Ik had die TT al in mijn hoofd, maar het kwam toevallig zo uit dat ik hem dicht kon doenquote:
*LOL*quote:Op maandag 21 mei 2007 19:36 schreef wonderer het volgende:
"I love it when a plan comes together"?(daar ben je wel oud genoeg voor toch?)
Ik snap de zin, maar het is ergens van dat ik zou moeten herkennen?quote:Op maandag 21 mei 2007 19:36 schreef wonderer het volgende:
"I love it when a plan comes together"?(daar ben je wel oud genoeg voor toch?)
quote:
Ja, sorry, zo waren er nog 80duizend series.quote:Op maandag 21 mei 2007 19:38 schreef DR34M3R het volgende:
Maedel, schaam je!
Ja, ik vond 'm ook knap hoor...quote:Op maandag 21 mei 2007 19:42 schreef DR34M3R het volgende:
Knightrider ja... Ik vond David altijd wel een knappe vent om te zien toen... Nu denk ik, wat zag ik er ign in...
Ik geloof dat ik wat meer uitleg nodig heb.quote:Op maandag 21 mei 2007 19:45 schreef wonderer het volgende:
(1:34:48 PM) Aukje: vond het ook erg gezellig daar toen wij er waren
(1:34:54 PM) Aukje: heel ontspannen
(1:35:15 PM) Aukje: waren gistermiddag op tessa's verjaardag
Leuk, iemand die naar je luistert in plaats van 'r eigen verhalen kwijt wil. /sarcasm
Mhm. Ik was wat aan het tikken over gisteren maar zij kwam er dus met een rits zinnen doorheen. Ik had alleen nog maar gemeld dat het gezellig was geweestquote:Op maandag 21 mei 2007 19:47 schreef maedel het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik wat meer uitleg nodig heb.
A=mams?
ze typt Scheideggersysteem?quote:Op maandag 21 mei 2007 19:48 schreef wonderer het volgende:
[..]
Mhm. Ik was wat aan het tikken over gisteren maar zij kwam er dus met een rits zinnen doorheen. Ik had alleen nog maar gemeld dat het gezellig was geweest
Ik weet niet wat dat is, maar veel korte zinnen met enters ertussen.quote:
10 vingersysteem blind is dat.quote:Op maandag 21 mei 2007 19:49 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik weet niet wat dat is, maar veel korte zinnen met enters ertussen.
Dat doe ik trouwens ook meestal
Meg Ryan, voormalig überbabe...quote:
Ik vind die allebei wat té strakgetrokken ofzo, ik weet niet, maar mijn types zijn het niet.quote:Op maandag 21 mei 2007 20:10 schreef wonderer het volgende:
Ik vind Catharina Zeta Jones ook heel mooi, moet ik tot mijn schaamte bekennen, en Nicole Kidman.
ik weet ook niet precies waar het door komt. Combinatie ogen/mond geloof ik. Het lichaam boeit me niet (veel te dun, te vrouwelijk, bleh). Het gaat me puur om het gezicht.quote:Op maandag 21 mei 2007 20:14 schreef maedel het volgende:
[..]
Ik vind die allebei wat té strakgetrokken ofzo, ik weet niet, maar mijn types zijn het niet.
Sandra Bullock wel
[afbeelding]
Hoewel ook niet altijd hoor.
Ja toen was David Haselhoff nog gewoon alleen maar hunk en niet zielig zoals nuquote:Op maandag 21 mei 2007 19:39 schreef maedel het volgende:
[..]
Ja, sorry, zo waren er nog 80duizend series.
Ik was meer van knightrider enzo. Niet zo erg van the A-team.
Da's dan net bij hun waar ik niet op valquote:Op maandag 21 mei 2007 20:15 schreef wonderer het volgende:
[..]
ik weet ook niet precies waar het door komt. Combinatie ogen/mond geloof ik. Het lichaam boeit me niet (veel te dun, te vrouwelijk, bleh). Het gaat me puur om het gezicht.
quote:Op maandag 21 mei 2007 20:15 schreef wonderer het volgende:
[..]
ik weet ook niet precies waar het door komt. Combinatie ogen/mond geloof ik. Het lichaam boeit me niet (veel te dun, te vrouwelijk, bleh). Het gaat me puur om het gezicht.
Heb je dat filmpje ook gezien?quote:Op maandag 21 mei 2007 20:16 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja toen was David Haselhoff nog gewoon alleen maar hunk en niet zielig zoals nu
heb jij nu radio 2 livestream al aan staan ?quote:Op maandag 21 mei 2007 19:56 schreef wonderer het volgende:
Ik moet allemaal dingen doen maar ik heb geen zi-hin!Zelfs niet in schrijven
Ja en weer het beeld van een jeugdidool aan diggelenquote:
Was pleite, nu weer niet.quote:Op maandag 21 mei 2007 19:48 schreef maedel het volgende:
zullen we het nog even over knappe vrouwen hebben?
Of is James nou pleite?
ik vind het een draakquote:Op maandag 21 mei 2007 20:23 schreef JamesBrowny het volgende:
[..]
Was pleite, nu weer niet.
Trouwens, die foto's van amy Winehouse
Nu wel, en mijn ouders nemen het op.quote:Op maandag 21 mei 2007 20:20 schreef Stroekie het volgende:
[..]
heb jij nu radio 2 livestream al aan staan ?
jaquote:
Ja, ik vind het jammer dat dit niet net als het ESF op stream tv te volgen isquote:Op maandag 21 mei 2007 20:33 schreef maedel het volgende:
wat is er op radio2?
sjekt site...
Oooh, de musical awards,
op wat voor types val je dan?quote:Op maandag 21 mei 2007 20:34 schreef maedel het volgende:
euh, nou, daar zou ik het niet op kunnen hoor....![]()
blondquote:
Ach, wat zijn nu de helden van de jaren tachtigquote:Op maandag 21 mei 2007 20:16 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja toen was David Haselhoff nog gewoon alleen maar hunk en niet zielig zoals nu
Neuh. Ze is nep. Haar ogen spreken niet. Haar hele gezicht spreekt niet.quote:Op maandag 21 mei 2007 20:35 schreef JamesBrowny het volgende:
Hoeft ook niet, ik vind haar lippen niet zo mooi, maar verder...
wil ik die link wel aanklikken?quote:Op maandag 21 mei 2007 20:38 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Ach, wat zijn nu de helden van de jaren tachtig![]()
*hides*quote:
quote:
Ik vond en vind The A team verschikkelijkquote:Op maandag 21 mei 2007 20:38 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Ach, wat zijn nu de helden van de jaren tachtig![]()
whehehehe.... Ik kan me iig veilig wanen dan voor de bespring-neigingen van maedelquote:
Je hebt Ellen bekeken?quote:
Ik ben blondquote:Op maandag 21 mei 2007 20:43 schreef maedel het volgende:
[..]
Je hebt Ellen bekeken?
Volgens mij lijk jij daar niet op
Net of je dat niet erg vindt!quote:Op maandag 21 mei 2007 20:43 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
whehehehe.... Ik kan me iig veilig wanen dan voor de bespring-neigingen van maedel
Toen dat er op was, was ik nog heeeeel klein.quote:Op maandag 21 mei 2007 20:42 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ik vond en vind The A team verschikkelijk![]()
Toen ik nog heel klein was moest ik altijd janken om Peppi en Kokkiquote:Op maandag 21 mei 2007 20:47 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Toen dat er op was, was ik nog heeeeel klein.
En volgens m'n ouders was ik nogal onder de indruk van Mr. T.![]()
Uhuhquote:
Zie je wel, je vind het ergquote:
Goed, huilen moest ik niet...quote:Op maandag 21 mei 2007 20:51 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Toen ik nog heel klein was moest ik altijd janken om Peppi en Kokki![]()
Oh en ik vond Jem and the hollogram dus een geweldige tekenfilm seriequote:Op maandag 21 mei 2007 20:53 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Goed, huilen moest ik niet...
toen...
nu wel
*aansluit bij vani*quote:Op maandag 21 mei 2007 20:54 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
HE! Dit is jullie topic!
welkquote:Op maandag 21 mei 2007 20:54 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Oh en ik vond Jem and the hollogram dus een geweldige tekenfilm serie
en gek natuurlijk dat toen nog niet eens het kwartje begon te vallen![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 21 mei 2007 20:56 schreef Stroekie het volgende:
[..]
wel ja, zoek maar weer een veilig heenkomen achter een brede mannenrug om te schuilen![]()
![]()
quote:Op maandag 21 mei 2007 20:56 schreef Stroekie het volgende:
[..]
wel ja, zoek maar weer een veilig heenkomen achter een brede harige mannenrug om te schuilen![]()
![]()
Oh ja!quote:Op maandag 21 mei 2007 20:54 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
HE! Dit is jullie topic!
Ieuwwwwquote:Op maandag 21 mei 2007 20:56 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
...brede harige mannenrug....
Jamaar jamaar, da's heel zacht haar vacht hoor, ik ben heel aaibaar....quote:
Zit je niet in het verkeerde topic als je geaaid wil worden?quote:Op maandag 21 mei 2007 21:01 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Jamaar jamaar, da's heel zacht haar vacht hoor, ik ben heel aaibaar....![]()
Ja maar toch.quote:Op maandag 21 mei 2007 21:01 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Jamaar jamaar, da's heel zacht haar vacht hoor, ik ben heel aaibaar....![]()
MusicalAwardsGala.quote:
Nou dit dusquote:
Kopkaasquote:Op maandag 21 mei 2007 21:04 schreef maedel het volgende:
[..]
Ja maar toch.
Sorry hoor
*rent naar bosjes*
Dat lijkt me echt het ergste bij een man.
Hoewel.
Er zijn nog ergere dingen denk ik
Daar had ik nog niet eens aan gedachtquote:
Je bent echt voorspelbaar inmiddelsquote:
en die was niet ivm de voorspelbaarheidquote:
Nou, ik geloof niet da'k echt welkom ben in die relnichten topic :-Squote:Op maandag 21 mei 2007 21:03 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Zit je niet in het verkeerde topic als je geaaid wil worden?
wat dan wel zit ik nou te denken dus...quote:Op maandag 21 mei 2007 21:09 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
en die was niet ivm de voorspelbaarheid
quote:Op maandag 21 mei 2007 21:10 schreef maedel het volgende:
[..]
wat dan wel zit ik nou te denken dus...
maar dat ga je dan niet onthullen voor morgen een uurtje of 6?
tuurlijk wel,quote:Op maandag 21 mei 2007 21:09 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Nou, ik geloof niet da'k echt welkom ben in die relnichten topic :-S
Ja, heeeeeejquote:
Zou ze nu echt naar de afwas vertrokken zijn ?quote:Op maandag 21 mei 2007 21:12 schreef DR34M3R het volgende:
Damn. nu blijf ik toch weer hangen.
*weg is*
*echt weg is nu*
Ik zie gewoon nog een blauw vierkantje, dus ze zit stiekem gewoon te lurken...quote:Op maandag 21 mei 2007 21:13 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Zou ze nu echt naar de afwas vertrokken zijn ?
Je plusje is nog blauw... Tssk.quote:Op maandag 21 mei 2007 21:12 schreef DR34M3R het volgende:
Damn. nu blijf ik toch weer hangen.
*weg is*
*echt weg is nu*
Die van ons is al anderhalf jaar stuk en vandaag zouden ze komen kijken. Dus ik zit te wachtenquote:Op maandag 21 mei 2007 21:14 schreef maedel het volgende:
[..]
Ik zie gewoon nog een blauw vierkantje, dus ze zit stiekem gewoon te lurken...![]()
En dan nog iets, het beste stuk witgoed uit mijn keuken is de vaatwasser.
Volgt allen mijn voorbeeld zou ik zeggen
![]()
ik ben ook wel aan dat ding gehecht geraaktquote:Op maandag 21 mei 2007 21:14 schreef maedel het volgende:
[..]
Ik zie gewoon nog een blauw vierkantje, dus ze zit stiekem gewoon te lurken...![]()
![]()
Ik néém aan dat je niet die reparateur al anderhalf jaar geleden gebeld hebt hiervoor...quote:Op maandag 21 mei 2007 21:16 schreef wonderer het volgende:
[..]
Die van ons is al anderhalf jaar stuk en vandaag zouden ze komen kijken. Dus ik zit te wachten
Nope. Mijn ouders hebben het afgelopen week wel elke dag gekekenquote:Op maandag 21 mei 2007 21:18 schreef maedel het volgende:
[..]
Ik néém aan dat je niet die reparateur al anderhalf jaar geleden gebeld hebt hiervoor...
Hoop ik dan maar hoor![]()
Eej Wonderer, in Amerika heeft Ellen toch een talkshow he? Kijk je dat wel eens?
Het schijnt een grote hit te zijn. Ik dacht dat het hier ook op tv zou komen, maar ik heb er nog niks van gezien.quote:Op maandag 21 mei 2007 21:21 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nope. Mijn ouders hebben het afgelopen week wel elke dag gekeken
Ik kijk overdag nooit tv.
Dan zal ik heel mijn computerverzameling moeten verkopen wil ik zulks bekostigen.quote:Op maandag 21 mei 2007 21:14 schreef maedel het volgende:
[..]
![]()
tuurlijk nietquote:Op maandag 21 mei 2007 21:24 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Dan zal ik heel mijn computerverzameling moeten verkopen wil ik zulks bekostigen.![]()
jawel maar die hebben natuurlijk te weinig zakelijke banden met Stage holdingquote:Op maandag 21 mei 2007 21:26 schreef wonderer het volgende:
Jezus, Cameron Mackintoshzijn er geen Nederlanders die een oeuvre-award verdienen?
Die van ons was een tijdje geleden stuk. De man die hem kwam maken zei dat hij het raar vond dat mensen altijd ontzetend blij zijn als hij voor de vaatwasser komt, maar dat ze het voor de koelkast, oven, wasmachine, droger, wat dan ook nooit zooo erg apprecieren(natuurlijk altijd fijn, maar kennelijk vinden ze de vaatwasser nog het fijnst.)quote:Op maandag 21 mei 2007 21:14 schreef maedel het volgende:
[..]
![]()
Waarom? Het ging er om wie je type was, niet waar je fan van was.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 01:18 schreef Plompje het volgende:
Het is als lesbeau zijnde toch wel heel erg fout om fan te zijn van Ellen
Makes me sad![]()
Portia daarentegen![]()
sterke straffe bak koffie gaat er hier altijd wel inquote:Op dinsdag 22 mei 2007 07:35 schreef JamesBrowny het volgende:
Goeiemorgen!!
Iemand behoefte aan iets sterks, of is iedereen al helemaal wakker?
Ik ben mij hier nu ook zelf aan het voorzien van een volle krachtige bak koffie.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 09:42 schreef Stroekie het volgende:
[..]
sterke straffe bak koffie gaat er hier altijd wel in![]()
jij was in principe toch meer van de thee dan van de koffie ?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:24 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Ik ben mij hier nu ook zelf aan het voorzien van een volle krachtige bak koffie.
De automaten hier schenken anders een fantastische cappuchinoquote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:27 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Doe mij maar 'n espresso, uit zo'n potje, niet uit 'n automaat..
Alles op z'n tijd, Stroek,quote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:28 schreef Stroekie het volgende:
[..]
jij was in principe toch meer van de thee dan van de koffie ?
ik heb nog heerlijke gebrande koffie liggen van de vakantie vorig jaar naar Vietnamquote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:43 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Hoewel een arabica espresso ook niet te versmaden is
Waar ging het over?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:01 schreef JamesBrowny het volgende:
Iemand zei iets liefs tegen mij en ik wilde nog dankjewel zeggen, maar ik kan het niet meer vinden(misschien vorige topic)
toch valt dit best te combinerenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:22 schreef maedel het volgende:
iedereen zit te werken natuurlijk. Ik eigenlijk ook geloof ik
Ik kon vanmorgen mijn werk niet doen omdat er iets mis was met het programma, heb ik maar stickertjes op boeken zitten plakken.quote:
als er wat met het programma mis is beginnen mensen juist mij te bellen en moet ik mijn werk gaan doenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:53 schreef JamesBrowny het volgende:
[..]
Ik kon vanmorgen mijn werk niet doen omdat er iets mis was met het programma, heb ik maar stickertjes op boeken zitten plakken.![]()
Volgens mij was ik dat niet, al ben ik het er wel mee eens natuurlijkquote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:25 schreef JamesBrowny het volgende:
Ik niet, tot 13:00 uur wel, maar ben nu alweer even thuis.
Iemand zei dat ik een vriend verdiende die lief voor me was (ofzo) omdat ik Tov ben...
vond ik heel lief.
Dat vind ik altijd "eng". Als je serieus denkt over uit elkaar gaan, ben je eigenlijk in je hoofd al uit elkaar. Maar dat is mijn mening. Ik heb ook geen kinderen (dat schijnt nogal eens een reden te zijn om maar niet uit elkaar te gaan)quote:Ik zit zelf ook alweer een aantal maanden te twijfelen wat ik nu moet doen met hem.Maar goed, ik wil nu gewoon lullen.
Jaquote:Heb jij huisdieren?
Degene die wij daarvoor hebben gebeld, deed er nogal lang over om het probleem op te lossen.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:12 schreef Stroekie het volgende:
[..]
als er wat met het programma mis is beginnen mensen juist mij te bellen en moet ik mijn werk gaan doen![]()
Ik denk dat het Dr34m3r was...quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:19 schreef maedel het volgende:
[..]
Volgens mij was ik dat niet, al ben ik het er wel mee eens natuurlijk![]()
[..]
Ik vind het ook eng, ik houd echt nog wel van hem, alleen weet ik steeds minder waarom...En ik wil niet weg, omdat ik weet dat hij zo lief kan zijn en grappig en omdat ik me zo veilig kan voelen bij hem, alleen dat wordt steeds minder, ik heb gewoon steeds meer het gevoel dat ik een eigen leven wil en dat hij dat net kan accepteren.quote:Dat vind ik altijd "eng". Als je serieus denkt over uit elkaar gaan, ben je eigenlijk in je hoofd al uit elkaar. Maar dat is mijn mening. Ik heb ook geen kinderen (dat schijnt nogal eens een reden te zijn om maar niet uit elkaar te gaan)
[..]
Wij hebben ook twee katten, maar ik ben eigenlijk gek op alle dieren, hebben ook nog cavia's en konijnen.quote:Ja
2 katten
Dat was ikquote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:42 schreef JamesBrowny het volgende:
[..]
Ik denk dat het Dr34m3r was...
[..]
Ja zie je, jij bent ook een lieverdquote:
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 07:58 schreef maedel het volgende:
[..]
Waarom? Het ging er om wie je type was, niet waar je fan van was.![]()
-checkt profiel- Oh, je komt net kijken zie ik, "generatiekloof"![]()
Faithz en Nirak zijn al in geen eeuwen in dit topic gesignaleerd overigens
Nou zo gaat dat dan...quote:
Zo lief dat als ik een keer iets zeg, niemand onthoudt dat ik het wasquote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:16 schreef maedel het volgende:
[..]
Ja zie je, jij bent ook een lieverd
En een goede morgen Wonderer
O, sorry...Nou, jij bedankt dan, ik vond het heel lief!quote:
Nee, dat komt niet door jou, dat komt omdat ik er verlegen van werdquote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:35 schreef wonderer het volgende:
[..]
Zo lief dat als ik een keer iets zeg, niemand onthoudt dat ik het was
quote:
Planet Truttigheid denk ikquote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:48 schreef Sitethief het volgende:
[..]Hehe, welke planeet hebben jullie bezocht?
Okee danquote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:44 schreef JamesBrowny het volgende:
[..]
Nee, dat komt niet door jou, dat komt omdat ik er verlegen van werd![]()
Tuurlijkquote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:42 schreef JamesBrowny het volgende:
[..]
Ik denk dat het Dr34m3r was...
[..]
quote:
Ja ja...quote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:16 schreef DR34M3R het volgende:
Wat was dat allemaal over mijn blauwe plusje? Ik was echt weg hoor...![]()
da's het standaard antwoord dat lurkers altijd gevenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:16 schreef DR34M3R het volgende:
Wat was dat allemaal over mijn blauwe plusje? Ik was echt weg hoor...![]()
quote:
Weet ik. Ik ken het. Maar ik was echt weg. Niet uitgelogd, maar IE was wel weggeklikt.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:17 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja ja...
Naast je PI staat een icoontje dat zegt dat je online of offline bent.
wattes?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:19 schreef DR34M3R het volgende:
Sh*t!!! Den Ekkerman WEEEEER dicht?!?!?!?! Daar gaat mijn ontspanning komend (lang) weekend!!!!~
![]()
Oh gelukkig... het is alleen het sportbad blijkbaar...quote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:19 schreef DR34M3R het volgende:
Sh*t!!! Den Ekkerman WEEEEER dicht?!?!?!?! Daar gaat mijn ontspanning komend (lang) weekend!!!!~
![]()
En waarom zou ik dat doenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:28 schreef wonderer het volgende:
Ahh.
Je kunt altijd nog met de kids naar Hellendoorn zaterdag
Miyu Magic Stones heeft er een happening dinges. Erg leuk en een van mijn favo schrijvers komt ookquote:
Wie?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:34 schreef wonderer het volgende:
[..]
Miyu Magic Stones heeft er een happening dinges. Erg leuk en een van mijn favo schrijvers komt ook
Whhaaaquote:
mag jij zo maar spullen van je werk mee naar huis toe nemen?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:51 schreef DR34M3R het volgende:Ben het verslag aan het uitwerken van het afdelinsoverleg vandaag...
Het moet niet erger worden met me...
Welquote:
400 graden in de schaduw. Wortels van het woud moet je bij de Slegte wezen. Of mazzel hebben in een boekwinkel ergens.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:53 schreef Faithz het volgende:
[..]
Whhaaa
Wortels van het Woud!! (enig idee waar ik die kan kopen??!)
En en en over Mecurius.. hoe heet dat boek! Iets met zon.
edit: 180 graden in de zon?
Ik heb ze allemaal. Allemaal met handtekening.quote:
Doe ik wel vaker.. procedures en zo die ik door moet nemen... dat soort dingen. En ja, als ik er maar niet mee rondstrooiquote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:54 schreef Stroekie het volgende:
[..]
mag jij zo maar spullen van je werk mee naar huis toe nemen?
Leuk! (?)quote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:03 schreef DR34M3R het volgende:
Mijn moeder belde net, ze zijn terug van vakantie en komen over een uurtje langs...
Ieksquote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:03 schreef DR34M3R het volgende:
Mijn moeder belde net, ze zijn terug van vakantie en komen over een uurtje langs...
De grote dozentruc lijkt mequote:
Leuk om te horenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:02 schreef Faithz het volgende:
Dat zijn echt de boeken die ik vroeger wel 10 keer gelezen heb!
Nopequote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:06 schreef wonderer het volgende:
[..]
Leuk om te horenIk werkte een tijdje voor de Griezelkrant, was je daar ook lid van?
Ik ben eindelijk begonnen in het vervolg op schijnbewegingen maar het valt een beetje tegenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:02 schreef JamesBrowny het volgende:
Ik zou wel meer willen lezen, maar ik kan er momenteel niet de concentratie voor opbrengen.
Lees nu alleen makkelijke boeken.
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:07 schreef Faithz het volgende:
[..]
Nope
Maar haalde wel alles van Paul v. Loon en het Griezelgenootschap
quote:
Ik ook niet..Dat scheelt toch best veel stiekem.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:09 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik ben eindelijk begonnen in het vervolg op schijnbewegingen maar het valt een beetje tegenMaar het is wel lekker om weer 100 pagina's per uur te lezen, dat red ik neit in het Engels.
Ik was vroeger best preuts. Ik haalde een keertje een boekje over zelfbevrediging en ik schaamde me dood (tegenover mijn moeder). Ik had ook best een vertekend beeld maar waarschijnlijk iets anders dan jijquote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:10 schreef JamesBrowny het volgende:
Ik las al "grote-mensen-boeken " toen ik tien was, en heel veel over gewelddadige sexMaar toen zal ik ietsje ouder geweest zijn (13 ofzo?)
Heb sowieso geloof ik altijd een beetje een vertekend beeld gehad van sex(misschien nog steeds wel)
Ja! Vampier in de school, en daarna kreeg ik van mijn moeder Griezelbus 1, en toen was er geen houden meer aan. Ik heb alle 9+ boeken (en de meeste van de kleinere boeken ook wel, alleen meester kikker niet), allemaal eerste drukquote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:11 schreef Faithz het volgende:
[..]
Eindelijk een medestander.
Vampier in de school was mijn eerste![]()
Ik heb ook nog het vampier handboek oid![]()
Kippenvel?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:13 schreef JamesBrowny het volgende:
[..]
Ik ook niet..Dat scheelt toch best veel stiekem.
Ik las eerst ook van die griezelboeken, zo'n serie was dat, maar weet niet meer hoe die heette.
Bij mij was het altijd gewelddadig, misbruik en verkrachting enzo...Heel erg.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:13 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik was vroeger best preuts. Ik haalde een keertje een boekje over zelfbevrediging en ik schaamde me dood (tegenover mijn moeder). Ik had ook best een vertekend beeld maar waarschijnlijk iets anders dan jij
Infereure rotzooiquote:
Dat zou best kunnen(inferieure rotzooi) iedereen had die boeken bij ons op school dus leende ik ze altijd(ik had zelf eigenlijk alleen boeken van de bieb)maar ik las echt alles wat los en vast zat, ik had echt de hele kinderafdeling van de bieb hier al gelezen voordat ik naar de volwassen afdeling mocht. volgens mij werden de mensen die daar werkten af en toe niet goed van me, ik mocht ook al boeken lenen voor ouderen toen dat eigenlijk nog niet mocht...quote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:19 schreef wonderer het volgende:
[..]
Infereure rotzooi
Ik deed heel erg mijn best om seks en liefde los te koppelen. Pas het laatste jaar heb ik daar minder last van.
Heb je snel gedaan.quote:
Ik neem aan dat je het tegen dromer hebtquote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:25 schreef JamesBrowny het volgende:
[..]
Heb je snel gedaan.
Werkt jouw partner zoveel?(okee, slaat in deze context nergens op)
Elke doordeweekse avond van 18 tot 21 uur.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:25 schreef JamesBrowny het volgende:
[..]
Heb je snel gedaan.
Werkt jouw partner zoveel?(okee, slaat in deze context nergens op)
Jaquote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:26 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je het tegen dromer hebt
Nou, met tegenzin niet...quote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:26 schreef wonderer het volgende:
Als je het niet met tegenzin doet, is het toch niet erg?
Ik vond het al raar dat je altijd 'savonds hier bent!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:28 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Elke doordeweekse avond van 18 tot 21 uur.
Wat er in de praktijk op neerkomt dat hij tussen kwart over vijf en ca kwart over negen, half tien van huis is.
Hoe bedoel je, dat het niet uitmaakt?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:31 schreef JamesBrowny het volgende:
[..]
Nou, met tegenzin niet...
Maar ik heb wel altijd in mijn achterhoofd zitten dat het niet zoveel uitmaakt als ik nee zeg, das psychisch,komt misschien ook door die boeken die ik las.
Op het werk kunnn we niet op forum.fok.nl....quote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:32 schreef JamesBrowny het volgende:
[..]
Ik vond het al raar dat je altijd 'savonds hier bent!
Nou ja, dat mannen toch wel doorgaan zeg maarquote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:34 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hoe bedoel je, dat het niet uitmaakt?
Ik wel!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:36 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Op het werk kunnn we niet op forum.fok.nl....
Ik herken het...quote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:38 schreef JamesBrowny het volgende:
[..]
Nou ja, dat mannen toch wel doorgaan zeg maarDus dat je net zo goed niks kan zeggen(nog beter zelfs, anders blijven ze toch maar zeuren of opdringerig doen)
Let wel, ik weet dat dit niet echt zo is hoor, maar dat zit er nou eenmaal in bij mij.
(Jij bent mij!!)quote:
Dat ben ik ja...quote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:42 schreef JamesBrowny het volgende:
[..]
(Jij bent mij!!)
Ik meende me trouwens ook te herinneren dat jouw man niet weet dat jij op FOK! zit, toch?(net als de mijne) maar ik kan me best vergissen en dat het weer iemand anders was...Daarom dacht ik dat hij veel werkte, want hij wasnu kennelijk niet thuis(nog niet dacht ik eigenlijk)
Nou ja, je bent niet de enige zullen we maar zeggen...quote:
Ik niet... Ik geloof dat onze behoefte redelijk gelijk ligt.quote:
Ik weet het. Al heb ik het idee dat ik wat verder in het proces ben dan jij.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:45 schreef JamesBrowny het volgende:
[..]
Nou ja, je bent niet de enige zullen we maar zeggen...
Jullie lijken wel hetzelfde verhaal te hebben ja. Echt kut, en jullie zijn allebei zo leuk.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:48 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik weet het. Al heb ik het idee dat ik wat verder in het proces ben dan jij.
Maar dat zal de toekomst uitwijzen.
Lig je in scheiding?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:48 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik weet het. Al heb ik het idee dat ik wat verder in het proces ben dan jij.
Maar dat zal de toekomst uitwijzen.
In de stad, cafe de altstad...Vond hem zoooooo aantrekkelijk, dat wil je niet weten(eh ja, toen dreef ik dus bijna letterlijk van mijn krukje af, voor de mensen die zeggen dat dat niet kan)quote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:49 schreef wonderer het volgende:
[..]
Jullie lijken wel hetzelfde verhaal te hebben ja. Echt kut, en jullie zijn allebei zo leuk.
Waar snorren jullie die eikels dan op?
Ahh. Niet zo handig maar wel enigszins begrijpelijk dat je verstand het dan af laat weten (heb ik ook een keer gehad).quote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:52 schreef JamesBrowny het volgende:
[..]
In de stad, cafe de altstad...Vond hem zoooooo aantrekkelijk, dat wil je niet weten(eh ja, toen dreef ik dus bijna letterlijk van mijn krukje af, voor de mensen die zeggen dat dat net kan)
Ja, ik dacht dat ik hem na die ene keer nooit meer zou zien, was mijn eerste one-night-stand, maar da's een beetje misgegaan geloof ik...quote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:53 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ahh. Niet zo handig maar wel enigszins begrijpelijk dat je verstand het dan af laat weten (heb ik ook een keer gehad).
't Kan raar lopen...quote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:56 schreef JamesBrowny het volgende:
[..]
Ja, ik dacht dat ik hem na die ene keer nooit meer zou zien, was mijn eerste one-night-stand, maar da's een beetje misgegaan geloof ik...
Dat komt natuurlijk door mijn briljante bijdrage!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:08 schreef Tha_Erik het volgende:
Interessant terugleesstukje (alleen de laatste pagina gedaan).
Of de "flikker maar snel boven neer, daar komen ze toch niet"-truc...quote:
Waar woont ze dan?(ik in Eindhoven)quote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:15 schreef maedel het volgende:
Volgens mij wonen Dreamer en James nog vlak bij elkaar ook....
De dochter van een collega had voor geschiedenis nog 1 minuut over!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:15 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik had twee examens, geschiedenis en Engels.
Geschiedenis was moeilijk, lang, zwaar, stom. Engels was best makkelijk, daar heb ik tussen de 6,7 en 8,7.
Hallootjesquote:
niet te hard over chocolade hier roepen hoorquote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:23 schreef JamesBrowny het volgende:
[..]
Hallootjes
(raar woord!)
Ik heb zin in van die gemengde chocoladenootjes van jack klein...
Ja, ik ook denk ik, als mijn vriend weer thuis is, ik heb daar zo'n zin in!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:24 schreef Stroekie het volgende:
[..]
niet te hard over chocolade hier roepen hoor
straks hol ik nog naar de winkel![]()
Ga je mee uit eten?(Effenaar, lekker en niet te duur en vaak ander menu)quote:
normaal kan ik mij daarin dus heel goed beheersenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:28 schreef JamesBrowny het volgende:
[..]
Ja, ik ook denk ik, als mijn vriend weer thuis is, ik heb daar zo'n zin in!
Vrouwen![]()
![]()
om te slijmen heb ik helemaal geen chocolade nodigquote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:31 schreef Tha_Erik het volgende:
Van chocola krijg je een slijmbek.
Laat ik het zo zeggen: Het interesseert me tegenwoordig bar weinig of we nog bij elkaar blijven of niet..quote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:50 schreef JamesBrowny het volgende:
[..]
Lig je in scheiding?
of bijna?
(is nogal privee, dus als je geen antwoord wil geven...)
oh doos, (ik) jij bent helemaal geen vrouw, maar dat verklaart natuurlijk wel waarom je je kan beheersen!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:30 schreef Stroekie het volgende:
[..]
normaal kan ik mij daarin dus heel goed beheersen
maar ik voel nu dus een moment van zwakte
en zolang dat spul maar niet in huis is mis ik het niet te erg
maar als ik dan in de winkel bezweik dan gaat het thuis ook vrijwel direct op![]()
En deze kwam uit de Kers, de lokale disco hier. Hij was een vriend van mijn ex...quote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:49 schreef wonderer het volgende:
[..]
Jullie lijken wel hetzelfde verhaal te hebben ja. Echt kut, en jullie zijn allebei zo leuk.
Waar snorren jullie die eikels dan op?
Hoe vreemd het ook klinkt, meestal ben ik dat ook wel. Omdat er nog heel veel andere leuke dingen in het leven zijn...quote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:36 schreef Tha_Erik het volgende:
DR34M3Rtje toch. Ik wil zo graag dat je gelukkig bent.
Ik dacht eerst dat jij een vent was, door je naamquote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:36 schreef JamesBrowny het volgende:
[..]
oh doos, (ik) jij bent helemaal geen vrouw, maar dat verklaart natuurlijk wel waarom je je kan beheersen!
Ik koop het meestal ook gewoon niet om die reden.
Gelukkig dan maarquote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:38 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Hoe vreemd het ook klinkt, meestal ben ik dat ook wel. Omdat er nog heel veel andere leuke dingen in het leven zijn...
Ja, bij mij wordt dat ook steeds erger...Is wel een moeilijke beslissing.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:35 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen: Het interesseert me tegenwoordig bar weinig of we nog bij elkaar blijven of niet..
Ik betwijfel of we de kerst samen halen..
Weet ik, dat hoor ik vaker, ik had een paar namen bedacht die allemaal al bezet waren(waaronder eentje door mezelf omdat ik iets verkeerd had gedaan)en toen tikte ik maar zomaar iets in, dat was niet bezet, dus goed!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:39 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat jij een vent was, door je naam.
Natuurlijk, ik ben meestal ook wel redelijk happy, maar ik maak me wel veel meer zorgen.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:38 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Hoe vreemd het ook klinkt, meestal ben ik dat ook wel. Omdat er nog heel veel andere leuke dingen in het leven zijn...
In een van die randdorpjes.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:18 schreef JamesBrowny het volgende:
[..]
Waar woont ze dan?(ik in Eindhoven)
MSN maar weer aanzetquote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:58 schreef wonderer het volgende:
Oh, we zaten al op pagina zes.
Ik wou nog een leuk grapje maken maar dat kan nu niet meer
Ik wel, ik vindt dat notabene een van de beste populaire artiesten (zeg maar, op Jimi Hendrix na), vanwege dat hij zich laat gaan.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:46 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind deze naam wel leuk en origineel, ookal houd ik niet zo van James Brown.
Best? Kei tof bedoel je... Ik heb 9 maanden in een ander gat gewoond, wist niet hoe snel ik terug moestquote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:00 schreef Tha_Erik het volgende:
Veldhoven is best tof.
*LOL*quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:01 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Best? Kei tof bedoel je... Ik heb 9 maanden in een ander gat gewoond, wist niet hoe snel ik terug moest
Ik dus ook. Waar zat jij ergens?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:13 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb ooit in Best gewoond.
Hm, alles is beter dan Tennessee. Want Tennessee sucks, in the summer!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:13 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb ooit in Best gewoond.
Wagenmaker. tot ik 14,5 jaar geleden ging samenwonen....quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:15 schreef Tha_Erik het volgende:
Olieslager. Maar dat is ondertussen van 18 tot 14 jaar geleden.
Ik vind Best niet zo tof. Maar dat kan ook zijn omdat ik toen haast gedwongen naar dat pleeggezin moest..quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:14 schreef wonderer het volgende:
Dus eigenlijk had jouw post moeten zijn: "Veldhoven is net als Best tof"?
quote:
Wat is de wereld toch kleinquote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:22 schreef Tha_Erik het volgende:
Dat ís in dezelfde buurt! Een paar straten van elkaar af maar!
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:25 schreef Tha_Erik het volgende:
Omg, misschien kennen we elkaar. Maar ja, ik was daar uiteindelijk maar tot mijn 4e jaar. Dus dat zal wel niet
.
Of ben jij degene die mij en mijn zussen altijd uitscholden voor Lutkul?
daar heb je dan nog een paar posten de tijd voor om die te dresserenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:39 schreef DR34M3R het volgende:
Dan zal IE toch wat beter mee moeten werken...
http://www.mozilla-europe.org/nl/quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:39 schreef DR34M3R het volgende:
Je bent toch niet met IE6 aan het browsen? Da's zo lek als een mandje!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:39 schreef DR34M3R het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |