niet te hard over chocolade hier roepen hoorquote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:23 schreef JamesBrowny het volgende:
[..]
Hallootjes
(raar woord!)
Ik heb zin in van die gemengde chocoladenootjes van jack klein...
Ja, ik ook denk ik, als mijn vriend weer thuis is, ik heb daar zo'n zin in!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:24 schreef Stroekie het volgende:
[..]
niet te hard over chocolade hier roepen hoor
straks hol ik nog naar de winkel![]()
Ga je mee uit eten?(Effenaar, lekker en niet te duur en vaak ander menu)quote:
normaal kan ik mij daarin dus heel goed beheersenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:28 schreef JamesBrowny het volgende:
[..]
Ja, ik ook denk ik, als mijn vriend weer thuis is, ik heb daar zo'n zin in!
Vrouwen![]()
![]()
om te slijmen heb ik helemaal geen chocolade nodigquote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:31 schreef Tha_Erik het volgende:
Van chocola krijg je een slijmbek.
Laat ik het zo zeggen: Het interesseert me tegenwoordig bar weinig of we nog bij elkaar blijven of niet..quote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:50 schreef JamesBrowny het volgende:
[..]
Lig je in scheiding?
of bijna?
(is nogal privee, dus als je geen antwoord wil geven...)
oh doos, (ik) jij bent helemaal geen vrouw, maar dat verklaart natuurlijk wel waarom je je kan beheersen!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:30 schreef Stroekie het volgende:
[..]
normaal kan ik mij daarin dus heel goed beheersen
maar ik voel nu dus een moment van zwakte
en zolang dat spul maar niet in huis is mis ik het niet te erg
maar als ik dan in de winkel bezweik dan gaat het thuis ook vrijwel direct op![]()
En deze kwam uit de Kers, de lokale disco hier. Hij was een vriend van mijn ex...quote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:49 schreef wonderer het volgende:
[..]
Jullie lijken wel hetzelfde verhaal te hebben ja. Echt kut, en jullie zijn allebei zo leuk.
Waar snorren jullie die eikels dan op?
Hoe vreemd het ook klinkt, meestal ben ik dat ook wel. Omdat er nog heel veel andere leuke dingen in het leven zijn...quote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:36 schreef Tha_Erik het volgende:
DR34M3Rtje toch. Ik wil zo graag dat je gelukkig bent.
Ik dacht eerst dat jij een vent was, door je naamquote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:36 schreef JamesBrowny het volgende:
[..]
oh doos, (ik) jij bent helemaal geen vrouw, maar dat verklaart natuurlijk wel waarom je je kan beheersen!
Ik koop het meestal ook gewoon niet om die reden.
Gelukkig dan maarquote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:38 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Hoe vreemd het ook klinkt, meestal ben ik dat ook wel. Omdat er nog heel veel andere leuke dingen in het leven zijn...
Ja, bij mij wordt dat ook steeds erger...Is wel een moeilijke beslissing.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:35 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen: Het interesseert me tegenwoordig bar weinig of we nog bij elkaar blijven of niet..
Ik betwijfel of we de kerst samen halen..
Weet ik, dat hoor ik vaker, ik had een paar namen bedacht die allemaal al bezet waren(waaronder eentje door mezelf omdat ik iets verkeerd had gedaan)en toen tikte ik maar zomaar iets in, dat was niet bezet, dus goed!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:39 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat jij een vent was, door je naam.
Natuurlijk, ik ben meestal ook wel redelijk happy, maar ik maak me wel veel meer zorgen.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:38 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Hoe vreemd het ook klinkt, meestal ben ik dat ook wel. Omdat er nog heel veel andere leuke dingen in het leven zijn...
In een van die randdorpjes.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:18 schreef JamesBrowny het volgende:
[..]
Waar woont ze dan?(ik in Eindhoven)
MSN maar weer aanzetquote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:58 schreef wonderer het volgende:
Oh, we zaten al op pagina zes.
Ik wou nog een leuk grapje maken maar dat kan nu niet meer
Ik wel, ik vindt dat notabene een van de beste populaire artiesten (zeg maar, op Jimi Hendrix na), vanwege dat hij zich laat gaan.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:46 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind deze naam wel leuk en origineel, ookal houd ik niet zo van James Brown.
Best? Kei tof bedoel je... Ik heb 9 maanden in een ander gat gewoond, wist niet hoe snel ik terug moestquote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:00 schreef Tha_Erik het volgende:
Veldhoven is best tof.
*LOL*quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:01 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Best? Kei tof bedoel je... Ik heb 9 maanden in een ander gat gewoond, wist niet hoe snel ik terug moest
Ik dus ook. Waar zat jij ergens?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:13 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb ooit in Best gewoond.
Hm, alles is beter dan Tennessee. Want Tennessee sucks, in the summer!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:13 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb ooit in Best gewoond.
Wagenmaker. tot ik 14,5 jaar geleden ging samenwonen....quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:15 schreef Tha_Erik het volgende:
Olieslager. Maar dat is ondertussen van 18 tot 14 jaar geleden.
Ik vind Best niet zo tof. Maar dat kan ook zijn omdat ik toen haast gedwongen naar dat pleeggezin moest..quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:14 schreef wonderer het volgende:
Dus eigenlijk had jouw post moeten zijn: "Veldhoven is net als Best tof"?
quote:
Wat is de wereld toch kleinquote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:22 schreef Tha_Erik het volgende:
Dat ķs in dezelfde buurt! Een paar straten van elkaar af maar!
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:25 schreef Tha_Erik het volgende:
Omg, misschien kennen we elkaar. Maar ja, ik was daar uiteindelijk maar tot mijn 4e jaar. Dus dat zal wel niet
.
Of ben jij degene die mij en mijn zussen altijd uitscholden voor Lutkul?
daar heb je dan nog een paar posten de tijd voor om die te dresserenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:39 schreef DR34M3R het volgende:
Dan zal IE toch wat beter mee moeten werken...
http://www.mozilla-europe.org/nl/quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:39 schreef DR34M3R het volgende:
Je bent toch niet met IE6 aan het browsen? Da's zo lek als een mandje!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:39 schreef DR34M3R het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |