Ik zie gewoon nog een blauw vierkantje, dus ze zit stiekem gewoon te lurken...quote:Op maandag 21 mei 2007 21:13 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Zou ze nu echt naar de afwas vertrokken zijn ?
Je plusje is nog blauw... Tssk.quote:Op maandag 21 mei 2007 21:12 schreef DR34M3R het volgende:
Damn. nu blijf ik toch weer hangen.
*weg is*
*echt weg is nu*
Die van ons is al anderhalf jaar stuk en vandaag zouden ze komen kijken. Dus ik zit te wachtenquote:Op maandag 21 mei 2007 21:14 schreef maedel het volgende:
[..]
Ik zie gewoon nog een blauw vierkantje, dus ze zit stiekem gewoon te lurken...![]()
En dan nog iets, het beste stuk witgoed uit mijn keuken is de vaatwasser.
Volgt allen mijn voorbeeld zou ik zeggen
![]()
ik ben ook wel aan dat ding gehecht geraaktquote:Op maandag 21 mei 2007 21:14 schreef maedel het volgende:
[..]
Ik zie gewoon nog een blauw vierkantje, dus ze zit stiekem gewoon te lurken...![]()
![]()
Ik néém aan dat je niet die reparateur al anderhalf jaar geleden gebeld hebt hiervoor...quote:Op maandag 21 mei 2007 21:16 schreef wonderer het volgende:
[..]
Die van ons is al anderhalf jaar stuk en vandaag zouden ze komen kijken. Dus ik zit te wachten
Nope. Mijn ouders hebben het afgelopen week wel elke dag gekekenquote:Op maandag 21 mei 2007 21:18 schreef maedel het volgende:
[..]
Ik néém aan dat je niet die reparateur al anderhalf jaar geleden gebeld hebt hiervoor...
Hoop ik dan maar hoor![]()
Eej Wonderer, in Amerika heeft Ellen toch een talkshow he? Kijk je dat wel eens?
Het schijnt een grote hit te zijn. Ik dacht dat het hier ook op tv zou komen, maar ik heb er nog niks van gezien.quote:Op maandag 21 mei 2007 21:21 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nope. Mijn ouders hebben het afgelopen week wel elke dag gekeken
Ik kijk overdag nooit tv.
Dan zal ik heel mijn computerverzameling moeten verkopen wil ik zulks bekostigen.quote:Op maandag 21 mei 2007 21:14 schreef maedel het volgende:
[..]
![]()
tuurlijk nietquote:Op maandag 21 mei 2007 21:24 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Dan zal ik heel mijn computerverzameling moeten verkopen wil ik zulks bekostigen.![]()
jawel maar die hebben natuurlijk te weinig zakelijke banden met Stage holdingquote:Op maandag 21 mei 2007 21:26 schreef wonderer het volgende:
Jezus, Cameron Mackintoshzijn er geen Nederlanders die een oeuvre-award verdienen?
Die van ons was een tijdje geleden stuk. De man die hem kwam maken zei dat hij het raar vond dat mensen altijd ontzetend blij zijn als hij voor de vaatwasser komt, maar dat ze het voor de koelkast, oven, wasmachine, droger, wat dan ook nooit zooo erg apprecieren(natuurlijk altijd fijn, maar kennelijk vinden ze de vaatwasser nog het fijnst.)quote:Op maandag 21 mei 2007 21:14 schreef maedel het volgende:
[..]
![]()
Waarom? Het ging er om wie je type was, niet waar je fan van was.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 01:18 schreef Plompje het volgende:
Het is als lesbeau zijnde toch wel heel erg fout om fan te zijn van Ellen
Makes me sad![]()
Portia daarentegen![]()
sterke straffe bak koffie gaat er hier altijd wel inquote:Op dinsdag 22 mei 2007 07:35 schreef JamesBrowny het volgende:
Goeiemorgen!!
Iemand behoefte aan iets sterks, of is iedereen al helemaal wakker?
Ik ben mij hier nu ook zelf aan het voorzien van een volle krachtige bak koffie.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 09:42 schreef Stroekie het volgende:
[..]
sterke straffe bak koffie gaat er hier altijd wel in![]()
jij was in principe toch meer van de thee dan van de koffie ?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:24 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Ik ben mij hier nu ook zelf aan het voorzien van een volle krachtige bak koffie.
De automaten hier schenken anders een fantastische cappuchinoquote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:27 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Doe mij maar 'n espresso, uit zo'n potje, niet uit 'n automaat..
Alles op z'n tijd, Stroek,quote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:28 schreef Stroekie het volgende:
[..]
jij was in principe toch meer van de thee dan van de koffie ?
ik heb nog heerlijke gebrande koffie liggen van de vakantie vorig jaar naar Vietnamquote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:43 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Hoewel een arabica espresso ook niet te versmaden is
Waar ging het over?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:01 schreef JamesBrowny het volgende:
Iemand zei iets liefs tegen mij en ik wilde nog dankjewel zeggen, maar ik kan het niet meer vinden(misschien vorige topic)
toch valt dit best te combinerenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:22 schreef maedel het volgende:
iedereen zit te werken natuurlijk. Ik eigenlijk ook geloof ik
Ik kon vanmorgen mijn werk niet doen omdat er iets mis was met het programma, heb ik maar stickertjes op boeken zitten plakken.quote:
als er wat met het programma mis is beginnen mensen juist mij te bellen en moet ik mijn werk gaan doenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:53 schreef JamesBrowny het volgende:
[..]
Ik kon vanmorgen mijn werk niet doen omdat er iets mis was met het programma, heb ik maar stickertjes op boeken zitten plakken.![]()
Volgens mij was ik dat niet, al ben ik het er wel mee eens natuurlijkquote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:25 schreef JamesBrowny het volgende:
Ik niet, tot 13:00 uur wel, maar ben nu alweer even thuis.
Iemand zei dat ik een vriend verdiende die lief voor me was (ofzo) omdat ik Tov ben...
vond ik heel lief.
Dat vind ik altijd "eng". Als je serieus denkt over uit elkaar gaan, ben je eigenlijk in je hoofd al uit elkaar. Maar dat is mijn mening. Ik heb ook geen kinderen (dat schijnt nogal eens een reden te zijn om maar niet uit elkaar te gaan)quote:Ik zit zelf ook alweer een aantal maanden te twijfelen wat ik nu moet doen met hem.Maar goed, ik wil nu gewoon lullen.
Jaquote:Heb jij huisdieren?
Degene die wij daarvoor hebben gebeld, deed er nogal lang over om het probleem op te lossen.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:12 schreef Stroekie het volgende:
[..]
als er wat met het programma mis is beginnen mensen juist mij te bellen en moet ik mijn werk gaan doen![]()
Ik denk dat het Dr34m3r was...quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:19 schreef maedel het volgende:
[..]
Volgens mij was ik dat niet, al ben ik het er wel mee eens natuurlijk![]()
[..]
Ik vind het ook eng, ik houd echt nog wel van hem, alleen weet ik steeds minder waarom...En ik wil niet weg, omdat ik weet dat hij zo lief kan zijn en grappig en omdat ik me zo veilig kan voelen bij hem, alleen dat wordt steeds minder, ik heb gewoon steeds meer het gevoel dat ik een eigen leven wil en dat hij dat net kan accepteren.quote:Dat vind ik altijd "eng". Als je serieus denkt over uit elkaar gaan, ben je eigenlijk in je hoofd al uit elkaar. Maar dat is mijn mening. Ik heb ook geen kinderen (dat schijnt nogal eens een reden te zijn om maar niet uit elkaar te gaan)
[..]
Wij hebben ook twee katten, maar ik ben eigenlijk gek op alle dieren, hebben ook nog cavia's en konijnen.quote:Ja
2 katten
Dat was ikquote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:42 schreef JamesBrowny het volgende:
[..]
Ik denk dat het Dr34m3r was...
[..]
Ja zie je, jij bent ook een lieverdquote:
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 07:58 schreef maedel het volgende:
[..]
Waarom? Het ging er om wie je type was, niet waar je fan van was.![]()
-checkt profiel- Oh, je komt net kijken zie ik, "generatiekloof"![]()
Faithz en Nirak zijn al in geen eeuwen in dit topic gesignaleerd overigens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |