Nee. 7.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:42 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Je bent toch niet met IE6 aan het browsen? Da's zo lek als een mandje!
Ik nietquote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:45 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar ik ben een jongen!
Hm, maar dan nog, Microsoft heeft er een handje van om een zeer flexibele functionaliteit te bieden, waarbij nogal weinig acht geslagen wordt op stabiliteit en veiligheid. Met name Opera is een beter alternatief.quote:
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:45 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar ik ben een jongentje!
IE is in ieder geval ontzettend instabiel hier de laatst tijd.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:50 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Hm, maar dan nog, Microsoft heeft er een handje van om een zeer flexibele functionaliteit te bieden, waarbij nogal weinig acht geslagen wordt op stabiliteit en veiligheid. Met name Opera is een beter alternatief.
Daarom kon jij deze OP ook niet makenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:51 schreef wonderer het volgende:
Kut, de OP is niet goed. *aanpas*
en ik al een bejaarde topic opaquote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:45 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar ik ben een jongen!
Je moet even de link naar het SCH topic aanpassen.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:53 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Daarom kon jij deze OP ook niet maken
Nou ik heb Erik eind februari dus bij de meet gezien en die mag echt wel de term jongen gebruiken of wellicht beter nog jongemanquote:
Alsof jij je er wat van aan zou trekkenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:54 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en ik al een bejaarde topic opa
mag ik toch posten ?
nou ja als de meerderheid mij weg wenst dan valt daar over te onderhandelenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:55 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Alsof jij je er wat van aan zou trekken
![]()
Als jij topic opa bent, mag ik dan topic vader zijn?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:54 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en ik al een bejaarde topic opa
mag ik toch posten ?
Hoe kan je dat nu aan mij vragenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:59 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Als jij topic opa bent, mag ik dan topic vader zijn?
Hoe moeilijk kan dat nu zijn zou je denken... kost me inmiddels al 10 minuten dus...quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:55 schreef wonderer het volgende:
[..]
Je moet even de link naar het SCH topic aanpassen.
http://www.opera.com/quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:52 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
IE is in ieder geval ontzettend instabiel hier de laatst tijd.![]()
*mopper* vroeger was alles groter, mooier en beter!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:00 schreef Stroekie het volgende:
maar je weet hoe dat met opa's gaat, niemand meer die naar hun wijze raad luistert
Yeah, precies. Voor ik het weet word ik met die kleuters opgescheept elke keer als we daar zijn. En vooral de jongste is best schattig (hij kwam zomaar uit het niets even bij me zitten knuffelen!) maar niet de hele tijd. Maar bij de anderen ging het vooral over baseball en daar had ik geen trek in.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:08 schreef Tha_Erik het volgende:
Dan weet ze tenminste ook waar ze aan toe is.
that's supposted to be my linequote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:12 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
*mopper* vroeger was alles groter, mooier en beter!
tot morgen dromenmevrouwquote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:14 schreef DR34M3R het volgende:
nou ja, ik ben weer weg.
tot morgen allemaal
Hij deed het toch niet?Heb je niet gezegd dat ie daar maar meteen naar moest kijken.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:40 schreef wonderer het volgende:
Nou zeg... zit je daar twee dagen op te wachten... "hoi ik kom naar de afwasser kijken" *doet licht aan, doet klep open* "Nope, you're all set, bye".
Ik was ook heel even weg.quote:Op woensdag 23 mei 2007 07:19 schreef maedel het volgende:
*Binnenstommeltdaar ben ik ook weer. Ik was gisterenavond even weg.
*Koffie zet
wow, nu al?quote:Op woensdag 23 mei 2007 07:22 schreef JamesBrowny het volgende:
[..]
Ik was ook heel even weg.
Chocolade halen![]()
Ik bedoelde dat ik gisteravond even weg was.quote:Op woensdag 23 mei 2007 07:48 schreef maedel het volgende:
[..]
wow, nu al?
Ik zit gewoon nog braaf aan de koffie en een bammetje.
Op je verjaardag???quote:Op woensdag 23 mei 2007 08:48 schreef JamesBrowny het volgende:
Ik zou best graag uit eten willen ofzo, maar mijn vriend is zo slim geweest om vrijdagavond een zakelijke afspraak te maken...
Hoe komt het dat jij strompelt deze ochtend ?quote:Op woensdag 23 mei 2007 07:19 schreef maedel het volgende:
*Binnenstommeltdaar ben ik ook weer. Ik was gisterenavond even weg.
*Koffie zet
Okay, dan is het dus goed om te weten dat ik me dus wel succesvol had kunnen verzettenquote:Op woensdag 23 mei 2007 07:22 schreef JamesBrowny het volgende:
[..]
Ik was ook heel even weg.
Chocolade halen![]()
Ik strompel helemaal nietquote:Op woensdag 23 mei 2007 09:23 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Hoe komt het dat jij strompelt deze ochtend ?
Lekkerquote:en ik heb net nieuwe versie koffie en thee gemaakt voor jullie![]()
Vertel!quote:Op woensdag 23 mei 2007 09:50 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
ik ooken het is nog saai ook
...
trouwens vrouwen zijn ook neit altijd zo geweldig![]()
Sterker nog, meestal niet.quote:Op woensdag 23 mei 2007 09:50 schreef maaike1987 het volgende:
trouwens vrouwen zijn ook neit altijd zo geweldig![]()
o jawel meestal wel hoor, vrouwen zijn veel mooierquote:Op woensdag 23 mei 2007 10:13 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Sterker nog, meestal niet.
Dat is helemaal niet waar!quote:Op woensdag 23 mei 2007 10:23 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
o jawel meestal wel hoor, vrouwen zijn veel mooier![]()
Hee, dit was toch óns topicquote:Op woensdag 23 mei 2007 10:13 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Sterker nog, meestal niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |