abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_49597617
Ik weet het niet meer.
Mn beste vriend lijkt wel verliefd te zijn op me maar ergens is hij zooo open dat hij er misschien niks mee bedoelt.
We leerden elkaar kennen september vorig jaar en we werden meteen heel goeie vrienden.
Beiden veel meegemaakt, beetje zelfde karakter.

We waren niet meer dan goeie vrienden. Hij leerde toen zijn huidig lief kennen en toen hebben we een maand of 2 wat contact verloren omdat zn vriend jaloers was over onze band.
Hij kwam blijkbaar tot beseffen dat hij me niet kwijt wou en we hadden plots weer veel contact, en nu meer en meer.

Hij is erg erg open en rechtuit. Als we samen uitgegaan zijn (met zn vriend erbij natuurlijk) krijg ik achteraf smsjes dat hij het niet leuk zou gevonden hebben zonder me, en dat ie van me houd (wat ie nu bijna dagelijks zegt).
Ik kan erg veel voorbeelden geven, maar zo veel dingen...

Het komt écht over alsof ie meer van me wil, meer voelt.
Maar misschien is hij gewoon extreem lief en rechtuit, dat hij alleen maar zo overkomt?
Al die kleine dingen dat ie zegt en doet....

Mn probleem is dat ik hem absoluut niet durf vragen of ie meer voor me voelt, of dat ik ook voor em voel.
Ik wil wel subtiele hints geven en testen wat ie reageert op wat, maar hoe dan?
Hij weet dat ik ooit gevoelens voor hem had, maar niet dat ik er nog heb.
Als hij er niks mee bedoelt, moet hij er mee ophouden want, ook al geniet ik er van, ik wil weten wat ik ervan moet denken, want hij maakt me echt gek.

Dus ik vraag ff jullie raad:)
Zeggen dat ik er moet over praten heeft geen zin want dat durf ik zowiezo niet, of toch niet rechtstreeks.

We weten natuurlijk van elkaar dat we beiden op mannen vallen, voor alle duidelijkheid.

Edit: Om maar even duidelijker te zijn en wat voorbeelden te geven:

-hij smst me dagelijks
-hij komt bijna om de 2 dagen op bezoek
-hij zegt datie me soms wilt knuffelen maar niet durft
-hij stuurt me lieve gedichtjes via sms in de aard van 'ik fluister in je oor dat ik van je hou blablabla...'
-hij stuurt me achtergronden op msn van zichzelf
-en nog zo veel meer...

Maar toch zei ie me vandaag dat hij soms denkt aan zijn ex en hem ergens wel mist....
Ik kan niet meer nuchter nadenken.
  † In Memoriam † maandag 21 mei 2007 @ 10:21:49 #2
138647 Sebasser
Sugar coated sweetness.
pi_49597700
quote:
Hij is erg erg open en rechtuit. Als we samen uitgegaan zijn (met zn vriend erbij natuurlijk) krijg ik achteraf smsjes dat hij het niet leuk zou gevonden hebben zonder me, en dat ie van me houd (wat ie nu bijna dagelijks zegt).
Ik kan erg veel voorbeelden geven, maar zo veel dingen...

Het komt écht over alsof ie meer van me wil, meer voelt.
Uhuh, hij zegt dat hij van je houdt.
En jij denkt dat ie meer van je wil?
Goh nee, het zal toch niet!?
  maandag 21 mei 2007 @ 10:23:23 #3
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_49597741
Ik denk dat je hem gewoon moet confronteren met je gevoelens. Als hij meer van je wil dan moet hij dat zeggen en niet verder gaan met zijn vriend. Als hij alleen maar vriendschap van je wil en meer niet dan moet hij ophouden met het uitzenden van signalen die jij verkeerd kunt opvatten.

Uit alle dingen die hij doet zou ik zeggen dat hij inderdaad verliefd op je is, maar misschien is het voor hem niet meer als vriendschap en komt het bij jou verkeerd over.

Zonder een goed gesprek is er niet uit te komen denk ik....
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
pi_49597760
ik denk dat ie meer wilt';)
pi_49597995
Amaai jullie reageren snel, leuk

Ik wil er wel over praten, maar dan erg subtiel en niet zo direct.... Hoe pak ik dat aan?
pi_49598033
quote:
Op maandag 21 mei 2007 10:31 schreef phoneutria021 het volgende:
Amaai jullie reageren snel, leuk

Ik wil er wel over praten, maar dan erg subtiel en niet zo direct.... Hoe pak ik dat aan?
ja en dan krijg je een subtiel antwoord en weet je het nog steeds niet,,.,

gewoon direct! direct klaar.
pi_49598067
En wat als hij dan afstand neemt omdat ik er gevoelens voor heb, of me debiel vind omdat ik denk dat hij voor me voelt?
pi_49598109
quote:
Op maandag 21 mei 2007 10:34 schreef phoneutria021 het volgende:
En wat als hij dan afstand neemt omdat ik er gevoelens voor heb, of me debiel vind omdat ik denk dat hij voor me voelt?
ik heb in dezelfde situatie gezeten met me beste vriendin. ik heb het gewoon gezegt. in mijn geval was het helaas niet wederzeids.. meteen erna is de vriendschap wel even anders.... tsjah daar is niks aan te doen... maar na wat weekjes komt et allemaal gewoon in orde hoor.... (dat is, als jij ermee kan leven dat het slechts vriendschap blijft)
pi_49598110
quote:
Op maandag 21 mei 2007 10:33 schreef rival het volgende:

[..]

ja en dan krijg je een subtiel antwoord en weet je het nog steeds niet,,.,

gewoon direct! direct klaar.
Aan het taalgebruik te zien is TS Belg, die zijn niet zo van de directe aanpak
(al is het wel het duidelijkst natuurlijk)
Lurf is the message and the message is Lurf
pi_49598170
quote:
Op maandag 21 mei 2007 10:35 schreef lurf_doctor het volgende:

[..]

Aan het taalgebruik te zien is TS Belg, die zijn niet zo van de directe aanpak
(al is het wel het duidelijkst natuurlijk)
Ik ben idd belg en heel erg rechtuit, maar toch te onzeker om over zoiets te praten tegen hemzelf. Hijs echt een prachtmens en bedoelt alles zo goed... Welke vragen kan ik nu stellen of hoe kan ik laten merken dat hij me gek maakt...
pi_49598266
quote:
Op maandag 21 mei 2007 10:37 schreef phoneutria021 het volgende:

[..]

Ik ben idd belg en heel erg rechtuit, maar toch te onzeker om over zoiets te praten tegen hemzelf. Hijs echt een prachtmens en bedoelt alles zo goed... Welke vragen kan ik nu stellen of hoe kan ik laten merken dat hij me gek maakt...
je kan het niet met een omweg brengen! je kan geen subtiele hints enzo geven want die komen niet aan! jullie zijn al zo close... dus een extra lange knuffel ofzo helpt niet... als je zegt dat je in de wolken bent door iemand zal je ook moeten zeggen dat hij het is.,

je zal direct moeten zijn!
pi_49598277
quote:

[..]

Vraag hem hoe zijn ideale toekomst eruit ziet. Als jouw vermoeden juist is, zal hij wellicht zeggen dat jij daar een belangrijke rol in speelt.
pi_49598317
quote:
Op maandag 21 mei 2007 10:41 schreef lurf_doctor het volgende:

[..]

Vraag hem hoe zijn ideale toekomst eruit ziet. Als jouw vermoeden juist is, zal hij wellicht zeggen dat jij daar een belangrijke rol in speelt.
maar dat is dus het probleem!

hij denkt misschien, met jou. maar wilt de vriendschap niet op het spel zetten. dus dan geeft ie als antwoord... huisje boompje beestje met een leuke dame bijvoorbeeld.... hij weet niet dat jij wilt horen dat jij zijn toekomst bent....
pi_49598567
quote:
Op maandag 21 mei 2007 10:42 schreef rival het volgende:

[..]

maar dat is dus het probleem!

hij denkt misschien, met jou. maar wilt de vriendschap niet op het spel zetten. dus dan geeft ie als antwoord... huisje boompje beestje met een leuke dame bijvoorbeeld.... hij weet niet dat jij wilt horen dat jij zijn toekomst bent....
Tja, dan weet ik het ook niet meer, ik denk dat er niets anders op zit dan de straight forward vraag: Nueken?
pi_49598958
Lol.... Dan zal er wel niks anders opzitten.... Maar hem kennende zal hij misschien of zelfs hoogstwaarschijnlijk ontkennen...
pi_49598981
quote:
Op maandag 21 mei 2007 11:00 schreef phoneutria021 het volgende:
Lol.... Dan zal er wel niks anders opzitten.... Maar hem kennende zal hij misschien of zelfs hoogstwaarschijnlijk ontkennen...
dan moet je wel eerst zegen dat jij gevoelens hebt. als hij ze heeft zal ie ze dus zeker niet gaan ontkennen!
pi_49599011
quote:
Op maandag 21 mei 2007 11:01 schreef rival het volgende:

[..]

dan moet je wel eerst zegen dat jij gevoelens hebt. als hij ze heeft zal ie ze dus zeker niet gaan ontkennen!
Maar dan gaat ie me mss gaan mijden
pi_49599037
quote:
Op maandag 21 mei 2007 10:18 schreef phoneutria021 het volgende:
Hij leerde toen zijn huidig lief kennen en toen hebben we een maand of 2 wat contact verloren omdat zn vriend jaloers was over onze band.
Hij kwam blijkbaar tot beseffen dat hij me niet kwijt wou en we hadden plots weer veel contact, en nu meer en meer.

krijg ik achteraf smsjes dat hij het niet leuk zou gevonden hebben zonder me,

en dat ie van me houd (wat ie nu bijna dagelijks zegt).
-hij smst me dagelijks
-hij komt bijna om de 2 dagen op bezoek
-hij zegt datie me soms wilt knuffelen maar niet durft
-hij stuurt me lieve gedichtjes via sms in de aard van 'ik fluister in je oor dat ik van je hou blablabla...'
als je dat allemaal leest denk je dat ie hopeloos verliefd op je is
pi_49599086
quote:
Op maandag 21 mei 2007 11:01 schreef phoneutria021 het volgende:

[..]

Maar dan gaat ie me mss gaan mijden
oke dan breng je het op de volgende manier... je zegt wat je gevoelens zijn.

als hij die niet heeft. da zeg je dit. ik ben iig blij dat het eruit is. ik liep hier al zolang mee. ik ben echt gek op je maar deze vriendschap is me veel en veel meer waard. dus ik hoop dat we wel vrienden blijven...

dan komt et vast goed (spreek uit ervaring )
pi_49599475
Omg dat word spannend....Kan het langs msn?
pi_49599522
quote:
Op maandag 21 mei 2007 11:14 schreef phoneutria021 het volgende:
Omg dat word spannend....Kan het langs msn?
het kan langs msn... maar zeg nou zelf... stel hij kwam met het verhaal dat ie toch wel gek op je is? zou je dat dan irl willen horen of over msn?

en irl kan je zien hoe hij reageerd dat is wat beter dan tekst lezen op msn!
pi_49599663
We zijn wel erg close, maar beiden precies iets te verlegen om zo open tegen elkaar te zijn irl... We durven niet eens knuffelen.
pi_49599796
quote:
Op maandag 21 mei 2007 11:19 schreef phoneutria021 het volgende:
We zijn wel erg close, maar beiden precies iets te verlegen om zo open tegen elkaar te zijn irl... We durven niet eens knuffelen.
als hij dan bij je is..... zeg gewoon... kom is hier.... en dan knuffel je hem gewoon!

ik heb dat ooit eens gehad met een meisje. zij was zo mooi dat ik helemaal niks durfde. ik wist dat ze daar op dat moment meer wilde dan gewoon gedag zeggen. maar ik durfde niks. toen zei ik ineens vanuit het niets, ik snap er niks van, heb het al zovaak gedaan maar jou durf ik nu gewoon niet te zoenen!

toen ging ze blozen van hier tot tokio waardoor ik besefte van zij is net zo "bang" en toen kwam het vanzelf (misschien een tip?)
pi_49600281
quote:
Op maandag 21 mei 2007 11:22 schreef rival het volgende:

[..]

als hij dan bij je is..... zeg gewoon... kom is hier.... en dan knuffel je hem gewoon!

ik heb dat ooit eens gehad met een meisje. zij was zo mooi dat ik helemaal niks durfde. ik wist dat ze daar op dat moment meer wilde dan gewoon gedag zeggen. maar ik durfde niks. toen zei ik ineens vanuit het niets, ik snap er niks van, heb het al zovaak gedaan maar jou durf ik nu gewoon niet te zoenen!

toen ging ze blozen van hier tot tokio waardoor ik besefte van zij is net zo "bang" en toen kwam het vanzelf (misschien een tip?)
En toen....?

Misschien drink ik vanavond eens een goeie cognac en stuur ik hem een sms:

'je bent zo ongelofelijk lief.. Ik voel iets dak nog nooit gevoeld heb. Is da bij u ook? :$'

En zien wat ie reageerd....
pi_49600388
quote:
Op maandag 21 mei 2007 11:35 schreef phoneutria021 het volgende:

[..]

En toen....?

Misschien drink ik vanavond eens een goeie cognac en stuur ik hem een sms:

'je bent zo ongelofelijk lief.. Ik voel iets dak nog nooit gevoeld heb. Is da bij u ook? :$'

En zien wat ie reageerd....
heb ik gezoend zoals nooit tevoren

dat zou je kunnen doen, ik zeg, doe het int eggie. maar als je dat niet durft is dit best een goede 2e keus!
pi_49600596
quote:
Op maandag 21 mei 2007 11:38 schreef rival het volgende:

[..]

heb ik gezoend zoals nooit tevoren

dat zou je kunnen doen, ik zeg, doe het int eggie. maar als je dat niet durft is dit best een goede 2e keus!
Hadden jullie toen een relatie of iets?

En wat als hij zegt: ja ik voel het ook... :s
pi_49600671
quote:
Op maandag 21 mei 2007 11:43 schreef phoneutria021 het volgende:

[..]

Hadden jullie toen een relatie of iets?

En wat als hij zegt: ja ik voel het ook... :s
ik heb wat met haar gehad ja! maar daar ging et nu niet over, het ging erover dat als je iets niet durft.. je het toch gewoon moet doen

als hij dat zegt, dan spring je een gat in de lucht toch???? en dan gaan jullie een mooie toekomst in samen toch? of zie ik dat verkeerd?
pi_49601088
quote:
Op maandag 21 mei 2007 11:44 schreef rival het volgende:

[..]

ik heb wat met haar gehad ja! maar daar ging et nu niet over, het ging erover dat als je iets niet durft.. je het toch gewoon moet doen

als hij dat zegt, dan spring je een gat in de lucht toch???? en dan gaan jullie een mooie toekomst in samen toch? of zie ik dat verkeerd?
Misschien is hij te onzeker en wil hij onze vriendschap niet op het spel zetten.
Maar daarvoor maak ik dan wel een nieuw topic, lol.

Lijkt het goed als ik em sms (vanavond als ie in bed ligt) 'je bent zo ongelofelijk lief. Dit heb ik nog nooit gevoeld en ik vraag me af of het nog normaal is. Is dit bij u ook? xx'

Hell en als ie dan zegt ja maar vriendschappelijk krijg ik mss mn klop.
  maandag 21 mei 2007 @ 12:00:48 #29
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_49601383
Ik zou er niet op in gaan, hij moet maar duidelijker zijn toch? Of wil jij alles op het spel zetten door erachter te proberen te komen?
(En btw, waarom durft hij niet te knuffelen? Daar hoef je toch niks voor te hebben?)
Thinking about thinking of you.
pi_49601555
quote:
Op maandag 21 mei 2007 12:00 schreef shifto het volgende:
Ik zou er niet op in gaan, hij moet maar duidelijker zijn toch? Of wil jij alles op het spel zetten door erachter te proberen te komen?
(En btw, waarom durft hij niet te knuffelen? Daar hoef je toch niks voor te hebben?)
Idd... waarom hij niet durft weet ik ook niet, maar ik durf ook niet, maar bij andere vrienden wel.

Op wat moet ik precies niet op in gaan?
pi_49601610
quote:
Op maandag 21 mei 2007 11:54 schreef phoneutria021 het volgende:

[..]

Misschien is hij te onzeker en wil hij onze vriendschap niet op het spel zetten.
die vind ik altijd zo belachelijk! als je elkaar niet gaat lopen naaien (figuurlijk gesproken) dan komt dat toch goed?

heerlijk toch als je relatie ook je beste vriend(in) is?

het zou de vriendschap pas beschadigen als iemand de ander gaat lopen naaien
pi_49601646
quote:
Op maandag 21 mei 2007 12:04 schreef phoneutria021 het volgende:

[..]

Idd... waarom hij niet durft weet ik ook niet, maar ik durf ook niet, maar bij andere vrienden wel.

Op wat moet ik precies niet op in gaan?
hij zegt ik zou het links laten liggen tot hij duidelijk is. maar die vergeet volgens mij dat ook jij een mannetje bent!

weet hij dat jij in het verleden meer voelde voor hem?
pi_49601881
Ja, ooit (net voor hij zn huidige vriend leerde kennen) zei ik een zatte bui tegen hem dat ik er ooit gevoelens voor had.
Hij zei: 'jij voor mij? omg, je bent mn beste vriend...'.

Verder niks...
pi_49602120
quote:
Op maandag 21 mei 2007 12:12 schreef phoneutria021 het volgende:
Ja, ooit (net voor hij zn huidige vriend leerde kennen) zei ik een zatte bui tegen hem dat ik er ooit gevoelens voor had.
Hij zei: 'jij voor mij? omg, je bent mn beste vriend...'.

Verder niks...
deed hij toen ook al hoe hij nu is? zeggen dat ie wilt knuffelen maar et niet durft en dat soort dingen en elke dag smse?

misschien heeft hij er na die opmerking over nagedacht en denkt ie er nu over hoe jij dat doet

misschien krijg je weer precies dezelfde reactie... van OMG maar je bent me beste vriend?

maar ik ga er vanuit dat leven zonder antwoord op deze vraag nog een stuk moeilijker is
pi_49602294
quote:
Op maandag 21 mei 2007 12:18 schreef rival het volgende:

[..]

deed hij toen ook al hoe hij nu is? zeggen dat ie wilt knuffelen maar et niet durft en dat soort dingen en elke dag smse?

misschien heeft hij er na die opmerking over nagedacht en denkt ie er nu over hoe jij dat doet

misschien krijg je weer precies dezelfde reactie... van OMG maar je bent me beste vriend?

maar ik ga er vanuit dat leven zonder antwoord op deze vraag nog een stuk moeilijker is
Idd....

Toen was hij ook al erg lief. Heel veel smsen en vaak op bezoek komen, maar nog niet echt smsen van 'ik hou van je' enzo. Toen was het duidelijk heel goeie vriendschap. Nu lijkt het wel meer... maar misschien is hij ook alleen opener geworden en voelt ihj steeds alleen maar hele goeie vriendschap?

Ff middagpauze nu
pi_49602664
quote:
Op maandag 21 mei 2007 12:22 schreef phoneutria021 het volgende:

[..]

Idd....

Toen was hij ook al erg lief. Heel veel smsen en vaak op bezoek komen, maar nog niet echt smsen van 'ik hou van je' enzo. Toen was het duidelijk heel goeie vriendschap. Nu lijkt het wel meer... maar misschien is hij ook alleen opener geworden en voelt ihj steeds alleen maar hele goeie vriendschap?

Ff middagpauze nu
als hij weet dat jij gevoelens hebt/had... en hij is steeds meer opener gaan doen... dan zit het denk ik wel goed!

waarom zou hij je valse hoop geven als ie weet dat je gek van em bent?
pi_49602799
Pfff, het is moeilijk, herken in veel......

Als ik je was zou ik goed met hem erover te praten, of op papier te zetten of lange email, maar persoonlijk is veel beter.

Succes ;0
pi_49604753
quote:
Op maandag 21 mei 2007 12:38 schreef Nijntjes het volgende:
Pfff, het is moeilijk, herken in veel......

Als ik je was zou ik goed met hem erover te praten, of op papier te zetten of lange email, maar persoonlijk is veel beter.

Succes ;0
Dacht ik ook al aan, maar is het niet beter subtiel te zijn en niet te moeilijk te doen?
pi_49604862
quote:
Op maandag 21 mei 2007 13:32 schreef phoneutria021 het volgende:

[..]

Dacht ik ook al aan, maar is het niet beter subtiel te zijn en niet te moeilijk te doen?
je doet nu juist te moeilijk. je zit met een vraag en wilt een antwoord. dus vraag je het, dan heb je het antwoord!

met subtieliteit krijg je alleen maar meer vragen!
pi_49605001
Ben met Rival mee eens.....
pi_49605109
Patstelling

Ik herken het verhaal! Ik heb ook een vriendin waarmee het supergoed klikt en waarbij ik gevoelens heb. Het vertellen dat je gevoelens hebt komt voor mij dan ook over als de doos van pandora openen.
Anderzijds is onmogelijk voort te gaan zonder het te vertellen.

Doe waar je je goed in voelt, in ieder geval moet er een uitkomst komen voor het probleem: ofwel zeg je het, ofwel niet en dan zal het hoe dan ook explosief te boven komen...
pi_49605241
quote:
Op maandag 21 mei 2007 13:41 schreef katerwater het volgende:
Anderzijds is onmogelijk voort te gaan zonder het te vertellen.
dus wat ga je doen?
pi_49605602
Oooomg....

Ik wil em gewoon niet verliezen... Hijs me zo veel waard ook al is het maar vriendschap zoals we nu hebben.

Als ik em nu gewoon de link geef van dit topic...
pi_49605655
Wat? Ga je deze link naar hem doorsturen?? OMG! Ik zou gewoon persoonlijk doen dan via deze.....

Maar goed, succes
pi_49606704
OK ok persoonlijk dan, ooit...
Thx voor de reacties allemaal.

[ Bericht 12% gewijzigd door phoneutria021 op 21-05-2007 14:48:54 ]
pi_49609345
quote:

[..]

Ik ben idd belg en heel erg rechtuit, maar toch te onzeker om over zoiets te praten tegen hemzelf.
Het topic zo doorlezend, moet ik toch zeggen, je bent niet zo heel erg rechtuit

Maar succes met het duidelijk maken
pi_49609963
quote:
Op maandag 21 mei 2007 15:33 schreef lurf_doctor het volgende:

[..]

Het topic zo doorlezend, moet ik toch zeggen, je bent niet zo heel erg rechtuit

Maar succes met het duidelijk maken
Toch wel, heel erg zelfs en soms misschien een beetje te, maar op dit vlak...

Hijzelf is ook heel erg rechtuit, dus volgens jou zou hij het al lang gezegd hebben dan moest ie gevoelens voor me hebben?
  maandag 21 mei 2007 @ 16:39:38 #48
172358 oddman
Introspecteur
pi_49611958
quote:
Op maandag 21 mei 2007 15:49 schreef phoneutria021 het volgende:

[..]
Hijzelf is ook heel erg rechtuit, dus volgens jou zou hij het al lang gezegd hebben dan moest ie gevoelens voor me hebben?
Pssst: hij heeft het al gezegd. Met al die gedichtjes.
"The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts."
- Bertrand Russell
pi_49612146
quote:
Op maandag 21 mei 2007 16:39 schreef oddman het volgende:

[..]

Pssst: hij heeft het al gezegd. Met al die gedichtjes.
OK ik ga em vanavond smsen en vragen of hij ook zoiets raars voelt.
Heb echt veel aan jullie reacties
pi_49613734
niet of hij iets raars voelt. noem het beestje nou gewoon bij de naam. zeg desnoods dat je vlinders voelt....

anders krijg je een sms terug... nee hoor mijn eten was goed. ik voel me niet raar ofzo.. hoezo?
pi_49614212
Wowww.... Nu net op msn:

ik: u sms was zo lief
hij: ja he, heb ook een hele lieve naar mn vriend gestuurt

pi_49614583
Je beste vriend heeft een vriend?

huh?
JOHNNY HEITINGA
pi_49614648
Ja, dat zei ik in mn eerste post al....
pi_49614728
quote:
Op maandag 21 mei 2007 17:51 schreef Camplo het volgende:
Je beste vriend heeft een vriend?

huh?
jezus uit welke eeuw kom jij vandaan?
pi_49616195
quote:
Op maandag 21 mei 2007 17:38 schreef phoneutria021 het volgende:
Wowww.... Nu net op msn:

ik: u sms was zo lief
hij: ja he, heb ook een hele lieve naar mn vriend gestuurt

wat hebe gesmst?
pi_49616504
quote:
Op maandag 21 mei 2007 18:43 schreef rival het volgende:

[..]

wat hebe gesmst?
Ik niks... Hij stuurde gisteren een gedicht 'ik fluister in je oor dat ik je graag zie blablabla' dus ik zei vandaag op msn dat ik het lief vond.

Zegt hij: ja ik ben lief, heb er ook eentje naar mn vriend gestuurd.
pi_49616639
quote:
Op maandag 21 mei 2007 18:52 schreef phoneutria021 het volgende:

[..]

Ik niks... Hij stuurde gisteren een gedicht 'ik fluister in je oor dat ik je graag zie blablabla' dus ik zei vandaag op msn dat ik het lief vond.

Zegt hij: ja ik ben lief, heb er ook eentje naar mn vriend gestuurd.
haha wat eenb kutantwoord... nou durf je het al helemaal niet meer te doen zeker?
pi_49616742
quote:
Op maandag 21 mei 2007 18:56 schreef rival het volgende:

[..]

haha wat eenb kutantwoord... nou durf je het al helemaal niet meer te doen zeker?
Idd, weet het nu absoluut niet meer.
pi_49616834
quote:
Op maandag 21 mei 2007 19:00 schreef phoneutria021 het volgende:

[..]

Idd, weet het nu absoluut niet meer.
hij kan denken. ik wil niet dat ie denkt dat alleen hjij dat krijgt dus zeg ik erbij, heb ik ook naar me vriend gestuurt! (zelfbescherming)
of het is... ow hij vind het bericht wel erg lief, ff snel zeggen dat ik dat ook naar anderen stuur (jouw bescherming)

dus ook zo een antwoord kan 2 kanten op gezien worden.... zoals alles.... vandaar maak je het jezelf makkelijker door het te vragen! imho
  dinsdag 22 mei 2007 @ 10:24:58 #60
56347 Faithz
ADHD Fokker
pi_49635961
En je kunt het ook wat substieler vragen ipv meteen je eigen vlinders in de strijd te gooien.

Zo kun je hem vragen of hij niet wat "te ver" gaat voor een "vriendschappelijke" relatie. Of dat hij wel heel lief is en of dat een reden heeft.
Trotse mamma :)
pi_49636028
en en en en en?
  dinsdag 22 mei 2007 @ 10:58:29 #62
172358 oddman
Introspecteur
pi_49636992
pffff

Als je 'beste vriend' en vrouw was zou ik je betichten van Intellectuele Prostitutie.
Maar 't is een vent dus wil hij waarschijnlijk met je naar bed.

Ik heb zeker te weten te weinig ervaring met homo-paringsdansen dus trek mij respectvol terug uit de conversatie.

Succes, dat wel.
"The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts."
- Bertrand Russell
pi_49639980
Naar zijn vriend? Is hij misschien homo dan? In dat geval kan hij nog Bi zijn maar ik denk niet dat die kans erg groot is
pi_49640498
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 12:20 schreef SSJKliko het volgende:
Naar zijn vriend? Is hij misschien homo dan? In dat geval kan hij nog Bi zijn maar ik denk niet dat die kans erg groot is
pi_49640955
Wat?
pi_49640985
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 12:47 schreef SSJKliko het volgende:
Wat?
het gaat hier om 2 homo's
pi_49641081
Mijn god wat een herkenbaar topic Ik schrok zelfs.
Hoi.
pi_49641743
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 12:51 schreef pekel het volgende:
Mijn god wat een herkenbaar topic Ik schrok zelfs.
Vertel.

Ik werd net wakkergebeld door hem. "hee jij sta eens op zeg '
Gisteren hadden we het over zijn ex.
Zijn ex doet er moeilijk over dat we zo goed met elkaar overweg kunnen, en mn vriend zegt dat hij lekker doorgaat omdat ie me niet kwijt wil.
pi_49642072
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 13:10 schreef phoneutria021 het volgende:

[..]

Vertel.

Ik werd net wakkergebeld door hem. "hee jij sta eens op zeg '
Gisteren hadden we het over zijn ex.
Zijn ex doet er moeilijk over dat we zo goed met elkaar overweg kunnen, en mn vriend zegt dat hij lekker doorgaat omdat ie me niet kwijt wil.
valt me tegen van je!
pi_49642211
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 13:20 schreef rival het volgende:

[..]

valt me tegen van je!
Wat dan?
pi_49642252
ik d8 dat je had besloten om het te zeggen en dat je dat ook ging doen.....
  dinsdag 22 mei 2007 @ 13:25:53 #72
167723 sanni
Acima de seu
pi_49642281
Wat zijn sommige vrouwen ook ontzettend naief he. Iedereen weet dat mannen die je beste vriend willen zijn vaak de 'vos in schaapskleren' zijn. Als je een lekker wijf bent dan denken al die 'vrienden' maar 1 ding op langer termijn: " whois ur daddy "
pi_49642810
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 13:25 schreef sanni het volgende:
Wat zijn sommige vrouwen ook ontzettend naief he. Iedereen weet dat mannen die je beste vriend willen zijn vaak de 'vos in schaapskleren' zijn. Als je een lekker wijf bent dan denken al die 'vrienden' maar 1 ding op langer termijn: " whois ur daddy " [afbeelding]
Uiteindelijk wel ja! . Maar vrouwen moet je ook niet onderschatten hoor haha
pi_49642865
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 13:25 schreef sanni het volgende:
Wat zijn sommige vrouwen ook ontzettend naief he. Iedereen weet dat mannen die je beste vriend willen zijn vaak de 'vos in schaapskleren' zijn. Als je een lekker wijf bent dan denken al die 'vrienden' maar 1 ding op langer termijn: " whois ur daddy " [afbeelding]
Ik ben geen vrouw, en hij ook niet.

Ik ging het hem idd vertellen, maar doordat hij zei: 'i know dat mn berichtje lief was, heb ook een hele lieve naar mn vriend gestuurt', begon ik weer na te denken...
pi_49642910
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 13:41 schreef phoneutria021 het volgende:

[..]

Ik ben geen vrouw, en hij ook niet.

Ik ging het hem idd vertellen, maar doordat hij zei: 'i know dat mn berichtje lief was, heb ook een hele lieve naar mn vriend gestuurt', begon ik weer na te denken...
en zo zal je altijd na blijven denken, tot je het vraagt! ik weet echt hoe fucking moeilijk dat is... i swear! maar toch is dit de enige oplossing van je probleem!
pi_49643140
Maar de risico's schrikken me zo af.
Wat als ie me dan anders bekijkt enzo?
pi_49643312
Gewoon krom gaan staan, dan merk je vanzelf wat ie wil...
pi_49644154
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 13:48 schreef phoneutria021 het volgende:
Maar de risico's schrikken me zo af.
Wat als ie me dan anders bekijkt enzo?
oke dan zeg je het niet!

mag je lekker zijn getuige worden als hij met zijn spaanse knul gaat trouwen!
kan je lekker de rest van jullie leven zijn verhalen horen over spannende afspraakjes met ANDERE mannen...

schrikt dat je niet af dan?
nou en als ie je anders bekijkt. jij zegt erbij, ik ben wel gek op je. maar als het niet wederzeids is, dan wil ik daar niet onze vriendschap voor op het spel zetten.....
dat zou als jullie echte vrienden zijn genoeg moeten wezen.

nu kwel je jezelf alleen maar omdat je bang bent voor een kwelling!
  dinsdag 22 mei 2007 @ 14:20:32 #79
33189 RM-rf
1/998001
pi_49644454
quote:
Op maandag 21 mei 2007 10:18 schreef phoneutria021 het volgende:

Maar toch zei ie me vandaag dat hij soms denkt aan zijn ex en hem ergens wel mist....
Ik kan niet meer nuchter nadenken.
ondanks dat je vrijwel alles over _hém verteld en vrijwel niks over je eigen houding in deze situatie (behalve dat je erg onzeker je voelt) lijkt me het duidelijk als je ook eens een keertje uit jezelf redeneert...

Jij bent (heel erg) verliefd op hem, altijd al geweest en nu dus kennelijk nog steeds...
aangezien je opmerkte dat hij dat iig van vroeger wist, hoe was dat vroeger dan, dat hij wist dat jij verliefd was, wat was zijn grond om toen niks te doen ermee?

Het komt mij een beetje over alsof hij een beetje een nogal egocentrische 'aandachtshoer' is, iemand die vooral geilt op de aandacht die hij van anderen krijgt en ook de verliefdheid van iemand anders als compliment naar hemzelf opvat...

Ik denk dat zijn complimentjes en het ge-'tease' gewoon een welbewuste manier is om dat op te wekken en dat dat ook altijd al zijn voornaamste grond is om met jouw om te gaan, omdat je hem duidelijk 'verafgood'...

iets met jouw beginnen denk ik dat hij niet doet en ook nooit zal doen, omdat het zinloos is en hij er niks aan te winnen heeft, enkel te verliezen omdat je dan wel eens verdere 'eisen' kunt gaan stellen ..
Nu heeft hij je 'aan een draadje' en ik vermoed dat zijn gedrag vooral erop gericht is dat zo lang mogelijk zo te houden.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_49645878
ondanks dat je vrijwel alles over _hém verteld en vrijwel niks over je eigen houding in deze situatie (behalve dat je erg onzeker je voelt) lijkt me het duidelijk als je ook eens een keertje uit jezelf redeneert...

Welja mijn houding.... Ik gedraag me zoals ik altijd al was: rechtuit (behalve over mn gevoelens voor hem dan). Ik doe een beetje hetzelfde. Ook wat 'teasen'. Bv al lachend zeggen: 'i know ik ben hot!', dan krijg ik een reactie: 'klopt ja '. Ik laat ook heel goed merken dat ik er voor em ben als er iets is, wat hij ook doet met mij.
Het probleem is misschien dat we soms heel close kunnen doen, maar dan een beetje al lachend, en dus weten we niet echt van mekaar wa we ervan moeten denken.

wat was zijn grond om toen niks te doen ermee?

Kweet niet... Hij lag toen een beetje in de knoop met zichzelf. Hij was superhard op zoek naar liefde, affectie. De ene week was hij in de wolken door die ene kerel, en de week erop door een ander, en dan weer een ander.
Ik had toen met een andere vriend van me afgesproken dat hij eens zou uitpluizen wat K (mn beste vriend dus waarover het gaat) over mij dacht. Toen kreeg ik te horen dat hij gezegd had 'D (ik dus) is heel erg leuk maar niet voor meer'.
Toen leerde hij zijn huidige vriend kennen, en nog vaak hoor ik van zijn vriend: 'K zijn gsm staat altijd vol met jou smsjes, maar de mijne verwijderd hij'. Ook op het uitgaan, als ik bv ff naar buiten ga afkoelen komt K en zijn vriend meteen ook naar buiten en zegt zijn vriend 'hij kon je weer niet missen en wou op zoek naar je'.

Het komt mij een beetje over alsof hij een beetje een nogal egocentrische 'aandachtshoer' is

Geen idee, het lijkt me van niet eigenlijk.... K heeft erg veel meegemaakt (vader verloren op zijn 14de, 2 van zijn 3 exen hadden achter zijn rug om nog een andere relatie, ...) en koen hecht echt veel aandacht aan vrienden en relaties. Hij is erg erg erg gevoelig en lijkt me zeker niet het type die misbruikt maakt van iemands aandacht.

iets met jouw beginnen denk ik dat hij niet doet en ook nooit zal doen, omdat het zinloos is en hij er niks aan te winnen heeft, enkel te verliezen omdat je dan wel eens verdere 'eisen' kunt gaan stellen ..

Moest ik anders zijn, ben ik er bijna zeker van dat we een relatie hadden. Ik ben in het homomilieu een type die nogal weinig kans maakt in relaties, puur door wat ik ben/doe. Ik sta op het podium als dragqueen/female impersonator, heb een nogal alternatieve look (speciaal kapsel, piercings,..),.... Ik heb erg veel vrienden en veel mensen vinden me heel leuk, maar om een relatie mee te hebben niet, puur omdat ik nogal verschil van anderen.
Als je in het homomilieu dragqueen bent, word je vaak ook in je gewone outfit gezien als een 'wijf'. Terwijl ik doordeweek puur man ben, en niet met handtasjes loop te zwieren.
Maar dat zijn dan vooroordelen van anderen.
  dinsdag 22 mei 2007 @ 15:04:04 #81
33189 RM-rf
1/998001
pi_49646268
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 14:54 schreef phoneutria021 het volgende:

Ook wat 'teasen'. Bv al lachend zeggen: 'i know ik ben hot!', dan krijg ik een reactie: 'klopt ja '. Ik laat ook heel goed merken dat ik er voor em ben als er iets is, wat hij ook doet met mij.
met alle respect, maar wat jij daar beschrijft is niet zelfbewust 'teasen', maar eerder een soort van 'onderdanigheid' naar hemtoe vertonen...
en ik vermoed dat hij verdomd goed doorheeft dat het jouw om zijn bevestiging te doen is en dat je niet bewert 'hot' te zijn voor iemand anders dan hem (en hij dus ook geen enkele concurrentie moet vrezen).
quote:
Kweet niet... Hij lag toen een beetje in de knoop met zichzelf. Hij was superhard op zoek naar liefde, affectie. De ene week was hij in de wolken door die ene kerel, en de week erop door een ander, en dan weer een ander.
Komt dat niet overeen met mijn vermoeden dat hij een 'aandachtshoer' is die het liefst door zoveel mogelijk mensen, nee, iedereen aantrekkelijk gevonden wil worden?

Wat dan waarschijnlijk nog het geval zou kunnen zijn dat het gewoon puur Narcisme is waarom hij wel jouw msnetjes laat staan en die van zn vriend verwijderd, die van jou zijn waarschijnlijk nét wat 'complimenteuzer' voor hem dan van zijn vaste partner en hij hoeft er eigenlijk niks voor te doen ...

Dat betekent overigens juist ietwat eerder negatief voor jou, immers jouw 'voordeel' zit nu net in de 'lage onderhoud' dat jij vergt ..
Hij hoeft zich ten opzichtte van jou niet te bewijzen, niks te doen om je aandacht te winnen... je bent gewoon een 'Asset' warbij hij mogelijk niet eens nadenkt. je 'bent er gewoon'...

Die gast zoekt voor een relatie eerder iemand waarvoor hij moeite moet doen, die hij moet winnen en waarvoor hij zich moet bewijzen.. althans dat is mn idee een beetje als ik je verhaal zo lees.

als je een praktische tip wil, zou ik enkel kunnen aanraden is om hem een beetje op afstand te houden en het initiatief tot contact wat meer van hem te laten afkomen en zelf ook niet meer met complimentjes te strooien..
Juist daarmee maak je je eigen positie opeens imho veel 'interssanter' voor die ander.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_49647711
Wow mss heb je wel gelijk, al vind k het toch een beetje vreemd.
Waarom heeft ie dan zo een laag zelfbeeld, ziet veel dingen negatief en denkt altijd dat hij iets verkeerd doet?
Als je gelijk hebt, doet hij dat denk ik of ben ik zelfs zeker van onbewust.
Qua contact nemen, is hij altijd de eerste bijna. Telkens hij online komt begint hij meteen te praten. Als ik dan niet op msn ben belt of smst hij....
pi_49648054
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 12:48 schreef rival het volgende:

[..]

het gaat hier om 2 homo's
Oh mijn god . Ik ging er vanuit dat de TS een vrouw was..
pi_49661209
Het werd net weer ff spannend.
We waren bezig over 1 van zijn exen.
Hij zei me dat hij met hem een relatie had omdat hij dacht geen beter te kunnen krijgen.
Ik zei al lachend: 'had dan mij genomen'.
Reactie: 'ik kende je toen nog niet...'.
Ik vroeg wat er zou geweest zijn moest ie me toen wel al kennen. maar daar reageerde hij niet echt op.
pi_49669104
Ik had het bijna gezegd.
Ik zei dat ik een probleem had maar het maar niet over mn lippen kon krijgen.
Hij zei dat het ook zijn probleem is als ik het niet zeg.
Hij vroeg of ik gevoelens had voor iemand, en ik reageerde 'zoiets zeker'.
Toen zei hij: 'zeg het dan maar wanneer je er klaar voor bent, ik snap het wel'.

Ik kon het gewoon niet!!!! Ik zit echt keihard te shaken.
  dinsdag 22 mei 2007 @ 23:41:04 #86
33189 RM-rf
1/998001
pi_49669320
Wat is jouw doel erin om jezelf in een erg afhankelijke positie te plaatsen wat betreft het aangeven dat je hem wel ziet zitten?
Al dat ge-'tease' leidt er enkel toe dat het overduidelijk is dat je hem erg leuk vind en je zit te vitten op een relatie met hem maar het niet durft te vragen omdat je bang bent dat hij nee gaat zeggen;

Hij weet dat en weet ook dat hij waarschijnlijk nee zal zeggen of je iig langer aan het touwtje wil laten bungelen en laat je dus ook nu een beetje 'bungelen'
Waarbij hij overigens de verantwoordelijkheid volledig bij jou legt met zn "zeg het dan maar wanneer je er klaar voor bent"...

Om eerlijk te zijn vind ik er wat masochistisch zelf-kwellends in zitten van jouw kant uit, je maakt jezelf ontzettend kwetsbaar naar hem toe en ik zie ook niet de 'winst' in dat vasthouden aan je positie van 'stille bewonderaar' en je 'kwetsbaarheid' tov een onbereikbare liefde.
pi_49670017
Maar misschien is hij helemaal niet onbereikbaar toch...
  woensdag 23 mei 2007 @ 00:32:26 #88
33189 RM-rf
1/998001
pi_49670946
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 00:01 schreef phoneutria021 het volgende:
Maar misschien is hij helemaal niet onbereikbaar toch...
daar kun je in blijven geloven ...

maar iedere keer als je hinten heel reeel worden (en hij daar eigenlijk voor een deel ook wel op ingaat) ontwijkt ook hij de vraag 'of hij je misschien erg leuk vind'...

betekent dat ook niet dat -als_ hij je wel degelijk ziet zitten, dat ook hij warschijnlijk wat eerder initiatief had genomen ..., maar in plaats daarvan de huidige positie wel 'comfortabel' vind:

Jou als zekerheidje en iemand waarvoor hij geen enkele moeite hoeft te doen en die ook voor hem geen 'uitdaging' vormt, maar wel dr altijd voor hem is, om 'tegenaan' te lullen ..
maar als sexpartner ...? Nee, als je daarvoor in aanmerking zou komen zou hij ook veel eerder op jouw suggesties zijn ingegaan, die zijn expliciet genoeg.
  woensdag 23 mei 2007 @ 00:54:32 #89
122446 Corksterr
AFC Ajax till I die.
pi_49671482
Als hij je sms't waarin hij zegt dat hij van je houdt, moet je (uiteraard op lieve en geďnteresseerde wijze) terugsturen op wat voor manier hij dat bedoelt.

Maargoed, misschien zit ik fout.
Wie zijn billen brandt, mag blij zijn dat hij niet andersom stond.
  woensdag 23 mei 2007 @ 01:16:40 #90
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_49671875
Als je zo bang bent dat er een breuk tussen jullie komt, kun je je ook afvragen hoe goed jullie vriendschap eigenlijk is... Ga dat eens na. Zijn jullie echt goede vrienden, of is het iets anders? Wat zou er precies veranderen, en is dat slechter dan wat je nu hebt? Je voelt je nu ook niet echt lekker, is het wel? Misschien is iets meer afstand juist wel goed, voor een tijdje. En na een paar weken springt alles weer terug in zijn oude vorm, met dit verschil dat jij weet waar je aan toe bent en die spanning niet meer tussen jullie inhangt.

Dat hij een vriend heeft, maakt het wel wat lastiger natuurlijk. Denk je dat hij die gozer eventueel voor jou zou willen laten zitten?
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_49672083
Dat hij een vriend heeft, maakt het wel wat lastiger natuurlijk. Denk je dat hij die gozer eventueel voor jou zou willen laten zitten?

Als ie gevoelens voor me heeft wel, ja, misschien.

Zijn jullie echt goede vrienden, of is het iets anders?

Heel erg goede vrienden. We zijn constant in contact, zeggen alles tegen mekaar en vertrouwen elkaar, en laten ook onze gevoelens (te veel?) zien. Een heel er speciale band, en dat zegt hij zelf ook.

Je voelt je nu ook niet echt lekker, is het wel?

Neen, ik wil weten wat hij voelt en wat ik mag voelen.

Wat zou er precies veranderen, en is dat slechter dan wat je nu hebt?

Misschien gaat ie me dan negeren, zijn gevoelens niet meer durven tonen, mij niet meer vertrouwen. En dat wil absoluuuuut niet.

Hij liet deze avond op msn merken dat hij zich kut voelde omdat ik niet kon zeggen wat er aan de hand is. Hij zei dat als het mijn probleem is, het ook zijn probleem is.

Maar het feit dat hij dan (wanneer ik toegeef dat ik gevoelens heb voor iemand) zegt: vertel het maar als je er klaar voor bent.... betekend misschien dat hij door heeft dat ik voor hem voel, en moest hij ook voor me voelen, zou hij er dan wel verder op in gaan, misschien.
Als hij er niet meer over praat, ben ik er bijna overtuigd dat hij weet dat ik voor hem voel, maar hij niets meer wilt dan vriendschap.
Anders is hij iemand die graag alles weet, en moest ik zeggen 'ik ben verliefd', zou hij meteen willen weten op wie en allerlei vragen stellen: 'op wie, ken ik hem, hoe oud is hij, hoe ziet hij er uit'.

Morgen komt hij op bezoek, misschien praat ie er over en hoogstwaarschijnlijk doe ik dan mijn verhaal. Dan laat ik hem heel goed weten dat ik evenblij ben met onze vriendschap, en dat deze misschien nog meer waard is dan als het anders zou zijn.
Dan heeft hij geen reden om me te laten stikken, toch?
  woensdag 23 mei 2007 @ 01:36:57 #92
71919 wonderer
pi_49672154
Het kan zijn (zoals rival al zei in het begin) dat de eerste weken wat ongemakkelijk zijn. Maar als hij daarna merkt (ik ga er nu even vanuit dat het niks wordt, waar je bang voor bent) dat je eigenlijk niet verandert, zal het wel weer ongeveer worden zoals het was. Misschien niet helemaal hetzelfde, maar als jullie echt zulke goeie vrienden zijn, zal het allemaal wel loslopen.

Ik krijg een beetje het gevoel dat je die angst koestert, omdat je dan niks hoeft te doen en je hoop kan houden. Want ik denk dat je daar het bangst voor bent: als je het zegt, en hij zegt nee, heb je heen hoop meer. En nu nog wel.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
pi_49672196
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 01:36 schreef wonderer het volgende:
Het kan zijn (zoals rival al zei in het begin) dat de eerste weken wat ongemakkelijk zijn. Maar als hij daarna merkt (ik ga er nu even vanuit dat het niks wordt, waar je bang voor bent) dat je eigenlijk niet verandert, zal het wel weer ongeveer worden zoals het was. Misschien niet helemaal hetzelfde, maar als jullie echt zulke goeie vrienden zijn, zal het allemaal wel loslopen.

Ik krijg een beetje het gevoel dat je die angst koestert, omdat je dan niks hoeft te doen en je hoop kan houden. Want ik denk dat je daar het bangst voor bent: als je het zegt, en hij zegt nee, heb je heen hoop meer. En nu nog wel.
Klopt.... Ik wil gewoon niet dat er iets veranderd, tenzij in positieve zin. En ik wil het hem vertellen, zonder dat risico dat er iets veranderd, in negatieve zin.
  woensdag 23 mei 2007 @ 01:42:21 #94
71919 wonderer
pi_49672238
En da's onmogelijk. Dus of je struikelt op deze manier door, of je onderneemt actie

Ik heb makkelijk praten, ik heb nooit echt in zo'n situatie gezeten, maar ik kan me wel invoelen dat het moeilijk is. Veel sterkte met de knoop doorhakken. Want dat zal echt wel moeten.
  woensdag 23 mei 2007 @ 09:48:45 #95
143949 Riro
A.F.C. AJAX
pi_49675492
Ik vind ook dat je het moet zeggen. En inderdaad gewoon duidelijk maken wat je voor hem voelt, maar als het niet wederzijds is dat je dan graag vrienden wil blijven. Als jij je dan gewoon blijft gedragen zoals je nu doet en hij laat je vallen (waar je bang voor bent) dan is 'ie het niet waard ook. Maar als het echt zo'n gevoelige jongen is, zal 'ie heus wel begrijpen wat je bedoelt en je proberen je steunen.

En wie weet heb je mazzel en vindt 'ie je wel gewoon heel erg leuk
  woensdag 23 mei 2007 @ 10:40:20 #96
180648 iFries
Fryske linkse boomknuffelaar
pi_49676950
Heb je hele topic even doorgelezen, maar als je echt wilt dat er iets veranderd zul je daarvoor stappen moeten zetten. Als je te laat bent zul je je pas echt slecht vinden en denk je: Had ik het nou maar gedaan.

Als hij echt zo'n goede vriend is snapt hij je, en maak je ook niks kapot.. Dus doe het gewoon, doe het desnoods voor Fok
Frysk bloed tsjoch op!
  woensdag 23 mei 2007 @ 10:43:47 #97
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_49677070
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 01:39 schreef phoneutria021 het volgende:

[..]

Klopt.... Ik wil gewoon niet dat er iets veranderd, tenzij in positieve zin. En ik wil het hem vertellen, zonder dat risico dat er iets veranderd, in negatieve zin.
alsof je, door hiermee door te lopen, niet het risico loopt dat er iets verandert...en dat terwijl je wel degelijk wil dat er iets verandert, je wil alleen zelf niet het risico lopen en je kwetsbaar opstellen...

maar je kan het natuurlijk ook bij hem neerleggen; zeggen dat je moeite hebt met zijn gedrag richting jou...dat het onduidelijk is, en oneerlijk...zeker omdat hij weet dat je ooit gevoelens voor hem had...
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
pi_49678210
Volgens mij is hij je aan het playen, wat ik zo begrijpend kan lezen ( damn wat kan jij warrig schrijven). Hij wil je wel, maar hij wil ook buiten de deur kunnen eten. Daarbij is hij net van zijn relatie af, dus zal hij wel even willen spelen.

Ik snap dat je je vriendschap niet kwijt wil, maar vrienden playen niet...
burgerweeshuis
"de mens heeft geen smaak, tenzij hij opgegeten wordt."
woensdag 26 mei 2010 12:26 schreef Kluts het volgende: Een vicieuze cirkel heeft idd geen invalshoeken.
pi_49681192
Wat zou er precies veranderen, en is dat slechter dan wat je nu hebt?

Ik? :s

Daarbij is hij net van zijn relatie af, dus zal hij wel even willen spelen.

Ik zei nooit dat hij net uit een relatie komt, hij is nog steeds in relatie.
Hij is geen player..
  woensdag 23 mei 2007 @ 13:06:10 #100
153954 NZYM
Genosha Records
pi_49682615
Ikzelf zou gewoon vragen wat jij voor hem betekend. Durf je niet? Het is je beste vriend, daar kunnen beste vriendin gewoon over praten lijkt mij. Zeg gewoon dat je duidelijkheid wil.
Waarom makkelijk doen als je moeilijk bent?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')