner of zo.
Eric speelt een nette man als het hem uitkomt.quote:Op maandag 21 mei 2007 22:48 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Omdat Eric een nette man is.
En alleen op niveau wil spelen.
Ik zou het ook graag anders zien.
Dat is niet wat ze willen maken, niet wat het interessants is voor de doelgroepen...quote:Op maandag 21 mei 2007 22:46 schreef akveor het volgende:
[..]
Juist en waarom doen ze dat niet? Omdat het programma gerekt moet worden...
En hij is nog steeds inspiratieloos.quote:Op maandag 21 mei 2007 22:50 schreef rooie3 het volgende:
Huub heeft effe nog geen tijd voor terror.
Hij moet natuurlijk eerst effe friemelen in de sauna.
Ik hoor ze nooit wat leuks verzinnen.... het enige wat ze zelf kunnen bedenken is iemand te narren ipv leuke dingen om daar je voordeel mee te doen in het spel. Gewoon weer eens iets positiefs in het spel zonder dat het meteen een drama wordt.quote:Op maandag 21 mei 2007 22:47 schreef Day het volgende:
[..]
De verveling slaat gewoon toe. En misschien verzinnen ze wel van alles, maar magvan het van Febo niet.
Het wordt tijd voor iets nieuws, een nieuwe bewoner of zo.
Mop, dat is haar op het lijf geschreven, de ziel.quote:Op maandag 21 mei 2007 22:52 schreef petraa het volgende:
Ik vind Amanda de afgelopen dagen een loopshondje zoals ze achter Brian en NAtas aanloopt. Gewoon zielig dat dat meisje de mensen adoreert,die een beetje aardig doen tegen haar.
Ikquote:Op maandag 21 mei 2007 22:52 schreef petraa het volgende:
Ik vind Amanda de afgelopen dagen een loopshondje zoals ze achter Brian en NAtas aanloopt. Gewoon zielig dat dat meisje de mensen adoreert,die een beetje aardig doen tegen haar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |