Ik weet niet hoe oud je bent, maar dat is iets voor 10 jarigenquote:Op woensdag 23 mei 2007 20:43 schreef phoneutria021 het volgende:
Wat als ik het aan iemand anders overlaat om het hem te vertellen, dat ik er gevoelens voor heb?
Logischquote:
Hij voelt zich niet op die manier tot je aangetrokkenquote:Op donderdag 24 mei 2007 12:51 schreef phoneutria021 het volgende:
Hij kwam net op msn en zei: ik vind je ook megabangelijk, no you're my best friend forever
ik: wat stelt megabangelijk dan voor?
hij: gewoon, de band is super en we kunnen over alles praten
ik: dus gewoon goeie vriendschap
hij: ja super goeie
Verder niks. Ben toch ietwat teleurgesteld en vraag me af, als ie me zo leuk vind, waarom dan niet voor n relatie...
Verder ben ik wel erg opgelucht.
Nouja je hebt in ieder geval duidelijkheid.. En verder weet je natuurlijk nooit hoe het in de toekomst gaat lopen, maar nu ziet het er gewoon niet echt naar uit dat het wat wordt.quote:Op donderdag 24 mei 2007 12:51 schreef phoneutria021 het volgende:
Hij kwam net op msn en zei: ik vind je ook megabangelijk, no you're my best friend forever
ik: wat stelt megabangelijk dan voor?
hij: gewoon, de band is super en we kunnen over alles praten
ik: dus gewoon goeie vriendschap
hij: ja super goeie
Verder niks. Ben toch ietwat teleurgesteld en vraag me af, als ie me zo leuk vind, waarom dan niet voor n relatie...
Verder ben ik wel erg opgelucht.
Mijns inziensquote:Op donderdag 24 mei 2007 13:16 schreef phoneutria021 het volgende:
m.i.?
Waarom vind je hem nog niet duidelijk?
Hij is duidelijk voor zover hij duidelijk kon zijn. Hij heeft aangegeven dat hij je als goede vriend zit. Als er meer was dan had ie dat wel laten doorschemeren. Als je wilt dat hij nog duidelijker is moet je zeggen dat jij hem op een andere manier leuk vindtquote:Op donderdag 24 mei 2007 13:37 schreef phoneutria021 het volgende:
Mja, dan ga ik misschien opdringerig overkomen en ga ik weer hopen en wachten.
Als het ooit wat word, dan zie ik dat op het moment zelf wel, denk ik
jaquote:Op maandag 21 mei 2007 10:18 schreef phoneutria021 het volgende:
Ik weet het niet meer.
Mn beste vriend lijkt wel verliefd te zijn op me maar ergens is hij zooo open dat hij er misschien niks mee bedoelt.
We leerden elkaar kennen september vorig jaar en we werden meteen heel goeie vrienden.
Beiden veel meegemaakt, beetje zelfde karakter.
We waren niet meer dan goeie vrienden. Hij leerde toen zijn huidig lief kennen en toen hebben we een maand of 2 wat contact verloren omdat zn vriend jaloers was over onze band.
Hij kwam blijkbaar tot beseffen dat hij me niet kwijt wou en we hadden plots weer veel contact, en nu meer en meer.
Hij is erg erg open en rechtuit. Als we samen uitgegaan zijn (met zn vriend erbij natuurlijk) krijg ik achteraf smsjes dat hij het niet leuk zou gevonden hebben zonder me, en dat ie van me houd (wat ie nu bijna dagelijks zegt).
Ik kan erg veel voorbeelden geven, maar zo veel dingen...
Het komt écht over alsof ie meer van me wil, meer voelt.
Maar misschien is hij gewoon extreem lief en rechtuit, dat hij alleen maar zo overkomt?
Al die kleine dingen dat ie zegt en doet....
Mn probleem is dat ik hem absoluut niet durf vragen of ie meer voor me voelt, of dat ik ook voor em voel.
Ik wil wel subtiele hints geven en testen wat ie reageert op wat, maar hoe dan?
Hij weet dat ik ooit gevoelens voor hem had, maar niet dat ik er nog heb.
Als hij er niks mee bedoelt, moet hij er mee ophouden want, ook al geniet ik er van, ik wil weten wat ik ervan moet denken, want hij maakt me echt gek.
Dus ik vraag ff jullie raad:)
Zeggen dat ik er moet over praten heeft geen zin want dat durf ik zowiezo niet, of toch niet rechtstreeks.
We weten natuurlijk van elkaar dat we beiden op mannen vallen, voor alle duidelijkheid.
Edit: Om maar even duidelijker te zijn en wat voorbeelden te geven:
-hij smst me dagelijks
-hij komt bijna om de 2 dagen op bezoek
-hij zegt datie me soms wilt knuffelen maar niet durft
-hij stuurt me lieve gedichtjes via sms in de aard van 'ik fluister in je oor dat ik van je hou blablabla...'
-hij stuurt me achtergronden op msn van zichzelf
-en nog zo veel meer...
Maar toch zei ie me vandaag dat hij soms denkt aan zijn ex en hem ergens wel mist....
Ik kan niet meer nuchter nadenken.
quote:Op donderdag 24 mei 2007 16:45 schreef phoneutria021 het volgende:
God ben ik toch een stom ding!
Ik wou een sms sturen naar een vriendin waarin ik vertel dat ik het hem verteld heb, en dat ik mss denk dat hij toch iets voelt maar het niet kan of wil zeggen door dat ie nog een vriend heeft.
Stuur ik dat wel niet per ongeluk naar hem zelf zeker![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 24 mei 2007 17:04 schreef phoneutria021 het volgende:
Of nog niet :p
quote:Op donderdag 24 mei 2007 21:17 schreef Xebrozius het volgende:
WIL... je beste vriend WIL meer... WIL WIL WIL
GODVERRRRRRRDOMMEEE
WILLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |