Nopequote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:06 schreef wonderer het volgende:
[..]
Leuk om te horenIk werkte een tijdje voor de Griezelkrant, was je daar ook lid van?
Ik ben eindelijk begonnen in het vervolg op schijnbewegingen maar het valt een beetje tegenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:02 schreef JamesBrowny het volgende:
Ik zou wel meer willen lezen, maar ik kan er momenteel niet de concentratie voor opbrengen.
Lees nu alleen makkelijke boeken.
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:07 schreef Faithz het volgende:
[..]
Nope
Maar haalde wel alles van Paul v. Loon en het Griezelgenootschap
quote:
Ik ook niet..Dat scheelt toch best veel stiekem.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:09 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik ben eindelijk begonnen in het vervolg op schijnbewegingen maar het valt een beetje tegenMaar het is wel lekker om weer 100 pagina's per uur te lezen, dat red ik neit in het Engels.
Ik was vroeger best preuts. Ik haalde een keertje een boekje over zelfbevrediging en ik schaamde me dood (tegenover mijn moeder). Ik had ook best een vertekend beeld maar waarschijnlijk iets anders dan jijquote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:10 schreef JamesBrowny het volgende:
Ik las al "grote-mensen-boeken " toen ik tien was, en heel veel over gewelddadige sexMaar toen zal ik ietsje ouder geweest zijn (13 ofzo?)
Heb sowieso geloof ik altijd een beetje een vertekend beeld gehad van sex(misschien nog steeds wel)
Ja! Vampier in de school, en daarna kreeg ik van mijn moeder Griezelbus 1, en toen was er geen houden meer aan. Ik heb alle 9+ boeken (en de meeste van de kleinere boeken ook wel, alleen meester kikker niet), allemaal eerste drukquote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:11 schreef Faithz het volgende:
[..]
Eindelijk een medestander.
Vampier in de school was mijn eerste![]()
Ik heb ook nog het vampier handboek oid![]()
Kippenvel?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:13 schreef JamesBrowny het volgende:
[..]
Ik ook niet..Dat scheelt toch best veel stiekem.
Ik las eerst ook van die griezelboeken, zo'n serie was dat, maar weet niet meer hoe die heette.
Bij mij was het altijd gewelddadig, misbruik en verkrachting enzo...Heel erg.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:13 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik was vroeger best preuts. Ik haalde een keertje een boekje over zelfbevrediging en ik schaamde me dood (tegenover mijn moeder). Ik had ook best een vertekend beeld maar waarschijnlijk iets anders dan jij
Infereure rotzooiquote:
Dat zou best kunnen(inferieure rotzooi) iedereen had die boeken bij ons op school dus leende ik ze altijd(ik had zelf eigenlijk alleen boeken van de bieb)maar ik las echt alles wat los en vast zat, ik had echt de hele kinderafdeling van de bieb hier al gelezen voordat ik naar de volwassen afdeling mocht. volgens mij werden de mensen die daar werkten af en toe niet goed van me, ik mocht ook al boeken lenen voor ouderen toen dat eigenlijk nog niet mocht...quote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:19 schreef wonderer het volgende:
[..]
Infereure rotzooi
Ik deed heel erg mijn best om seks en liefde los te koppelen. Pas het laatste jaar heb ik daar minder last van.
Heb je snel gedaan.quote:
Ik neem aan dat je het tegen dromer hebtquote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:25 schreef JamesBrowny het volgende:
[..]
Heb je snel gedaan.
Werkt jouw partner zoveel?(okee, slaat in deze context nergens op)
Elke doordeweekse avond van 18 tot 21 uur.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:25 schreef JamesBrowny het volgende:
[..]
Heb je snel gedaan.
Werkt jouw partner zoveel?(okee, slaat in deze context nergens op)
Jaquote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:26 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je het tegen dromer hebt
Nou, met tegenzin niet...quote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:26 schreef wonderer het volgende:
Als je het niet met tegenzin doet, is het toch niet erg?
Ik vond het al raar dat je altijd 'savonds hier bent!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:28 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Elke doordeweekse avond van 18 tot 21 uur.
Wat er in de praktijk op neerkomt dat hij tussen kwart over vijf en ca kwart over negen, half tien van huis is.
Hoe bedoel je, dat het niet uitmaakt?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:31 schreef JamesBrowny het volgende:
[..]
Nou, met tegenzin niet...
Maar ik heb wel altijd in mijn achterhoofd zitten dat het niet zoveel uitmaakt als ik nee zeg, das psychisch,komt misschien ook door die boeken die ik las.
Op het werk kunnn we niet op forum.fok.nl....quote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:32 schreef JamesBrowny het volgende:
[..]
Ik vond het al raar dat je altijd 'savonds hier bent!
Nou ja, dat mannen toch wel doorgaan zeg maarquote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:34 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hoe bedoel je, dat het niet uitmaakt?
Ik wel!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:36 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Op het werk kunnn we niet op forum.fok.nl....
Ik herken het...quote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:38 schreef JamesBrowny het volgende:
[..]
Nou ja, dat mannen toch wel doorgaan zeg maarDus dat je net zo goed niks kan zeggen(nog beter zelfs, anders blijven ze toch maar zeuren of opdringerig doen)
Let wel, ik weet dat dit niet echt zo is hoor, maar dat zit er nou eenmaal in bij mij.
(Jij bent mij!!)quote:
Dat ben ik ja...quote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:42 schreef JamesBrowny het volgende:
[..]
(Jij bent mij!!)
Ik meende me trouwens ook te herinneren dat jouw man niet weet dat jij op FOK! zit, toch?(net als de mijne) maar ik kan me best vergissen en dat het weer iemand anders was...Daarom dacht ik dat hij veel werkte, want hij wasnu kennelijk niet thuis(nog niet dacht ik eigenlijk)
Nou ja, je bent niet de enige zullen we maar zeggen...quote:
Ik niet... Ik geloof dat onze behoefte redelijk gelijk ligt.quote:
Ik weet het. Al heb ik het idee dat ik wat verder in het proces ben dan jij.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:45 schreef JamesBrowny het volgende:
[..]
Nou ja, je bent niet de enige zullen we maar zeggen...
Jullie lijken wel hetzelfde verhaal te hebben ja. Echt kut, en jullie zijn allebei zo leuk.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:48 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik weet het. Al heb ik het idee dat ik wat verder in het proces ben dan jij.
Maar dat zal de toekomst uitwijzen.
Lig je in scheiding?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:48 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik weet het. Al heb ik het idee dat ik wat verder in het proces ben dan jij.
Maar dat zal de toekomst uitwijzen.
In de stad, cafe de altstad...Vond hem zoooooo aantrekkelijk, dat wil je niet weten(eh ja, toen dreef ik dus bijna letterlijk van mijn krukje af, voor de mensen die zeggen dat dat niet kan)quote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:49 schreef wonderer het volgende:
[..]
Jullie lijken wel hetzelfde verhaal te hebben ja. Echt kut, en jullie zijn allebei zo leuk.
Waar snorren jullie die eikels dan op?
Ahh. Niet zo handig maar wel enigszins begrijpelijk dat je verstand het dan af laat weten (heb ik ook een keer gehad).quote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:52 schreef JamesBrowny het volgende:
[..]
In de stad, cafe de altstad...Vond hem zoooooo aantrekkelijk, dat wil je niet weten(eh ja, toen dreef ik dus bijna letterlijk van mijn krukje af, voor de mensen die zeggen dat dat net kan)
Ja, ik dacht dat ik hem na die ene keer nooit meer zou zien, was mijn eerste one-night-stand, maar da's een beetje misgegaan geloof ik...quote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:53 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ahh. Niet zo handig maar wel enigszins begrijpelijk dat je verstand het dan af laat weten (heb ik ook een keer gehad).
't Kan raar lopen...quote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:56 schreef JamesBrowny het volgende:
[..]
Ja, ik dacht dat ik hem na die ene keer nooit meer zou zien, was mijn eerste one-night-stand, maar da's een beetje misgegaan geloof ik...
Dat komt natuurlijk door mijn briljante bijdrage!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:08 schreef Tha_Erik het volgende:
Interessant terugleesstukje (alleen de laatste pagina gedaan).
Of de "flikker maar snel boven neer, daar komen ze toch niet"-truc...quote:
Waar woont ze dan?(ik in Eindhoven)quote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:15 schreef maedel het volgende:
Volgens mij wonen Dreamer en James nog vlak bij elkaar ook....
De dochter van een collega had voor geschiedenis nog 1 minuut over!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:15 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik had twee examens, geschiedenis en Engels.
Geschiedenis was moeilijk, lang, zwaar, stom. Engels was best makkelijk, daar heb ik tussen de 6,7 en 8,7.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |