Uhuh, hij zegt dat hij van je houdt.quote:Hij is erg erg open en rechtuit. Als we samen uitgegaan zijn (met zn vriend erbij natuurlijk) krijg ik achteraf smsjes dat hij het niet leuk zou gevonden hebben zonder me, en dat ie van me houd (wat ie nu bijna dagelijks zegt).
Ik kan erg veel voorbeelden geven, maar zo veel dingen...
Het komt écht over alsof ie meer van me wil, meer voelt.
ja en dan krijg je een subtiel antwoord en weet je het nog steeds niet,,.,quote:Op maandag 21 mei 2007 10:31 schreef phoneutria021 het volgende:
Amaai jullie reageren snel, leuk
Ik wil er wel over praten, maar dan erg subtiel en niet zo direct.... Hoe pak ik dat aan?
ik heb in dezelfde situatie gezeten met me beste vriendin. ik heb het gewoon gezegt. in mijn geval was het helaas niet wederzeids.. meteen erna is de vriendschap wel even anders.... tsjah daar is niks aan te doen... maar na wat weekjes komt et allemaal gewoon in orde hoor.... (dat is, als jij ermee kan leven dat het slechts vriendschap blijft)quote:Op maandag 21 mei 2007 10:34 schreef phoneutria021 het volgende:
En wat als hij dan afstand neemt omdat ik er gevoelens voor heb, of me debiel vind omdat ik denk dat hij voor me voelt?
Aan het taalgebruik te zien is TS Belg, die zijn niet zo van de directe aanpakquote:Op maandag 21 mei 2007 10:33 schreef rival het volgende:
[..]
ja en dan krijg je een subtiel antwoord en weet je het nog steeds niet,,.,
gewoon direct! direct klaar.
Ik ben idd belg en heel erg rechtuit, maar toch te onzeker om over zoiets te praten tegen hemzelf. Hijs echt een prachtmens en bedoelt alles zo goed... Welke vragen kan ik nu stellen of hoe kan ik laten merken dat hij me gek maakt...quote:Op maandag 21 mei 2007 10:35 schreef lurf_doctor het volgende:
[..]
Aan het taalgebruik te zien is TS Belg, die zijn niet zo van de directe aanpak![]()
(al is het wel het duidelijkst natuurlijk)
je kan het niet met een omweg brengen! je kan geen subtiele hints enzo geven want die komen niet aan! jullie zijn al zo close... dus een extra lange knuffel ofzo helpt niet... als je zegt dat je in de wolken bent door iemand zal je ook moeten zeggen dat hij het is.,quote:Op maandag 21 mei 2007 10:37 schreef phoneutria021 het volgende:
[..]
Ik ben idd belg en heel erg rechtuit, maar toch te onzeker om over zoiets te praten tegen hemzelf. Hijs echt een prachtmens en bedoelt alles zo goed... Welke vragen kan ik nu stellen of hoe kan ik laten merken dat hij me gek maakt...
Vraag hem hoe zijn ideale toekomst eruit ziet. Als jouw vermoeden juist is, zal hij wellicht zeggen dat jij daar een belangrijke rol in speelt.quote:Op maandag 21 mei 2007 10:37 schreef phoneutria021 het volgende:
[..]
Ik ben idd belg en heel erg rechtuit, maar toch te onzeker om over zoiets te praten tegen hemzelf. Hijs echt een prachtmens en bedoelt alles zo goed... Welke vragen kan ik nu stellen of hoe kan ik laten merken dat hij me gek maakt...
maar dat is dus het probleem!quote:Op maandag 21 mei 2007 10:41 schreef lurf_doctor het volgende:
[..]
Vraag hem hoe zijn ideale toekomst eruit ziet. Als jouw vermoeden juist is, zal hij wellicht zeggen dat jij daar een belangrijke rol in speelt.![]()
Tja, dan weet ik het ook niet meer, ik denk dat er niets anders op zit dan de straight forward vraag: Nueken?quote:Op maandag 21 mei 2007 10:42 schreef rival het volgende:
[..]
maar dat is dus het probleem!
hij denkt misschien, met jou. maar wilt de vriendschap niet op het spel zetten. dus dan geeft ie als antwoord... huisje boompje beestje met een leuke dame bijvoorbeeld.... hij weet niet dat jij wilt horen dat jij zijn toekomst bent....
dan moet je wel eerst zegen dat jij gevoelens hebt. als hij ze heeft zal ie ze dus zeker niet gaan ontkennen!quote:Op maandag 21 mei 2007 11:00 schreef phoneutria021 het volgende:
Lol.... Dan zal er wel niks anders opzitten.... Maar hem kennende zal hij misschien of zelfs hoogstwaarschijnlijk ontkennen...
Maar dan gaat ie me mss gaan mijdenquote:Op maandag 21 mei 2007 11:01 schreef rival het volgende:
[..]
dan moet je wel eerst zegen dat jij gevoelens hebt. als hij ze heeft zal ie ze dus zeker niet gaan ontkennen!
als je dat allemaal leest denk je dat ie hopeloos verliefd op je isquote:Op maandag 21 mei 2007 10:18 schreef phoneutria021 het volgende:
Hij leerde toen zijn huidig lief kennen en toen hebben we een maand of 2 wat contact verloren omdat zn vriend jaloers was over onze band.
Hij kwam blijkbaar tot beseffen dat hij me niet kwijt wou en we hadden plots weer veel contact, en nu meer en meer.
krijg ik achteraf smsjes dat hij het niet leuk zou gevonden hebben zonder me,
en dat ie van me houd (wat ie nu bijna dagelijks zegt).
-hij smst me dagelijks
-hij komt bijna om de 2 dagen op bezoek
-hij zegt datie me soms wilt knuffelen maar niet durft
-hij stuurt me lieve gedichtjes via sms in de aard van 'ik fluister in je oor dat ik van je hou blablabla...'
oke dan breng je het op de volgende manier... je zegt wat je gevoelens zijn.quote:Op maandag 21 mei 2007 11:01 schreef phoneutria021 het volgende:
[..]
Maar dan gaat ie me mss gaan mijden![]()
het kan langs msn... maar zeg nou zelf... stel hij kwam met het verhaal dat ie toch wel gek op je is? zou je dat dan irl willen horen of over msn?quote:Op maandag 21 mei 2007 11:14 schreef phoneutria021 het volgende:
Omg dat word spannend....Kan het langs msn?
als hij dan bij je is..... zeg gewoon... kom is hier.... en dan knuffel je hem gewoon!quote:Op maandag 21 mei 2007 11:19 schreef phoneutria021 het volgende:
We zijn wel erg close, maar beiden precies iets te verlegen om zo open tegen elkaar te zijn irl... We durven niet eens knuffelen.
En toen....?quote:Op maandag 21 mei 2007 11:22 schreef rival het volgende:
[..]
als hij dan bij je is..... zeg gewoon... kom is hier.... en dan knuffel je hem gewoon!
ik heb dat ooit eens gehad met een meisje. zij was zo mooi dat ik helemaal niks durfde. ik wist dat ze daar op dat moment meer wilde dan gewoon gedag zeggen. maar ik durfde niks. toen zei ik ineens vanuit het niets, ik snap er niks van, heb het al zovaak gedaan maar jou durf ik nu gewoon niet te zoenen!
toen ging ze blozen van hier tot tokio waardoor ik besefte van zij is net zo "bang" en toen kwam het vanzelf(misschien een tip?)
heb ik gezoend zoals nooit tevorenquote:Op maandag 21 mei 2007 11:35 schreef phoneutria021 het volgende:
[..]
En toen....?
Misschien drink ik vanavond eens een goeie cognac en stuur ik hem een sms:
'je bent zo ongelofelijk lief.. Ik voel iets dak nog nooit gevoeld heb. Is da bij u ook? :$'
En zien wat ie reageerd....
Hadden jullie toen een relatie of iets?quote:Op maandag 21 mei 2007 11:38 schreef rival het volgende:
[..]
heb ik gezoend zoals nooit tevoren
dat zou je kunnen doen, ik zeg, doe het int eggie. maar als je dat niet durft is dit best een goede 2e keus!
ik heb wat met haar gehad ja! maar daar ging et nu niet over, het ging erover dat als je iets niet durft.. je het toch gewoon moet doenquote:Op maandag 21 mei 2007 11:43 schreef phoneutria021 het volgende:
[..]
Hadden jullie toen een relatie of iets?
En wat als hij zegt: ja ik voel het ook... :s
Misschien is hij te onzeker en wil hij onze vriendschap niet op het spel zetten.quote:Op maandag 21 mei 2007 11:44 schreef rival het volgende:
[..]
ik heb wat met haar gehad ja! maar daar ging et nu niet over, het ging erover dat als je iets niet durft.. je het toch gewoon moet doen
als hij dat zegt, dan spring je een gat in de lucht toch???? en dan gaan jullie een mooie toekomst in samen toch? of zie ik dat verkeerd?
Idd... waarom hij niet durft weet ik ook niet, maar ik durf ook niet, maar bij andere vrienden wel.quote:Op maandag 21 mei 2007 12:00 schreef shifto het volgende:
Ik zou er niet op in gaan, hij moet maar duidelijker zijn toch? Of wil jij alles op het spel zetten door erachter te proberen te komen?
(En btw, waarom durft hij niet te knuffelen? Daar hoef je toch niks voor te hebben?)
die vind ik altijd zo belachelijk! als je elkaar niet gaat lopen naaien (figuurlijk gesproken) dan komt dat toch goed?quote:Op maandag 21 mei 2007 11:54 schreef phoneutria021 het volgende:
[..]
Misschien is hij te onzeker en wil hij onze vriendschap niet op het spel zetten.
hij zegt ik zou het links laten liggen tot hij duidelijk is. maar die vergeet volgens mij dat ook jij een mannetje bent!quote:Op maandag 21 mei 2007 12:04 schreef phoneutria021 het volgende:
[..]
Idd... waarom hij niet durft weet ik ook niet, maar ik durf ook niet, maar bij andere vrienden wel.
Op wat moet ik precies niet op in gaan?
deed hij toen ook al hoe hij nu is? zeggen dat ie wilt knuffelen maar et niet durft en dat soort dingen en elke dag smse?quote:Op maandag 21 mei 2007 12:12 schreef phoneutria021 het volgende:
Ja, ooit (net voor hij zn huidige vriend leerde kennen) zei ik een zatte bui tegen hem dat ik er ooit gevoelens voor had.
Hij zei: 'jij voor mij? omg, je bent mn beste vriend...'.
Verder niks...
Idd....quote:Op maandag 21 mei 2007 12:18 schreef rival het volgende:
[..]
deed hij toen ook al hoe hij nu is? zeggen dat ie wilt knuffelen maar et niet durft en dat soort dingen en elke dag smse?
misschien heeft hij er na die opmerking over nagedacht en denkt ie er nu over hoe jij dat doet
misschien krijg je weer precies dezelfde reactie... van OMG maar je bent me beste vriend?
maar ik ga er vanuit dat leven zonder antwoord op deze vraag nog een stuk moeilijker is
als hij weet dat jij gevoelens hebt/had... en hij is steeds meer opener gaan doen... dan zit het denk ik wel goed!quote:Op maandag 21 mei 2007 12:22 schreef phoneutria021 het volgende:
[..]
Idd....
Toen was hij ook al erg lief. Heel veel smsen en vaak op bezoek komen, maar nog niet echt smsen van 'ik hou van je' enzo. Toen was het duidelijk heel goeie vriendschap. Nu lijkt het wel meer... maar misschien is hij ook alleen opener geworden en voelt ihj steeds alleen maar hele goeie vriendschap?
Ff middagpauze nu
Dacht ik ook al aan, maar is het niet beter subtiel te zijn en niet te moeilijk te doen?quote:Op maandag 21 mei 2007 12:38 schreef Nijntjes het volgende:
Pfff, het is moeilijk, herken in veel......
Als ik je was zou ik goed met hem erover te praten, of op papier te zetten of lange email, maar persoonlijk is veel beter.
Succes ;0
je doet nu juist te moeilijk. je zit met een vraag en wilt een antwoord. dus vraag je het, dan heb je het antwoord!quote:Op maandag 21 mei 2007 13:32 schreef phoneutria021 het volgende:
[..]
Dacht ik ook al aan, maar is het niet beter subtiel te zijn en niet te moeilijk te doen?
dus wat ga je doen?quote:Op maandag 21 mei 2007 13:41 schreef katerwater het volgende:
Anderzijds is onmogelijk voort te gaan zonder het te vertellen.
Het topic zo doorlezend, moet ik toch zeggen, je bent niet zo heel erg rechtuitquote:Op maandag 21 mei 2007 10:37 schreef phoneutria021 het volgende:
[..]
Ik ben idd belg en heel erg rechtuit, maar toch te onzeker om over zoiets te praten tegen hemzelf.
Toch wel, heel erg zelfs en soms misschien een beetje te, maar op dit vlak...quote:Op maandag 21 mei 2007 15:33 schreef lurf_doctor het volgende:
[..]
Het topic zo doorlezend, moet ik toch zeggen, je bent niet zo heel erg rechtuit![]()
Maar succes met het duidelijk maken![]()
Pssst: hij heeft het al gezegd. Met al die gedichtjes.quote:Op maandag 21 mei 2007 15:49 schreef phoneutria021 het volgende:
[..]
Hijzelf is ook heel erg rechtuit, dus volgens jou zou hij het al lang gezegd hebben dan moest ie gevoelens voor me hebben?
OK ik ga em vanavond smsen en vragen of hij ook zoiets raars voelt.quote:Op maandag 21 mei 2007 16:39 schreef oddman het volgende:
[..]
Pssst: hij heeft het al gezegd. Met al die gedichtjes.
wat hebe gesmst?quote:Op maandag 21 mei 2007 17:38 schreef phoneutria021 het volgende:
Wowww.... Nu net op msn:
ik: u sms was zo lief
hij: ja he, heb ook een hele lieve naar mn vriend gestuurt
Ik niks... Hij stuurde gisteren een gedicht 'ik fluister in je oor dat ik je graag zie blablabla' dus ik zei vandaag op msn dat ik het lief vond.quote:
haha wat eenb kutantwoord... nou durf je het al helemaal niet meer te doen zeker?quote:Op maandag 21 mei 2007 18:52 schreef phoneutria021 het volgende:
[..]
Ik niks... Hij stuurde gisteren een gedicht 'ik fluister in je oor dat ik je graag zie blablabla' dus ik zei vandaag op msn dat ik het lief vond.
Zegt hij: ja ik ben lief, heb er ook eentje naar mn vriend gestuurd.
Idd, weet het nu absoluut niet meer.quote:Op maandag 21 mei 2007 18:56 schreef rival het volgende:
[..]
haha wat eenb kutantwoord... nou durf je het al helemaal niet meer te doen zeker?
hij kan denken. ik wil niet dat ie denkt dat alleen hjij dat krijgt dus zeg ik erbij, heb ik ook naar me vriend gestuurt! (zelfbescherming)quote:Op maandag 21 mei 2007 19:00 schreef phoneutria021 het volgende:
[..]
Idd, weet het nu absoluut niet meer.
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 12:20 schreef SSJKliko het volgende:
Naar zijn vriend? Is hij misschien homo dan? In dat geval kan hij nog Bi zijn maar ik denk niet dat die kans erg groot is
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 12:51 schreef pekel het volgende:
Mijn god wat een herkenbaar topicIk schrok zelfs.
valt me tegen van je!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 13:10 schreef phoneutria021 het volgende:
[..]Vertel.
Ik werd net wakkergebeld door hem. "hee jij sta eens op zeg'
Gisteren hadden we het over zijn ex.
Zijn ex doet er moeilijk over dat we zo goed met elkaar overweg kunnen, en mn vriend zegt dat hij lekker doorgaat omdat ie me niet kwijt wil.
Uiteindelijk wel ja!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 13:25 schreef sanni het volgende:
Wat zijn sommige vrouwen ook ontzettend naief he. Iedereen weet dat mannen die je beste vriend willen zijn vaak de 'vos in schaapskleren' zijn. Als je een lekker wijf bent dan denken al die 'vrienden' maar 1 ding op langer termijn: " whois ur daddy " [afbeelding]
Ik ben geen vrouw, en hij ook niet.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 13:25 schreef sanni het volgende:
Wat zijn sommige vrouwen ook ontzettend naief he. Iedereen weet dat mannen die je beste vriend willen zijn vaak de 'vos in schaapskleren' zijn. Als je een lekker wijf bent dan denken al die 'vrienden' maar 1 ding op langer termijn: " whois ur daddy " [afbeelding]
en zo zal je altijd na blijven denken, tot je het vraagt! ik weet echt hoe fucking moeilijk dat is... i swear! maar toch is dit de enige oplossing van je probleem!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 13:41 schreef phoneutria021 het volgende:
[..]
Ik ben geen vrouw, en hij ook niet.
Ik ging het hem idd vertellen, maar doordat hij zei: 'i know dat mn berichtje lief was, heb ook een hele lieve naar mn vriend gestuurt', begon ik weer na te denken...
oke dan zeg je het niet!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 13:48 schreef phoneutria021 het volgende:
Maar de risico's schrikken me zo af.
Wat als ie me dan anders bekijkt enzo?
ondanks dat je vrijwel alles over _hém verteld en vrijwel niks over je eigen houding in deze situatie (behalve dat je erg onzeker je voelt) lijkt me het duidelijk als je ook eens een keertje uit jezelf redeneert...quote:Op maandag 21 mei 2007 10:18 schreef phoneutria021 het volgende:
Maar toch zei ie me vandaag dat hij soms denkt aan zijn ex en hem ergens wel mist....
Ik kan niet meer nuchter nadenken.
met alle respect, maar wat jij daar beschrijft is niet zelfbewust 'teasen', maar eerder een soort van 'onderdanigheid' naar hemtoe vertonen...quote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:54 schreef phoneutria021 het volgende:
Ook wat 'teasen'. Bv al lachend zeggen: 'i know ik ben hot!', dan krijg ik een reactie: 'klopt ja'. Ik laat ook heel goed merken dat ik er voor em ben als er iets is, wat hij ook doet met mij.
Komt dat niet overeen met mijn vermoeden dat hij een 'aandachtshoer' is die het liefst door zoveel mogelijk mensen, nee, iedereen aantrekkelijk gevonden wil worden?quote:Kweet niet... Hij lag toen een beetje in de knoop met zichzelf. Hij was superhard op zoek naar liefde, affectie. De ene week was hij in de wolken door die ene kerel, en de week erop door een ander, en dan weer een ander.
daar kun je in blijven geloven ...quote:Op woensdag 23 mei 2007 00:01 schreef phoneutria021 het volgende:
Maar misschien is hij helemaal niet onbereikbaar toch...
Klopt.... Ik wil gewoon niet dat er iets veranderd, tenzij in positieve zin. En ik wil het hem vertellen, zonder dat risico dat er iets veranderd, in negatieve zin.quote:Op woensdag 23 mei 2007 01:36 schreef wonderer het volgende:
Het kan zijn (zoals rival al zei in het begin) dat de eerste weken wat ongemakkelijk zijn. Maar als hij daarna merkt (ik ga er nu even vanuit dat het niks wordt, waar je bang voor bent) dat je eigenlijk niet verandert, zal het wel weer ongeveer worden zoals het was. Misschien niet helemaal hetzelfde, maar als jullie echt zulke goeie vrienden zijn, zal het allemaal wel loslopen.
Ik krijg een beetje het gevoel dat je die angst koestert, omdat je dan niks hoeft te doen en je hoop kan houden. Want ik denk dat je daar het bangst voor bent: als je het zegt, en hij zegt nee, heb je heen hoop meer. En nu nog wel.
alsof je, door hiermee door te lopen, niet het risico loopt dat er iets verandert...en dat terwijl je wel degelijk wil dat er iets verandert, je wil alleen zelf niet het risico lopen en je kwetsbaar opstellen...quote:Op woensdag 23 mei 2007 01:39 schreef phoneutria021 het volgende:
[..]
Klopt.... Ik wil gewoon niet dat er iets veranderd, tenzij in positieve zin. En ik wil het hem vertellen, zonder dat risico dat er iets veranderd, in negatieve zin.
Ik weet niet hoe oud je bent, maar dat is iets voor 10 jarigenquote:Op woensdag 23 mei 2007 20:43 schreef phoneutria021 het volgende:
Wat als ik het aan iemand anders overlaat om het hem te vertellen, dat ik er gevoelens voor heb?
Logischquote:
Hij voelt zich niet op die manier tot je aangetrokkenquote:Op donderdag 24 mei 2007 12:51 schreef phoneutria021 het volgende:
Hij kwam net op msn en zei: ik vind je ook megabangelijk, no you're my best friend forever
ik: wat stelt megabangelijk dan voor?
hij: gewoon, de band is super en we kunnen over alles praten
ik: dus gewoon goeie vriendschap
hij: ja super goeie
Verder niks. Ben toch ietwat teleurgesteld en vraag me af, als ie me zo leuk vind, waarom dan niet voor n relatie...
Verder ben ik wel erg opgelucht.
Nouja je hebt in ieder geval duidelijkheid.. En verder weet je natuurlijk nooit hoe het in de toekomst gaat lopen, maar nu ziet het er gewoon niet echt naar uit dat het wat wordt.quote:Op donderdag 24 mei 2007 12:51 schreef phoneutria021 het volgende:
Hij kwam net op msn en zei: ik vind je ook megabangelijk, no you're my best friend forever
ik: wat stelt megabangelijk dan voor?
hij: gewoon, de band is super en we kunnen over alles praten
ik: dus gewoon goeie vriendschap
hij: ja super goeie
Verder niks. Ben toch ietwat teleurgesteld en vraag me af, als ie me zo leuk vind, waarom dan niet voor n relatie...
Verder ben ik wel erg opgelucht.
Mijns inziensquote:Op donderdag 24 mei 2007 13:16 schreef phoneutria021 het volgende:
m.i.?
Waarom vind je hem nog niet duidelijk?
Hij is duidelijk voor zover hij duidelijk kon zijn. Hij heeft aangegeven dat hij je als goede vriend zit. Als er meer was dan had ie dat wel laten doorschemeren. Als je wilt dat hij nog duidelijker is moet je zeggen dat jij hem op een andere manier leuk vindtquote:Op donderdag 24 mei 2007 13:37 schreef phoneutria021 het volgende:
Mja, dan ga ik misschien opdringerig overkomen en ga ik weer hopen en wachten.
Als het ooit wat word, dan zie ik dat op het moment zelf wel, denk ik
jaquote:Op maandag 21 mei 2007 10:18 schreef phoneutria021 het volgende:
Ik weet het niet meer.
Mn beste vriend lijkt wel verliefd te zijn op me maar ergens is hij zooo open dat hij er misschien niks mee bedoelt.
We leerden elkaar kennen september vorig jaar en we werden meteen heel goeie vrienden.
Beiden veel meegemaakt, beetje zelfde karakter.
We waren niet meer dan goeie vrienden. Hij leerde toen zijn huidig lief kennen en toen hebben we een maand of 2 wat contact verloren omdat zn vriend jaloers was over onze band.
Hij kwam blijkbaar tot beseffen dat hij me niet kwijt wou en we hadden plots weer veel contact, en nu meer en meer.
Hij is erg erg open en rechtuit. Als we samen uitgegaan zijn (met zn vriend erbij natuurlijk) krijg ik achteraf smsjes dat hij het niet leuk zou gevonden hebben zonder me, en dat ie van me houd (wat ie nu bijna dagelijks zegt).
Ik kan erg veel voorbeelden geven, maar zo veel dingen...
Het komt écht over alsof ie meer van me wil, meer voelt.
Maar misschien is hij gewoon extreem lief en rechtuit, dat hij alleen maar zo overkomt?
Al die kleine dingen dat ie zegt en doet....
Mn probleem is dat ik hem absoluut niet durf vragen of ie meer voor me voelt, of dat ik ook voor em voel.
Ik wil wel subtiele hints geven en testen wat ie reageert op wat, maar hoe dan?
Hij weet dat ik ooit gevoelens voor hem had, maar niet dat ik er nog heb.
Als hij er niks mee bedoelt, moet hij er mee ophouden want, ook al geniet ik er van, ik wil weten wat ik ervan moet denken, want hij maakt me echt gek.
Dus ik vraag ff jullie raad:)
Zeggen dat ik er moet over praten heeft geen zin want dat durf ik zowiezo niet, of toch niet rechtstreeks.
We weten natuurlijk van elkaar dat we beiden op mannen vallen, voor alle duidelijkheid.
Edit: Om maar even duidelijker te zijn en wat voorbeelden te geven:
-hij smst me dagelijks
-hij komt bijna om de 2 dagen op bezoek
-hij zegt datie me soms wilt knuffelen maar niet durft
-hij stuurt me lieve gedichtjes via sms in de aard van 'ik fluister in je oor dat ik van je hou blablabla...'
-hij stuurt me achtergronden op msn van zichzelf
-en nog zo veel meer...
Maar toch zei ie me vandaag dat hij soms denkt aan zijn ex en hem ergens wel mist....
Ik kan niet meer nuchter nadenken.
quote:Op donderdag 24 mei 2007 16:45 schreef phoneutria021 het volgende:
God ben ik toch een stom ding!
Ik wou een sms sturen naar een vriendin waarin ik vertel dat ik het hem verteld heb, en dat ik mss denk dat hij toch iets voelt maar het niet kan of wil zeggen door dat ie nog een vriend heeft.
Stuur ik dat wel niet per ongeluk naar hem zelf zeker![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 24 mei 2007 17:04 schreef phoneutria021 het volgende:
Of nog niet :p
quote:Op donderdag 24 mei 2007 21:17 schreef Xebrozius het volgende:
WIL... je beste vriend WIL meer... WIL WIL WIL
GODVERRRRRRRDOMMEEE
WILLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL
ja, en gewoon tegen hem zeggen.quote:Op donderdag 24 mei 2007 21:23 schreef phoneutria021 het volgende:
Grrrrrrrrrrrrr
Vraag dan verdorie als ie zoiets zegt, of die twijfel komt door wat jij hem hebt laten weten!quote:Op donderdag 24 mei 2007 21:48 schreef phoneutria021 het volgende:
Dus hij voelt.
Hij zei net op msn dat hij erg hard twjifelt nu of hij wel bij zn huidige vriend blijft
En tegen mij is hij heel lief weer..
Je bent zeker t vrouwtje in relaties?quote:Op donderdag 24 mei 2007 21:48 schreef phoneutria021 het volgende:
Dus hij voelt.
Hij zei net op msn dat hij erg hard twjifelt nu of hij wel bij zn huidige vriend blijft
En tegen mij is hij heel lief weer..
quote:
Ben ik volledig met je mee eensquote:Op donderdag 24 mei 2007 21:46 schreef Faithz het volgende:
Als hij NIET met je speelde en hij duidelijkheid wilde verschaffen dan had hij ALLANG gezegd dat hij NIET hetzelfde voelt en dat doet hij NIET.
even offtopic, bestaat jewelsophie nog trouwens? ik volgde haar topics altijd, maar na maanden werkte het op de zenuwen en nu ben ikwel benieuwd naar de laatste ontwikkelingenquote:Op donderdag 24 mei 2007 22:04 schreef SSJKliko het volgende:
[..]
![]()
Oh kom op vraag het toch eens gewoon. Wees niet zo schijterig.
Ben ik in een Jewelsophie topickloon terechtgekomen?![]()
Hij is niks waard, tjeetje! Negeer hem dan idd! Sterkte.quote:Op donderdag 24 mei 2007 23:45 schreef phoneutria021 het volgende:
Nja hij speelt idd.
Zn webcam wou hij niet opstarten omdatie zogezegd naakt zat, maar toen hij iets wou zien op mn scherm zette hij zn cam aan en hij zat cht helemaal aangekleed.
Hij zette de cams toen af (dacht hij) maar ik zag hem nog, en ik zag hem lachen, zwaaien en knikken achter de pc, en hij vond het precies heel leuk, Dus hij was met iemand anders aan het cammen., terwijl hij tegen mij aan het typpen was: 'pfff ik weet niet wat doen met mn vriend, heb zin om te huilen'.
Ik zei dat ik het wel door had en dat het me allemaal niks maakt, maar wel datie dr over liegt.
Nu negeer ik hem gewoon.
Dat was het! Ik wist dat er nog iemand was met zo';n tenenkromend topic. Maar het was jewelsophie!!!quote:Op donderdag 24 mei 2007 22:04 schreef SSJKliko het volgende:
[..]
![]()
Oh kom op vraag het toch eens gewoon. Wees niet zo schijterig.
Ben ik in een Jewelsophie topickloon terechtgekomen?![]()
Je bent echt een wijf.'Ik wil geen contact meer met hem, maar ga t nog wel zeggen van dat cammen'quote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:33 schreef phoneutria021 het volgende:
Klopt.
Maar goed, nu weet ik waar ik sta.
Ik ga het hem zeggen van dat camgedoe en verder hoef ik er geen contact meer mee
dat station is helaas al lang gepasseerd...quote:
dit hele topic zegt wat andersquote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:01 schreef phoneutria021 het volgende:
Ja ik zeg wat ik denk, krop niks op.
waarom niet? dat lijkt me nou bij uitstek iets om wél te vertellen!!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:06 schreef phoneutria021 het volgende:
Nja ik heb het er echt zelf moeilijk mee.
Ik wil datie weet waarom ik hem niet meer kan vertrouwen.
Dat wil TS toch ook gaan vertellen?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:09 schreef Abbadon het volgende:
waarom niet? dat lijkt me nou bij uitstek iets om wél te vertellen!!
te snel gelezen...me culpa, mea maxima culpaquote:
Weet ik ook wel, ik uit gewoon moeilijk gevoelens om me niet kwetsbaar op te stellen, maar als ik gekwetst ben kan ik het nier opkroppen.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |