Zo lief dat als ik een keer iets zeg, niemand onthoudt dat ik het wasquote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:16 schreef maedel het volgende:
[..]
Ja zie je, jij bent ook een lieverd
En een goede morgen Wonderer
O, sorry...Nou, jij bedankt dan, ik vond het heel lief!quote:
Nee, dat komt niet door jou, dat komt omdat ik er verlegen van werdquote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:35 schreef wonderer het volgende:
[..]
Zo lief dat als ik een keer iets zeg, niemand onthoudt dat ik het was
quote:
Planet Truttigheid denk ikquote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:48 schreef Sitethief het volgende:
[..]Hehe, welke planeet hebben jullie bezocht?
Okee danquote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:44 schreef JamesBrowny het volgende:
[..]
Nee, dat komt niet door jou, dat komt omdat ik er verlegen van werd![]()
Tuurlijkquote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:42 schreef JamesBrowny het volgende:
[..]
Ik denk dat het Dr34m3r was...
[..]
quote:
Ja ja...quote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:16 schreef DR34M3R het volgende:
Wat was dat allemaal over mijn blauwe plusje? Ik was echt weg hoor...![]()
da's het standaard antwoord dat lurkers altijd gevenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:16 schreef DR34M3R het volgende:
Wat was dat allemaal over mijn blauwe plusje? Ik was echt weg hoor...![]()
quote:
Weet ik. Ik ken het. Maar ik was echt weg. Niet uitgelogd, maar IE was wel weggeklikt.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:17 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja ja...
Naast je PI staat een icoontje dat zegt dat je online of offline bent.
wattes?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:19 schreef DR34M3R het volgende:
Sh*t!!! Den Ekkerman WEEEEER dicht?!?!?!?! Daar gaat mijn ontspanning komend (lang) weekend!!!!~
![]()
Oh gelukkig... het is alleen het sportbad blijkbaar...quote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:19 schreef DR34M3R het volgende:
Sh*t!!! Den Ekkerman WEEEEER dicht?!?!?!?! Daar gaat mijn ontspanning komend (lang) weekend!!!!~
![]()
En waarom zou ik dat doenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:28 schreef wonderer het volgende:
Ahh.
Je kunt altijd nog met de kids naar Hellendoorn zaterdag
Miyu Magic Stones heeft er een happening dinges. Erg leuk en een van mijn favo schrijvers komt ookquote:
Wie?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:34 schreef wonderer het volgende:
[..]
Miyu Magic Stones heeft er een happening dinges. Erg leuk en een van mijn favo schrijvers komt ook
Whhaaaquote:
mag jij zo maar spullen van je werk mee naar huis toe nemen?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:51 schreef DR34M3R het volgende:Ben het verslag aan het uitwerken van het afdelinsoverleg vandaag...
Het moet niet erger worden met me...
Welquote:
400 graden in de schaduw. Wortels van het woud moet je bij de Slegte wezen. Of mazzel hebben in een boekwinkel ergens.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:53 schreef Faithz het volgende:
[..]
Whhaaa
Wortels van het Woud!! (enig idee waar ik die kan kopen??!)
En en en over Mecurius.. hoe heet dat boek! Iets met zon.
edit: 180 graden in de zon?
Ik heb ze allemaal. Allemaal met handtekening.quote:
Doe ik wel vaker.. procedures en zo die ik door moet nemen... dat soort dingen. En ja, als ik er maar niet mee rondstrooiquote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:54 schreef Stroekie het volgende:
[..]
mag jij zo maar spullen van je werk mee naar huis toe nemen?
Leuk! (?)quote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:03 schreef DR34M3R het volgende:
Mijn moeder belde net, ze zijn terug van vakantie en komen over een uurtje langs...
Ieksquote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:03 schreef DR34M3R het volgende:
Mijn moeder belde net, ze zijn terug van vakantie en komen over een uurtje langs...
De grote dozentruc lijkt mequote:
Leuk om te horenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:02 schreef Faithz het volgende:
Dat zijn echt de boeken die ik vroeger wel 10 keer gelezen heb!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |