Ik weet niet hoe oud je bent, maar dat is iets voor 10 jarigenquote:Op woensdag 23 mei 2007 20:43 schreef phoneutria021 het volgende:
Wat als ik het aan iemand anders overlaat om het hem te vertellen, dat ik er gevoelens voor heb?
Logischquote:
Hij voelt zich niet op die manier tot je aangetrokkenquote:Op donderdag 24 mei 2007 12:51 schreef phoneutria021 het volgende:
Hij kwam net op msn en zei: ik vind je ook megabangelijk, no you're my best friend forever
ik: wat stelt megabangelijk dan voor?
hij: gewoon, de band is super en we kunnen over alles praten
ik: dus gewoon goeie vriendschap
hij: ja super goeie
Verder niks. Ben toch ietwat teleurgesteld en vraag me af, als ie me zo leuk vind, waarom dan niet voor n relatie...
Verder ben ik wel erg opgelucht.
Nouja je hebt in ieder geval duidelijkheid.. En verder weet je natuurlijk nooit hoe het in de toekomst gaat lopen, maar nu ziet het er gewoon niet echt naar uit dat het wat wordt.quote:Op donderdag 24 mei 2007 12:51 schreef phoneutria021 het volgende:
Hij kwam net op msn en zei: ik vind je ook megabangelijk, no you're my best friend forever
ik: wat stelt megabangelijk dan voor?
hij: gewoon, de band is super en we kunnen over alles praten
ik: dus gewoon goeie vriendschap
hij: ja super goeie
Verder niks. Ben toch ietwat teleurgesteld en vraag me af, als ie me zo leuk vind, waarom dan niet voor n relatie...
Verder ben ik wel erg opgelucht.
Mijns inziensquote:Op donderdag 24 mei 2007 13:16 schreef phoneutria021 het volgende:
m.i.?
Waarom vind je hem nog niet duidelijk?
Hij is duidelijk voor zover hij duidelijk kon zijn. Hij heeft aangegeven dat hij je als goede vriend zit. Als er meer was dan had ie dat wel laten doorschemeren. Als je wilt dat hij nog duidelijker is moet je zeggen dat jij hem op een andere manier leuk vindtquote:Op donderdag 24 mei 2007 13:37 schreef phoneutria021 het volgende:
Mja, dan ga ik misschien opdringerig overkomen en ga ik weer hopen en wachten.
Als het ooit wat word, dan zie ik dat op het moment zelf wel, denk ik
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |