* NanKing geeft een slokje vrolijkheid aan Erik.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 22:29 schreef Tha_Erik het volgende:
Doe mij maar een portie vroljik, alstublieft.
Als dat besmettelijk is dan wil ik ook watquote:Op zaterdag 19 mei 2007 22:29 schreef NanKing het volgende:
[..]
* NanKing geeft een slokje vrolijkheid aan Erik.
En eenje natuurlijk.
Nou vooruit omdat jij 't bentquote:Op zaterdag 19 mei 2007 22:30 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Als dat besmettelijk is dan wil ik ook wat![]()
![]()
Awwquote:Op zaterdag 19 mei 2007 22:30 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb het even helemaal gehad met alles.
shoot.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 22:30 schreef Tha_Erik het volgende:
"trekt regenpak aan en gaat klaar zitten" zodat Erik zijn commentaar kan spuienquote:Op zaterdag 19 mei 2007 22:30 schreef Tha_Erik het volgende:
Sneu voor je dat wat dus eigenlijk je ontspanning en verzetje had moeten zijn ter voorbereiding achteraf compleet mislukt isquote:Op zaterdag 19 mei 2007 22:38 schreef Tha_Erik het volgende:
Sowieso de examens. Maandag begint een hele zware week. Ik zie er zo ontzettend tegenop. ben zo ontzettend bang dat ik het verpest. Ik slaap er slecht door, ik kan me niet concentreren tijdens het leren, alles is gewoon een groot zwart gat.
Daar begint het dus mee.
Nou was ik vanavond gaan bowlen, met wat vrienden (twee jongens en een meiske), ik had eigenlijk geen zin, maar om gewoon even wat afleiding te hebben toch maar gegaan. Het was vrij gezellig, totdat twee mensen (een jongen en een meisje) begonnen te kleffen. Elke keer dat ze niet aan de beurt waren begonnen ze te zoenen enzo. Dat is niet gezellig. Niet als je met z'n vieren bent, dan gooit er één iemand, twee zitten er te kleffen, en ik zit er bij. Leuk. Dat erbij zitten.
Bovendien verloor ik ook nog eens grandioos (en als ik ergens niet tegen kan dan is het wel mijn verlies).
Het telt allemaal op en dan komt ook al het oud zeer weer naar boven dwarrelen en al met al heb ik het gewoon helemaal gehad. Met alles. Ik wil geen school meer, ik wil geen sociaal niet-leven meer, ik wil gewoon helemaal fucking niks meer.
Maar ik wil me niet aanstellen. Ik wil niet de zeikerd zijn.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 22:45 schreef NanKing het volgende:
Och, lief Erikje als je examens over zijn voel je je zoveel beter.
Even doorbijten je redt het heus wel.
Over dat stelletje; dat is gewoon ontzettend vervelend. Gewoon zeggen dat het irritant is.
Nou dan stel ik me ook al jaren aan waarschijnlijk, ik vind het nl ook vervelend kleffe stelletjes.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 22:45 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Maar ik wil me niet aanstellen. Ik wil niet de zeikerd zijn.
de zeikerd zijn of je compleet kut voelen... hm. Ik zou het wel weten.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 22:45 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Maar ik wil me niet aanstellen. Ik wil niet de zeikerd zijn.
Het stomme is wel dat dit niet de eerste keer is. Laatst na het uitgaan fietste ik met hun twee mee naar huis zeggen ze op een gegeven moment tegen elkaar "Zullen we hier even stoppen...". Ik zei maar vlug "Ik fiets wel alleen naar huis verder hoor, maak je geen zorgen".quote:Op zaterdag 19 mei 2007 22:49 schreef NanKing het volgende:
[..]
Nou dan stel ik me ook al jaren aan waarschijnlijk, ik vind het nl ook vervelend kleffe stelletjes.
Dat je elkaar een zoen geeft waar anderen bij zijn, maar helemaal op gaan in je eigen wereldje met dingen die ik niet hoef te zien! Nee, dank je.
Maar nu vinden zij mij geen zeikerd, en dat is iets wat in mijn hoofd bijna belangrijker is dan dat ik me kut voel. En dat ik dat belangrijker vind heeft ook weer als gevolg dat ik me kut voel, want ik wil helemaal niet zo zijn dat ik andere mensen boven mijzelf zet. Maar toch doe ik het. En ik kan er niet mee stoppen.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 22:53 schreef wonderer het volgende:
[..]
de zeikerd zijn of je compleet kut voelen... hm. Ik zou het wel weten.
Dat is lullig ja. De enige manier hoe je dit kunt oplossen is er wat van te zeggen. Niet gelijk volop er tegenin gaan, maar gewoon onder 't mom van een grapje. Komt het echt niet aan dan maar wat minder subtiel.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 22:54 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het stomme is wel dat dit niet de eerste keer is. Laatst na het uitgaan fietste ik met hun twee mee naar huis zeggen ze op een gegeven moment tegen elkaar "Zullen we hier even stoppen...". Ik zei maar vlug "Ik fiets wel alleen naar huis verder hoor, maak je geen zorgen"..
Dat ehb ik wel al geprobeerd, maar dan zijn ze opeens beledigd. Nee, die grapjes kunnen nietquote:Op zaterdag 19 mei 2007 22:57 schreef NanKing het volgende:
[..]
Dat is lullig ja. De enige manier hoe je dit kunt oplossen is er wat van te zeggen. Niet gelijk volop er tegenin gaan, maar gewoon onder 't mom van een grapje. Komt het echt niet aan dan maar wat minder subtiel.
Klinkt alsof jullie echt goede vrienden zijnquote:Op zaterdag 19 mei 2007 23:03 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat ehb ik wel al geprobeerd, maar dan zijn ze opeens beledigd. Nee, die grapjes kunnen niet.
Hebben ze al lang wat met elkaar of is het sinds kort?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 23:09 schreef Tha_Erik het volgende:
Dat zijn we wel hoor, alleen dat onderwerp is een beetje lastig. Maar buiten dat kan ik echt supergoed met haar opschieten. Vandaar dat ik er niet zomaar iets van kan zeggen, ik ben bang dat de rest daar minder op wordt.
Betekent dat: 'zo snel mogelijk'quote:
Stuur maar een PM als het zover isquote:
Kunnen we elkaar een handje geven.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 22:30 schreef Tha_Erik het volgende:
Waar gaat het precies over? Ik heb een tijdje terug twee docu's gezien over homo's in films door de jaren heen, dat was wel heel aangrijpend.quote:Op zondag 20 mei 2007 00:11 schreef JamesBrowny het volgende:
[..]
Kunnen we elkaar een handje geven.
Ik wil gewoon dat er iemand lief is voor me.
Maar goed, ik ben nu iets aan het kijken op tv over homo's(val er net in)gaat over tv en homo's, op RTL5.
Het gaat over de coming out van acteurs/trices en muzikanten enzo, dat hetniet geaccepteerd wordt van knappe, jonge mensen, en over series die op zijn, dat mensen zeggen dat er teveel homo's op tv zijn enzo, maar het is een beetje in een happy-jasje gegoten zeg maar. Grapjes en gezellige muziek, terwijl het eigenlijk best een serieus onderwerp is.quote:Op zondag 20 mei 2007 00:24 schreef wonderer het volgende:
[..]
Waar gaat het precies over? Ik heb een tijdje terug twee docu's gezien over homo's in films door de jaren heen, dat was wel heel aangrijpend.
Ik dus niet, wel vreemd idd.quote:Op zondag 20 mei 2007 00:34 schreef wonderer het volgende:
Ja, het is nog steeds een "big deal" als er een acteur of muzikant uit de kast komt ...Beetje dom eigenlijk.
En ja, dat wist ik wel, van dat GRID... nog veel dommer. Alsof het een virus uitmaakt of je van mannen of vrouwen houdt
Nou ja, tienermeisjes worden toch ook vaak verliefd op hun idool? Dan is het natuurlijk wel vervelend als ie ineens uit de kast komt!quote:Op zondag 20 mei 2007 00:49 schreef wonderer het volgende:
Het maakt volgens mij voor tienermeisjes of andere fans geen ruk uit of iemand homo is of niet. Sowieso willen tienermeisjes een homovriend dus die vinden het alleen maar leuk als hun idool een nicht isp
Ze weten toch dat ie onbereikbaar is. Dan maakt homo ook niet meer uit.quote:Op zondag 20 mei 2007 00:52 schreef JamesBrowny het volgende:
[..]
Nou ja, tienermeisjes worden toch ook vaak verliefd op hun idool? Dan is het natuurlijk wel vervelend als ie ineens uit de kast komt!
Ik blijf het stom vinden, al heb ik natuurlijk wel heel goede argumenten![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |